Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (10)Реферативна база даних (450)Книжкові видання та компакт-диски (364)Журнали та продовжувані видання (56)
Пошуковий запит: (<.>U=С5*676$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 29
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Вєдров О. І. 
Обгрунтування соціального знання в парадигмі філософії комунікації: автореф. дис. ... канд. філософ. наук : 09.00.03 / О. І. Вєдров ; Ін-т філос. ім. Г.С. Сковороди НАН України. — К., 2011. — 19 с. — укp.

Вперше у вітчизняній філософії систематично представлено трансцендентально-прагматичну теорію соціальних наук. Показано, що інтерсуб'єктивно чинне знання про суспільство уможливлене віртуальною чи актуальною участю дослідника в мовній грі досліджуваного об'єкта, де в методичний спосіб (за допомогою комбінації методів розуміння та пояснення) виявлено та перевірено домагання значущості в прагненні досягнути віртуального чи актуального порозуміння з об'єктом дослідження. Доведено, що трансцендентально-прагматичне граничне обгрунтування можливе тільки завдяки розкриттю апріорі аргументації в феноменологічному дослідженні домагань значущості й їх етичного змісту, що дозволяє одержати стійкі до перегляду моральні норми та масштаби критики. Розкрито ряд невирішених проблем, залишених по собі класичними теоріями соціальних наук періоду формування методологічної свідомості цих дисциплін, а також необхідність застосування для їх вирішення мовно прагматичного підходу, який покладено в основу запропонованого обгрунтування знання про суспільство.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю6*333.4 + С5*676
Шифр НБУВ: РА384718 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
2.

Сіріньок-Долгарьова К. Г. 
Глобалізація світового новинного дискурсу (на прикладі англомовних інтернет-медіа США, Великобританії, Індії та Австралії): автореф. дис. ... канд. наук із соц. комунікацій : 27.00.01 / К. Г. Сіріньок-Долгарьова ; Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка, Ін-т журналістики. — К., 2011. — 16 с. — укp.

Здійснено комплексне дослідження глобального новинного дискурсу на прикладі англомовних інтернет-медіа США, Великобританії, Індії й Австралії. Розглянуто специфіку інтернету як глобального соціокомунікативного середовища. Проаналізовано тенденції медіаглобалізації, що домінують у світових новинних мас-медійних організаціях за умов сучасного інформаційно-комунікаційного суспільства: процеси комерціалізації й концентрації, інтеграції та глокалізації. Розкрито поняття конвергентності новітніх медіа шляхом детального розгляду диджиталізації та мобілізації мережевих новин, способів залучення інструментарію громадянської журналістики до їх створення. Вивчено контент он-лайн-новин і досліджено смаки користувачів англомовних веб-медіа, завдяки чому сформульовано поняття "глобальні новини" та визначено ключові атрибути глобального новинного дискурсу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч62 с51 + С5*676*148:С5
Шифр НБУВ: РА383929 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
3.

Досенко А. К. 
Медійність і психолінгвістична характеристика моделі блогів людей, які живуть із ВІЛ/СНІД: автореф. дис. ... канд. наук із соц. комунікацій : 27.00.01 / А. К. Досенко ; Класич. приват. ун-т. — Запоріжжя, 2011. — 16 с. — укp.

Вперше в українській соціальній комунікативістиці запропоновано теоретичну модель блогу, за допомогою якої виокремлено блоги з-поміж інших аматорських медіа-завантажень мережі інтернет. Досліджено рису "медійність" і психолінгвістичні характеристики блогу. Удосконалено положення про основні підходи до утворення текстів блогів як форми публістичної комунікації. Приділено увагу положенням про еволюцію блогів від епістолярних до дигітальних жанрів, специфіку відображення навколишнього середовища й особливості картини світу користувачів, відображення власного "Я" у блогах і про функціонування в нерозривній єдності в блогосфері синтезу картини й образу світу блогера.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*676*148:С5*333.4 + Р514.0 + Р11(4УКР)599.51
Шифр НБУВ: РА381732 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
4.

Черноус Л. С. 
Інституціоналізація Інтернет у сучасному українському суспільстві: автореф. дис. ... канд. соцiол. наук : 22.00.04 / Л. С. Черноус ; Класич. приват. ун-т. — Запоріжжя, 2011. — 20 с. — укp.

Проаналізовано теоретичні та методологічні засади соціологічного дослідження становлення та функціонування Інтернет у сучасному українському суспільстві. Розкрито зміст понять "інформаційне суспільство", "соціальний інститут", "інституціалізація". Обгрунтовано особливості формування віртосоціальних відносин і практик як основи інституалізіації Інтернет у сучасному українському суспільстві. Доведено, що поява соціальної потреби в доступні до інформації й інтенсивних соціальних зв'язках призвела до виникнення такого явища як віртосоціальність. Доведено, що Інтернет є специфічним формально-неформальним інститутом. На емпіричному матеріалі визначено специфіку функціонування та розвитку Інтернет в Україні. Розглянуто основні етапи процесу інституалізації Інтернет не лише з позицій протреби оцінювання їх сучасного стану, а й з погляду прогнозування та визначення векторів його розвитку в майбутньому.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*676 + С5*328.93 + С5*612.154
Шифр НБУВ: РА385093 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
5.

Чутова Н. П. 
Впливовість мас-медіа на формування ціннісних орієнтацій сучасної української молоді (на прикладі Дніпропетровського регіону): автореф. дис. ... канд. соцiол. наук : 22.00.04 / Н. П. Чутова ; Класич. приват. ун-т. — Запоріжжя, 2010. — 16 с. — укp.

Уточнено поняття "ціннісні орієнтації" та виявлено їх об'єктивні особливості. Розвинуто положення про те, що сучасна молодь є об'єктом впливовості мас-медіа та глобальних транснаціональних інформаційних структур та є самостійним суб'єктом-носієм певних цінностей та ціннісно-мотивованої суспільної діяльності. Вперше розглянуто періодизацію етапів розвитку мас-медіа в Україні й обгрунтовано неоднозначність їх впливовості на формування ціннісних орієнтацій сучасних молодих людей. Здійснено типологізацію груп молоді за сприйняттям мас-медіа за критеріями: ступеня довіри до ЗМІ, рівня соціалізації та ступеня формування стилю життя - опоненти, апологети, індиференти.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч612 + С5*676 + С5*423.122
Шифр НБУВ: РА374519 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
6.

Трухачов О. І. 
Соціокультурні та ідейно-політичні аспекти впливу державно-виконавчих установ на засоби масової комунікації: автореф. дис. ... канд. політ. наук : 23.00.03 / О. І. Трухачов ; Київ. держ. ун-т ім. Т. Г. Шевченка, Ін-т журналістики. — К., 2010. — 29 с. — укp.

Проведено комплексне дослідження соціокультурного й ідейно-політичного аспектів впливу державно-виконавчих установ на засоби масової комунікації, визначено сутність та мету процесів взаємовпливів між державно-виконавчими установами та засобами масової комунікації. Розглянуто сутність та проаналізовано управлінську парадигму державно-виконавчих установ з точки зору масово-комунікаційної складової політики. Описано структуру та визначено специфіку діяльності ЗМІ у сучасному політичному просторі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч612 + С5*676 + Ф037.3
Шифр НБУВ: РА374600 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
7.

Кузнєцова Т. В. 
Аксіологічні моделі мас-медійної інформації: комунікативно-концептуальний підхід: автореф. дис. ... д-ра з соц. комунікацій : 27.00.01 / Т. В. Кузнєцова ; Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. — К., 2010. — 31 с. — укp.

Розроблено методологічні засади аксіологічного моделювання мас-медійної інформації (ММІ), яка розглядає журналістський текст з позиції комунікації та когніції одночасно. Встановлено, що основна ідея концепції полягає в тому, що текст постає як системно-структурна та смислова організація, що актуалізує ціннісні смисли повідомлення. Структурна організація виявляється через аксіологічні моделі, а смислова - через концептуальні утворення, що наповнюють дані моделі в процесі творення тексту. Запропоновано типологію аксіологічних моделей ММІ, виявлено парадигму оцінних текстів. Розроблено нову методику концептуального аналізу шляхом аналізу найчастотніших аксіологічних моделей ММІ, охарактеризовано стан вітчизняної медійної аксіосфери.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*676
Шифр НБУВ: РА376522 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
8.

Горошко О. І. 
Гендерні аспекти інтернет-комунікацій: автореф. дис. ... д-ра соцiол. наук : 22.00.04 / О. І. Горошко ; Харк. нац. ун-т ім. В.Н. Каразіна. — Х., 2010. — 33 с. — укp.

Розроблено концепцію нової гендерної моделі, яка виникає в інтернет-комунікації. Описано її вплив на розвиток гендерних відносин в Україні за умов формування інформаційно-комунікативного суспільства. Показано, що дана модель розвивається за чотирма напрямами: патріархатним, біархатним, унісексистським, множинним. Визначено, що поява даних нових гендерних практик ініціює перегляд моделі функціонування гендерних відносин у суспільстві. З'ясовано, що у інформаційно-комунікативному суспільстві виразніше окреслюються тенденції руйнування соціально-економічного патріархату з одночасним посиленням культурного патріархату. Досліджено, що дані тенденції підсилюють суперечливість та неоднозначність функціонування гендерної моделі в просторі інтернет-комунікацій, що впливає й на розвиток гендерних відносин в інформаційно-комунікативному суспільстві, збільшуює їх конфліктність.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*423.2*344 + С5*676
Шифр НБУВ: РА371026 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
9.

Семчук С. І. 
Особливості впливу засобів масової інформації на соціалізацію дітей дошкільного віку: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.08 / С. І. Семчук ; Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К.Д. Ушинського. — О., 2010. — 21 с. — укp.

Розглянуто проблему визначення особливостей впливу ЗМІ на соціалізацію дітей дошкільного віку. Розкрито сутність і структуру соціальної компетентності дітей дошкільного віку. Уточнено поняття "медіасоціалізація дитини дошкільного віку" та "медіа-розвивальне середовище дошкільного навчального закладу". Визначено провідні групи факторів та охарактеризовано особливості впливу ЗМІ на соціалізацію дітей п'яти-шести років. Визначено критерії, показники та рівні сформованості соціальної компетентності дошкільників. Встановлено педагогічні умови формування соціальної компетентності дітей дошкільного віку в контексті впливу на них ЗМІ. Розроблено й апробовано експериментальну модель і методику реалізації педагогічних умов з формування соціальної компетентності дошкільників у контексті впливу на них ЗМІ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.350.0 + Ю952.1-734 + С5*676*148:Ч30
Шифр НБУВ: РА376125 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
10.

Бутиріна М.В. 
Мас-медіа як середовище створення та функціонування стереотипів масової свідомості: автореф. дис... д-ра наук із соц. комунікацій: 27.00.01 / М.В. Бутиріна ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка, Ін-т журналістики. — К., 2009. — 30 с. — укp.

Досліджено явища мас-медійної стереотипізації. На підставі метатеоретичного огляду загальнонаукових і галузевих підходів до вивчення стереотипів масової свідомості розроблено теоретико-методологічні засади аналізу цього феномена у контексті мас-медійної практики. Проаналізовано передумови, механізми, чинники утворення та функціонування стереотипів у медіасередовищі, охарактеризовано основні етапи творення стереотипів у мас-медіа. Наведено результати філогенетичного аналізу витоків стереотипізації. Досліджено зв'язок стереотипів, міфів та архетипів у медіадискурсі. Конкретні модуси стереотипізації інтерпретовано на прикладі функціонування медіатизованих етнорелігійних стереотипів і стереотипних репрезентацій образу науки у засобах масової комунікації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*676 +
Шифр НБУВ: РА368521

Рубрики:

      
11.

Синоруб Г.П. 
Поняття конфліктного наповнення діяльності мас-медіа в теорії соціальних комунікацій (контекст формування поведінки аудиторії): автореф. дис... канд. наук із соц. комунікацій: 27.00.01 / Г.П. Синоруб ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка, Ін-т журналістики. — К., 2009. — 16 с. — укp.

Зазначено, що журналістська діяльність тісно пов'язана з суспільно-соціальною діяльністю, а саме: комунікативною активністю, складовою якої і є мас-медіа. Виділено типи причетності мас-медіа до конфліктних ситуацій, проаналізовано управління конфліктом на кожному етапі його проходження, обгрунтовано основні стратегії вирішення конфліктних ситуацій. Найкращою профілактикою психологічної залежності, маніпулювання, вирішення конфліктних ситуацій, контролю свідомості є розвиток в аудиторії комунікативних вмінь. Створено класифікацію комунікативних вмінь аудиторії в сприйнятті медіаконфліктів, розроблено типологію аудиторії за вмінням переживання конфліктів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*676 + С5*333.4 +
Шифр НБУВ: РА368641

Рубрики:

      
12.

Курліщук І.І. 
Педагогічні засади соціалізації студентської молоді засобами масової комунікації: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.05 / І.І. Курліщук ; Луган. нац. пед. ун-т ім. Т.Шевченка. — Луганськ, 2008. — 20 с. — укp.

Досліджено актуальну проблему соціалізації студентської молоді засобами масової комунікації. Визначено особливості даного процесу, показано роль і місце мас-медіа в його реалізації. Розкрито сутність і специфіку засобів масової комунікації як особливого інституту соціалізації. Обгрунтовано педагогічні засади, що забезпечують ефективність процесу соціалізації студентської молоді засобами масової комунікації, якими є медіа-освіта студентства у контексті соціалізації, педагогічна підтримка спілкування студентської молоді з засобами масової комунікації. Основним критерієм ефективності застосування обгрунтованих педагогічних засад визначено соціальність студентів як сукупність трьох компонентів - когнітивного, емоційно-ціннісного та практично-діяльнісного.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч412(4УКР) + С5*676 +
Шифр НБУВ: РА356371

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
13.

Семченко О.А. 
Засоби масової комунікації у виробничому процесі: вибори Президента України 1999 року: автореф. дис... канд. політ. наук: 23.00.02 / О.А. Семченко ; Львів. нац. ун-т ім. І.Франка. — Л., 2008. — 19 с. — укp.

Досліджено роль, функції, тенденції та особливості використання засобів масової комунікації (ЗМК) у президентській виборчій кампанії 1999 р. й умови, принципи, форми діяльності основних ЗМК у виборчому процесі в Україні. Визначено концептуальні та методологічні засади дослідження діяльності ЗМК, розроблені у вітчизняній і зарубіжній комунікативістиці. Обгрунтовано пропозиції щодо вдосконалення та розвитку наявних концепцій масової комунікації, зокрема в аспекті теоретичної та емпіричної інтерпретації понять "засоби масової комунікації", "масова комунікація". Виявлено основні компоненти та типи ЗМК, задіяні у виборчій кампанії 1999 р. Визначнено головні проблемні аспекти в діяльності українських ЗМК. Сформульовано рекомендації щодо їх усунення й оптимізації діяльності ЗМК. Наведено пропозиції стосовно поліпшення можливостей участі й умов використання ЗМК у виборчому процесі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ф052 + Ф3(4УКР)64 + С5*676 +
Шифр НБУВ: РА356914

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
14.

Субота М.М. 
Репрезентація соціальної реальності у текстах масової комунікації: автореф. дис... канд. соціол. наук: 22.00.04 / М.М. Субота ; Харк. нац. ун-т ім. В.Н.Каразіна. — Х., 2008. — 20 с. — укp.

Розроблено концептуальні засади соціологічного вивчення репрезентації соціальної реальності у текстах масової комунікації на прикладі текстів харківських теленовин. Проблему реальності та її репрезентації розглянуту в аспекті соціального конструктивізму. На засадах міждисциплінарного підходу здійснено теоретичну соціологічну інтерпретацію поняття репрезентації, обгрунтовано доцільність його використання у соціологічному вивченні масової комунікації. Обгрунтовано можливості дискурсивної концепції ідеології та концептуальних положень теорії "встановлення порядку денного" як теоретико-методологічних засад дослідження репрезентації соціальної реальності у текстах масової комунікації. Розкрито особливе значення жанру теленовин у конструюванні соціальної реальності й обгрунтовано вибір регіональних теленовин як практичного прикладу для дослідження проблеми. Проаналізовано основні чинники, що зумовлюють зміст теленовин з урахуванням особливостей функціонування українських регіональних мас-медіа. Запропоновано розширити соціологічні уявлення щодо обумовленості новинних репрезантацій шляхом жанрових обмежень. Реалізовано порівняльне якісно-кількісне дослідження репрезентації соціальної реальності у текстах харківських теленовин АТН та "Объектив" у контексті виявлення загальної тематичної структури новин, проблематики інформаційних повідомлень, а також соціальних агентів, з якими співвідносяться медіарепрезентації. Виявлено збіги та розбіжності у репрезентації соціальної реальності досліджуваними медіа, виявлено обумовленість репрезентації інтенціями політичної реклами у змістовому аспекті та в аспекті способу здійснення репрезентації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*676 +
Шифр НБУВ: РА360288

Рубрики:

      
15.

Прохоренко Є.Я. 
Феномен кіберкультури в інформаційно-технологічному відтворенні соціуму: автореф. дис... канд. соціол. наук: 22.00.04 / Є.Я. Прохоренко ; Харк. нац. ун-т ім. В.Н.Каразіна. — Х., 2008. — 23 с. — укp.

Досліджено феномен кіберкультури в інформаційно-технологічному відтворенні соціуму. Висвітлено стан наукової розробки цієї проблеми. Розкрито суть і зміст поняття "кіберкультура". Обгрунтовано концептуальний підхід, який дозволяє здійснити соціологічний аналіз феномену кіберкультури. На підставі результатів соціологічного дослідження доведено, що ціннісно-нормативні системи є найбільш виразними характеристиками кіберкультури. Випускників загальноосвітніх шкіл, орієнтованих на кіберкультуру, у цьому аспекті вирізняє значущість базової цінності - "цікавої роботи", яка посідаймає перше місце у ранговій шкалі, а також специфіка інструментальних цінностей - "упевненість у собі", "самостійність", "свобода" на відміну від традиційних цінностей "здоров'я", "миру та спокою в країні", "щасливого сімейного життя", "матеріального благополуччя", "хороших і вірних друзів". Оптимальні за раціональністю установки осіб, орієнтованих на кіберкультуру, відображають логіку мислення та спосіб дії інформаційного суспільства, що формується, і підтверджують гіпотезу про вплив кіберкультури на характер суспільних відносин.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*676 + С5*671.1*4 + С5*328.93 +
Шифр НБУВ: РА356987

Рубрики:

      
16.

Захарченко 
Виникнення та розвиток медіа-мистецтв у системі масової комунікації: автореф. дис... канд. наук із соц. комунікацій: 27.00.01 / Артем Петрович Захарченко ; Київський національний ун-т ім. Тараса Шевченка, Інститут журналістики. — К., 2008. — 12 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*676
Шифр НБУВ: РА364398

Рубрики:

      
17.

Коритнікова Н.В. 
Інтернет-представництво як комунікативний ресурс державного управління: автореф. дис... канд. соціол. наук: 22.00.04 / Н.В. Коритнікова ; Харк. нац. ун-т ім. В.Н.Каразіна. — Х., 2008. — 20 с. — укp.

Здійснено комплексне дослідження Інтернет-представництв як комунікативного ресурсу державного управління. Проаналізовано теоретико-методологічні підходи до соціологічного аналізу мережних комунікацій. Описано вплив Інтернет-технологій на політичне життя. Досліджено напрями соціально-політичних змін у зв'язку з поширенням мережних комунікацій. Уточнено специфіку функціонування державного управління в період активізації інформаційних потоків. Розглянуто інформаційно-комунікативний аспект розвитку "електронного уряду". Наведено визначення поняття "Інтернет-представництво органів влади", установлено їх цілі та сутнісні характеристики. Розроблено систему показників емпіричного виміру ефективності Інтернет-представництв, що була застосована для виділення комунікативних моделей офіційних веб-сайтів органів влади. Виявлено динаміку інформатизації ураїнського суспільства та її вплив на вирішення проблеми цифрової нерівності. Доведено, що Інтернет не є розповсюдженим засобом професійної взаємодії українських держслужбовців з населенням.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*676 + С5*666.1 +
Шифр НБУВ: РА356986

Рубрики:

      
18.

Петренко-Лисак А.О. 
Соціальні детермінанти кібервіртуального простору: автореф. дис... канд. соціол. наук: 22.00.04 / А.О. Петренко-Лисак ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2007. — 16 с. — укp.

Проведено соціальне дослідження специфіки кібервіртуального простору як компонента соціального простору. На підставі використання просторово-часового концепту розроблено теорію кібервіртуальності. Розкрито соціологічний зміст термінів "кібервіртуальність" та "кібервіртуальний простір". Визначено ознаки соціально-просторових перетворень, спричинених кібервіртуальністю. Розкрито сутність кібервіртуальних спільнот та кібервіртуальної особистості. Проведено моделювання кібервіртуального простору як соціально-просторового виміру, через означення його структуроутворюючих засад, принципів функціонування, форм і типів складових компонентів й рекурсивності соціально-просторових ознак кібервіртуальності та реальності. Розглянуто соціально-технологічний аспект кібервіртуальності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*676 +
Шифр НБУВ: РА354345

Рубрики:

      
19.

Бурейчак Т.С. 
Конструювання гендерних ідентичностей в дискурсах реклами: Автореф. дис... канд. соціол. наук: 22.00.04 / Т.С. Бурейчак ; НАН України. Ін-т соціології. — К., 2007. — 20 с. — укp.

Здійснено аналіз реклами як одного з визначальних механізмів конструювання символічного зв'язку між конс'юмеристськими практиками та гендерними ідентичностями. Розроблено й емпірично підтверджено авторську концептуальну схему виміру гендерних дискурсів реклами. Показано можливість її використання з метою цілісного аналізу змісту рекламних гендерних дискурсів і специфіки їх інтерпретації аудиторією. Відзначено, що дана схема охоплює модель структури та позиціювання домінуючих й альтернативних гендерних дискурсів і модель їх декодування аудиторією. Досліджено практику рекламної артикуляції цих гендерних дискурсів та особливостей їх сприймання й оцінювання різними гендерно-віковими групами.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*423.2*344 + С5*676 +
Шифр НБУВ: РА349904

Рубрики:

      
20.

Коноплицький 
Соціальні аспекти комунікації в мережі Інтернет: феноменологічний аналіз: автореф. дис... канд. соціол. наук: 22.00.01 / Сергій Михайлович Коноплицький ; НАН України; Інститут соціології. — К., 2007. — 17 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*676
Шифр НБУВ: РА359184

Рубрики:
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського