Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (212)Книжкові видання та компакт-диски (113)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>U=У9(4УКР)372.0-81$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 21
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Шишкіна О.В. 
Вплив залізнично-автомобільних перевезень на ефективність формування містоутворюючих підприємств: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / О.В. Шишкіна ; Держ. екон.-технолог. ун-т трансп. — К., 2010. — 20 с. — укp.

Досліджено транспортно-економічні умови та специфічні особливості формування містотвірних підприємств (МП), визначено вплив транспорту на їх формування та розвиток, виявлено принципи раціональної організації залізничо-автомобільного забезпечення вантажних перевезень, визначено основні напрямки формування транспортно-економічного потенціалу. Запропоновано ситуативно-регіональних підхід до визначення результативності залізничного й автомобільного обслуговування МП, застосування якого дозволило встановити систему організаційно-економічних показників оцінки ефективності транспортного забезпечення виробництва й оптимальні пропорції використання різних видів транспорту в забезпеченні регіональних процесів формування даних підприємств.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)373.30-813 + У9(4УКР)372.0-813
Шифр НБУВ: РА372014 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Котик В.О. 
Державне регулювання підвищення ефективності функціонування пасажирських перевезень: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.03 / В.О. Котик ; Харк. нац. ун-т ім. В.Н.Каразіна. — Х., 2008. — 20 с. — укp.

Теоретично обгрунтовано роль функціонування пасажирських перевезень залізничного транспорту як складової економіки й управління національним господарством України з метою підвищення якості послуг, що надаються, розглянуто питання його ефективності. Розроблено модель державного регулювання підвищення ефективності функціонування даних перевезень. Визначено суть, доцільність, необхідність проведення реструктуризації підприємств пасажирського господарства залізничного транспорту України. Визначено умови, необхідні для реалізації програми реструктуризації. Розроблено механізм, який передбачає науково-економічне обгрунтування доцільності впровадження нових форм пасажирського швидкісного та високошвидкісного руху. За цього економічне обгрунтування має сприяти визначенню певного варіанта, який забезпечить прибутковість інноваційно-інвестиційного проекту. Побудовано багатоваріантну модель, на базі якої проведено розрахунок економічної доцільності впровадження найбільш ефективного пасажирського руху в Україні. Виконано розрахунок основних економічних показників. Впровадження результатів дослідження сприяє досягненню підвищеної ефективності функціонування пасажирських перевезень залізничного транспорту.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)372.0-814-21,01 +
Шифр НБУВ: РА356285

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
3.

Кушнир І.Ю. 
Ефективність вантажних залізничних перевезень в Україні та її підвищення в умовах глобалізації: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.07.04 / І.Ю. Кушнир ; Укр. держ. акад. залізн. трансп. — Х., 2004. — 18 с. — укp.

Розкрито суть понять "ефективність вантажних залізничних перевезень" і "ефективність вантажних міжнародних залізничних перевезень" з урахуванням специфіки розвитку транспорту за сучасних умов господарювання. Систематизовано структурні елементи комплексного підходу щодо підвищення ефективності даних перевезень. З урахуванням принципів логістики проаналізовано поняття "міжнародні транспортні коридори". Доведено доцільність оптимізації структури національної мережі міжнародних транспортних коридорів. Визначено критерії оцінки ефективності роботи транспортного підприємства з урахуванням втрат на утримання та оновлення рухомого складу. Обгрунтовано доцільність створення спеціалізованого оператора внутрішніх перевезень вантажів з метою активізації процесу залучення інвестицій для даного оновлення.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)372.0-813,0-07 +
Шифр НБУВ: РА331211

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
4.

Єрьоміна М.О. 
Забезпечення конкурентноспроможності залізничних пасажирських перевезень за рахунок швидкісного руху: автореф. дис. ... канд. екон. наук: 08.00.04 / М.О. Єрьоміна ; Укр. держ. акад. залізн. трансп. — Х., 2009. — 21 с. — укp.

Доведено необхідність й актуальність методичного підходу визначення доцільності й етапів організації швидкісного та високошвидкісного пасажирського руху, що сприяли прийняттю управлінських рішень щодо виявлення напрямків руху й умов експлуатації рухомого складу за організації швидкісного пасажирського руху, що є головною передумовою підвищення конкурентоспроможності залізничних перевезень. Доведено необхідність удосконалення методу розрахунку експлуатаційних витрат щодо пасажирських перевезень з урахуванням витрат палива й електроенергії на тягу поїздів за збільшених швидкостей руху та зміненої ваги рухомого складу, за яких традиційна оцінка економічного ефекту доповнюється розрахунком економічної ефективності визначення найбільш оптимальних пропозицій потягу та кількості вагонів у його складі, що дозволяє максимізувати ефективність впровадження швидкісного пасажирського руху та підвищити конкурентоспроможність пасажирських перевезень.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)372.0-814 +
Шифр НБУВ: РА369668 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
5.

Мирошниченко Ю. В. 
Забезпечення соціально-економічної ефективності приміських пасажирських перевезень на залізничному транспорті України: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.03 / Ю. В. Мирошниченко ; Укр. держ. акад. залізн. трансп. — Х., 2011. — 22 с. — укp.

Проведено теоретичні узагальнення та вироблено концептуальні підходи до визначення сутності поняття "соціально-економічна ефективність пасажирських перевезень" і визначено чинники, що впливають на її підвищення. Подано загальну характеристику та структурно-логічний зв'язок елементів, що визначають соціальну й економічну ефективність пасажирських перевезень, розкрито їх системну сутність і висвітлено особливості чинників, що визначають попит пасажирів на транспортні послуги. Проаналізовано досвід зарубіжних країн з організації пасажирських перевезень на залізничному транспорті, основні шляхи їх розвитку та розроблено теоретико-практичні основи створення муніципальних транспортних підприємств (компаній) у приміському сполученні за участю державних органів влади.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)372.0-814
Шифр НБУВ: РА384326 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
6.

Паламарчук І.В. 
Контрактні перевезення як чинник підвищення конкурентоспроможності залізниць: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / І.В. Паламарчук ; Укр. держ. акад. залізн. трансп. — Х., 2009. — 19 с. — укp.

Теоретично обгрунтовано методичні підходи щодо визначення конкурентоспроможних тарифів на контрактні вантажні залізничні перевезення. Обгрунтовано необхідність і розроблено практичні рекомендації щодо впровадження контрактних перевезень на залізничному транспорті як інструмента підвищення його конкурентоспроможності. До наукового обігу введено поняття "контрактні перевезення", визначено основні напрямки підвищення конкурентоспроможності залізничного транспорту за умов подальшого посилення конкуренції. Обгрунтовано перспективні види контрактних залізничних перевезень для залізничного транспорту України. Запропоновано методичні підходи щодо визначення собівартості вантажних контрактних залізничних перевезень. На підставі аналізу існуючих методів ціноутворення на вантажні залізничні перевезення та з урахуванням чинника посилення конкурентної боротьби на ринку вантажних перевезень створено методику побудови тарифів на контрактні вантажні залізничні перевезення. Розроблено програмне забезпечення для визначення собівартості та побудови тарифів на контрактні перевезення.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)372.0-813-866 +
Шифр НБУВ: РА362466

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
7.

Рудаков О. Г. 
Нова стратегія ціноутворення вантажних залізничних перевезень в Україні: методологія, проблеми, шляхи вирішення: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.03 / О. Г. Рудаков ; Рада по вивч. продукт. сил України НАН України. — К., 2010. — 20 с. — укp.

Поглиблено теоретико-методологічні засади механізму ціноутворення, проведено аналіз сучасного стану розвитку ринку залізничних перевезень (ЗП) вантажів. Узагальнено досвід зарубіжних країн щодо тарифної політики на ринку вантажних ЗП, систематизовано основні фактори, що впливають на процес тарифоутворення. Проведено оцінювання та декомпозицію наслідків державно-монопольної моделі ціноутворення. Запропоновано модель демонополізації ціноутворення на вантажні ЗП, яка базується на методі межових цін, що поєднує державне регулювання та вільний вибір підприємствами рівня тарифів залежно від попиту та пропозиції транспортних послуг.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)372.0-813-866
Шифр НБУВ: РА375323 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
8.

Андрієнко М.М. 
Організаційно-економічний механізм сервісного обслуговування залізничних контейнерних перевезень: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / М.М. Андрієнко ; Держ. економіко-технологічний ун-т транспорту. — К., 2009. — 19 с. — укp.

Вперше введено поняття "організаційно-економічний механізм сервісного обслуговування залізничних контейнерних перевезень" як систему організаційних, економічних, правових, управлінських і регулювальних дій і процесів, які впливають на ефективність здійснення сервісного обслуговування залізничних контейнерних перевезень. Запропоновано у структурі механізму сервісного обслуговування виділити два блоки, які характеризуються функціями оперативного адаптування до змін потреб і вимог клієнтури та гармонізуватимуть економічні інтереси сервісного центру та вантажовласників. Рекомендовано діяльність сервісного центру та вантажовласників оцінювати величиною доходу за добу. Удосконалено сукупність показників як збалансовану систему, що вивчає ефективність діяльності центру транспортного сервісу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)372.0-813.924 +
Шифр НБУВ: РА364259

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
9.

Гудков 
Організаційно-економічний розвиток пасажирського комплексу залізничного транспорту України на основі системного підходу: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / Олександр Михайлович Гудков ; Українська держ. академія залізничного транспорту. — Х., 2009. — 19 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О285.02 + У9(4УКР)372.0-814
Шифр НБУВ: РА365980

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
10.

Кривопішин О.М. 
Організаційно-економічні засади розвитку міських та приміських залізничних перевезень пасажирів: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / О.М. Кривопішин ; Держ. екон.-технол. ун-т трансп. — К., 2009. — 20 с. — укp.

Вивчено роль і місце залізничного транспорту у виробничо-інфраструктурному комплексі сучасного мегаполісу, а також рушійні сили його інтеграції до пасажирсько-транспортної системи міста. Розроблено організаційно-економічні засади розвитку систем типу магістраль - вузол - місто. Сформульовано загальні концептуальні підходи до формування відповідних ним організаційно-економічних структур. Запропоновано та науково обгрунтовано застосування кільцево-вузлового методу визначення етапів їх впровадження. Наведено нові методичні підходи до визначення організаційної та соціально-економічної ефективності розвитку міських і приміських перевезень пасажирів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)372.0-814 +
Шифр НБУВ: РА364429

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
11.

Богомолова Н.І. 
Організаційно-економічні умови та принципи прискорення залізничних перевезень: автореф. дис. ... д-ра екон. наук : 08.00.04 / Н.І. Богомолова ; Держ. екон.-технолог. ун-т трансп. — К., 2010. — 36 с. — укp.

Досліджено передумови, протиріччя та вимоги до забезпечення розвитку сфери прискореного руху транспорту, вплив чиннику часу на розвиток транспортного виробництва, виявлено закономірності та принципи прискорення залізничних перевезень, визначено основні напрямки нарощення транспортно-економічного потенціалу. Запропоновано інноваційно-модульний підхід до прискорення залізничних перевезень. Висвітлено концепцію управління - тайм-менеджмент доставки вантажів і пасажирів. Удосконалено економічний механізм прискорення вантажа та паспорта пасажиропотоків. Розвинуто засади встановлення тарифів на прискорені залізничні пееревезення й оцінки їх економічної ефективності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)372.0-81
Шифр НБУВ: РА372436 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
12.

Зова В.А. 
Організація транспортного обслуговування регіону (на прикладі залізничних пасажирських перевезень): Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.10.01 / В.А. Зова ; НАН України. Ін-т економіко-прав. досліджень. — Донецьк, 2002. — 21 с. — укp.

Визначено на основі теоретико-методологічних підходів суть категорії залізничного транспорту як складової транспортної системи, її місце та роль у системі категорій ефективного розвитку економіки регіону. Розглянуто актуальні напрямки реформування управління залізничними пасажирськими перевезеннями. Обгрунтовано умови збалансованого розвитку економіки регіону. Сформульовано принципи проведення структурної реформи управління залізничним перевезеннями. Виконано комплекну оцінку впливу організаційної системи управління залізничними перевезеннями на якість транспортного обслуговування регіону. Запропоновано шляхи формування приміських пасажирських підприємств залежно від обсягів роботи, факторів територіального розміщення, полігону дії приміської компанії, які дозволяють залізниці обрати найбільш сприятливу форму організації. Розроблено варіанти структури управління дальніми та приміськими пасажирськими перевезеннями, засновані на створенні пасажирських компаній, що дозволяє сконцентрувати матеріальні та фінансові ресурси, направити їх на досягення кінцевої мети - своєчасного та якісного задоволення потреб населення в перевезеннях.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)372.0-814
Шифр НБУВ: РА3187784 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
13.

Альошинський Є. С. 
Основи формування процесу міжнародних вантажних залізничних перевезень: автореф. дис. ... д-ра техн. наук : 05.22.01 / Є. С. Альошинський ; Українська державна академія залізничного транспорту. — Х., 2009. — 40 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)372.0-813 + О284(0)
Шифр НБУВ: РА369518 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
14.

Громова О.В. 
Підвищення економічної ефективності залізничних пасажирських перевезень в сучасних умовах: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.07.04 / О.В. Громова ; Укр. держ. акад. залізн. трансп. — Х., 2002. — 17 с. — укp.

Охарактеризовано сучасний стан залізничних пасажирських перевезень на Україні, узагальнено теоретичні положення та вітчизняний і зарубіжний досвід організації пасажирських перевезень. Розглянуто доцільність підвищення економічної ефективності пасажирських перевезень за рахунок розвитку додаткових послуг. Запропоновано методологічний підхід до формування структури комерційних підрозділів на підприємствах промисловості та транспорту. Наведений підхід, який базується на використанні узагальненої матриці, яка забезпечує раціональне формування їх функцій і напрямків діяльності. Розроблено методики, математичні моделі для проведення досліджень послуг. Проведено математичне моделювання кривих розрахункових життєвих циклів додаткових послуг у системі пасажирських перевезень і прогнозування їх розвитку.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)372.0-814-07
Шифр НБУВ: РА320211 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
15.

Аксьонов І.М. 
Створення економічного механізму управління пасажирським комплексом залізничного транспорту України: автореф. дис... д-ра екон. наук: 08.00.03 / І.М. Аксьонов ; Укр. держ. акад. залізн. трансп. — Х., 2008. — 34 с. — укp.

Проаналізовано сучасне становище пасажирського залізничного комплексу України на транспортному ринку. Досліджено стан пасажирського рухомого складу, динаміку розвитку комплексу за роки незалежності, розвиток конкуренції на ринку перевезень, з'ясовано причини їх неефективності та збитковості. Обгрунтовано необхідність впровадження логістики у пасажирській сфері діяльності та застосування нових маркетинго-логістичних методів і структур управління комплексом, удосконалення стратегій ціноутворення, розвитку комплексу (його підприємств) і підвищення конкурентоздатності залізниць. Створено новий економічний маркетинго-логістичний механізм управління пасажирським залізничним комплексом України. Розроблено теоретико-методологічні принципи та підходи щодо його формування; визначено особливості та методи використання. Запропоновано маркетингові підходи щодо реструктуризації, розробки та вибору конкурентних стратегій управління та розвитку пасажирського комплексу; створено маркетингово-логістичний механізм управління сервісом на вокзалах і в поїздах; розроблено маркетингові принципи та стратегію ціноутворення на перевезення та додаткові послуги, а також управління економікою пасажирських поїздів на залізницях України. Сформульовано визначення наукових понять "маркетингова логістика" у пасажирському комплексі та "маркетингово-логістичний механізм" управління економічною ефективністю пасажирського залізничного комплексу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)372.0-814 +
Шифр НБУВ: РА362001

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
16.

Богомолова Н.І. 
Стратегія організаційно-економічного розвитку залізничних рефрижераторних перевезень: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.07.04 / Н.І. Богомолова ; Київ. ун-т економіки і технологій трансп. — К., 2003. — 19 с.: рис. — укp.

Визначено протиріччя між рівнем розвитку залізничного холодотранспорту України та вимогами транспортного ринку, які покладено в основу формування стратегії організаційно-економічного розвитку рефрижераторних перевезень. Зазначено, що як дану стратегію розроблено та обгрунтовано нову концепцію - "залізнична холодотранспортна система" (ЗХТС). Виявлено передумови формування, фактори становлення та розвитку системи, сформульовано організаційно-економічні принципи, розкрито сутність і зміст економічного механізму розвитку ЗХТС. Наведено методичний підхід щодо визначення ефективності функціонування даної системи та оцінки якості доставки вантажів, що швидко псуються. Обгрунтовано основні напрямки реалізації стратегії: реструктуризацію управління, нову систему фінансового планування, гнучку тарифну політику, техніко-технологічне оновлення рефрижераторного парку.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)372.0-813 +
Шифр НБУВ: РА323896

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
17.

Гудкова В.П. 
Удосконалення механізму фінансово-економічного управління пасажирськими перевезеннями на залізницях України: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.07.04 / В.П. Гудкова ; Укр. держ. акад. залізнич. транспорту. — Х., 2002. — 20 с. — укp.

Вивчено особливості фінансово-економічних відносин у механізмі управління пасажирськими перевезеннями на залізницях України. Наведено характеристику даного механізму, розкрито його системну сутність. Виявлено передумови вдосконалення фінансово-економічних відносин та обгрунтовано пріоритетні напрямки їх розвитку. Встановлено, що функціональна єдність фінансово-економічного механізму припускає використання економіко-правових і організаційно-економічних регуляторів. На основі структурно-функціонального аналізу визначено підхід до побудови механізму фінансово-економічного управління перевезеннями пасажирів. Розроблено принципово нову схему організації фінансово-економічного механізму, засновану на відокремленому управлінні економічними процесами структурних елементів системи пасажирських залізничних перевезень. Запропоновано оновлений механізм фінансового забезпечення, зокрема методику побудови тарифів, що надає реальну можливість використання ринкових організаційно-економічних регуляторів у процесі управління пасажирськими залізничними перевезеннями. Набула подальшого розвитку система спеціальних економіко-правових регуляторів, спрямована на гармонізацію фінансово-економічних відносин з державою. Створено методику обгрунтування розміру бюджетних асигнувань залежно від типу транспортної політики, засновану на концепції паритету. Визначено пріоритетні інструменти реалізації соціальної політики держави.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)372.0-814-93-21
Шифр НБУВ: РА318887 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
18.

Ломотько Д.В. 
Удосконалення технології перевезення вантажів на залізницях України в умовах ринку транспортних послуг: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.20 / Д.В. Ломотько ; Харк. держ. акад. залізн. транспорту. — Х., 2000. — 19 с. — укp.

Досліджено питання удосконалення технології перевезення вантажів у межах транспортно-експедиційного обслуговування (ТЕО), а також розроблено методики впровадження ефективної технології нових транспортних послуг на прикладі послуги завезення-вивезення вантажів. Проаналізовано загальний стан технології здійснення транспортно-експедиційного обслуговування на закордонних і українських залізницях, визначено найбільш важливі завдання в цій області. Ефективність технологічних варіантів ТЕО здійснено за запропонованою ринково-орієнтованою методикою обгрунтування, яка враховує вдосконалений критерій максимуму економічної вигоди вантажовласника. Запропоновано вдосконалені показники якості технологічних елементів, а також комплексний показник якості транспортно-експедиційного обслуговування. Установлено доцільність використання методу Бокса - Дженкінса для прогнозування технологічної ситуації в районі тяжіння залізничної станції. Вперше розроблено математичну модель на мережі Петрі, що реалізує взаємодію залізничного та автомобільного транспорту під час завезення-вивезення вантажів, а також удосконалену методику визначення оптимального режиму роботи вантажно-розвантажувального фронту. Обгрунтовано технологію ТЕО за запропонованою методикою, спрямованою на підвищення прибутку залізниці. За даних умов встановлення оптимального рівня тарифу за технологічними варіантами ТЕО досягнуто з використанням оптимального розміру знижки в межах, достатніх для одержання прибутку.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)372.0-813
Шифр НБУВ: РА312252 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
19.

Левицький І.Ю. 
Удосконалення технології прискореної доставки вантажів на залізницях України в умовах ринку транспортних послуг: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.20 / І.Ю. Левицький ; Дніпропетр. нац. ун-т залізн. трансп. ім. В.Лазаряна. — Д., 2004. — 20 с. — укp.

Розглянуто питання удосконалення технології прискореної доставки вантажу на заданих напрямках. Розроблено методику виявлення варіантів скорочення термінів доставки з визначенням тарифу на її реалізацію. Наведено приклад розрахунку прискореної доставки вантажу для повагонної відправки з станції Кайдацька Придніпровської залізниці до станції призначення Шабо Одеської залізниці. Досліджено вантажну та комерційну діяльність і терміни доставки вантажів на закордонних та українських залізницях, визначено найбільш важливі завдання у сфері удосконалення технології прискореної доставки вантажів. Запропоновано ринково-орієнтовану методику визначення ефективного технологічного варіанта прискореної доставки вантажу з метою розширення ринку послуг для клієнтів і одержання додаткового прибутку залізницею. Розроблено математичну модель прискореного перевезення вантажу з урахуванням додаткових заходів. Обгрунтовано методику побудови залежності додаткових витрат від часу скорочення доставки вантажу для регулювання тарифних відносин залізниці та клієнтів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)372.0-813 + О380.332.3 +
Шифр НБУВ: РА333148

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
20.

Андрєєва М.В. 
Формування собівартості пасажирських залізничних перевезень далекого сполучення в тарифних цілях: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.07.04 / М.В. Андрєєва ; Укр. держ. акад. залізн. трансп.. — Х., 2002. — 16 с.: рис. — укp.

Проаналізовано методи розрахунку собівартості перевезень пасажирів (РСПП). Розроблено порядок розподілу витрат пасажирських перевезень далеких сполучень. Удосконалено методику РСПП шляхом використання логічних та математичних підходів щодо розподілу адміністративних та загальногосподарських витрат, коригування собівартості за типами поїздів та вагонів. Запропоновано способи визначення постійних і непостійних витрат щодо мінімального значення пасажирських тарифів. Створено інформаційні бази собівартості. Розроблено математичні схеми та порядок оперативного коригування собівартості в періоди між офіційно встановленими розрахунками.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)372.0-814-862
Шифр НБУВ: РА321587

Рубрики:

Географічні рубрики:
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського