Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (256)Книжкові видання та компакт-диски (232)
Пошуковий запит: (<.>U=Ц4(4УКР)39$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 15
Представлено документи з 1 до 15

      
1.

Паращук Р. В. 
Методичні засади підготовки фахівців спеціального зв'язку Державної прикордонної служби України у процесі навчання військово-спеціальних дисциплін: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Р. В. Паращук ; Нац. акад. Держ. прикордон. служби України ім. Б.Хмельницького. — Хмельницький, 2010. — 19 с. — укp.

Обгрунтовано методичні засади й експериментально перевірено методику активного навчання військово-спеціальної дисципліни "Зв'язок в органах охорони кордону", педагогічні умови її застосування (пріоритетне врахування освітньо-кваліфікаційних характеристик і вимог до фахівців спеціального зв'язку під час організації процесу навчання, співробітництво слухачів і викладача за планування та реалізації всіх етапів процесу навчання, використання методів активного навчання, максимальна наближеність результатів навчання до сфери практичної діяльності фахівців спеціального зв'язку, особистісно-психологічний розвиток слухачів). Розроблено модель професійної підготовки фахівців спеціального зв'язку Державної прикордонної служби України.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ц57(4УКР)1-33 + Ц4(4УКР)397-33
Шифр НБУВ: РА377565 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Дзюба П. М. 
Професійне становлення майбутніх офіцерів-прикордонників в умовах особистісно орієнтованого навчання: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / П. М. Дзюба ; Нац. акад. Держ. прикордон. служби України ім. Б. Хмельницького. — Хмельницький, 2011. — 20 с. — укp.

Проаналізовано сучасний стан професійного становлення майбутніх офіцерів-прикордонників, виявлено його сутність, зміст та особливості. Удосконалено критерії і рівні професійного становлення курсантів-прикордонників. Обгрунтовано педагогічні умови та модель професійного становлення майбутніх офіцерів-прикордонників за умов особистісно орієнтованого навчання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ц4(4УКР)397-3
Шифр НБУВ: РА380112 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
3.

Маріонда І. І. 
Професійно-особистісна фізична підготовка майбутніх офіцерів-прикордонників: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / І. І. Маріонда ; Нац. акад. Держ. прикордон. служби України ім. Б. Хмельницького. — Хмельницький, 2011. — 20 с.: рис. — укp.

Розглянуто проблему формування фізичної готовності майбутніх офіцерів-прикордонників до професійної діяльності засобами професійно-особистісної фізичної підготовки. Розроблено модель такої підготовки на основі педагогічних підходів (особистісно-орієнтованого, системного, діяльнісного). Розроблено та перевірено дієвість цієї програми, яка підтвердилась після проведення формувального експерименту й одержання позитивних результатів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ц4(4УКР)397.9 + Ц4(4УКР)360.5:68
Шифр НБУВ: РА382465 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
4.

Ковальчук Р. О. 
Психолого-педагогічні умови розвитку здатності до самоорганізації у майбутніх офіцерів-прикордонників: автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / Р. О. Ковальчук ; Нац. акад. Держ. прикордон. служби України ім. Б. Хмельницького. — Хмельницький, 2010. — 19 с. — укp.

Досліджено феномен автентичності як системної якості особистості та як психологічного ресурсу її самоорганізації, що забезпечує багатство його індивідуальних проявів. Виявлено сутність, структуру й особливості самоорганізації курсантів-прикордонників. Визначено психологічний механізм впливу самоорганізації курсантів-прикордонників на формування у них професійно важливих рис. Розкрито особливості самоорганізації як чинника успішності навчання майбутніх офіцерів-прикордонників. Обгрунтовано й експериментально перевірено психолого-педагогічні умови розвитку здатності до самоорганізації з метою оволодіння майбутньою професійною діяльністю, а також професійного саморозвитку особистості курсанта-прикордонника. Розроблено модель особистісно-орієнтованого розвитку здатності до самоорганізації майбутнього офіцера-прикордонника.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.2 + Ц4(4УКР)397-33:Ю9
Шифр НБУВ: РА381176 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
5.

Федик О. Л. 
Розвиток пізнавальної активності майбутніх офіцерів-прикордонників у процесі навчання фахових дисциплін: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / О. Л. Федик ; Нац. акад. Держ. прикордон. служби України ім. Б.Хмельницького. — Хмельницький, 2010. — 20 с. — укp.

Визначено структуру, критерії та показники розвитку пізнавальної активності майбутніх офіцерів-прикордонників. Обгрунтовано методичну основу розвитку пізнавальної активності майбутніх офіцерів-прикордонників спеціалізації "офіцер тилу" під час навчання фахових дисциплін, розроблено й експериментально перевірено модель розвитку пізнавальної активності майбутніх офіцерів-прикордонників у процесі навчання фахових дисциплін. За результатами теоретичного й експериментального дослідження дістали подальшого розвитку методика навчання фахових дисциплін майбутніх офіцерів-прикордонників спеціалізації "офіцер тилу" за рахунок використання методу ігрового імітаційного моделювання та введення комплексних практичних занять.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ц4(4УКР)397-32
Шифр НБУВ: РА377570 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
6.

Дем'янюк Ю. А. 
Формування військово-організаторських умінь у майбутніх офіцерів Державної прикордонної служби України: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Ю. А. Дем'янюк ; Нац. акад. Держ. прикордон. служби України ім. Б. Хмельницького. — Хмельницький, 2010. — 20 с. — укp.

Досліджено питання вдосконалення професійної підготовки майбутніх офіцерів-прикордонників шляхом реалізації у навчально-виховному процесі теоретичної моделі та педагогічних умов формування у них військово-організаторських умінь. Уточнено сутність, зміст і структуру військово-організаторських умінь офіцерів-прикордонників. Вдосконалено критерії, показники та рівні сформованості даних умінь. Розроблено теоретичну модель формування військово-організаторських умінь у майбутніх офіцерів-прикордонників. Визначено, обгрунтовано й експериментально перевірено педагогічні умови щодо реалізації даної теоретичної моделі за умов вищого військового навчального закладу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ц4(4УКР)397-33
Шифр НБУВ: РА377232 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
7.

Сивохоп Е. М. 
Формування готовності до самопізнання майбутніх офіцерів-прикордонників у процесі фізичної підготовки: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Е. М. Сивохоп ; Нац. акад. Держ. прикордон. служби України ім. Б. Хмельницького. — Хмельницький, 2010. — 20 с. — укp.

Розглянуто вплив комплексу компонентів на формування готовності до самопізнання, що забезпечує підвищення рівня фізичної підготовки курсантів: мотиваційно-ціннісний, когнітивний, діяльнісний, фізично-вольовий, оцінювально-коригувальний, перетворювально-творчий. Розроблено структурно-функціональну модель формування готовності курсантів до самопізнання, яка дозволяє обгрунтувати зміст фізичної підготовки у ВВНЗ через реалізацію цільових установок навчальних дисциплін "Фізичне виховання" й "Особиста безпека та застосування сили" - формування фізично розвиненої особистості майбутнього офіцера. Запропонована модель містить структурні блоки: мета самопізнання, методологічні підходи, функції самопізнання, компоненти, критерії, рівні готовності, об'єкти самопізнання, способи самопізнання, фактори самопізнання, педагогічні умови забезпечення цього процесу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч511.7 + Ц4(4УКР)397-5
Шифр НБУВ: РА379967 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
8.

Корнійчук Ю. Г. 
Формування готовності майбутніх офіцерів до організації виховної діяльності з військовослужбовцями строкової служби: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Ю. Г. Корнійчук ; Житомир. держ. ун-т ім. І. Франка. — Житомир, 2011. — 20 с. — укp.

Охарактеризовано головні наукові підходи до проблеми розробки теорії та практики виховного процесу у військових інститутах та інших військових навчальних закладах. Визначено рівні методологічного аналізу виховного процесу у ВВНЗ. Відображено результати історико-педагогічного аналізу проблеми виховання військовослужбовців. Розроблено структуру готовності майбутніх офіцерів до організації виховної діяльності у середовищі військовослужбовців строкової служби, окреслено систему критеріїв і показників готовності курсантів ВВНЗ і визначено чотири рівні готовності майбутніх офіцерів до організації виховної діяльності. Проведено експериментальне дослідження рівня готовності майбутніх офіцерів до здійснення виховної діяльності з військовослужбовцями строкової служби. Обгрунтовано та впроваджено авторську технологію формування даної готовності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ц4(4УКР)390.1-5 + Ц4(4УКР)243.13
Шифр НБУВ: РА382366 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
9.

Прохоров О. А. 
Формування готовності майбутніх офіцерів до професійної діяльності на засадах педагогічного менеджменту: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / О. А. Прохоров ; Черкас. нац. ун-т ім. Б. Хмельницького. — Черкаси, 2011. — 19 с. — укp.

Визначено сучасні наукові підходи до проблеми дослідження: системний, аксіологічний, діяяльнісний, особистісно орієнтований, компетентнісний, технологічний. Проаналізовано процес становлення менеджменту в його історичному розвитку. Обгрунтовано організаційні, методичні та психолого-педагогічні умови формування готовності майбутніх офіцерів до професійної діяльності на засадах педагогічного менеджменту (ЗПМ). Розкрито структуру професійної компетентності майбутнього офіцера, визначено критерії та рівні її сформованості. Розроблено педагогічні умови та технологію формування готовності майбутніх офіцерів до професійної діяльності на ЗПМ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.430 + Ц4(4УКР)301 + Ц4(4УКР)390-4
Шифр НБУВ: РА379904 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
10.

Балендр А. В. 
Формування готовності майбутніх офіцерів-прикордонників до вирішення конфліктних ситуацій: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / А. В. Балендр ; Нац. акад. Держ. прикордон. служби України ім. Б. Хмельницького. — Хмельницький, 2011. — 20 с.: рис., табл. — укp.

Визначено сутність поняття готовності майбутніх офіцерів-прикордонників до вирішення конфліктних ситуацій та структуру цього утворення, яке складається з мотиваційно-вольового, пізнавально-операційного та прогностично-творчого компонентів. Визначено критерії, показники та рівні сформованості готовності майбутніх офіцерів-прикордонників до вирішення конфліктних ситуацій. Виявлено, обгрунтовано й експериментально перевірено педагогічні умови, що забезпечують формування цієї готовності, а також наведено модель досліджуваного процесу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ц4(4УКР)397-33
Шифр НБУВ: РА380241 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
11.

Синчишина О. А. 
Формування дидактичної культури викладачів вищих військових навчальних закладів: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / О. А. Синчишина ; Нац. акад. Держ. прикордон. служби України ім. Б. Хмельницького. — Хмельницький, 2010. — 20 с. — укp.

Уточнено сутність і структура дидактичної культури викладача вищих військових навчальних закладів (ВВНЗ). Визначено основні критерії, показники та рівні її сформовакості. Обгрунтовано організаційно-педагогічні умови формування даної властивості викладачів ВВНЗ (активізація внутрішньої професійної мотивації викладачів; поєднання традиційних та інноваційних форм навчання курсантів і слухачів; посилення суб'єкт-суб'єктної взаємодії в системі "викладач-курсант"; упровадження науково обгрунтованої педагогічної технології формування дидактичної культури викладачів ВВНЗ; систематичний аналіз результатів педагогічної діяльності викладачів та її коригування). Розроблено й експериментально перевірено модель її формування.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ц4(4УКР)391.1-4
Шифр НБУВ: РА377511 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
12.

Бец Ю. І. 
Формування національної свідомості у майбутніх офіцерів-прикордонників у процесі вивчення гуманітарних дисциплін: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.07 / Ю. І. Бец ; Терноп. нац. пед. ун-т ім. В. Гнатюка. — Т., 2011. — 20 с.: рис., табл. — укp.

Вперше визначено й обгрунтовано педагогічні умови формування національної свідомості майбутніх офіцерів-прикордонників, розроблено структурно-функціональну модель цієї свідомості. З'ясовано її сутність, особливості змісту та структури. Уточнено критерії, показники та рівні сформованості національної свідомості у курсантів. Зроблено внесок у розвиток підходів до організації навчально-виховної діяльності з урахуванням особливостей формування національної свідомості у курсантів у процесі вивчення гуманітарних навчальних дисциплін.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ц4(4УКР)397-31
Шифр НБУВ: РА381193 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
13.

Мох Ю. А. 
Формування професійно значущих якостей майбутніх офіцерів засобами дидактичних ігор у процесі фахової підготовки: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Ю. А. Мох ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С. Сковороди. — Х., 2011. — 20 с. — укp.

Обгрунтовано й експериментально перевірено технологію формування професійно значущих якостей майбутніх офіцерів, основні етапи якої (мотиваційний, змістово-процесуальний, оцінно-результативний) забезпечуються засобами дидактичних ігор (пізнавальні, проектувально-дослідницькі, імітаційні, комплексні ігри). Виявлено п'ять груп якостей, які найбільш оптимально відповідають службовій діяльності майбутнього офіцера (гностичні, моральні, комунікативні, організаторські та проектувально-конструктивні якості). Уточнено суть поняття "професійно значущі якості майбутнього офіцера" як сукупність сукупності істотних і найбільш стійких особистісних властивостей, умінь і здібностей, які необхідні для виконання різноманітних функцій професійної діяльності. Суть поняття "дидактична гра" як спеціально організованої навчально-пізнавальної діяльності, у ході якої майбутні офіцери набувають знання, вміння та навички, розвивають професійно значущі якості в процесі взаємодії в обстановці змагальності та пошуку вирішення завдань професійного спрямування, критерії (мотиваційний, особистісний, оцінно-результативний) рівнів (високий, достатній, низький) сформованості професійно значущих якостей майбутніх офіцерів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ц4(4УКР)390.1-3 в6 + Ц4(4УКР)302.1 в6 + Ч481.252.46
Шифр НБУВ: РА382932 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
14.

Логінова Н. М. 
Формування професійно-правової компетентності майбутніх офіцерів-прикордонників: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Н. М. Логінова ; Нац. акад. Держ. прикордон. служби України ім. Б. Хмельницького. — Хмельницький, 2011. — 20 с. — укp.

Виявлено сутність, зміст та особливості формування професійно-правової компетентності майбутніх офіцерів-прикордонників. Визначено ключові компетентності й їх компетенції, обгрунтовано рівні сформованості професійної компетентності майбутніх офіцерів-прикордонників. Розроблено педагогічну технологію формування професійно-правової компетентності майбутніх офіцерів-прикордонників, яка включає такі блоки й їх складові: концептуальний блок, процесуальний блок, програмно-методичний блок, блок оцінювання, кінцевий результат.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ц4(4УКР)397-33
Шифр НБУВ: РА382303 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
15.

Маслій О. М. 
Формування фахової компетентності майбутніх офіцерів тилу у сфері військово-економічної логістики: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / О. М. Маслій ; Нац. акад. Держ. прикордон. служби України ім. Б. Хмельницького. — Хмельницький, 2011. — 20 с. — укp.

Визначено, що основними чинниками, які впливають на ефективність процесу, є організаційно-педагогічні умови (вдосконалення системи управління підготовкою на підставі реалізації принципів логістики, організація систематичного підкріплення в майбутніх офіцерів мотивації грунтовного оволодіння високим рівнем знань і вмінь у сфері військово-економічної логістики, тестовий моніторинг якості підготовки та розвитку професійно важливих якостей для діяльності у сфері військово-економічної логістики, інтеграція фінансово-економічного, військово-технічного, військово-господарського, інформаційно-комп'ютерного, командно-управлінського та психолого-педагогічного напрямів підготовки, готовність викладачів до формування фахової компетентності майбутніх офіцерів у сфері військово-економічної логістики на основі їх професійного й особистісного самовдосконалення) та модель формування їх фахової компетентності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)49:Ц + Ц4(4УКР)393.15-33:У
Шифр НБУВ: РА381325 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського