Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (13)Реферативна база даних (262)Книжкові видання та компакт-диски (379)Журнали та продовжувані видання (25)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч313$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 27
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Коваленко Т.В. 
Формування творчої активності молодших школярів засобами української народної іграшки: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Т.В. Коваленко ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2002. — 20 с. — укp.

Визначено критерії та рівні сформованості творчої активності школярів, виявлено особливості її прояву на уроках та у позакласній роботі з образотворчого мистецтва. Розкрито можливості української народної іграшки як засобу формування творчої активності молодших школярів. Теоретично обгрунтовано та експериментально перевірено педагогічні умови та методику формування творчої активності учнів молодшого шкільного віку у процесі включення дітей у різні види творчої діяльності з опанування ними української народної іграшки як естетичного об'єкта.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч313(4УКР) + Ч421.221 + Щ126.73(4УКР)0:Ч30
Шифр НБУВ: РА320445 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
2.

Лукановська А. В. 
Формування творчих умінь підлітків засобами української етнопедагогіки (історико-педагогічний аспект): автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / А. В. Лукановська ; Сум. держ. пед. ун-т ім. А.С. Макаренка. — Суми, 2011. — 20 с. — укp.

Досліджено динаміку розвитку вітчизняної етнопедагогічної думки стосовно засобів формування творчих умінь підлітків як складової їх творчого потенціалу. Розкрито сутність проблеми формування цих умінь засобами етнопедагогіки, систематизовано та класифіковано актуальні вітчизняні етнопедагогічні дослідження. Визначено передумови й обгрунтовано етапи розвитку вітчизняної етнопедагогічної думки другої половини XIX - XX століть щодо використання традицій української народної педагогіки у формуванні творчого потенціалу підлітків. Охарактеризовано психолого- й етнопедагогічні аспекти проблеми формування творчих умінь підлітків і виокремлено комплекс традиційних засобів їх формування у народнопедагогічній системі виховання українців. Визначено найбільш продуктивні напрями застосування засобів української етнопедагогіки щодо формування цих умінь у сучасній шкільній та позашкільній освіті.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч313.3(4УКР)5/6
Шифр НБУВ: РА381293 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
3.

Усачова Г.М. 
Формування основ гуманістичного світогляду молодших школярів засобами українського національного виховання: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.06 / Г.М. Усачова ; Київ. нац. ун-т культури і мистец. — К., 2006. — 19 с. — укp.

Розглянуто проблему педагогічного впливу позашкільних навчальних закладів освіти та закладів соціально-культурної сфери на формування гуманістичного світогляду у дітей молодшого шкільного віку, узагальнено вітчизняний досвід діяльності у даній сфері. У контексті основних педагогічних завдань розкрито сутність понять понять "національне виховання" та "гуманістичний світогляд". Проведено ретроспективний аналіз розвитку українського національного виховання, визначено його пріоритети, мету та завдання у сучасній Україні. Обгрунтовано методику та соціально-педагогічні умови проведення виховного експерименту. Представлено результати констатувального та формувального експериментального дослідження. Створено й апробовано методику формування гуманістичного світогляду молодших школярів засобами українського національного виховання на підставі використання моделі виховної діяльності народознавчого клубу "Сяйво" Центру дитячої творчості м.Єнакієво Донецької області. Показано суттєве значення одержаних результатів для подальшого розвитку педагогічної науки, теорії та практики культурно-просвітницької діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч313(4УКР) + Ч421.352.13 +
Шифр НБУВ: РА344558

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
4.

Заредінова Е.Р. 
Формування морально-ціннісних взаємин батьків і дітей молодшого шкільного віку в сучасній кримськотатарській сім'ї: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / Е.Р. Заредінова ; Ін-т проблем виховання АПН України. — К., 2004. — 18 с. — укp.

Виявлено, теоретично обгрунтово й експериментально перевірено зміст, форм, методи та педагогічні умови формування морально-ціннісних взаємин батьків та дітей молодшого шкільного віку у сучасній кримськотатарській сім'ї. Проаналізовано філософські та психолого-педагогічні аспекти досліджуваної проблеми. Розроблено критерії та показники сформованості морально-ціннісних взаємин батьків та дітей. З урахуванням національних та крос-культурних особливостей поліетнічної культури Криму запропоновано нові напрями роботи з батьками та дітьми у кримськотатарській сім'ї.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч313(4УКР) + Ч491,01
Шифр НБУВ: РА330650

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
5.

Геник М.С. 
Формування морально-етичних цінностей молодших школярів засобами українського народознавства: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / М.С. Геник ; Ін-т пробл. виховання АПН України. — К., 2008. — 18 с. — укp.

Досліджено актуальну проблему формування морально-етичних цінностей молодших школярів засобами українського народознавства, проаналізовано її філософські, психологічні та педагогічні аспекти. Розкрито зміст і структуру морально-етичних цінностей, запропоновано їх типізацію й обгрунтовано критерії та показники сформованості у молодших школярів. Досліджено історико-логічну трансформацію наукових поглядів щодо визначення сутності та природи моральних цінностей українського народу. Розроблено й апробовано нові методи формування морально-етичних цінностей у молодших школярів засобами народознавства та на підставі педагогічної взаємодії батьків і дітей, експериментально підтверджено її ефективність. Запропоновано методику позаурочної вихованої роботи з молодшими школярами з активним залученням усіх суб'єтків виховного процесу, здійснено її практичне впровадження у навчально-виховний процес загальноосвітніх навчальних закладів України.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч4221.352 + Ч313 + Ч421.221 +
Шифр НБУВ: РА357823

Рубрики:

      
6.

Дяченко Т.В. 
Формування картини світу у дітей східних слов'ян (VI-XIII століття): Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Т.В. Дяченко ; Криворіз. держ. пед. ун-т. — Кривий Ріг, 2002. — 21 с. — укp.

Здійснено історико-педагогічний аналіз досвіду східних слов'ян у формуванні картини світу як цілісної емпіричної системи. Обгрунтовано проблему взаємодії людського суспільства й природи, що є однією із найактуальніших проблем сучасності, успішне розв'язання якої залежить від рівня екологічної культури людини, формування цілісного світогляду. Процес формування картини світу у дітей східних слов'ян розглянуто як сукупність педагогічних знань, умінь та навичок у підготовці молодших поколінь до гармонійного співжиття з природним середовищем.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4)4 + Ч313(4) + Ч311.350
Шифр НБУВ: РА321159

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
7.

Усатенко Т.П. 
Українознавчі проблеми педагогічної думки в XIX-XX ст.: автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.01 / Т.П. Усатенко ; АПН України. Ін-т пед. освіти і освіти дорослих. — К., 2007. — 44 с. — укp.

Досліджено українознавчі проблеми педагогічної думки XIX - XX ст., зокрема, неперервну свідому громадсько-політичну активність українських мислителів, освітян, діячів науково-культурних рухів, членів наукових товариств у виборюванні права використання рідної української мови у початковій школі (XIX ст.), впровадження українознавчих предметів у національну школу (початок XX ст.), вивчення історії народу, його духовної і матеріальної культури (впродовж XX ст.). Проаналізовано взаємозв'язок розвитку українознавчої педагогічної думки і становлення українознавства в парадигмах класичного, некласичного, постнекласичного типів науки. Розглянуто конкретні методичні прийоми вивчення самостійного комплексно-інтегративного курсу "Українознавство" у період трансформації освіти в кінці XX - на початку XXI ст. Наведено рекомендації щодо розробки змісту, організаційно-педагогічних положень і технологій вивчення курсу українознавства в національній школі. Висвітлено перспективи розвитку української педагогічної думки на українознавчих засадах.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР) + Ч313(4УКР) +
Шифр НБУВ: РА354211

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
8.

Домніч В.Г. 
Традиції виховання в народній педагогіці Іспанії: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / В.Г. Домніч ; Луган. держ. пед. ун-т ім. Т.Шевченка. — Луганськ, 2001. — 20 с. — укp.

Досліджено джерела виникнення іспанської народної педагогіки - фольклор, клерикальну та міську літературу, традиції та звичаї, в яких відображено ідеї та виховні цінності іспанського народу. Розглянуто процес збагачення народної педагогіки Іспанії видатними вченими, педагогами, мислителями в різні історичні епохи розвитку країни. З'ясовано, що їх теоретичні погляди створили міцне підгрунтя для становлення народної педагогіки. Розкрито сутність народної педагогіки, проаналізовано її принципи, методи та засоби, встановлено зв'язок між аспектами виховання: розумовим, моральним, трудовим, фізичним та естетичним. Ідеалом іспанської народної педагогіки визначено виховання гармонійно розвиненої особистості.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч313(4ИСП)
Шифр НБУВ: РА315863 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
9.

Борисов В.В. 
Теоретико-методологічні засади формування національної самосвідомості учнівської та студентської молоді: Автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.07 / В.В. Борисов ; Терноп. нац. пед. ун-т ім. В.Гнатюка. — Т., 2006. — 40 с. — укp.

Здійснено дослідження теоретико-методологічних засад формування національної самосвідомості учнівської та студентської молоді. Визначено її загальну структуру та зміст. Науково обгрунтовано, що національне виховання можливе у загальноосвітніх і вищих навчальних закладах за умови реалізації навчальних інтеркультурних програм і напрямів виховної роботи, яка передбачає врахування принципів полікультурності та введення в самобутні культурні світи. Запропоновано систему формування національної самосвідомості учнівської та студентської молоді. Розроблено та перевірено методики дослідження розвитку елементів структури національної самосвідомості особистості. На підставі результатів педагогічного експерименту підтверджено ефективність запропонованих методик діагностики та системи формування національної самосвідомості учнівської та студентської молоді.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч313(4УКР) + Ч313(4УКР) + Ч313(4УКР)
Шифр НБУВ: РА341961

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
10.

Хайруддінов М.А. 
Становлення і тенденції розвитку етнопедагогіки кримськотатарського народу: Автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.01 / М.А. Хайруддінов ; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 2003. — 37 с. — укp.

Надано результати теоретико-методологічного аналізу етнопедагогічних ідей і традицій кримськотатарського народу в контексті цілісного вчення про засади формування та розвитку етнопедагогіки як науки про народну педагогіку, а також розуміння їх як своєрідного механізму передачі, засвоєння та розвитку національної культури. На прикладі кримських татар показано, що локальний педагогічний досвід має величезну цінність. Розроблено теоретичні та методологічні засади етнопедагогіки даного народу як системи знань про джерела, структуру, принципи, світоглядні позиції та способи одержання знань, що являє педагогічну дійсність народу, визначено зв'язки з іншими науками, з'ясовано науково-педагогічну термінологію. Розкрито суть, зміст і форми народного виховання, науково обгрунтовано педагогічні умови ефективного виховання учнівської молоді засобами етнопедагогіки. Визначено шляхи оптимального використання етнопедагогіки у сучасному суспільстві та тенденції його розвитку відповідно до культури та збереження різноманітності етносів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч313(4УКР) +
Шифр НБУВ: РА327140

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
11.

Ярошинська О.О. 
Розвиток поглядів на інститут батьківства в історії української етнопедагогіки: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / О.О. Ярошинська ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2005. — 18 с. — укp.

Здійснено системний аналіз розвитку поглядів щодо інституту батьківства в історії української етнопедагогіки. Теоретично обгрунтовано феномен інституту батьківства та досліджено процес формування засад і вдосконалення ролі цього виховного інституту в історії вітчизняної педагогіки (IX - XX ст.). Розкрито роль, значення та функції батьків у контексті народної культури українців. Узагальнено та систематизовано міркування вчених щодо інституту батьківства. Виділено періоди становлення та розвитку виховного інституту у вітчизняній етнопедагоічній теорії та практиці виховної діяльності української сім'ї. Досліджено роль і значення української жінки-матері в родині та у загальному процесі національно-культурного розвитку нації. Проаналізовано сучасний стан і проблеми української сім'ї та інституту батьківства, вивчено механізм реалізації його функцій.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч313(4УКР) + Ч493(4УКР) + С5*644.1 +
Шифр НБУВ: РА337515

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
12.

Видолоб Н.О. 
Психолого-педагогічні умови формування української ментальності учнів основної школи (на матеріалі уроків української літератури): Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Н.О. Видолоб ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2003. — 20 с.: табл. — укp.

Розкрито суть та зміст української національної ментальності як психологічного та педагогічного поняття. Проаналізовано основні теоретичні здобутки у її вивченні. Експериментально досліджено психолого-педагогічні умови ефективного формування української ментальності на базі використання в навчально-виховному процесі особистісно зорієнтованих технологій розвитку кращих рис українського народу. Обгрунтовано зміст зразків української літератури та фольклору та психолого-педагогічні умови їх ефективного використання на уроках гуманітарного циклу та в позаурочний час, розглянуто суть необхідних для цього засобів з метою формування в учнів основної школи української національної ментальності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю958(4УКР) + Ч313(4УКР) + Ш5(4УКР) р20 +
Шифр НБУВ: РА326013

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
13.

Ледняк Ю.В. 
Педагогічний потенціал фольклору Східного регіону України: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Ю.В. Ледняк ; Луган. держ. пед. ун-т ім. Т.Шевченка. — Луганськ, 2002. — 20 с. — укp.

Фольклор розглянуто як один із регуляторів суспільної свідомості. Проаналізовано педагогічний зміст і виховні можливості української та російської усної народної творчості Східного регіону України у зв'язку із специфікою історичного розвитку, духовністю та ментальністю місцевого соціуму. Введено в науковий обіг невідомі фольклорні тексти педагогічної спрямованості. Зазначено, що різноманітність засобів художньо-виховного впливу допомагає у вихованні національно свідомої, інтелектуально та емоційно багатої, фізично здорової особистості. На регіональному фольклорному матеріалі розроблено систему вправ та практичних завдань. Запропоновано програму спецкурсу "Виховні можливості фольклору Донбасу".

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш3(2=1УК)-304 + Ш3(2=1Р)-304 + Ч313(4УКР5)
Шифр НБУВ: РА321305

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
14.

Гутник І.М. 
Педагогічні засади організації дозвілля підлітків засобами української народної педагогіки: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.06 / І.М. Гутник ; Київ. нац. ун-т культури та мистецтв. — К., 2006. — 19 с. — укp.

Узагальнено теоретичні засади та вітчизняний досвід національного виховання підлітків засобами української народної педагогіки за умов дозвілля. Визначено показники сформованості національної вихованості підлітків, зокрема встановлено критерії рівня знань, а також емоційно-ціннісні та практично-діяльнісні. Обгрунтовано педагогічні умови, що сприяють підвищенню ефективності національного виховання підлітків на засадах народної педагогіки у дозвіллєвій діяльності, що реалізуються на основі використання комплексу засобів навчально-виховного впливу та впровадження запропонованих культурно-дозвіллєвих програм. Обгрунтовано й експериментально перевірено методику організації дозвілля підлітків на засадах народної педагогіки для гуртків поліхудожнього спрямування, яку рекомендовано використовувати у роботі творчих об'єднань різних напрямів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч313(4УКР) + Ч421.38 +
Шифр НБУВ: РА346559

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
15.

Красильник Ю.С. 
Патріотичне виховання військовослужбовців Збройних Сил України засобами української етнопедагогіки: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Ю.С. Красильник ; Ін-т вищ. освіти Акад. пед. наук України. — К., 2002. — 20 с.: рис. — укp.

Обгрунтовано концептуальне положення щодо суті, змісту, структури патріотизму особистості воїна та його виховання. Розроблено систему патріотичного виховання військовослужбовців Збройних Сил України на засадах української етнопедагогіки. Здійснено науковий аналіз педагогічних умов використання даної науки у патріотичному вихованні воїнів. Експериментально перевірено методику педагогічної діагностики патріотичної вихованості воїнів. Упроваджено у військово-педагогічний процес технологію патріотичного виховання воїнів засобами української етнопедагогіки. Наведено практичні рекомендації військовим педагогам щодо впровадження технології патріотичного виховання воїнів засобами української етнопедагогіки у військово-педагогічний процес.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч313(4УКР) + Ц4,8(4УКР)422.11
Шифр НБУВ: РА320959 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
16.

Жмуд Н.В. 
Народна педагогіка як етноформуючий чинник: Автореф. дис... канд. іст. наук: 07.00.05 / Н.В. Жмуд ; НАН України. Ін-т мистецтвознав., фольклористики та етнології ім. М.Рильського. — К., 2005. — 20 с. — укp.

Систематизовано й узагальнено народно-педагогічний досвід українців як важливого компонента етнокультури. Це дало змогу з використанням методологічних засад сучасної етнологічної науки дослідити еволюцію етнопедагогіки та її роль у процесах етно- та культуротворення. Розкрито механізм творення національного виховання ідеалу на підставі аналізу основних ментальних структур, розроблених у процесі взаємодії родини та громадських соціальних інститутів. До наукового обігу вперше залучено різноманітну джерельну інформацію: матеріали Рукописного архіву Інституту мистецтвознавства, фольклористики й етнології ім. М. Рильського НАН України, Рукописного фонду Народознавчого центру Вінницького державного педагогічного університету ім. М.Коцюбинського та матеріали, одержані внаслідок проведених польових досліджень, які забезпечують всебічне вивчення ролі народної педагогіки (сім'ї, громади та інших соціальних інститутів як об'єктів і суб'єктів звичаєвого права, компонентів народної педагогіки) в етноформувальних і етноконсолідувальних процесах.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Т595.221 + Ч313 +
Шифр НБУВ: РА340520

Рубрики:

      
17.

Сливка Л.В. 
Народні традиції у вихованні здорового способу життя учнів початкових шкіл Західної України (1919 - 1939 рр.): автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / Л.В. Сливка ; Прикарпат. нац. ун-т ім. В.Стефаника. — Івано-Франківськ, 2010. — 20 с. — укp.

Розкрито теоретичні основи та практику застосування народних традицій у вихованні здорового способу життя молодших школярів Західної України міжвоєнного періоду XX ст. Охарактеризовано низку праць педагогів, науковців, громадсько-просвітницьких діячів, лікарів західного регіону держави в 1919 - 1939 рр. з проблем гігієнічного й антиалкогольного виховання. Проаналізовано етновалеологічний зміст українських букварів і читанок, позанавчальної літератури, які в 1920 - 1930-х рр. XX ст. були засобом формування основ здорового способу життя дітей та юнацтва Галичини, Волині, Буковини, Підкарпатської Русі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР3)61 + Ч421.354.5 + Ч313(4УКР)
Шифр НБУВ: РА373795 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
18.

Гордійчук 
Моральне виховання молодших школярів засобами етнопедагогіки: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / Оксана Євгенівна Гордійчук ; Тернопільський національний педагогічний ун-т ім. Володимира Гнатюка. — Т., 2008. — 20 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352 + Ч421.331.1 + Ч313(4УКР)
Шифр НБУВ: РА359186

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
19.

Кадирова Л.І. 
Моральне виховання дітей старшого дошкільного віку на традиціях етнопедагогіки кримських татар: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.08 / Л.І. Кадирова ; Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського. — О., 2009. — 20 с. — укp.

Досліджено проблему морального виховання дітей старшого дошкільного віку на традиціях етнопедагогіки кримських татар. Наведено результати теоретичного аналізу сутності та взаємозв'язку базових понять дослідженння. Обгрунтовано зміст поняття "народні традиції морального виховання кримських татар". Визначено критерії: нормативний, з показником знань про моральні норми спілкування, взаємодії та ставлення до довкілля відповідно до народних традицій кримських татар; ціннісно-орієнтаційний, з показником уміння оцінювати власні дії та вчинки однолітків згідно з морально-етичними нормами народних традицій; поведінковий, з показником уміння спілкуватися, взаємодіяти з дорослими та однолітками відповідно до моральних норм. Охарактеризовано рівні моральної вихованості старших дошкільників (високий, середній, низький), уточнено зміст і форми морального виховання дітей старшого дошкільного віку на засадах народних традицій кримських татар.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.352 + Ч411.334 + Ч313(4УКР-6КРМ) +
Шифр НБУВ: РА367979

Рубрики:

      
20.

Хоружа О.В. 
Методичні засади формування етнопедагогічного мислення майбутнього вчителя музики: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / О.В. Хоружа ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2010. — 21 с. — укp.

Розкрито сутність і зміст етнопедагогічного мислення майбутнього вчителя музики у контексті сучасного розвитку освіти. Визначено специфіку та компонентну структуру означеного феномену. Розроблено критерії, показники та рівні сформованості етнопедагогічного мислення студентів. Визначено поняття етнопедагогічного мислення вчителя музики та поняття етнопедагогічного потребово-цільового конструкту. Розроблено методичні засади його формування у контексті зорієнтованості вчителя на цінності української народної педагогіки. Виявлено динаміку та послідовність формування етнопедагогічного мислення студентів у процесі фахового навчання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ31 р (4Укр)31-3 + Ч313
Шифр НБУВ: РА375186 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського