Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (13)Автореферати дисертацій (27)Книжкові видання та компакт-диски (379)Журнали та продовжувані видання (25)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч313$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 262
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Окса М. М. 
Впровадження ідей козацької педагогіки в сучасній школі / М. М. Окса, А. В. Пряннікова, Л. І. Кучина. - Мелітополь, 2001. - 60 c. - Бібліогр.: 30 назв. - укp.

Визначено сутність і характер традицій козацької педагогіки. Обгрунтовано комплексний системний підхід до формування народознавчих знань в учнів підліткового віку, що передбачає раціональне використання традицій козацької педагогіки у процесі вивчення всіх навчальних дисциплін і позакласної роботи за умов взаємозв'язку школи, сім'ї та громадськості. Розроблено програму роботи класного керівника щодо формування народознавчих знань, умінь та навичок. Наведено методичні рекомендації для вчителів з досліджуваної проблеми.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч313(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА607948 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Вісник Таврійської фундації (Осередку вивчення української діаспори). Вип. 1 / ред.: І. Немченко; Херсон. держ. ун-т. - К. : Просвіта; Херсон, 2005. - 199 с. - укp.

Розглянуто питання літературознавства, мовознавства, педагогіки. Висвітлено народні мотиви в творчості австралійських письменників та митців української діаспори. Визначено своєрідність пейзажно-медіативної лірики українського поета П.Тичини та англійського поета Т.Еліота, представлено культурно-естетичну концепцію творчості поета Ю.Клена. Проаналізовано роль і місце української мови в системі національної освіти.

Рассмотрены вопросы литературоведения, языковедения, педагогики. Освещены народные мотивы в творчестве австралийских писателей и представителей украинской диаспоры. Определено своеобразие пейзажно-медиативной лирики украинского поэта П.Тычины и английского поэта Т.Элиота, представлена культурно-эстетическая концепция творчества поэта Ю.Клена. Проанализированы роль и место украинского языка в системе национального образования.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш5(4Ук=418)я43 + Ч313(4УКР)я43 + Т3(9=Укр)я43

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72929 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Хайруддинов М. А. 
Влияние крымскотатарского фольклора на духовное воспитание младших школьников / М. А. Хайруддинов, А. С. Джиляджи // Культура народов Причерноморья. - 2004. - № 51. - С. 89-95. - Библиогр.: 21 назв. - рус.

Рассмотрены влияние крымскотатарского фольклора на духовное воспитание младших школьников и специфика его использования в практике современной начальной школы и семьи. Освещены вопросы воспитания духовности в религиозном понимании, а также понимание духовности в светском значении. Определены основные факторы крымскотатарской этнопедагогики, среди которых важным средством духовного воспитания подрастающего поколения является фольклор.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч313(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16332 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Калашник Л. С. 
Давньокитайська міфологія як засіб родинного виховання : Моногр. / Л. С. Калашник; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. - Запоріжжя : Поліграф, 2004. - 260 c. - Бібліогр.: с. 176-188. - укp.

Розкрито суть поняття міфу, запропоновано класифікацію міфів як закономірного явища культурної історії людства. Розглянуто особливості формування та розвитку китайської міфології як засобу родинного виховання. Охарактеризовано основні персонажі даної міфології. Показано роль міфології у сімейному вихованні в Китаї з найдавніших часів до сьогодення.

Раскрыта сущность понятия мифа, предложена их классификация как закономерного явления культурной истории человечества. Рассмотрены особенности формирования и развития китайской мифологии как средства родственного воспитания. Охарактеризованы основные персонажи данной мифологии. Показана роль мифологии в семейном воспитании Китая с древнейших времен до настоящего времени.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш3(54КИТ)-60 + Ч313(5КИТ)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА658118 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Семеног О. М. 
Етнолінгводидактична культура вчителя-словесника : Навч. посіб. для студ. / О. М. Семеног. - 2-е вид., доповн. - Глухів : РВВ ГДПУ, 2005. - 152 c. - укp.

Розглянуто питання етнолінгвопедагогічної підготовки вчителів, формування етнолінгводидактичної культури вчителя-словесника. Висвітлено історію етнолінгвістики, викладено методику етнолінгвістичного аналізу фольклорних і літературних творів.

Рассмотрены вопросы этнолингвопедагогической подготовки учителей, формирования этнолингводидактической культуры учителя-словесника. Освещена история этнолингвистики, изложена методика этнолингвистического анализа фольклорных и литературных произведений.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш100.33я73-1 + Ч313я73-1

Шифр НБУВ: ВА664200 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Збірник наукових праць Науково-дослідного інституту українознавства. Т. 5 / ред.: П. П. Кононенко. - К., 2005. - 435 с. - укp.

Висвітлено питання методології українознавства та методологічний статус української мови, філософсько-світоглядні аспекти національних засад мовної стратегії вищої освіти. Проаналізовано психологічні особливості структури підготовки педагога, роль української козацької культури у сучасній системі виховання молоді. Розглянуто питання актуалізації ідей українських театральних педагогів у професійній підготовці вчителя. Розкрито лінгводидактичні засади викладання української мови у діаспорі, особливості формування української діаспори в історико-соціальному контексті. Описано історичні форми суспільної самосвідомості в історії української культури дохристиянського періоду, а також форми детермінізації мудрості українського народу як феномена його пізнавального способу життя і духовної єдності.

Освещены вопросы методологии украиноведения и методологический статус украинского языка, философско-мировоззренческие аспекты национальных основ языковой стратегии высшего образования. Проанализированы психологические особенности структуры подготовки педагога, роль украинской казаческой культуры в современной системе воспитания молодежи. Рассмотрены вопросы актуализации идей украинских театральных педагогов в профессиональной подготовке учителя. Раскрыты лингводидактические основы преподавания украинского языка в диаспоре, изучены особенности формирования украинской диаспоры в историко-социальном контексте. Освещены исторические формы общественного самосознания в истории украинской культуры дохристианского периода, а также формы детерминизации мудрости украинского народа как феномена его познавательного способа жизни и духовного единства.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч313(4УКР) + С1(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72662 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Збірник наукових праць Науково-дослідного інституту українознавства. Т. 6 / ред.: П. П. Кононенко. - К., 2005. - 439 с. - укp.

Проаналізовано релігійні чинники у системі українознавства та вищої освіти України, виховну роль українознавства у формуванні національної свідомості українського громадянина. Розглянуто педагогічні умови духовного розвитку та соціалізації особистості, законодавчо-нормативні проблеми впровадження української мови як державної у сферу освіти України в 1990-х рр. - на початку ХХІ ст. Висвітлено зміст і технологію використання сімейних традицій у моральному вихованні старшокласників. Розкрито гуманістичні засади військово-патріотичного виховання у політологічному аспекті.

Проанализированы религиозные факторы в системе украиноведения и высшего образования Украины, воспитательная роль украиноведения в формировании национального сознания украинского гражданина. Рассмотрены педагогические условия духовного развития и социализации личности, законодательно-нормативные проблемы внедрения украинского языка как государственного в сферу образования Украины в 1990-х гг. - начале ХХІ ст. Освещены содержание и технология использования семейных традиций в моральном воспитании старшеклассников. Раскрыты гуманистические основы военно-патриотического воспитания в политологическом аспекте.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч313(4УКР) + С1(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72662 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Масленко О. А. 
Лицарсько-козацькі виховні традиції українського народу як основа виховання та підвищення рівня фізичної підготовки майбутніх офіцерів Міністерства внутрішніх справ України / О. А. Масленко // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2005. - № 22. - С. 167-170. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

Визначено основні напрямки формування лицарсько-патріотичної духовності у військовослужбовців та майбутніх офіцерів підрозділів МВС України, зміст їх фізичного виховання і спеціальної бойової підготовки на основі військово-лицарських традицій українського народу.

Определены основные направления формирования рыцарско-патриотической духовности у военнослужащих и будущих офицеров подразделений МВД Украины, содержание их физического воспитания и специальной боевой подготовки, основанной на военно-рыцарских традициях украинского народа.

The main direction of forming knight-patriotic spiritual of servicemen and future of subdivision of Ministry of Internal Affairs of Ukraine, maintenance of their physical training and special fighting training on the basis of the military- knight tradition of Ukrainian people are defined in the article.


Ключ. слова: військово-козацькі традиції, лицарська духовність, закони лицарської честі, лицарська звитяга, психофізична підготовка козаків, школа козацьких бойових мистецтв ДБойовий гопак"
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч313(4УКР) + Х819(4УКР)112.01р:Т

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Аліксійчук О. С. 
Морально-естетичне виховання учнів початкових класів засобами української народної музики / О. С. Аліксійчук; Кам'янець-Поділ. держ. ун-т. - Кам'янець-Поділ., 2004. - 123 c. - Бібліогр.: с. 111-123. - укp.

Проаналізовано вплив народної музики на поєднання морального та естетичного виховання молодших школярів, а також морально-естетичний досвід як специфічну структуру людської особистості. Висвітлено педагогічні особливості та методи морально-естетичного виховання учнів початкових класів засобами української народної музики.

Проанализированы влияние народной музыки на совмещение морального и эстетического воспитания младших школьников, а также морально-эстетический опыт как специфическую структуру человеческой личности. Освещены педагогические особенности и методы морально-эстетического воспитания учеников начальных классов средствами украинской народной музыки.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч313(4УКР) + Ч421.355.23

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА656997 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Народна культура Поділля в контексті національного виховання : Зб. наук. пр. Міжнар. наук.-практ. конф., 14 - 15 жовт. 2003 р., м.Вінниця / ред.: Л. С. Мельничук; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М.Коцюбинського. Народознав. центр, Вінниц. обл. центр нар. творчості, Вінниц. обл. ін-т післядиплом. освіти пед. працівників, Вінниц. ф-т Держ. акад. кер. кадрів культури і мистец. - Вінниця, 2004. - 399 c. - (Рік культури в Україні). - укp.

Розглянуто питання духовності та родинної культури у народному побуті Поділля. Висвітлено динаміку образної системи народної прози Поділля, образ брацлавського полковника Данила Нечая в українських народних піснях, міфологічні образи в казках. Описано особливості народної православної архітектури Поділля XVII - XVIII ст. у контексті художнього розвитку європейської культури. Проаналізовано специфіку родинно-виховного досвіду елітарних родин Східного Поділля, роль етнопедагогічного досвіду в адаптації дитини до соціуму, формування національної свідомості, патріотизму в учнів початкових класів, розвиток етносоціальної культури молоді.

Рассмотрены вопросы духовности и семейной культуры в народном быте Подолья. Освещены динамика образной системы народной прозы Подолья, образ брацлавского полковника Даниила Нечая в украинских народных песнях, мифологические образы в сказках. Описаны особенности народной православной архитектуры Подолья XVII - XVIII ст. в контексте художественного развития европейской культуры. Проанализированы специфика семейно-воспитательного опыта элитарных семей Восточного Подолья, роль этнопедагогического опыта в адаптации ребенка к социуму, формирование национального сознания, патриотизма у учеников начальных классов, развитие этносоциальной культуры молодежи.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч313(4УКР)я43 + Т595.221я43 + Т3(4УКР-4ВИН)0-7я43

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА660101 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Кириченко О. В. 
Національно-патріотичне виховання дітей-сиріт та дiтей, позбавлених батькiвської опiки на традиціях українського козацтва у процесі підготовки до захисту Вітчизни / О. В. Кириченко, Т. В. Шокотко // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2004. - № 18. - С. 19-25. - Бібліогр.: 19 назв. - укp.

Розглянуто структуру та зміст навчально-виховної програми для дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківської опіки, на традиціях українського козацтва у процесі підготовки до захисту Вітчизни.

Рассмотрены структура и содержание учебно-воспитательной программы для детей-сирот и детей, лишенных родительской опеки, на традициях украинского казачества в процессе подготовки к защите Отечества.

The article considers the structure and content of the teaching - bringing up programme for orphan-children as well as children deprived parents care (based on Ukrainian kossacks traditions in the process of training to defend the Motherland).


Ключ. слова: діти-сироти, українське козацтво, козацький вишкіл, козацька педагогіка
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч313(4УКР) + Ч421.352.13

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Національно-патріотичне виховання молодших школярів засобами українського етнодизайну : Зб. наук. пр. міжрегіон. студ. наук.-практ. конф., 24 - 26 листоп. 2004 р. / Житомир. держ. ун-т ім. І.Франка. Пед. ф-т, Упр. освіти і науки Житомир. облдержадмін., Коростиш. пед. коледж ім. І.Франка, Бердич. пед. уч-ще. - Житомир : Вид-во ЖДУ, 2004. - 198 c. - укp.

Розглянуто проблеми національно-патріотичного виховання молодших школярів засобами українського мистецтва в психолого-педагогічному контексті. Проаналізовано досвід використання народних мистецтв на уроках образотворчого мистецтва, художньої праці, рідної мови, читання, математики. Розкрито еколого-естетичні засади виховання школярів.

Рассмотрены проблемы национально-патриотического воспитания младших школьников средствами украинского искусства в психолого-педагогическом контексте. Проанализирован опыт применения народных искусств на уроках изобразительного искусства, художественного труда, родного языка, чтения, математики. Раскрыты эколого-эстетические основы воспитания школьников.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.13 + Ч313(4УКР) + Щ123(4УКР)р2-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА657856 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Сележан Й. Ю. 
Основи національного виховання. Українознавство: історичний, філософсько-релігієзнавчий аспекти : Хрестоматія / Й. Ю. Сележан. - Чернівці : Книги - ХХІ, 2005. - 306 c. - укp.

Висвітлено культурно-історичні та національні основи виховного процесу в сім'ї та навчальних закладах. Проаналізовано питання української символіки, національної ідеї в системі сучасної духовної культури, розбудови незалежної України та консолідації нації. Розглянуто проблеми духовності особистості в сучасному українському суспільстві та формування духовної цілісності підлітків. Увагу приділено особливостям ментальності українського народу та релігії як соціально-історичного феномену.

Освещены культурно-исторические и национальные основы воспитательного процесса в семье и учебных заведениях. Проанализированы вопросы украинской символики, национальной идеи в системе современной духовной культуры, построения независимой Украины и консолидации нации. Рассмотрены проблемы духовности личности в современном украинском обществе и формирования духовной целостности подростков. Внимание уделено особенностям ментальности украинского народа и религии как социально-исторического феномена.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч313(4УКР) я7-3 + С1(4УКР) я7-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА665402 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Сележан Й. Ю. 
Основи національного виховання. Українознавство: ритуально-міфологічна культура українців : Хрестоматія / Й. Ю. Сележан. - Чернівці : Книги - ХХІ, 2005. - 272 c. - Бібліогр.: с. 255-270. - укp.

Висвітлено основні аспекти дохристиянських вірувань давніх слов'ян та праслов'янської міфології. Проаналізовано зв'язок жанрів магії та міфології з художньою літературою. Розглянуто особливості народного та астрологічного календарів, релігій стародавніх спільнот. Охарактеризовано проблеми чисельності та територіального розміщення українців, а також етнічного складу населення України. Увагу приділено питанням матеріальної та духовної культури українців, їх громадського та сімейного побуту.

Освещены основные аспекты дохристианских верований древних славян и праславянской мифологии. Проанализирована связь жанров магии и мифологии с художественной литературой. Рассмотрены особенности народного и астрологического календарей, религий древних сообществ. Охарактеризованы проблемы численности и территориального размещения украинцев, а также этнического состава населения Украины. Внимание уделено вопросам материальной и духовной культуры украинцев, их общественного и семейного быта.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч313(4УКР) я7-3 + С1(4УКР) я7-3 + Т52(23=УКР)-522.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА665401 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Проблеми ревалоризації феномена української народної іграшки у сучасних культурно-освітніх умовах : Матеріали Всеукр. наук.-практ. конф., Полтава, 16 - 17 квіт. 2003 р. / ред.: О. О. Григор'єва; Полтав. облдерждмін., Полтав. обл. упр. освітою, Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України, Полтав. держ. пед. ун-т ім. В.Г.Короленка, Полтав. обл. ін-т післядиплом. освіти пед. працівників ім. М.Остроградського. - Полтава, 2004. - 177 c. - укp.

Проаналізовано значення іграшки у соціалізації дитини, творчо-активізуючі особливості української народної іграшки. Розглянуто питання художньо-педагогічної підготовки спеціалістів дошкільного профілю до використання освітньо-виховного потенціалу української народної іграшки. Розкрито вплив народної іграшки на формування емоційної сфери дошкільника та на творчий розвиток особистості. Висвітлено методичні засади організації виставки дитячих робіт за мотивами української народної іграшки.

Проанализированы значение игрушки в социализации ребенка, творческо-активизирующие особенности украинской народной игрушки. Рассмотрены вопросы художественно-педагогической подготовки специалистов дошкольного профиля к использованию образовательно-воспитательного потенциала украинской народной игрушки. Изучено влияние народной игрушки на формирование эмоциональной сферы дошкольника и на творческое развитие личности. Освещены методические основы организации выставки детских работ по мотивам украинской народной игрушки.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ126.7(4УКР)я431 + Ч313(4УКР) + Ч311.252.6 + Т594.178я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС40850 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Світлична С. П. 
Реалізація фізичного напрямку технології виховання дітей старшого дошкільного віку засобами народної педагогіки Слобожанщини / С. П. Світлична // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2005. - № 24. - С. 98-103. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Розкрито особливості роботи з дітьми старшого дошкільного віку з різним рівнем розвитку Я-концепції за фізичним напрямком розробленої технології виховання дітей старшого дошкільного віку засобами народної педагогіки Слобожанщини.

Раскрыты особенности работы с детьми старшего дошкольного возраста с разным уровнем развития Я-концепции по физическому направлению разработанной технологии воспитания детей старшего дошкольного возраста средствами народной педагогики Слобожанщины.

In clause the features of work with children of the senior preschool age with a different level of development of the I - concept on a physical direction of author's technology of education of children of the senior preschool age by means of national pedagogics Slobozhanshiny are opened.


Ключ. слова: фізичний напрямок, Я-концепція, виховання, дитина
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.354 + Ч313(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Будник О. Б. 
Господарське виховання школярів : Наук.-метод. посіб. для вчителів, вихователів, студ. пед. ін-тів та ун-тів / О. Б. Будник; АПН України. - Івано-Франків. : Плай, 1998. - 157 c. - (Б-ка Наук.-метод. центру "Укр. етнопедагогіка і народозн." АПН України і Прикарпат. ун-ту ім. В.Стефаника). - Бібліогр.: с. 136-140. - укp.

Обгрунтовано актуальність проблеми господарського виховання школярів, висвітлено типові помилки у його здійсненні та визначено шляхи їх подолання. Наведено методичні рекомендації щодо визначення завдань, розробки змісту, методів і форм організації навчально-виховної роботи, спрямованої на формування та розвиток господарської культури у дітей.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч313(4УКР) + Ч421.351

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА612796 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Ващенко Г.  
Народна пісня і етнопедагогіка України / Г. Ващенко // Нар. творчість та етнографія. - 2001. - № 1-2. - С. 30-36. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч313(4Укр) + Ш3(2=1Ук)-304

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж27482 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
19.

Васильєва О. В. 
Національно-культурні традиції як педагогічний чинник виховання здорової нації / О. В. Васильєва // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2002. - № 1. - С. 40-45. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянуто виховний потенціал національно-культурних традицій українського народу як педагогічний чинник оздоровлення нації. Наголошено на необхідності гуманізації освіти в сучасній школі відповідно до концептуальних положень державної національної політики.


Ключ. слова: національно-культурні традиції, гуманізація освіти, педагогічні чинники, оздоровлення нації
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч313(4Укр)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Кононенко П.  
Освіта ХХІ століття: філософія родинності / П. Кононенко, Т. Кононенко. - К. : АртЕк, 2001. - 239 c. - укp.

Розглянуто проблеми, перспективи освітнього процесу в органічному зв'язку зі становленням України як нового типу держави: суверенної, правової, демократичної, соборної. Особливу увагу приділено творенню гуманістичної, правової, демократичної, національної школи, вітчизняному (від В.Мономаха до Г.Сковороди, Т.Шевченка, Г.Ващенка, В.Сухомлинського) та зарубіжному досвіду, який співвідносний з принципами народної педагогіки - філософією родинності як філософією гармонійного розвитку людини, сім'ї, народу.

Рассмотрены проблемы, перспективы образовательного процесса в органической связи с созиданием Украины как нового типа государства: суверенного, правового, демократического, соборного. Особое внимание уделено созданию гуманистической, правовой, демократической, национальной школы, отечественному (от В.Мономаха до Г.Сковороды, Т.Шевченка, Г.Ващенка, В.Сухомлинского) и зарубежному опыту, который соотносительный с принципами народной педагогики - с философией родственности как философией гармонического развития человека, семьи, народа.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч313(4УКР) + Ч33(4УКР) + Ю252:Ч30

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА622856 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського