Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (33)Реферативна база даних (1452)Книжкові видання та компакт-диски (4499)Журнали та продовжувані видання (839)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч411$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 155
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Нечай С.П. 
Адаптація дітей-сиріт молодшого дошкільного віку до умов дитячого будинку засобами музично-театральної діяльності: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.08 / С.П. Нечай ; Ін-т пробл. виховання АПН України. — К., 2001. — 21 с. — укp.

Науково обгрунтовано особливості процесу адаптації дітей-сиріт молодшого дошкільного віку до умов дитячого будинку. Визначено критерії адаптивності поведінки дітей-сиріт за нових соціальних умов, надано якісну характеристику виявлених критеріїв, розглянуто типи груп адаптації дітей-сиріт до умов дитячого будинку (задовільну, часткову, нестійку, незадовільну), що дає змогу здійснювати диференційний підхід до дітей з різним рівнем емоційної активності. Запропоновано методику організації музично-театралізованої діяльності, що сприяє успішній адаптації дітей-сиріт. Наведена методика дозволяє підвищувати професійний рівень педагогічного колективу дитячого будинку щодо організації навчально-виховної роботи з дітьми-сиротами в адаптаційний період; створити позитивний емоційний стан; знизити рівень тривожності, агресивності та незахищеності; коригувати негативні емоційні прояви засобами музичної діяльності; розвивати у вихованців навички соціальної поведінки в процесі музично-театралізованої діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч414(4УКР)715 + Ч411.355.2
Шифр НБУВ: РА315977 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
2.

Лопатинська Н.А. 
Активізація вживання префіксальних дієслів і розуміння їх семантики дітьми старшого дошкільного віку: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Н.А. Лопатинська ; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського. — О., 2000. — 20 с. — укp.

Розглянуто особливості засвоєння дітьми старшого дошкільного віку дієслівного словотворення префіксального типу. Розроблено експериментальну технологію засвоєння префіксальних дієслів, що сприяє формуванню системності знань у старших дошкільників та охоплює такі компоненти: спостереження та сприймання семантичної ролі дієслів руху (дії, стану), виділення та узагальнення істотних ознак префіксів та їх узгодженість із прийменниками, перенесення словотвірної моделі дієслів руху на дієслова дії та стану, виконання вправ на закріплення, що передбачають включення одержаних знань у мовленнєву практику. Визначено та охарактеризовано рівні, стадії, педагогічні умови, тенденції та закономірності засвоєння префіксального словотворення дієслів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.4-910 + Ч411.382.1
Шифр НБУВ: РА308599 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
3.

Карнаух Л.П. 
Виховання безпечної поведінки дітей дошкільного віку в соціальному середовищі: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.08 / Л.П. Карнаух ; Ін-т пробл. виховання АПН України. — К., 2010. — 20 с. — укp.

Розглянуто експериментальну модель виховання безпечної поведінки (ВБП) дошкільників у соціальному середовищі. Розроблено й апробовано педагогічні умови та поетапну методику, що забезпечили ефективність ВБП вихованців дошкільних навчальних закладів у соціальному середовищі. Доведено, що обгрунтовані педагогічні умови та методика сприяють оптимізації процесу ВБП дошкільників у соціальному середовищі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.251
Шифр НБУВ: РА372418 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
4.

Фасолько Т.С. 
Виховання відповідальної поведінки у дітей старшого дошкільного віку: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.08 / Т.С. Фасолько ; Ін-т пробл. виховання АПН України. — К., 2000. — 18 с. — укp.

Розглянуто питання виховання відповідальної поведінки у дітей старшого дошкільного віку. Подано історико-педагогічний та теоретичний аналіз проблеми морального виховання дошкільників та відповідальності як внутрішньої передумови їх моральної поведінки. Обгрунтовано підхід до розгляду відповідальності на етапі дошкільного дитинства у вигляді моральної норми поведінки, що визначається відповідними правилами. Запропоновано поетапний підхід до виховання відповідальної поведінки, який включає створення емоційних передумов для відповідальної поведінки, ознайомлення дошкільників з конкретними спобами взаємодії, формування власного досвіду відповідальної поведінки.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.334 + Ю983.620.1
Шифр НБУВ: РА307972 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
5.

Мішечкіна М.Є. 
Виховання впевненості в собі у дітей старшого дошкільного та молодшого шкільного віку: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / М.Є. Мішечкіна ; Ін-т пробл. виховання АПН України. — К., 2009. — 20 с. — укp.

Досліджено проблему виховання в дітей віком 5 - 10-ти років упевненості в собі як базової особистісної якості сучасної людини. На підставі аналізу наукових джерел уточнено зміст поняття "впевненість у собі" як базову якість особистості старшого дошкільника та молодшого школяра, а також поняття "впевнена поведінка". Визначено компоненти, критерії та показники зазначеної якості, рівні сформованості впевненої поведінки даних дітей. Обгрунтовано й експериментально перевірено педагогічні умови та методи оптимізації процесу виховання у дітей старшого дошкільного та молодшого шкільного віку впевненості в собі. Статистично підтверджено ефективність впровадженої особистісно орієнтованої системи виховання впевненості в собі у дітей зазначених вікових груп. На підставі результатів формувального експерименту показано позитивний вплив застосованих методів і прийомів у процесі виховання впевненості у собі досліджених дітей. Основні положення, одержані завдяки проведеному дослідженню, впроваджено до навчально-виховного процесу дошкільних закладів і початкових шкіл.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.352.21 + Ч421.352.21 +
Шифр НБУВ: РА363934

Рубрики:

      
6.

Мустафаєва З.І. 
Виховання дошкільників засобами етнопедагогіки у кримськотатарських сім'ях: Автореф. дис ... канд. пед. наук: 13.00.08 / З.І. Мустафаєва ; І-т пробл. виховання АПН України. — К., 2001. — 19 с. — укp.

Теоретично й експериментально обгрунтовано педагогічні умови ефективності виховання дошкільників засобами етнопедагогіки у кримськотатарській сім'ї. Визначено форми взаємодії дошкільного закладу та сім'ї щодо використання виховного потенціалу кримськотатарської етнопедагогіки. Розглянуто процес і наведено результати експериментального дослідження особливостей виховання дошкільників засобами етнопедагогіки на базі системного підходу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411,01
Шифр НБУВ: РА315961 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
7.

Маршицька В.В. 
Виховання емоційно-ціннісного ставлення до природи у дітей старшого дошкільного віку: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.08 / В.В. Маршицька ; Ін-т пробл. виховання АПН України. — К., 2003. — 20 с. — укp.

Обгрунтовано особистісно орієнтовану технологію виховання емоційно-ціннісного ставлення до природи в дітей старшого дошкільного віку, а також критерії сформованості та типи прояву цієї якості як показника екологічної вихованості старших дошкільників. Уточнено суть поняття "емоційно-ціннісне ставлення до природи" стосовно вікових особливостей старших дошкільників. Удосконалено принципи конструювання особистісно орієнтованої технології виховання, а також визначення кількісних та якісних характеристик емоційно-ціннісного ставлення до природи в дітей старшого дошкільного віку.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.387.5 +
Шифр НБУВ: РА322587

Рубрики:

      
8.

Просенюк А. І. 
Виховання інтересу до змісту художнього твору в дітей старшого дошкільного віку: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.08 / А. І. Просенюк ; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К.Д. Ушинського". — О., 2011. — 20 с. — укp.

Обгрунтовано педагогічні умови виховання інтересу до змісту художнього твору в дітей старшого дошкільного віку (диференціація змісту художніх творів відповідно до вікових та індивідуальних можливостей дітей, створення системи взаємодії дітей та дорослих під час ознайомлення зі змістом художніх творів, спонукання дітей до відтворення змісту художніх творів у різноманітних видах діяльності). Визначено поняття "вихованість інтересу дітей старшого дошкільного віку до змісту художнього твору", критерії, показники. Охарактеризовано рівні вихованості інтересу до змісту художнього твору (високий, достатній, середній, низький). Розроблено експериментальну модель виховання інтересу до змісту художнього твору в дітей старшого дошкільного віку, форми, методи та прийому виховання інтересу до змісту художнього твору в дітей старшого дошкільного віку. Розкрито зміст понять "інтерес", "виховання інтересу", "вихованість інтересу", "художній твір", "зміст художнього твору".

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.355.21 + Ю984.541.3
Шифр НБУВ: РА381879 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
9.

Старовойтенко Н.В. 
Виховання почуття гумору у старших дошкільників та молодших школярів: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / Н.В. Старовойтенко ; Ін-т пробл. виховання АПН України. — К., 2000. — 17 с. — укp.

Теоретично обгрунтовано й експериментально доведено структуру почуття гумору, основними складовими якої є інтелектуально-емоційний, мотиваційний і комунікативний компоненти та їх реалізація у системі моральних стосунків і моральної діяльності. Визначено засоби педагогічного впливу та умови виховання почуття гумору. Наведено результати експериментального дослідження виховання почуття гумору на підставі системного підходу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.335 + Ч421.331.1 + Ю984.54-52
Шифр НБУВ: РА311800 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
10.

Єськова Т.Л. 
Виховання працелюбності дітей дошкільного віку на заняттях з ручної праці (1917 - 1941 рр.): автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / Т.Л. Єськова ; Луган. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — Луганськ, 2010. — 20 с. — укp.

Досліджено питання використання ручної праці з метою виховання працелюбності дошкільників у вітчизняній педагогічній системі 1917 - 1941 рр. Розглянуто джерела виховання працелюбності дітей: здобутки української народної педагогіки, ідеї прогресивних вітчизняних і зарубіжних педагогів щодо трудового виховання підростаючого покоління. Визначено етапи становлення та розвитку методики виховання працелюбності дошкільників на заняттях з ручної праці. Висвітлено досвід виховання працелюбності на заняттях з ручної праці у дошкільних закладах досліджуваного періоду. Проаналізовано основні підходи до організації занять, розглянуто методи, форми та засоби виховання працелюбності дошкільників. Обгрунтовано пріоритетні шляхи творчого використання прогресивних ідей виховання даної якості у дітей дошкільного віку за нових соціально-економічних умов.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.355.8 + Ч413(4УКР)61/62
Шифр НБУВ: РА371748 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
11.

Удіна О.М. 
Виховання самостійності дошкільників в образотворчій діяльності (на матеріалі аплікації): автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.08 / О.М. Удіна ; Ін-т пробл. виховання АПН України. — К., 2008. — 21 с. — укp.

Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено організаційно-педагогічні засади, що забезпечують ефективність процесу виховання самостійності старших дошкільників в образотворчій діяльності (на матеріалі аплікації) у контексті особистісно-орієнтованого та індивідуально-диференційованого підходів. Запропоновано тактику педагогічного керівництва образотворчою діяльністю дітей з урахуванням вихідного рівня самостійності. Визначено зміст, структуру, критерії та рівні сформованості самостійності в образотворчій діяльності старших дошкільників. Розроблено й апробовано модель виховання даної особистісної якості, що дозволяє формувати взаємодію педагога з дошкільниками на базі ігрових вправ. Розкрито роль гри у вихованні самостійності дітей старшого дошкільного віку. Створено та впроваджено індивідуальні програми для коригування рівневих компонентів самостійності дошкільників на базі ігрових вправ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.352.212 + Ч411.355.82 +
Шифр НБУВ: РА357330

Рубрики:

      
12.

Скрипник Н. І. 
Виховання толерантних взаємостосунків у дітей старшого дошкільного віку: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.07 / Н. І. Скрипник ; Уман. держ. пед. ун-т ім. П. Тичини. — Умань, 2011. — 20 с. — укp.

Досліджено проблему виховання толерантних взаємостосунків у дітей старшого дошкільного віку. Доведено актуальність теми, проаналізовано стан її розробки на теренах дошкільної освіти. Розкрито сутність поняття "виховання толерантних взаємостосунків у дітей старшого дошкільного віку" як процесу формування під впливом спеціально створених педагогічних умов особистості дошкільника, здатного до свідомих характерних проявів, які виявляються у вчинках, спілкуванні та спільній діяльності з оточуючими. З'ясовано структуру вихованості старших дошкільників: компоненти, критерії, показники та рівні сформованості. Визначено, теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено педагогічні умови ефективного виховання у дітей старшого дошкільного віку толерантних взаємостосунків і представлено поетапну реалізацію їх у навчально-виховному процесі дошкільного закладу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.352.15
Шифр НБУВ: РА382140 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
13.

Світлична С.П. 
Виховання ціннісного ставлення до себе у старших дошкільників засобами народної педагогіки Слобожанщини: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.08 / С.П. Світлична ; Ін-т пробл. виховання АПН України. — К., 2010. — 21 с. — укp.

Проаналізовано філософські, психологічні та педагогічні підходи до проблеми виховання ціннісного ставлення до себе. Розкрито сутність поняття "ціннісне ставлення до себе", визначено його структуру, основні форми прояву й особливості розвитку у дітей старшого дошкільного віку. Розроблено критерії та показники сформованості даної якості. Розкрито можливості застосування засобів народної педагогіки Слобожанщини у вихованні ціннісного ставлення до себе у дітей сташого дошкільного віку. Розроблено особистісно орієнтовану технологію виховання ціннісного ставлення до себе у старших дошкільників засобами народної педагогіки Слобожанщини, експериментально підтверджено її ефективність.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.328 + Ч411,01 + Ч411.334
Шифр НБУВ: РА371554 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
14.

Бутенко О. Г. 
Виховання шанобливого ставлення до матері у старших дошкільників: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.08 / О. Г. Бутенко ; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К.Д. Ушинського". — О., 2011. — 20 с.: табл. — укp.

Вперше науково обгрунтовано педагогічні умови виховання шанобливого ставлення до матері у старших дошкільників. Визначено зміст понять "шанобливе ставлення дитини до матері" (позитивне сприйняття дитиною емоційного, фізичного, психологічного образу матері, її статусу в родині та родинних стосунках, що засноване на моральних знаннях і досвіді дитини та відображається в моральних вчинках стосовно матері) та його структуру (світоглядно-пізнавальний, емоційно-вольовий і дієвий складники), а також "вихованість у дитини шанобливого ставлення до матері" (відчуття та прояв дитиною поваги, пошани до матері, піклування, ніжності та турботи про неї) та його компоненти (інформаційно-змістовий, емоційно-ціннісний, поведінковий). Розглянуто критерії (когнітивний, емоційно-почуттєвий, діяльнісний) і показники, охарактеризовано рівні (достатній, задовільний, низький) вихованості шанобливого ставлення до матері у старших дошкільників. Розроблено експериментальну модель, що містить етапи (інформаційно-збагачувальний, рефлексивно-діяльнісний, інтегративно-творчий), форми та методи роботи з реалізації педагогічних умов виховання шанобливого ставлення до матері у дітей старшого дошкільного віку (інтегровані заняття, дидактичні ігри та вправи, ситуації морального вибору, повчальної історії, бесіди, читання й обговорення літературних творів).

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.352.25 + Ч411.334
Шифр НБУВ: РА384738 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
15.

Подоляка А. Є. 
Диференціація рухливих ігор у фізичному вихованні дошкільників 5-6 років засобами інформаційних технологій: автореф. дис. ... канд. наук з фіз. виховання і спорту : 24.00.02 / А. Є. Подоляка ; Харків. держ. акад. фіз. культури. — Х., 2011. — 22 с.: рис., табл. — укp.

Вперше розроблено принципи диференціації рухливих ігор у фізичному вихованні дошкільників 5 - 6-ти років. Створено поле впорядкованого представлення виконання рухових завдань за складністю їх змісту і різноманітністю вирішення. Визначено систему критеріїв для класифікації рухливих ігор, використано інформаційні технології для планування рухливих ігор у фізичному вихованні дошкільників 5 - 6-ти років. Встановлено індивідуально-групові реакції організму дошкільників 5 - 6-ти років після диференційованого використання рухливих ігор. Розширено принципи розподілу дітей на підгрупи за різницею фізичної підготовки. Доповнено дані про показники фізичної підготовки дітей шостого року життя, які найбільше виявилися на цьому етапі розвитку та визначають схильність до рухової діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.354.4 + Ч411.334
Шифр НБУВ: РА382845 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
16.

Науменко Т.С. 
Екологічне виховання дітей старшого дошкільного віку засобами авторської казки: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.08 / Т.С. Науменко ; Ін-т пробл. виховання АПН України. — К., 2008. — 19 с. — укp.

Досліджено питання екологічного виховання дітей старшого дошкільного віку засобами авторської казки. Розкрито теоретико-методологічні засади даного виховання. Визначено роль і місце авторської казки природознавчого змісту як засобу екологічного виховання дітей старшого дошкільного віку. Обгрунтовано педагогічні умови, розроблено й апробовано експериментальну методику використання авторської казки у процесі екологічного виховання дітей, визначено її етапи та зміст кожного з них. Дослідно-експериментальним шляхом доведено ефективність використання авторських казок у процесі екологічного виховання дітей старшого дошкільного віку.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.387.5 + Ч411.334 +
Шифр НБУВ: РА356008

Рубрики:

      
17.

Лапченко І.О. 
Емоційне ставлення до себе та ровесників як чинник особистісного розвитку дитини дошкільного віку: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / І.О. Лапченко ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2006. — 20 с. — укp.

Вивчено особливості емоційного ставлення дітей середнього та старшого дошкільного віку до себе та ровесників. Досліджено вікові та статеві особливості зазначеного ставлення. Визначено критерії та рівні ставлення дошкільників до себе, їх доброзичливість до ровесників. Вивчено особливості усвідомлення даними дітьми своїх переживань і переживань ровесників. Між ставленнями до себе та ровесників дітей 6-го року життя існує взаємозв'язок, внаслідок якого усвідомлення власних переживань зумовлює усвідомлення переживань ровесників, чого немає в дітей 5-го року життя. Розроблено й апробовано систему впливів, спрямованих на формування у старших дошкільників позитивного емоційного ставлення до себе й однолітків через розвиток їх умінь усвідомлювати власні та чужі переживання. Обгрунтовано, що створення сприятливого мікроклімату у групі ровесників є умовою становлення у дитини позитивного ставлення до себе й інших дітей.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.401.2 + Ю983.723 + Ч411.352 +
Шифр НБУВ: РА342211

Рубрики:

      
18.

Чернявська М. В. 
Естетичне виховання дітей у дошкільних закладах освіти України (друга половина XX століття): автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / М. В. Чернявська ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С. Сковороди. — Х., 2011. — 20 с. — укp.

Вперше здійснено цілісне історико-педагогічне дослідження проблеми естетичного виховання дітей у дошкільних закладах освіти України в другій половині XX ст. Визначено внесок провідних учених, педагогів досліджуваного періоду в розробку наукових засад вирішення зазначеної проблеми. Обгрунтовано етапи (1950 - 1961 рр. - етап становлення системи естетичного виховання дітей у дошкільних закладах освіти, 1962 - 1980 рр. - етап розвитку системи естетичного виховання дітей у дошкільних закладах освіти, 1990-ті рр. - етап модернізації системи естетичного виховання дітей у дошкільних закладах освіти). Окреслено перспективи використання в сучасних дошкільних закладах освіти позитивного досвіду естетичного виховання дітей дошкільного віку досліджуваного періоду.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.355 + Ч413(4УКР)63/64
Шифр НБУВ: РА382705 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
19.

Мятига О.М. 
Застосування дозованого бігу і дихальних вправ у фізичному вихованні дошкільнят, які часто хворіють на гострі респіраторні захворювання: Автореф. дис... канд. наук з фіз. виховання і спорту: 24.00.02 / О.М. Мятига ; Харк. держ. акад. фіз. культури. — Х., 2004. — 20 с. — укp.

Уперше з застосуванням методу антропометричних оцінок схильності обстежуваних дітей до гострих респіраторних захворювань (ГРЗ) розроблено систему формування фізичного розвитку дітей дошкільного віку, установлено комплексний рівень їх фізичного розвитку, фізичної підготовленості та фізичної працездатності. Створено систему методів дозованого бігу у сполученні з дихальними вправами й елементами загартовування у фізичному вихованні дітей дошкільного віку. Уточнено кількісні показники характеристик функціонального стану кардіореспіраторної системи дітей 6-го та 7-го року життя, які часто хворіють на ГРЗ. Доповнено систему засобів фізичного виховання цих дітей.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.354 + Ч421.354 + Р733.514.31-541 +
Шифр НБУВ: РА331218

Рубрики:

      
20.

Макаренко С. І. 
Збагачення словника дітей 5-го року життя в процесі образотворчої діяльності: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / С. І. Макаренко ; Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К.Д. Ушинського. — О., 2010. — 21 с. — укp.

Визначено педагогічні умови збагачення словника дітей 5-го року життя в процесі образотворчої діяльності: блочно-тематична організація занять з образотворчої діяльності на підставі інтеграції, відповідність методів збагачення словника основним етапам організації образотворчої діяльності (цілеспрямоване сприймання - обговорення змісту малюнка - малювання - художній коментар у процесі зображення - словесна оцінка малюнка), емоційна насиченість образотворчої діяльності за рахунок урізноманітнення засобів втілення образу; поступове уведення у словник дітей спеціальних термінів образотворчої діяльності й експериментальне перевірено їх оптимальність. Охарактеризовано рівні розвитку словника дітей 5-го року життя в процесі образотворчої діяльності: високий, достатній, середній, низький.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.382 + Ч411.355.82 + Ч411.333
Шифр НБУВ: РА375745 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського