Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (213)Книжкові видання та компакт-диски (230)Журнали та продовжувані видання (2)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч411.354$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 24
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Подоляка А. Є. 
Диференціація рухливих ігор у фізичному вихованні дошкільників 5-6 років засобами інформаційних технологій: автореф. дис. ... канд. наук з фіз. виховання і спорту : 24.00.02 / А. Є. Подоляка ; Харків. держ. акад. фіз. культури. — Х., 2011. — 22 с.: рис., табл. — укp.

Вперше розроблено принципи диференціації рухливих ігор у фізичному вихованні дошкільників 5 - 6-ти років. Створено поле впорядкованого представлення виконання рухових завдань за складністю їх змісту і різноманітністю вирішення. Визначено систему критеріїв для класифікації рухливих ігор, використано інформаційні технології для планування рухливих ігор у фізичному вихованні дошкільників 5 - 6-ти років. Встановлено індивідуально-групові реакції організму дошкільників 5 - 6-ти років після диференційованого використання рухливих ігор. Розширено принципи розподілу дітей на підгрупи за різницею фізичної підготовки. Доповнено дані про показники фізичної підготовки дітей шостого року життя, які найбільше виявилися на цьому етапі розвитку та визначають схильність до рухової діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.354.4 + Ч411.334
Шифр НБУВ: РА382845 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
2.

Мятига О.М. 
Застосування дозованого бігу і дихальних вправ у фізичному вихованні дошкільнят, які часто хворіють на гострі респіраторні захворювання: Автореф. дис... канд. наук з фіз. виховання і спорту: 24.00.02 / О.М. Мятига ; Харк. держ. акад. фіз. культури. — Х., 2004. — 20 с. — укp.

Уперше з застосуванням методу антропометричних оцінок схильності обстежуваних дітей до гострих респіраторних захворювань (ГРЗ) розроблено систему формування фізичного розвитку дітей дошкільного віку, установлено комплексний рівень їх фізичного розвитку, фізичної підготовленості та фізичної працездатності. Створено систему методів дозованого бігу у сполученні з дихальними вправами й елементами загартовування у фізичному вихованні дітей дошкільного віку. Уточнено кількісні показники характеристик функціонального стану кардіореспіраторної системи дітей 6-го та 7-го року життя, які часто хворіють на ГРЗ. Доповнено систему засобів фізичного виховання цих дітей.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.354 + Ч421.354 + Р733.514.31-541 +
Шифр НБУВ: РА331218

Рубрики:

      
3.

Івахно О.П. 
Наукове обгрунтування профілактичних заходів збереження та зміцнення здоров'я дітей у сучасній системі дошкільної освіти: автореф. дис ... д-ра мед. наук: 14.02.01 / О.П. Івахно ; Держ. установа "Ін-т гігієни та мед. екології ім. О.М.Марзєєва АМН України". — К., 2009. — 39 с. — укp.

Визначено закономірності формування здоров'я організованих колективів дітей дошкільного віку протягом останніх двох десятиліть. Установлено провідні чинники ризику щодо розвитку патологічних процесів у дітей. Обгрунтовано зміст програми з навчально-виховної роботи дошкільного навчального закладу щодо впровадження здоров'яформувальних і здоров'язберігальних технологій. Розроблено програму підвищення фізичної дієздатності, функціонального стану, резистентності організму дітей дошкільного віку, корекції порушень їх здоров'я за умов дошкільного навчального закладу. Запропоновано стандарти моторного розвитку дітей трьох - шестирічного віку. Рекомендовано інноваційний режим навчально-виховного процесу в дошкільних навчальних закладах за умов впровадження Міжнародної програми "Крок за кроком". Розроблено проект санітарних правил і норм умов перебування дітей у дошкільних навчальних закладах загального типу, прогностичні моделі здоров'я дітей залежно від умов життєдіяльності та дії шкідливих хімічних чинників атмосферного повітря, навчальні програми для студентів і слухачів медичних ВНЗ до- та післядипломної освіти, які передбачають вивчення питань збереження та зміцнення здоров'я вихованців дошкільних навчальних закладів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р128.93-3 + Ч411.354 +
Шифр НБУВ: РА366565

Рубрики:

      
4.

Козіброда Л.В. 
Організаційно-методичні аспекти фізичного виховання дітей старшого дошкільного віку з відхиленнями у стані здоров'я: Автореф. дис... канд. наук з фіз. виховання і спорту: 24.00.02 / Л.В. Козіброда ; Львів. держ. ін-т фіз. культури. — Львів, 2006. — 19 с.: рис. — укp.

Запропоновано й обгрунтовано етапність фізичного виховання дітей старшого дошкільного віку з відхиленнями у стані здоров'я. Показано доцільність організації різних за змістом занять з фізичного виховання. Доведено ефективність диференційованих, коригувальних і самостійних занять фізичними вправами, додаткових засобів оздоровлення дітей другої групи здоров'я з різними відхиленнями у стані здоров'я з метою підвищення рівня їх фізичної та психофізичної підготовки. Установлено, що у дітей цієї групи здоров'я за умов протягом року цілеспрямованих занять можна сформувати належний рівень підготовки до навчання у школі. Уточнено відомості про фізичний розвиток, фізичну та психофізичну підготовку, а також доповнено зміст програми з фізичного виховання дітей старшого дошкільного віку з порушеннями мови, зору, захворюваннями органів дихання засобами фізичного виховання коригувального спрямування.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.354 +
Шифр НБУВ: РА343616

Рубрики:

      
5.

Віндюк О.В. 
Організаціонно-методичні основи фізичного виховання дітей 5 - 7 років у спортивно-оздоровчих установах США: Автореф. дис... канд. фіз. виховання і спорту: 24.00.02 / О.В. Віндюк ; Львів. держ. ін-т фіз. культури. — Л., 2003. — 19 с. — укp.

Вивчено та узагальнено досвід організаційно-методичної роботи спортивно-оздоровчих установ США з фізичного виховання дітей віком 5 - 7-ми років, обгрунтовано позитивні риси програм їх виховання, які базуються на особистісному підході до фізичного розвитку кожної дитини. Проаналізовано способи використання та впровадження організаційно-методичних засад зазначеного виховання американських дітей зі спортивно-оздоровчою метою в Україні.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.354 + Ч421.354 + Ч514(7СОЕ)7 +
Шифр НБУВ: РА327263

Рубрики:

      
6.

Багінська О.В. 
Особистісно орієнтоване навчання руховим діям дітей 5 - 6 років в умовах дошкільного навчального закладу: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / О.В. Багінська ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2008. — 20 с. — укp.

Досліджено питання організації особистісно орієнтованого навчання руховим діям дітей віком 5 - 6-ти років за умов дошкільного навчального закладу на підставі врахування їх психофізіологічних особливостей. Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено ефективність методики управління особистісно орієнтованим навчанням руховим діям дітей віком 5 - 6-ти років на підставі врахування властивостей їх нервової системи за умов дошкільного навчального закладу. Визначено вплив окремих індивідуальних особливостей дітей даного віку на ефективність навчання руховим діям. Розроблено комплекс критеріїв для здійснення диференціації навчання руховим діям. Розкрито суттєвий вплив індивідуально-типологічних властивостей нервової системи на ефективність навчання руховим діям й обгрунтовано необхідність їх урахування в особистісно орієнтованому навчанні руховим діям у процесі фізичного виховання за умов дошкільного навчального закладу. Сформовано шкали оцінювання рівнів функціональної рухливості нервових процесів і працездатності головного мозку, наведено рекоменадції щодо їх застосування у практичній роботі інструктора з фізичного виховання. Запропоновано шляхи реалізації особистісно орієнтованого навчання руховим діям за умов дошкільного навчального закладу з урахуванням окремих індивідуально-типологічних властивостей нервової системи дітей віком 5 - 6-ти років, експериментально доведено його ефективність.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч511.483 + Ч411.354.4 + Ч411.334 +
Шифр НБУВ: РА362643

Рубрики:

      
7.

Юр'єва Л.О. 
Особливості фізичного розвитку дітей 6 - 8 років в умовах сімейно-суспільного виховання: Автореф. дис... канд. наук з фіз. виховання: 24.00.02 / Л.О. Юр'єва ; Рівнен. держ. гуманіт. ун-т. — Рівне, 2001. — 20 с. — укp.

За результатами досліджень визначено середні показники фізичного розвитку, підготовленості та стану здоров'я дітей 6 - 8 років, які виховувалися лише у сім'ї та дітей, які відвідували дитячий садок, зроблено їх порівняльну характеристику. Результати досліджень засвідчують значне відставання даних показників у дітей, які не відвідували садок. Теоретично обгрунтовано й експериментально апробовано програму діяльності волонтерів з фізичного виховання дітей старшого дошкільного та молодшого шкільного віку, наведено методичні рекомендації для батьків щодо занять з фізичної культури з дітьми.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.354 + Ч421.221.354 + Ч491.354
Шифр НБУВ: РА315851 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
8.

Гавришко С.Г. 
Оцінка індивідуальних можливостей моторно обдарованих дітей 4 - 6 років: Автореф. дис... канд. фіз. виховання і спорту: 24.00.02 / С.Г. Гавришко ; Львів. держ. ін-т фіз. культури. — Л., 2004. — 20 с. — укp.

Досліджено стан і динаміку показників рухової функції дітей віком 4 - 6 років. Уточнено критерії визначення рухової обдарованості, наведено їх цифрове вираження у кількісній і бальній оцінці з урахуванням віку дітей. Розроблено профілі рухової функції дітей для виявлення схильності до роботи різного характеру. Експериментально обгрунтовано систему оцінки індивідуальних можливостей моторної обдарованості на основі застосування інтегральної оцінки. Визначено надійність і прогностичність оцінки за стабільністю індивідуальних рівнів розвитку.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.354 +
Шифр НБУВ: РА331847

Рубрики:

      
9.

Бабюк С. М. 
Педагогічні умови фізичного виховання дітей старшого дошкільного віку у взаємодії дошкільного навчального закладу і сім'ї: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.08 / С. М. Бабюк ; Ін-т пробл. виховання НАПН України. — К., 2011. — 20 с. — укp.

На підставі аналізу науково-педагогічної літератури визначено сутність та структуру фізичної вихованості старших дошкільників. Визначено критерії та показники сформованості фізичної вихованості дітей 5 - 6-ти років. Виявлено низький, середній, достатній та високий рівні сформованості структурних компонентів фізичної вихованості, розкрито роль вихователів дошкільних навчальних закладів, інструкторів з фізичного виховання, батьків у процесі фізичного виховання старших дошкільників. Визначено, теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено дієвість педагогічних умов та ефективність методики фізичного виховання дітей старшого дошкільного віку у взаємодії дошкільного навчального закладу і сім'ї.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.354 + Ч411.334 + Ч411.51
Шифр НБУВ: РА380562 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
10.

Троценко В.В. 
Педагогічні умови формування емоційної стійкості в дітей 6- і 7-річного віку в процесі занять фізичною культурою: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / В.В. Троценко ; Ін-т пробл. виховання АПН України. — К., 2001. — 21 с. — укp.

Запропоновано оцінювати організм дитини як динамічну систему, в якій психічний та фізичний стан вивчаються у взаємозв'язку. З'ясовано, що даному процесу охарактерні гітерохронність та наявність сенситивних періодів у розвитку компонентів фізичного та психофізіологічного стану, що є основою емоційної стійкості. За результатами факторного аналізу встановлено єдність параметрів, що визначають фізичний та психофізіологічний стан, внесок яких у загальну дисперсію вибірки в 6 років складав 83,5 %, у 7 років - 81,6 %. Зазначено, що на психофізіологічний стан і емоційну стійкість позитивно впливають вправи, спрямовані на розвиток швидкості (виконання з максимальною інтенсивністю) і рухливості в суглобах (активну гнучкість). Розроблено педагогічні умови формування емоційної стійкості дітей 6- і 7-річного віку, комплекси вправ вибіркового впливу, методичні вказівки щодо нормування фізичного навантаження та відпочинку, а також моделі спортивно-ігрової форми занять.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.221.354 + Ч411.354
Шифр НБУВ: РА316029 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
11.

Петренко С.А. 
Підготовка майбутніх вихователів до формування у дітей дошкільного віку основних рухових умінь і навичок: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / С.А. Петренко ; Ін-т пед. освіти і освіти дорослих АПН України. — К., 2007. — 19 с. — укp.

Визначено психолого-педагогічні аспекти професійної підготовки майбутніх вихователів до формування у дошкільників основних рухових умінь і навичок. Визначено критерії діагностування даної підготовки. Охарактеризовано функціональні обов'язки вихователя дошкільного навчального закладу, підготовленого до навчання дітей життєво важливих рухів у сучасній професіограмі педагога. Визначено зміст педагогічних умінь фахівця дошкільного виховання з урахуванням специфіки професійної діяльності. Підтверджено ефективність запропонованої моделі поетапної підготовки студентів до дошкільного виховання з застосуванням адекватних меті та завданням навчання форм і методів. Теоретично обгрунтовано умови, які забезпечують ефективність процесу їх підготовки до формування у дошкільників основних рухових умінь і навичок.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.1 + Ч411.354.4 +
Шифр НБУВ: РА349996

Рубрики:

      
12.

Пивовар А.А. 
Поєднаний розвиток фізичних і пізнавальних здібностей дітей 5 і 6 років у процесі фізичного виховання: Автореф. дис... канд. наук з фіз. виховання і спорту: 24.00.02 / А.А. Пивовар ; Львів. держ. ін-т фіз. культури. — Л., 2005. — 20 с. — укp.

Уперше представлено наукові дані про взаємозв'язок і взаємозумовленість компонентів рухових і пізнавальних здібностей дітей 5-ти та 6-ти років як цілісної динамічної системи, яка має певну структуру та враховує вікові особливості розвитку даних дітей. Експериментально обгрунтовано зміст моделей поєднаного розвитку фізичних і пізнавальних здібностей старших дошкільників у процесі фізичного виховання. Визначено педагогічні умови реалізації методики такого розвитку, а саме: спрямованість педагогічних дій щодо розвитку фізичних здібностей згідно з сенситивними періодами. Визначено засоби поєднаного розвитку фізичних і пізнавальних здібностей, які містять рухове завдання, а також завдання, спрямоване на активізацію складових пізнавальних процесів. Визначено компоненти фізичного навантаження у процесі розвитку зазначених здібностей.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.354 +
Шифр НБУВ: РА340771

Рубрики:

      
13.

Чаговець А.І. 
Проблема формування здорового способу життя дітей дошкільного віку у вітчизняній педагогіці (друга половина XX століття): автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / А.І. Чаговець ; Житомир. держ. ун-т ім. І.Франка. — Житомир, 2007. — 20 с. — укp.

На підставі аналізу науково-педагогічної, історичної літератури, досвіду роботи дошкільних закладів періоду другої половини XX ст. визначено й обгрунтовано теоретичні підходи до вирішення проблеми, що стосується здорового способу життя в дітей дошкільного віку. Розкрито суть понять "здоров'я" та "здоровий спосіб життя дошкільнят". Досліджено зміст, форми та методи його формування. Визначено етапи розвитку проблеми у контексті особливостей науково-педагогічних досягнень, ієрархії науково-практичних проблем дослідженого періоду, пріоритетів виховного комплексу. Висвітлено тенденції формування навичок здорового способу життя у дітей дошкільного віку.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.354 + Ч413(4УКР)6 +
Шифр НБУВ: РА354019

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
14.

Коваленко Ю.О. 
Професійна підготовка майбутніх фахівців фізичного виховання дітей дошкільного віку у вищих навчальних закладах: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Ю.О. Коваленко ; Класич. приват. ун-т. — Запоріжжя, 2008. — 21 с. — укp.

Розкрито організаційно-методичні засади професійної підготовки майбутніх фахівців фізичного виховання дітей дошкільного віку у ВНЗ III - IV рівнів акредитації (принципи, зміст, форми та методи теоретичної та практичної підготовки). Зміст навчання за освітньо-кваліфікаційними рівнями - бакалавр, спеціаліст, магістр зі спеціалізації "Фізичне виховання дітей дошкільного віку" формується з урахуванням специфіки підготовки майбутніх вчителів фізичної культури та педагогів дошкільної освіти. Визначено компоненти професійної готовності студентів до фізичного виховання дітей даного віку (мотиваційний, когнітивно-діяльнісний, особистісний, здоров'язберігаючий) та критерії визначення ефективності професійної підготовки майбутніх фахівців фізичного виховання дітей дошкільного віку на факультетах фізичного виховання у ВНЗ. Обгрунтовано показники, що розкривають зміст кожного критерію.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч51р30 + Ч411.354 +
Шифр НБУВ: РА361119

Рубрики:

      
15.

Тупчій Н.О. 
Режими рухової активності дітей 5 - 6 років із різним рівнем фізичного стану: Автореф. дис... канд. наук з фіз. виховання і спорту: 24.00.02 / Н.О. Тупчій ; Нац. ун-т фіз. виховання і спорту України. — К., 2001. — 18 с.: рис. — укp.

На базі комплексних біологічних і педагогічних досліджень дітей віком 5 - 6 років обгрунтовано раціональну спрямованість і зміст режимів рухової активності за умов дошкільних закладів відповідно до структури та рівня фізичного стану й обгрунтовано функціональні характеристики різних його рівнів як основу раціональної регламентації режимів рухової активності. Обгрунтовано систему оцінки фізичного стану дітей 5 - 6 років для використання в регламентації та контролі ефективності режимів рухової активності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч510.912.1 + Ч411.354
Шифр НБУВ: РА315283 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
16.

Поліщук В.В. 
Розвиток рухових і розумових здібностей дітей 5-го і 6-го років життя в процесі фізичного виховання засобами дошкільного туризму: автореф. дис... канд. наук з фіз. виховання і спорту: 24.00.02 / В.В. Поліщук ; Львів. держ. ун-т фіз. культури. — Л., 2008. — 20 с. — укp.

Уперше доведено взаємозв'язок між фізичними та розумовими здібностями дітей віком 5 - 6 років за кількісними показниками кореляційного та факторного аналізів. Визначено структуру фізичних і розумових здібностей даних дітей. Виявлено збільшення з віком інтегрованих факторів їх досліджених здібностей, за цього у хлопчиків віком 6 років внесок цих факторів збільшується удвічі. Визначено рейтинг рухових здібностей, що найбільшою мірою пов'язані з розумовими здібностями та дисперсійним внеском, а також їх співвідношення у загальній структурі фізичної підготовки на заняттях з елементами туризму. Розроблено педагогічні умови реалізації інтегрованого розвитку фізичних і розумових здібностей дітей віком 5 - 6 років засобами дошкільного туризму, якими є класифікація форм роботи, періодизація навчально-виховного процесу та його зміст. Доповнено наукові дані про особливості розвитку в онтогенезі моторики дітей даного віку, їх фізичних здібностей, психічних процесів мовлення та мислення, що характеризуються гетерогенністю, а також наявністю сенситивних періодів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.354 + Ч411.33 + Ю983.724 +
Шифр НБУВ: РА355568

Рубрики:

      
17.

Денисенко Н.Ф. 
Теоретичні засади та технологія управління системою фізичного виховання дітей дошкільних навчальних закладів: Автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.08 / Н.Ф. Денисенко ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2002. — 39 с. — укp.

На підставі вивчення матеріалів системи фізичного виховання дітей розроблено теоретичні засади та технології управління дошкільним навчальним закладом. Обгрунтовано концепцію програмно-цільового, різнорівневого управління системою фізичного виховання дітей, яка передбачає структуру побудови управління, з урахуванням із біологічної потреби особистості дитини в рухах, її інтересів до рухової діяльності, яка орієнтована на реалізацію основних функцій фізичної культури (оздоровчої, нормативної, інформаційної, комунікативної, естетичної), враховує вікові показники малюків (гармонійного, фізичного розвитку, фізичної готовності до школи, соціального життя, стану здоров'я), а також підвищення професійної компетентності керівників закладу, його заступників, педагогів. Розглянуто управління системою фізичного виховання дітей у дошкільному закладі освіти як предмет дослідження, встановлено теоретико-методологічні засади управління системою фізичного виховання дошкільнят, виконано комплексний аналіз змісту управління фізичним вихованням дітей у дошкільних закладів Запоріжжя (на рівні керівника, його заступників і педагогів).

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.354
Шифр НБУВ: РА319074 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
18.

Макарова Е.В. 
Фізична реабілітація дітей зі сколіозом I ступеня у спеціалізованих дошкільних закладах: Автореф. дис... канд. наук з фіз. виховання і спорту: 24.00.02 / Е.В. Макарова ; Нац. ун-т фіз. виховання і спорту України. — К., 2003. — 19 с.: рис., табл. — укp.

Виявлено особливості формування геометрії мас тіла дітей віком 3 - 6-ти років зі сколіозом I ступеня. Уточнено та доповнено дані про морфофункціональний розвиток таких дітей у віковій динаміці. Обгрунтовано послідовність, інтесивність і співвідношення засобів фізичної реабілітації для дітей зі сколіозом 1 ступеня різних вікових груп за умов організованих колективів (спеціалізовані дошкільні заклади) та проведено оцінку їх ефективності. Доповнено існуючу програму фізичної реабілітації даних дітей нетрадиційними методиками (лікувальною хореографією, вправами на великих надувних м'ячах, точковим масажем).

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч414(4УКР)713.5 + Ч411.354 + Р733.458.250.533-54 +
Шифр НБУВ: РА325994

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
19.

Кліш І.С. 
Фізичне виховання дітей до 3-річного віку засобами етнопедагогіки: Автореф. дис... канд. наук з фіз. виховання і спорту: 24.00.02 / І.С. Кліш ; Волин. держ. ун-т ім. Л.Українки. — Луцьк, 2000. — 20 с. — укp.

Дисертацію присвячено питанням використання етнопедагогіки у фізичному вихованні дітей раннього віку. Визначено традиційні шляхи збереження здоров'я матері та дитини у період вагітності жінки, народні засоби, методи і форми фізичного виховання дітей до 3-річного віку. Запропоновано методику фізичного виховання дітей з використанням засобів етнопедагогіки.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.354
Шифр НБУВ: РА309982 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
20.

Шевченко Ю.М. 
Фізичний розвиток дітей старшого дошкільного віку засобами інтеграції рухів і музики: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.08 / Ю.М. Шевченко ; Ін-т пробл. виховання АПН України. — К., 2009. — 20 с. — укp.

Досліджено проблему фізичного розвитку дітей старшого дошкільного віку засобами інтеграції рухів і музики. Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено інтеграційний комплекс рухів і музики у фізичному розвитку дітей старшого дошкільного віку. Запропоновано методику розвитку рухових якостей дітей. Виокремлено педагогічні умови фізичного розвитку дітей, розкрито його сучасний стан. Розроблено критерії, показники та визначено рівні сформованості фізичного розвитку дітей старшого дошкільного віку засобами інтеграції рухів і музики. Доведено, що успішний розвиток старших дошкільників можливий за умов інтеграції фізичних і танцювальних вправ, рухів і вокального репертуару за різних форма фізичного та музичного виховання дітей, застосування різних видів взаємозв'язків між рухами та музикою, використання сучасних технологій під час розробки методики розвитку фізичних якостей дітей у процесі інтеграції рухів і музики, опанування педагогами дошкільних навчальних закладів методики їх інтеграції.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.354 +
Шифр НБУВ: РА365349

Рубрики:
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського