Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (93)Книжкові видання та компакт-диски (439)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч411.33$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 25
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Фасолько Т.С. 
Виховання відповідальної поведінки у дітей старшого дошкільного віку: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.08 / Т.С. Фасолько ; Ін-т пробл. виховання АПН України. — К., 2000. — 18 с. — укp.

Розглянуто питання виховання відповідальної поведінки у дітей старшого дошкільного віку. Подано історико-педагогічний та теоретичний аналіз проблеми морального виховання дошкільників та відповідальності як внутрішньої передумови їх моральної поведінки. Обгрунтовано підхід до розгляду відповідальності на етапі дошкільного дитинства у вигляді моральної норми поведінки, що визначається відповідними правилами. Запропоновано поетапний підхід до виховання відповідальної поведінки, який включає створення емоційних передумов для відповідальної поведінки, ознайомлення дошкільників з конкретними спобами взаємодії, формування власного досвіду відповідальної поведінки.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.334 + Ю983.620.1
Шифр НБУВ: РА307972 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
2.

Старовойтенко Н.В. 
Виховання почуття гумору у старших дошкільників та молодших школярів: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / Н.В. Старовойтенко ; Ін-т пробл. виховання АПН України. — К., 2000. — 17 с. — укp.

Теоретично обгрунтовано й експериментально доведено структуру почуття гумору, основними складовими якої є інтелектуально-емоційний, мотиваційний і комунікативний компоненти та їх реалізація у системі моральних стосунків і моральної діяльності. Визначено засоби педагогічного впливу та умови виховання почуття гумору. Наведено результати експериментального дослідження виховання почуття гумору на підставі системного підходу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.335 + Ч421.331.1 + Ю984.54-52
Шифр НБУВ: РА311800 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
3.

Світлична С.П. 
Виховання ціннісного ставлення до себе у старших дошкільників засобами народної педагогіки Слобожанщини: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.08 / С.П. Світлична ; Ін-т пробл. виховання АПН України. — К., 2010. — 21 с. — укp.

Проаналізовано філософські, психологічні та педагогічні підходи до проблеми виховання ціннісного ставлення до себе. Розкрито сутність поняття "ціннісне ставлення до себе", визначено його структуру, основні форми прояву й особливості розвитку у дітей старшого дошкільного віку. Розроблено критерії та показники сформованості даної якості. Розкрито можливості застосування засобів народної педагогіки Слобожанщини у вихованні ціннісного ставлення до себе у дітей сташого дошкільного віку. Розроблено особистісно орієнтовану технологію виховання ціннісного ставлення до себе у старших дошкільників засобами народної педагогіки Слобожанщини, експериментально підтверджено її ефективність.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.328 + Ч411,01 + Ч411.334
Шифр НБУВ: РА371554 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
4.

Бутенко О. Г. 
Виховання шанобливого ставлення до матері у старших дошкільників: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.08 / О. Г. Бутенко ; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К.Д. Ушинського". — О., 2011. — 20 с.: табл. — укp.

Вперше науково обгрунтовано педагогічні умови виховання шанобливого ставлення до матері у старших дошкільників. Визначено зміст понять "шанобливе ставлення дитини до матері" (позитивне сприйняття дитиною емоційного, фізичного, психологічного образу матері, її статусу в родині та родинних стосунках, що засноване на моральних знаннях і досвіді дитини та відображається в моральних вчинках стосовно матері) та його структуру (світоглядно-пізнавальний, емоційно-вольовий і дієвий складники), а також "вихованість у дитини шанобливого ставлення до матері" (відчуття та прояв дитиною поваги, пошани до матері, піклування, ніжності та турботи про неї) та його компоненти (інформаційно-змістовий, емоційно-ціннісний, поведінковий). Розглянуто критерії (когнітивний, емоційно-почуттєвий, діяльнісний) і показники, охарактеризовано рівні (достатній, задовільний, низький) вихованості шанобливого ставлення до матері у старших дошкільників. Розроблено експериментальну модель, що містить етапи (інформаційно-збагачувальний, рефлексивно-діяльнісний, інтегративно-творчий), форми та методи роботи з реалізації педагогічних умов виховання шанобливого ставлення до матері у дітей старшого дошкільного віку (інтегровані заняття, дидактичні ігри та вправи, ситуації морального вибору, повчальної історії, бесіди, читання й обговорення літературних творів).

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.352.25 + Ч411.334
Шифр НБУВ: РА384738 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
5.

Подоляка А. Є. 
Диференціація рухливих ігор у фізичному вихованні дошкільників 5-6 років засобами інформаційних технологій: автореф. дис. ... канд. наук з фіз. виховання і спорту : 24.00.02 / А. Є. Подоляка ; Харків. держ. акад. фіз. культури. — Х., 2011. — 22 с.: рис., табл. — укp.

Вперше розроблено принципи диференціації рухливих ігор у фізичному вихованні дошкільників 5 - 6-ти років. Створено поле впорядкованого представлення виконання рухових завдань за складністю їх змісту і різноманітністю вирішення. Визначено систему критеріїв для класифікації рухливих ігор, використано інформаційні технології для планування рухливих ігор у фізичному вихованні дошкільників 5 - 6-ти років. Встановлено індивідуально-групові реакції організму дошкільників 5 - 6-ти років після диференційованого використання рухливих ігор. Розширено принципи розподілу дітей на підгрупи за різницею фізичної підготовки. Доповнено дані про показники фізичної підготовки дітей шостого року життя, які найбільше виявилися на цьому етапі розвитку та визначають схильність до рухової діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.354.4 + Ч411.334
Шифр НБУВ: РА382845 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
6.

Науменко Т.С. 
Екологічне виховання дітей старшого дошкільного віку засобами авторської казки: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.08 / Т.С. Науменко ; Ін-т пробл. виховання АПН України. — К., 2008. — 19 с. — укp.

Досліджено питання екологічного виховання дітей старшого дошкільного віку засобами авторської казки. Розкрито теоретико-методологічні засади даного виховання. Визначено роль і місце авторської казки природознавчого змісту як засобу екологічного виховання дітей старшого дошкільного віку. Обгрунтовано педагогічні умови, розроблено й апробовано експериментальну методику використання авторської казки у процесі екологічного виховання дітей, визначено її етапи та зміст кожного з них. Дослідно-експериментальним шляхом доведено ефективність використання авторських казок у процесі екологічного виховання дітей старшого дошкільного віку.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.387.5 + Ч411.334 +
Шифр НБУВ: РА356008

Рубрики:

      
7.

Макаренко С. І. 
Збагачення словника дітей 5-го року життя в процесі образотворчої діяльності: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / С. І. Макаренко ; Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К.Д. Ушинського. — О., 2010. — 21 с. — укp.

Визначено педагогічні умови збагачення словника дітей 5-го року життя в процесі образотворчої діяльності: блочно-тематична організація занять з образотворчої діяльності на підставі інтеграції, відповідність методів збагачення словника основним етапам організації образотворчої діяльності (цілеспрямоване сприймання - обговорення змісту малюнка - малювання - художній коментар у процесі зображення - словесна оцінка малюнка), емоційна насиченість образотворчої діяльності за рахунок урізноманітнення засобів втілення образу; поступове уведення у словник дітей спеціальних термінів образотворчої діяльності й експериментальне перевірено їх оптимальність. Охарактеризовано рівні розвитку словника дітей 5-го року життя в процесі образотворчої діяльності: високий, достатній, середній, низький.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.382 + Ч411.355.82 + Ч411.333
Шифр НБУВ: РА375745 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
8.

Матюха 
Методика формування у старших дошкільників умінь усного спілкування англійською мовою: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Галина Василівна Матюха ; Південноукраїнський держ. педагогічний ун-т ім. К.Д.Ушинського. — О., 2008. — 21 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.382.5 + Ч411.334
Шифр НБУВ: РА359179

Рубрики:

      
9.

Кадирова Л.І. 
Моральне виховання дітей старшого дошкільного віку на традиціях етнопедагогіки кримських татар: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.08 / Л.І. Кадирова ; Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського. — О., 2009. — 20 с. — укp.

Досліджено проблему морального виховання дітей старшого дошкільного віку на традиціях етнопедагогіки кримських татар. Наведено результати теоретичного аналізу сутності та взаємозв'язку базових понять дослідженння. Обгрунтовано зміст поняття "народні традиції морального виховання кримських татар". Визначено критерії: нормативний, з показником знань про моральні норми спілкування, взаємодії та ставлення до довкілля відповідно до народних традицій кримських татар; ціннісно-орієнтаційний, з показником уміння оцінювати власні дії та вчинки однолітків згідно з морально-етичними нормами народних традицій; поведінковий, з показником уміння спілкуватися, взаємодіяти з дорослими та однолітками відповідно до моральних норм. Охарактеризовано рівні моральної вихованості старших дошкільників (високий, середній, низький), уточнено зміст і форми морального виховання дітей старшого дошкільного віку на засадах народних традицій кримських татар.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.352 + Ч411.334 + Ч313(4УКР-6КРМ) +
Шифр НБУВ: РА367979

Рубрики:

      
10.

Багінська О.В. 
Особистісно орієнтоване навчання руховим діям дітей 5 - 6 років в умовах дошкільного навчального закладу: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / О.В. Багінська ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2008. — 20 с. — укp.

Досліджено питання організації особистісно орієнтованого навчання руховим діям дітей віком 5 - 6-ти років за умов дошкільного навчального закладу на підставі врахування їх психофізіологічних особливостей. Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено ефективність методики управління особистісно орієнтованим навчанням руховим діям дітей віком 5 - 6-ти років на підставі врахування властивостей їх нервової системи за умов дошкільного навчального закладу. Визначено вплив окремих індивідуальних особливостей дітей даного віку на ефективність навчання руховим діям. Розроблено комплекс критеріїв для здійснення диференціації навчання руховим діям. Розкрито суттєвий вплив індивідуально-типологічних властивостей нервової системи на ефективність навчання руховим діям й обгрунтовано необхідність їх урахування в особистісно орієнтованому навчанні руховим діям у процесі фізичного виховання за умов дошкільного навчального закладу. Сформовано шкали оцінювання рівнів функціональної рухливості нервових процесів і працездатності головного мозку, наведено рекоменадції щодо їх застосування у практичній роботі інструктора з фізичного виховання. Запропоновано шляхи реалізації особистісно орієнтованого навчання руховим діям за умов дошкільного навчального закладу з урахуванням окремих індивідуально-типологічних властивостей нервової системи дітей віком 5 - 6-ти років, експериментально доведено його ефективність.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч511.483 + Ч411.354.4 + Ч411.334 +
Шифр НБУВ: РА362643

Рубрики:

      
11.

Аніщук А.М. 
Педагогічні умови оптимізації процесу мовленнєвого самовираження дошкільників різної статі: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.08 / А.М. Аніщук ; Ін-т пробл. виховання АПН України. — К., 2008. — 21 с. — укp.

Розглянуто нові суспільні вимоги до дошкільної освіти. З'ясовано стан розробки проблеми мовленнєвого самовираження дошкільників різної статі у вітчизняній і зарубіжній науці. Обгрунтовано феноменологію мовленнєвого самовираження у дошкільному дитинстві. Визначено компоненти, критерії за їх показниками, типологію мовленнєвого самовираження дошкільників. Розроблено комплексну модель навчально-виховного процесу, яка передбачає застосування методів і засобів ефективного формування та розвитку у дошкільників потреби у мовленнєвому самовираженні. Змодельовано комплекс педагогічних умов оптимізації даного процесу за умов комунікації. Експериментально доведено, що обгрунтований комплекс таких умов сприяє оптимізації процесу мовленнєвого самовираження дошкільників різної статі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.382 + Ч411.336 + Ю952.2-734 +
Шифр НБУВ: РА360780

Рубрики:

      
12.

Гончаренко А.М. 
Педагогічні умови становлення гуманних взаємин старших дошкільників: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.08 / А.М. Гончаренко ; Ін-т пробл. виховання АПН України. — К., 2003. — 22 с.: рис. — укp.

Викладено теоретико-методологічні та експериментальні засади становлення гуманних взаємин старших дошкільників. Встановлено, що гуманні взаємини виникають залежно від умов виховання та самостійності. Визначено умови педагогічного впливу на становлення гуманних взаємин в одно- та різностатевих угрупованнях. Наведено критерії визначення ступеня розвитку гуманних відносин: когнітивний, емоційний та регулятивно-поведінковий. Доведено, що побудову міжособистісних взаємин зумовлює наявність особистісно-ціннісного компонента та емоційної чутливості дитини до стану інших людей. Зазначено, що прихильність до однолітка є визначальною у прояві дошкільником гуманного ставлення. Встановлено, що статева належність певним чином впливає на зміст, форму й динаміку взаємодії дошкільників.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.334 +
Шифр НБУВ: РА323187

Рубрики:

      
13.

Бабюк С. М. 
Педагогічні умови фізичного виховання дітей старшого дошкільного віку у взаємодії дошкільного навчального закладу і сім'ї: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.08 / С. М. Бабюк ; Ін-т пробл. виховання НАПН України. — К., 2011. — 20 с. — укp.

На підставі аналізу науково-педагогічної літератури визначено сутність та структуру фізичної вихованості старших дошкільників. Визначено критерії та показники сформованості фізичної вихованості дітей 5 - 6-ти років. Виявлено низький, середній, достатній та високий рівні сформованості структурних компонентів фізичної вихованості, розкрито роль вихователів дошкільних навчальних закладів, інструкторів з фізичного виховання, батьків у процесі фізичного виховання старших дошкільників. Визначено, теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено дієвість педагогічних умов та ефективність методики фізичного виховання дітей старшого дошкільного віку у взаємодії дошкільного навчального закладу і сім'ї.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.354 + Ч411.334 + Ч411.51
Шифр НБУВ: РА380562 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
14.

Козлюк О.А. 
Педагогічні умови формування гуманістичної спрямованості спілкування старших дошкільників: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.08 / О.А. Козлюк ; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського. — О., 2008. — 12 с. — укp.

Досліджено проблему формування гуманістичної спрямованості спілкування старших дошкільників. Проаналізовано сучасний стан цієї проблеми у теорії та практиці роботи дошкільного навчального закладу. Розкрито суть поняття "гуманістично спрямоване спілкування". Визначено критерії та рівні сформованості такої спрямованості спілкування старших дошкільників. Обгрунтовано й експериментально перевірено педагогічні умови її формування. Розроблено й апробовано модель і методику реалізації виокремлених педагогічних умов формування гуманістичної спрямованості спілкування та виявлено динаміку змін у рівнях її сформованості у даних дітей.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.352.25 + Ч411.334 +
Шифр НБУВ: РА360523

Рубрики:

      
15.

Смольникова Г.В. 
Психологічні особливості спілкування дітей в різновікових групах дошкільного навчального закладу: автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Г.В. Смольникова ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2008. — 20 с. — укp.

Проаналізовано особливості спілкування дітей у різновікових групах дошкільного закладу. Висвітлено теоретико-методологічні й експериментальні підходи щодо вивчення даного питання. Акцентовано увагу на значенні різновікового спілкування як важливого етапу соціалізації особистості у ранньому онтогенезі. Встановлено критерії, показники та рівні розвитку здатності дітей до спілкування у різновікових групах дошкільного навчального закладу. Експериментально виявлено особливості даного процесу, розкрито специфіку спілкування дівчат і хлопчиків різного віку. Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено програму розвитку здатності дітей до спілкування у різновікових групах дошкільного навчального закладу, що передбачає насиченість повсякденного життя дошкільників спеціально оганізованими іграми, розвагами та продуктивною предметно-практичною діяльністю. З'ясовано, що активізація різновікового спілкування відбувається шляхом сприяння успішності в діяльності молодших дітей. Ефективність запропонованої програми розвитку підтверджено значним підвищенням рівня здатності дошкільників до спілкування у різновікових групах.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.401 + Ю953 + Ч411.33 +
Шифр НБУВ: РА362144

Рубрики:

      
16.

Кузьменко В.У. 
Психолого-педагогічні основи розвитку індивідуальності дитини від 3 до 7 років: Автореф. дис... д-ра психол. наук: 19.00.07 / В.У. Кузьменко ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2006. — 41 с. — укp.

Обгрнутовано психолого-педагогічну концепцію розвитку індивідуальності дитини віком від 3-х до 7-ми років. Викладено методику діагностичної та розвивально-корекційної роботи та визначено основні принципи становлення індивідуальності дитини у даний віковий період. Охарактеризовано особливості формування системоутворювальних властивостей індивідуальності, визначено закономірності становлення індивідуальних відмінностей у дитини віком від 3-х до 7-ми років. Проаналізовано сучасну соціокультурну ситуацію розвитку дитини, що склалася в дошкільних навчальних закладах з даного напряму роботи. На підставі теоретико-експериментальних даних розроблено модель розвитку індивідуальності дитини віком від 3-х до 7-ми років, в якій відображено особливості даного процесу та його результати. Розроблено технологію розвитку індивідуальності дитини у зазначений віковий період, зокрема, визначено систему психолого-педагогічних умов, які необхідно створити в дошкільних навчальних закладах для успішного розвитку індивідуальності дитини та найбільш ефективних психолого-педагогічних засобів індивідуалізації навчання та виховання. Доведено сензитивність даного періоду для формування системотвірних властивостей індивідуальності, стабілізації індивідуальних відмінностей, виникнення індивідуального стилю діяльності та зміцнення інтегральної індивідуальності як цілісного утворення.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.401.2 + Ч411.33 +
Шифр НБУВ: РА344428

Рубрики:

      
17.

Михайлова Л. І. 
Розвиток розмовного мовлення дітей старшого дошкільного віку: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Л. І. Михайлова ; Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К.Д. Ушинського. — О., 2010. — 21 с. — укp.

Досліджено проблему розвитку розмовного мовлення (РМ) старших дошкільників, розроблено експериментальну модельного розвитку РМ. Визначено педагогічні умови її реалізації: забезпечення позитивної мотивації щодо активізації РМ дітей; комунікативна спрямованість розвитку РМ дітей; заохочення та підтримка вихователем ініціативності розмовного дискурсу дітей у ситуаціях "дитина - дитина", "дитина - діти", "дитина - вихователь", "дитина -дорослий"; взаємозв'язок мовних і немовних засобів виразності в дискурсивній діяльності дітей. Висвітлено сутність і структуру понять "РМ дітей старшого дошкільного віку", "дискурсивна діяльність", "дискурсивна компетенція випускника дошкільного закладу", наведено критерії. Охарактеризовано рівні розвитку РМ дітей старшого дошкільного віку.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.382 + Ч411.334
Шифр НБУВ: РА376145 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
18.

Поліщук В.В. 
Розвиток рухових і розумових здібностей дітей 5-го і 6-го років життя в процесі фізичного виховання засобами дошкільного туризму: автореф. дис... канд. наук з фіз. виховання і спорту: 24.00.02 / В.В. Поліщук ; Львів. держ. ун-т фіз. культури. — Л., 2008. — 20 с. — укp.

Уперше доведено взаємозв'язок між фізичними та розумовими здібностями дітей віком 5 - 6 років за кількісними показниками кореляційного та факторного аналізів. Визначено структуру фізичних і розумових здібностей даних дітей. Виявлено збільшення з віком інтегрованих факторів їх досліджених здібностей, за цього у хлопчиків віком 6 років внесок цих факторів збільшується удвічі. Визначено рейтинг рухових здібностей, що найбільшою мірою пов'язані з розумовими здібностями та дисперсійним внеском, а також їх співвідношення у загальній структурі фізичної підготовки на заняттях з елементами туризму. Розроблено педагогічні умови реалізації інтегрованого розвитку фізичних і розумових здібностей дітей віком 5 - 6 років засобами дошкільного туризму, якими є класифікація форм роботи, періодизація навчально-виховного процесу та його зміст. Доповнено наукові дані про особливості розвитку в онтогенезі моторики дітей даного віку, їх фізичних здібностей, психічних процесів мовлення та мислення, що характеризуються гетерогенністю, а також наявністю сенситивних періодів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.354 + Ч411.33 + Ю983.724 +
Шифр НБУВ: РА355568

Рубрики:

      
19.

Захарова Н.М. 
Соціальна адаптація старших дошкільників засобами ігрової діяльності: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.08 / Н.М. Захарова ; Ін-т пробл. виховання АПН України. — К., 2007. — 20 с. — укp.

Досліджено актуальну проблему соціальної адаптації дітей дошкільного віку. Показано специфіку процесу адаптації, визначено особливості формування адаптивної поведінки у дітей старшого дошкільного віку. Охарактеризовано рівні соціальної адаптації до умов дошкільного навчального закладу (високий, середній, низький, x-рівень), встановлено критерії адаптивної поведінки дітей. Наведено якісну характеристику гри як дієвого засобу пристосування дошкільника до нового соціального оточення. Обгрунтовано доцільність використання різних видів ігрової діяльності (сюжетно-рольових, театралізованих, рухливих, ігрових вправ, етюдів; ігрового тренінгу) як ефективного засобу адаптації дошкільників. Розроблено й апробовано соціально-педагогічну технологію соціальної адаптації, що базується на ігровій діяльності. Експериментально доведено, що адаптація дітей досягається шляхом активного використання ігрової діяльності, підвищення професійного рівня педагогів, узгодження форм, методів і засобів співпраці дошкільного навчального закладу та сім'ї.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.334 + Ч411.37 + Ю952.14-734 +
Шифр НБУВ: РА349931

Рубрики:

      
20.

Кондратенко Р.В. 
Формування готовності майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів до виховання відповідальності у дітей старшого дошкільного віку: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Р.В. Кондратенко ; Черкас. нац. ун-т ім. Б.Хмельницького. — Черкаси, 2009. — 20 с. — укp.

Розкрито зміст і структуру готовності студентів до виховання відповідальності в старших дошкільників. Обгрунтовано рівні сформованості даної готовності (високий, достатній, низький), визначено їх якісні характеристики. Науково обгрунтовано й експериментально перевірено модель і технологію реалізації педагогічних умов, що забезпечують формування готовності майбутніх вихователів дошкільних закладів до виховання відповідальності у старших дошкільників. Визначено етапи реалізації цієї технології (інформаційно-пізнавальний, технологічно-діяльнісний, творчо-коректувальний). Розроблено методичні рекомендації щодо формування в студентів даної готовності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.1 + Ч411.352.17 + Ч411.334 +
Шифр НБУВ: РА364133

Рубрики:
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського