Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (8)Реферативна база даних (1471)Книжкові видання та компакт-диски (2085)Журнали та продовжувані видання (1599)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч421.22$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 237
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Логачевська С.П. 
Дидактичні основи організації диференційованого навчання молодших школярів: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / С.П. Логачевська ; Кіровоградський держ. педагогічний ун-т ім. Володимира Винниченка. — Кіровоград, 1998. — 17 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.221

Рубрики:

      
2.

Ястребова В.Я. 
Управління пізнавальною діяльністю учнів старших класів загальноосвітніх шкіл (за матеріалами вивчення гуманітарних дисциплін): Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / В.Я. Ястребова ; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 1998. — 20 с. — укp.

Досліджені зміст та основні умови здійснення управління пізнавальною діяльністю учнів старших класів у процесі вивчення гуманітарних дисциплін. Теоретично обгрунтована та експериментально апробована системно-цільова програма оптимізації діяльності вчителя гуманітарних дисциплін на засадах системно-суб'єктного, діяльнісного та аксіологічного підходів, визначено критерії та показники продуктивності пізнавальної діяльності учнів, розроблено діагностичний інструментарій моніторингу продуктивності пізнавальної діяльності старшокласників.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.22

Рубрики:

      
3.

Туріщева Л.В. 
Формування у старшокласників способів розв'язування навчально- логічних задач: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Л.В. Туріщева ; Харк. держ. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 1998. — 16 с. — укp.

Подана характеристика способів розв'язання, теоретичне обгрунтування ефективності способів відповідності і культури розв'язання навчально-логічних задач, розкрито їх вплив на розвиток індивідуальних якостей розумової діяльності старшокласників. Розроблено прийоми формування зазначених способів, експериментально перевірено залежність рівня розвитку індивідуальних властивостей мислення від ступеня сформованості способів відповідності і культури розв'язання навчально-логічних задач.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.220

Рубрики:

      
4.

Омельяненко 
Розвиток психомоторних здібностей першокласників на уроках фізичної культури: Автореф. дис... канд. наук з фіз. виховання і спорту: 24.00.02 / Інна Олександрівна Омельяненко ; Волинський держ. ун-т ім. Лесі Українки. — Луцьк, 1999. — 17 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.221.354
Шифр НБУВ: РА303810

Рубрики:

      
5.

Пожар Н.В. 
Групові форми організації пізнавальної діяльності старшокласників в умовах інформатизації навчання: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Н.В. Пожар ; Харків. держ. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 1999. — 18 с. — укp.

Дисертацію присвячено проблемі пошуку ефективних форм організації пізнавальної діяльності старшокласників в умовах інформатизації навчання. Визначено сутність та види групових форм, обгрунтовано особливості групової роботи учнів в умовах інформатизації навчання, визначено основні вимоги до організації групової роботи. Науково обгрунтовано етапи організації групової роботи. Експериментально підтверджено позитивний вплив організації групової роботи на якість знань учнів (повноту, глибину та усвідомленість), рівень засвоєння знань в залежності від характеру самостійної діяльності учнів, рівень розвитку пізнавального інтересу, характер взаємовідносин учнів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.22 + Ч421.252

Рубрики:

      
6.

Коршак Т.Є. 
Узагальнення і систематизація навчального матеріалу учнями на уроках: (на прикладі вивчення біології та хімії в основній школі): Автореф. дис... канд. пед.: наук:13.00.01 / Т.Є. Коршак ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 1999. — 20 с. — укp.

Узагальнено наробки науковцій з питань формування і розвитку в школярів підліткового віку мисленнєвих операцій узагальнення і систематизації навчального матеріалу на змісті природничих наук. Розроблена спеціальна система пізнавальних завдань і вправ, спрямованих на розвиток умінь узагальнення і систематизації навчального матеріалу та підвищення рівня засвоєння знань і успішності учнів в процесі навчання природничих дисциплін. Виявлені умови, при яких дана система завдань і вправ діє таким чином, що у школярів з'являються наявність позитивної навчальної мотивації, необхідного дієвого апарату, здатність учнів до аналізу та самоаналізу, забезпечення послідовності у розвитку вмінь узагальнювати і систематизувати навчальний матеріал, поєднання репродуктивної і творчої діяльності учнів з поступовим переходом до самостійної роботи. Розроблені критерії оцінювання сформованості умінь узагальнення і систематизації знань і відповідно до цих критеріїв виділені рівні сформованості.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.22 + Г.р.(4УКР)2-34 + Е.р(4УКР)21-34,022

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
7.

Волошина В.В. 
Психологічні детермінанти навчальної успішності молодших школярів: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / В.В. Волошина ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 1999. — 19 с. — укp.

Одержано показники розвитку простої моторної активності, сприймання інформаційних сигналів, обсягів короткочасної слухової і зорової пам'яті, логічного мислення і деяких мислительних операцій та властивостей уваги, а також рівень сформованості мотиваційної сфери як однієї з детермінант навчальної успішності. Виявлено внутріфункціональні зв'язки між цими психічними детермінантами, встановлено мікровікові та індивідуальні відмінності в досліджуваних психологічних явищах, вплив динаміки їхнього розвитку на навчальну успішність молодших школярів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю984.030.2-7 + Ч421.221

Рубрики:

      
8.

Бойко Н.О. 
Дидактичні умови формування пізнавального інтересу у школярів: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Н.О. Бойко ; Харк. держ. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 1999. — 19 с. — укp.

Дисертаційна робота присвячена формуванню пізнавального інтересу в учнів у процесі вивчення географії та біології. У дисертації розкривається сутність понять "інтерес", "інтерес до навчання", "пізнавальний інтерес"; характеризуються рівні пізнавального інтересу, теоретично обгрунтовані та експериментально перевірені дидактичні умови формування пізнавального інтересу у школярів; доведено, що пізнавальному інтересу учнів належить одне з провідних місць серед основних чинників ефективного навчання, оскільки він забезпечує активне пізнання ними навколишнього світу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.22

Рубрики:

      
9.

Асмі Назем 
Розвиток координації рухів у дітей 7-9 років на уроках фізичної культури у середній школі на підгрунті спрямованого впливу на сенсорні системи: Автореф. дис... канд. наук з фіз. виховання і спорту: 24.00.02 / Асмі Назем ; Нац. ун-т фіз. виховання і спорту України. — К., 1999. — 19 с. — укp.

Розглянуто вікові закономірності розвитку координаційних рухів та визначено основні фактори, що впливають на вдосконалення координаційних здібностей у дітей 7-9 років. Вивчено роль сенсорних систем, експериментально розроблено та науково обгрунтовано засоби та методи вдосконалення координаційних здібностей у дітей молодшого шкільного віку. Досліджено, що однією з ознак вдосконалення координації рухів у дітей 7-9 років є зростання компенсаторних перебудов, які утримують параметри рухових систем в оптимальному діапазоні під час дії збиваючих факторів. Діти 7 років добре координують прості рухи, діти 8-9 років краще виконують рухи за ускладнених умов, а також влучні рухи з вираженим екстраполяційним прогнозуванням. Активізація сенсорних систем за ускладнених умов рухового регулювання, застосування рухливих та елементів спортивних ігор покращають компенсаторні реакції у дітей 7-9 років, вдосконалюють координаційні механізми регулювання рухів більш ефективніше, ніж загальна система виховання рухових якостей на уроках фізичної культури у середній школі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.221.354
Шифр НБУВ: РА307666 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
10.

Хомуленко Т.Б. 
Розвиток вищих форм пам'яті: Автореф. дис... д-ра психол. наук: 19.00.07 / Т.Б. Хомуленко ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 1999. — 32 с. — укp.

Подано концепцію розвитку вищих форм пам'яті у процесі формування текстової діяльності у школярів різних вікових груп. Концепцію розроблено на засадах системного підходу. Розкрито динаміку розвитку вищих форм пам'яті за умов стихійного і цілеспрямованого формування. Визначено комплекс параметрів розвитку вищих форм пам'яті та методів його дослідження. Обгрунтовано доцільність керування процесом розвитку вищих форм пам'яті під час роботи з текстом. Розглянуто шляхи та методи розвитку вищих форм пам'яті у процесі формування текстової діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю984.030.2-512 + Ч421.22
Шифр НБУВ: РА307648 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
11.

Федоренко О.І. 
Формування логічних умінь учнів основної школи: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / О.І. Федоренко ; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 1999. — 16 с. — укp.

Дисертацію присвячено питанням формування логічних умінь учнів основної школи. Розглянуто поняття "логічні уміння", "умовивідні знання", "логічні прийоми", умови їх формування і зв'язок з пізнавальною самостійністю. Обгрунтовано необхідність спеціальної організації навчально-пізнавальної діяльності учнів з допомогою системи пізнавальних задач з логічним навантаженням. Встановлено взаємозв'язок між формуванням логічних умінь учнів і розвитком пізнавальної самостійності, зокрема, із змістовно-операційним її компонентом. Логічні уміння учнів формуються в процесі активної навчально-пізнавальної діяльності в процесі розв'язання системи пізнавальних задач з логічним навантаженням. На оснсві результатів дослідження розроблено методичні рекомендації, які використовуються при проведенні занять з предметів природничого циклу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.220

Рубрики:

      
12.

Дупак Н.В. 
Виховання культури праці молодших школярів у процесі навчальної трудової діяльності: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Н.В. Дупак ; Інститут педагогіки АПН України. — К., 1999. — 16 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.221.266

Рубрики:

      
13.

Захарова І.О. 
Формування інтелектуальної культури старшокласників засобами математики: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / І.О. Захарова ; Луган. держ. пед. ун-т ім. Т.Шевченка. — Луганськ, 1999. — 19 с. — укp.

Дисертацію присвячено проблемі формування інтелектуальної культури учнів за допомогою математики, а саме, шляхом раціонального вибору і використання у навчальному процесі методів навчання в залежності від рівня навченості школярів. Обгрунтовано сутність, структуру і критерії сформованості інтелектуальної культури старшокласників. Розроблено й експериментально перевірено технологію формування інтелектуальної культури учнів, яка грунтується на принципах цілеспрямованості, мотиваційної забезпеченості, активізації пізнавальної діяльності учнів, поопераційно-системного формування вмінь, зворотнього зв'язку, та технологію оцінки вихідного рівня інтелектуального розвитку школярів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.220 + В1р(4УКР)21-36,022

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
14.

Рагозіна 
Формування творчих здібностей молодших школярів у процесі музичної діяльності: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Вікторія Валентинівна Рагозіна ; Інститут проблем виховання АПН України. — К., 1999. — 19 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.221 + Щ31р(4УКР)2 + Ю984.544
Шифр НБУВ: РА306491

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
15.

Білоконна Н.І. 
Формування інтелектуальних умінь молодших школярів у процесі навчання: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Н.І. Білоконна ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 1999. — 18 с. — укp.

Дисертація присвячена проблемі формування інтелектуальних умінь у молодших школярів під час навчання мови. Розглядається процес формування інтелектуальних умінь в учнів початкових класів, який грунтується на використанні спеціально розробленої та експериментально перевіреної системної дидактичної моделі, що складається з логічно завершених блоків, які реалізуються поетапно: I - мотиваційний, II - змістовно-процесуальний, III - контрольно-оцінний. Встановлено, що ефективність дидактичної моделі по формуванню інтелектуальних умінь молодших школярів у процесі вивчення мови забезпечується сукупністю дидактичних умов та комплексом навчально-пізнавальних завдань для роботи з різними лінгвістичними словниками. Розроблено й запропоновано методичні рекомендації щодо формування інтелектуальних умінь.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.221

Рубрики:

      
16.

Боделан О.Р. 
Психологічне забезпечення адаптації дітей шестирічного віку до навчальної діяльності: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / О.Р. Боделан ; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського. — О., 2000. — 19 с. — укp.

Висвітлено питання психологічної адаптації дітей до школи. Здійснено аналіз експериментальних даних, який засвідчив, що особливості адаптації дітей до навчальної діяльності тісно пов'язані з розвитком пізнавальних процесів, комунікативних, мотиваційних та емоційно-вольових якостей учнів. Встановлено, що незадовільний рівень психологічної адаптації дітей до навчальної діяльності обумовлений низьким рівнем розвитку у них пізнавальних процесів. Визначено, що процес адаптації детермінується зовнішніми та внутрішніми факторами. До перших належать психолого-педагогічні умови організації навчально-виховного процесу, до других - особливості психічного розвитку дітей. Запропоновано систему психологічної адаптації дітей до організованої навчальної діяльності, яка враховує індивідуальні особливості їх психічного розвитку та гуманістичні умови організації навчально-виховного процесу з залученням основних положень теорії емоційної регуляції навчальної діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.38 + Ч421.221 + Ю983.701
Шифр НБУВ: РА311675 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
17.

Конох 
Профілактика травматизму у молодших школярів засобами фізичного виховання: Автореф. дис... канд. наук з фіз. виховання і спорту: 24.00.02 / Анатолій Петрович Конох ; Національний ун-т фізичного виховання і спорту України. — К., 2000. — 19 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.221.354
Шифр НБУВ: РА310785

Рубрики:

      
18.

Дерев'яна Л.Й. 
Формування творчих здібностей учнів у діяльності загальноосвітніх шкіл Галичини (1900 - 1939 рр.): Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.00 / Л.Й. Дерев'яна ; Прикарпат. ун-т ім. В.Стефаника. — Івано-Франківськ, 2000. — 16 с. — укp.

На основі маловідомих джерел визначено форми та методи формування творчих здібностей учнів, а також розкрито творчі передумови їх розвитку. Досліджено виховний вплив позаурочної діяльності на формування творчих здібностей. Проаналізовано особливості та систему формування творчих здібностей у досліджуваний період.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.220 + Ч33(4Укр3)
Шифр НБУВ: РА309700 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
19.

Захарова 
Міжпредметні зв'язки як засіб формування загальнопізнавальних умінь молодших школярів: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.09 / Наталія Михайлівна Захарова ; Інститут педагогіки АПН України. — К., 2000. — 18 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.221.211.5
Шифр НБУВ: РА311655

Рубрики:

      
20.

Касьянова О.М. 
Педагогічний аналіз навчального процесу в загальноосвітній школі як засіб підвищення його ефективності: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / О.М. Касьянова ; АПН України. Центр. ін-т післядиплом. пед. освіти. — К., 2000. — 18 с. — укp.

Виявлено сутність, функції, принципи педагогічного аналізу в системі "вчитель - учень". Обгрунтовано технологію педагогічного аналізу діяльності вчителя та його взаємодії з учнем у навчальному процесі з метою підвищення його ефективності. Розроблено концепцію педагогічного моніторингу. Доведено, що застосування розробленої технології сприяє підвищенню знань та професійної майстерності вчителя.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.22
Шифр НБУВ: РА310644 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського