Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (4)Реферативна база даних (562)Книжкові видання та компакт-диски (460)Журнали та продовжувані видання (362)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч421.220$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 61
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Туріщева Л.В. 
Формування у старшокласників способів розв'язування навчально- логічних задач: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Л.В. Туріщева ; Харк. держ. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 1998. — 16 с. — укp.

Подана характеристика способів розв'язання, теоретичне обгрунтування ефективності способів відповідності і культури розв'язання навчально-логічних задач, розкрито їх вплив на розвиток індивідуальних якостей розумової діяльності старшокласників. Розроблено прийоми формування зазначених способів, експериментально перевірено залежність рівня розвитку індивідуальних властивостей мислення від ступеня сформованості способів відповідності і культури розв'язання навчально-логічних задач.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.220

Рубрики:

      
2.

Шуть М. М. 
Формування творчих умінь молодших школярів засобами музичних ігор у навчальному процесі: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.09 / М. М. Шуть ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С. Сковороди. — Х., 2010. — 22 с. — укp.

Виокремлено й обгрунтовано групи творчих умінь школярів. Класифіковано музичні ігри за змістом і дидактичною спрямованістю. Обгрунтовано й експериментально перевірено дидактичну систему формування творчих умінь учнів початкової школи засобами музичних ігор у навчальному процесі. Описано методику організації спеціального навчального процесу для реалізації впровадженої системи. Розроблено різновиди творчих музичних ігор, програму спеціального курсу, викладено дидактичні інструменти досягнення педагогічної мети.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.220 + Ч421.221 + Ч421.252.46
Шифр НБУВ: РА373842 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
3.

Дерев'яна Л.Й. 
Формування творчих здібностей учнів у діяльності загальноосвітніх шкіл Галичини (1900 - 1939 рр.): Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.00 / Л.Й. Дерев'яна ; Прикарпат. ун-т ім. В.Стефаника. — Івано-Франківськ, 2000. — 16 с. — укp.

На основі маловідомих джерел визначено форми та методи формування творчих здібностей учнів, а також розкрито творчі передумови їх розвитку. Досліджено виховний вплив позаурочної діяльності на формування творчих здібностей. Проаналізовано особливості та систему формування творчих здібностей у досліджуваний період.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.220 + Ч33(4Укр3)
Шифр НБУВ: РА309700 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
4.

Костюченко О.В. 
Формування сенсорних образів на основі нюхових відчуттів: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.01 / О.В. Костюченко ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2003. — 19 с.: рис. — укp.

Розглянуто провідні тенденції у вивченні сенсорних процесів у межах когнітивної психології. Розкрито особливості впливу пахощів на людину, зокрема на її психічну діяльність. Розроблено систему аромасеансів, досліджено вплив певної композиції ароматів на працездатність учнів та формування в них позитивних психічних станів. Відзначено відповідні позитивні зміни самопочуття дітей, їх емоційних переживань, оцінок оточуючого середовища, себе та інших під впливом ароматизації. Доведено, що стимуляція чуттєвих форм пізнання у формі інтегрованого сприймання (вербального і чуттєвого) - один із ефективних засобів підвищення рівня розумової працездатності школярів, гармонізації їх емоційного стану, зменшення напруги нервової системи, зникнення стану дискомфорту, налагодження стосунків з оточуючими тощо. Підтверджено ефективність розробленої загальної технології формування в учнів інтегрованого образу. Дослідження аромавпливу на створення інтегрованого образу і творчість дітей виявило підвищення рівня образно-смислового розуміння, довгострокового запам'ятання та відтворення слів, органічність образного відображення слів, знизило такі негативні прояви особистості, як тривожність, невпевненість у собі, відчуття незахищеності та агресивність.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю935.111.14 + Ч421.220.1 +
Шифр НБУВ: РА327290

Рубрики:

      
5.

Парфілова С.Л. 
Формування пізнавальної мотивації молодших школярів у процесі навчально-пошукової діяльності: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.09 / С.Л. Парфілова ; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 2009. — 19 с. — укp.

Наведено структурно-логічну модель формування пізнавальної мотивації молодших школярів у процесі навчально-пошукової діяльності та виділено її складові: компоненти пізнавальної мотивації, комплекс педагогічних умов, організацію навчально-пошукової діяльності. Визначено педагогічні умови, спрямовані на формування пізнавальної мотивації у процесі навчально-пошукової діяльності: орієнтація учнів на активне мотивоване оволодіння системою знань і способів діяльності, застосування дослідницького методу навчання у поєднанні індивідуальних і групових форм організації навчально-пошукової діяльності, створення ситуацій успіху в навчально-пошуковій діяльності, орієнтованих на зміцнення мотиваційного підгрунтя пізнавальної активності. Теоретично обгрунтовано та експериментально доведено, що дотримання зазначених педагогічних умов у процесі навчально-пошукової діяльності впливає на ефективне формування пізнавальної мотивації учнів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.220 + Ч421.221 + Ю984.030.2-72 +
Шифр НБУВ: РА367000

Рубрики:

      
6.

Манько В. А. 
Формування пізнавальної ініціативності старшокласників у процесі навчання предметів гуманітарного циклу: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.09 / В. А. Манько ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С. Сковороди. — Х., 2011. — 20 с. — укp.

Досліджено формування пізнавальної ініціативності старшокласників у процесі навчання предметів гуманітарного циклу. Розкрито стан і напрями розробки даної проблеми, з'ясовано сутність і структуру пізнавальної ініціативності старшокласників, уточнено критерії, показники та рівні сформованості означеної якості. Теоретично обгрунтовано технологію формування пізнавальної ініціативності старшокласників у процесі навчання предметів гуманітарного циклу. Реалізація технології включає мотиваційно-цільовий, змістово-діяльнісний та рефлексивно-коригувальний етапи. Ефективність реалізації педагогічної технології перевірено в процесі навчання предметів гуманітарного циклу. Виявлено позитивну динаміку рівнів сформованості пізнавальної ініціативності старшокласників.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.220
Шифр НБУВ: РА381252 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
7.

Шилова Л.І. 
Формування логічної культури учнів основної школи: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.09 / Л.І. Шилова ; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 2009. — 20 с. — укp.

Уперше розроблено дидактичну модель формування логічної культури учнів основної школи, встановлено критерії визначення рівнів її сформованості. Досліджено комплексний склад логічної культури, проаналізовано її взаємозв'язок з розвитком учнів. З використанням розробленої моделі обгрунтовано дидактичні засади, що забезпечують ефективність формування логічної культури учнів, якими є врахування вікових особливостей мислення школярів, оптимальне логічне структурування змісту навчального матеріалу, застосування спеціальних логіко-пізнавальних завдань і задач, організація навчально-пізнавальної діяльності учнів щодо засвоєння й оперування логічними формами, умовиводами, операціями, застосування засобів стимулювання бажання оволодівати логічною культурою. Удосконалено прийоми, методи та форми цілеспрямованого формування логічної культури учнів під час вивчення предметів природничо-математичного циклу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.220 + Ю983.513.14 +
Шифр НБУВ: РА368052

Рубрики:

      
8.

Федоренко О.І. 
Формування логічних умінь учнів основної школи: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / О.І. Федоренко ; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 1999. — 16 с. — укp.

Дисертацію присвячено питанням формування логічних умінь учнів основної школи. Розглянуто поняття "логічні уміння", "умовивідні знання", "логічні прийоми", умови їх формування і зв'язок з пізнавальною самостійністю. Обгрунтовано необхідність спеціальної організації навчально-пізнавальної діяльності учнів з допомогою системи пізнавальних задач з логічним навантаженням. Встановлено взаємозв'язок між формуванням логічних умінь учнів і розвитком пізнавальної самостійності, зокрема, із змістовно-операційним її компонентом. Логічні уміння учнів формуються в процесі активної навчально-пізнавальної діяльності в процесі розв'язання системи пізнавальних задач з логічним навантаженням. На оснсві результатів дослідження розроблено методичні рекомендації, які використовуються при проведенні занять з предметів природничого циклу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.220

Рубрики:

      
9.

Марченко О.В. 
Формування культури мислення старшокласників засобами дослідницької діяльності: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.09 / О.В. Марченко ; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 2007. — 20 с. — укp.

Досліджено теоретичні засади проблеми формування культури мислення старшокласників у процесі дослідницької діяльності. Розкрито суть і зміст структурних компонентів даної культури. Обгрунтовано й експериментально перевірено дидактичні засади формування культури мислення, визначено принципи й умови впровадження дослідницької діяльності учнів до навчально-виховного процесу. Установлено чотири групи критеріїв сформованості культури мислення старшокласників, які відповідають певним структурним компонентам процесу особистісного розвитку учнів, а саме: логічному, особистісно-мотиваційному, емоційно-ціннісному, мовленнєвому. Розроблено та впроваджено комплекс навчально-методичного забезпечення формування культури мислення старшокласників, ефективність якого підтверджено результатами педагогічного експерименту.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.220 + Ч421.268 + Ю983.513.1 +
Шифр НБУВ: РА351013

Рубрики:

      
10.

Бєлкіна-Ковальчук О.В. 
Формування критичного мислення учнів початкових класів у процесі навчання: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.09 / О.В. Бєлкіна-Ковальчук ; Волин. держ. ун-т ім. Л.Українки. — Луцьк, 2006. — 21 с. — укp.

Розкрито сутність критичного мислення особистості, визначено його основні ознаки, зокрема в учнів початкових класів, висвітлено вікові особливості школярів у контексті формування критичного мислення. Розроблено модель формування критичного мислення молодших школярів, проаналізовано рівні його сформованості в учнів початкових класів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.220 + Ч421.221 + Ю983.513.1-4 +
Шифр НБУВ: РА341680

Рубрики:

      
11.

Бєльчева Т.Ф. 
Формування готовності майбутніх учителів до складання та розв'язування навчально-пізнавальних завдань у початковій школі: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Т.Ф. Бєльчева ; Кіровоград. держ. пед. ун-т ім. В.Винниченка. — Кіровоград, 2008. — 20 с. — укp.

Проаналізовано стан розробки проблеми формування готовності майбутніх учителів до складання та розв'язування навчально-пізнавальних завдань (НПЗ) у початковій школі у науково-педагогічній та медичній літературі. Визначено, теоретично обгрунтовано суть і структуру даної готовності, її критерії та рівні сформованості, а також методи та форми професійної підготовки. Обгрунтовано та розроблено модель відповідної підготовки майбутніх учителів, яка дозволяє з'ясувати взаємозв'язки компонентів даної системи, умов і принципів професійної педагогічної підготовки. Впровадження даної моделі передбачає використання різних форм і методів роботи викладачів психолого-педагогічних дисциплін і методистів педагогічної практики. Доведено ефективність розробленої моделі, умов формування дослідженої професійної готовності та впровадження до навчального процесу спецкурсу "Педагогічне керівництво складанням і розв'язуванням навчально-пізнавальних завдань у професійній діяльності вчителя початкових класів" на підставі кількісних і якісних показників формувального експерименту. З використанням методів математичної статистики (Манна - Уітні, Вілкоксона, Пірсона) на підставі кількісного та якісного аналізу обробки результатів, одержаних за формувального експерименту, показано ефективність розробленої структурно-функціональної моделі підготовки майбутнього вчителя до складання та розв'язування НПЗ у початковій школі, зокрема, сформульованих згідно з організаційно-педагогічними умовами формування даної професійної готовності. Визначено позитивну динаміку її генези.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.3 + Ч421.220 +
Шифр НБУВ: РА355476

Рубрики:

      
12.

Біда Д. Д. 
Формування готовності вчителів природничих дисциплін щодо організації навчально-пізнавальної діяльності учнів загальноосвітньої школи: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Д. Д. Біда ; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М.Коцюбинського. — Вінниця, 2010. — 20 с. — укp.

Розглянуто сутність навчально-пізнавальної діяльності й основ її організації вчителем. Обгрунтовано доцільність організації навчально-пізнавальної діяльності учнів засобами комплексного інноваційного педагогічного проекту. Сформульовано педагогічні умови формування готовності вчителів природничих дисциплін щодо організації навчально-пізнавальної діяльності учнів. З'ясовано, що моделювання готовності вчителів містить взаємопов'язані мотиваційний, цільовий, змістовий і діяльнісний компоненти. Запропоновано навчально-методичний комплекс. Експериментально доведено зафіксовану позитивну динаміку та гармонізацію критеріальних показників готовності вчителів природничих дисциплін щодо організації навчально-пізнавальної діяльності учнів за умов комплексного інноваційного педагогічного проекту.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)78 + Ч421.220 + Б. р(4УКР)2 р3,022
Шифр НБУВ: РА369732 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
13.

Хорунжа Л.А. 
Формування інтелектуальної мобільності старшокласників у навчальному процесі загальноосвітньої школи: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.09 / Л.А. Хорунжа ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2009. — 22 с. — укp.

Проведено теоретико-експериментальне дослідження проблеми формування інтелектуальної мобільності старшокласників у навчальному процесі загальноосвітньої школи. Розкрито сутність поняття "інтелектуальна мобільність старшокласника". Теоретично обгрунтовано способи формування інтелектуальної мобільності старшокласників (активні методи навчання, що вимагають інтелектуальної напруги, швидкого застосування інформації (знань) для оперативного прийняття рішення, комп'ютерна підтримка навчального процесу, зокрема, на етапі виконання старшокласниками завдань, що передбачають пошук нових способів їх розв'язання з використанням методів і механізмів евристичної праці). Уточнено критерії та показники рівнів сформованості інтелектуальної мобільності старшокласників: когнітивний, операційний, особистісний, рефлексивний. Експериментально підтверджено ефективність запропонованих способів розвитку інтелектуальної мобільності старшокласників.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.220 + Ю983.513.1-4 + Ю983.402.3 +
Шифр НБУВ: РА369118

Рубрики:

      
14.

Захарова І.О. 
Формування інтелектуальної культури старшокласників засобами математики: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / І.О. Захарова ; Луган. держ. пед. ун-т ім. Т.Шевченка. — Луганськ, 1999. — 19 с. — укp.

Дисертацію присвячено проблемі формування інтелектуальної культури учнів за допомогою математики, а саме, шляхом раціонального вибору і використання у навчальному процесі методів навчання в залежності від рівня навченості школярів. Обгрунтовано сутність, структуру і критерії сформованості інтелектуальної культури старшокласників. Розроблено й експериментально перевірено технологію формування інтелектуальної культури учнів, яка грунтується на принципах цілеспрямованості, мотиваційної забезпеченості, активізації пізнавальної діяльності учнів, поопераційно-системного формування вмінь, зворотнього зв'язку, та технологію оцінки вихідного рівня інтелектуального розвитку школярів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.220 + В1р(4УКР)21-36,022

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
15.

Башманівський О.Л. 
Формування інтелектуальних умінь старшокласників у процесі навчання предметів мовно-літературного циклу: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.09 / О.Л. Башманівський ; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 2009. — 20 с. — укp.

Досліджено актуальну проблему формування інтелектуальних умінь старшокласників у процесі вивчення предметів мовно-літературного циклу. Досліджено історію дидактики щодо формування інтелектуальних умінь, розкрито сутність базових понять. Проведено науковий аналіз змісту предметів мовно-літературного циклу, висвітлено їх вплив на формування інтелектуальних умінь старшокласників. Визначено структуру, ознаки, рівні сформованості, критерії та показники оцінювання, дидактичні умови, створено й апробовано модель і діагностичну методику формування даних умінь у процесі вивчення предметів мовно-літературного циклу. Розроблено факультативний курс "Формування інтелектуальних умінь у процесі вивчення предметів мовно-літературного циклу", експериментально підтверджено його ефективність.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.220 + Ш141.14-912 + Ш5(4УКР) р20 +
Шифр НБУВ: РА362937

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
16.

Лов'янова І.В. 
Формування інтелектуальних умінь старшокласників у процесі вивчення предметів природничого циклу: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.09 / І.В. Лов'янова ; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 2006. — 20 с. — укp.

Висвітлено історичний аспект формування у старшокласників інтелектуальних умінь як показника готовності особистості до творчої діяльності. Обгрунтовано необхідність структурування складного особистісного утворення - інтелектуального уміння та використання розробленої структури на етапах діагностики, формування та відстеження динаміки змін у процесі засвоєння даних умінь. Доведено, що на підвищення рівня їх сформованості у старшокласників значною мірою впливає дотримання дидактичних умов ефективного формування. Розроблено та запроваджено дидактичну модель формування інтелектуальних умінь у старшокласників, структурування навчальної інформації за допомогою модулів, міжпредметний задачний підхід до навчання природничих дисциплін, факультативний курс "Основи пізнання у навчанні", а також ведення учнями щоденника індивідуальних спостережень за творчим зростом особистості.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.220 + Б.р(4УКР)21-3,022 +
Шифр НБУВ: РА341651

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
17.

Толяренко Н.І. 
Формування інтелектуальних умінь молодших школярів у процесі роботи з комп'ютером: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.09 / Н.І. Толяренко ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2008. — 20 с. — укp.

Досліджено проблему формування інтелектуальних умінь аналізувати та планувати у молодших школярів у процесі їх роботи з комп'ютером. Теоретично обгрунтовано способи застосування комп'ютера для формування інтелектуальних умінь учнів. Розроблено комплекс завдань для організації їх навчально-пізнавальної діяльності, спрямованої на формування зазначених умінь з використанням запропонованих способів. Експериментально підтверджено, що впровадження нових засобів у практику навчання сприяє формуванню інтелектуальних умінь школярів, підвищує мотивацію навчання. Визначено три групи дидактичних умов формування інтелектуальних умінь учнів, які стосуються аспектів, пов'язаних з використанням комп'ютера.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.221 + Ч421.220 +
Шифр НБУВ: РА355273

Рубрики:

      
18.

Коваленко О. А. 
Теоретичні і методичні основи навчання академічно обдарованих учнів початкової школи: автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.09 / О. А. Коваленко ; Криворіз. держ. пед. ун-т. — Кривий Ріг, 2011. — 40 с. — укp.

Проведено теоретичне та методологічне узагальнення та запропоновано інноваційний підхід до розв'язання дидактичної проблеми навчання академічно обдарованих учнів початкової школи на основі теоретичного, порівняльного, системного, ретроспективного й історико-дидактичного аналізу сучасних дидактичних моделей навчання. Досліджено об'єкт, суб'єкти, цілі та завдання, закономірності, принципи, форми, методи, прийоми, комплекс засобів навчання академічно обдарованих учнів початкової школи. Розроблено концепцію навчання академічно обдарованих учнів початкової школи. Визначено сукупність організаційно-педагогічних умов проведення моніторингу ідентифікації академічної обдарованості в дітей старшого дошкільного та молодшого шкільного віку, а також загальні та спеціальні педагогічні умови навчання академічно обдарованих учнів початкової школи. Обгрунтовано концептуально об'єднану дидактичну модель і відповідну їй методику навчання академічно обдарованих учнів початкової школи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.220 + Ч421.221
Шифр НБУВ: РА382012 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
19.

Митник О.Я. 
Теоретико-методичні основи підготовки майбутнього вчителя до формування культури мислення молодшого школяра: автореф. дис. ... д-ра пед. наук: 13.00.04 / О.Я. Митник ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2010. — 42 с. — укp.

Розроблено систему підготовки майбутнього вчителя до формування культури мислення молодших школярів як складову їх професійної підготовки. Розкрито організаційно-методичне забезпечення процесу підготовки майбутнього вчителя до формування культури мислення молодшого школяра.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.220 + Ч421.221 + Ч489.518.3 + Ю983.513.1 +
Шифр НБУВ: РА370872 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
20.

Громова Н.В. 
Творча самореалізація старшокласників в евристичному навчанні предметів гуманітарного циклу: автореф. дис. ... канд. пед. наук: 13.00.09 / Н.В. Громова ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2010. — 20 с. — укp.

Досліджено проблему самореалізації пізнавально-творчого потенціалу старшокласників (ПТПС) в евристичному навчанні під час освоєння дисциплін гуманітарного циклу. Визначено пізнавально-творчі якості старшокласників (ПТЯС) (поглиблена мотивація до самостійної творчості, творча взаємодія суб'єктів навчання, володіння механізмами творчої діяльності, діагностичні уміння для вимірювання й оцінки освітніх продуктів, пізнавально-творча самостійність) як свідчення успіху творчої самореалізації. Доведено, що процес формування і самореалізації ПТЯС забезпечується впровадженням дидактичної моделі, яка охоплює основні компоненти евристичної діяльності: мотиваційно-ціннісний, творчої взаємодії для освоєння теоретичного матеріалу, застосування знань та умінь у самостійному створенні учнями значимих освітніх продуктів, їх діагностики та вдосконалення. Зазначено, що дані компоненти підтримані комплексом педагогічних умов: ствердження суб'єкт-суб'єктних стосунків, забезпечення тривалого занурення учнів у значиму пізнавально-творчу діяльність, застосування науково обгрунтованого та вичерпного діагностичного інструментарію. Доведено ефективність дидактичної моделі самореалізації ПТПС у контексті евристичного освоєння предметів гуманітарного циклу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.328 + Ч421.220 + С.в6
Шифр НБУВ: РА370645 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського