Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (39)Книжкові видання та компакт-диски (56)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч435.9$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7

      
1.

Гвоздецька С.В. 
Корекційна спрямованість занять з фізичного виховання старших дошкільників із затримкою психічного розвитку: Автореф. дис... канд. наук з фіз. виховання і спорту: 24.00.02 / С.В. Гвоздецька ; Харк. держ. акад. фіз. культури. — Х., 2005. — 20 с. — укp.

Розширено уявлення про особливості фізичного розвитку та сформованість психічних функцій і фізичну підготовленість дітей старшого дошкільного віку з затримкою психічного розвитку у порівнянні з нормально розвинутими однолітками. Обгрунтовано методику проведення корекційних занять з фізичного виховання для дітей старшого дошкільного віку з затримкою психічного розвитку на базі використання спеціально розроблених методичних прийомів і комплексів коригуючих та ігрових вправ, окремих блоків ігор та естафет, спрямованих на розвиток психічних процесів і фізичних якостей. Експериментально доведено ефективність запропонованої методики корекційних занять з фізичного виховання, яку рекомендовано використовувати у процесі виховної діяльності загальноосвітніх і спеціалізованих дошкільних закладів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч435.91 +
Шифр НБУВ: РА334858

Рубрики:

      
2.

Лазоренко Т.М. 
Психологічна адаптація до процесу навчання дітей 6 - 8 років із затримкою психічного розвитку: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.08 / Т.М. Лазоренко ; Ін-т дефектології АПН України. — К., 2002. — 21 с. — укp.

Висвітлено проблему психологічної адаптації до навчання дітей дошкільного і молодшого шкільного віку із затримкою психічного розвитку (ЗПР). Акцентовано увагу на адаптації наукової та міждисциплінарної проблеми, розкрито її зв'язок із психічним здоров'ям, проаналізовані критерії соціально-психологічної адаптації до школи, а також сучасні результати досліджень ЗПР, описано особливості їх прояву. Визначено структурні компоненти механізму психологічної адаптації до навчання у дітей 6 - 8 років із ЗПР, основними компонентами якого є: психічний стан (пізнавальна діяльність та емоційний стан), фізичний та соматичний стани. Виявлено рівні психологічної адаптації у дітей із ЗПР. Проведено апробацію механізму за умов функціонального об'єднання "Школа - дитячий садок". Доведено високу ефективність застосування механізму психологічної адаптації в корекційній роботі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю948.25 + Ч435.91 + Ч435.221
Шифр НБУВ: РА319420 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
3.

Назаревич В.В. 
Психологічні особливості корекції поведінки соціально дезадаптованих дітей дошкільного віку із затримкою психічного розвитку: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.08 / В.В. Назаревич ; Ін-т спец. педагогіки АПН України. — К., 2005. — 20 с. — укp.

Проведено теоретичне та практичне дослідження проявів соціальної дезадаптації дітей дошкільного віку з затримкою психічного розвитку (ЗПР) в закладах інтернатного типу. Визначено особливості взаємодії факторів соціальної дезадаптації, методи та форми їх корекції. Запропоновано комплексну діагностику соматичної, афективної, інтелектуальної, мотиваційної та поведінкової сфери у дітей з ЗПР у перші шість місяців перебування в новому середовищі. Виявлено основні поведінкові прояви та форми соціальної дезадаптації. Обгрунтовано концептуальні принципи виховної роботи та розроблено корекційну програму, спрямовану на подолання проявів соціальної дезадаптації. Проведено апробацію запропонованої методики педагогічної діяльності у закладах інтернатного типу, використання якої спряє зменшенню рівня затримки психічного розвитку, адаптації поведінки, значному зростанню соціально-комунікативної активності, а також нормалізації афективної та мотиваційної сфери.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.14-734 + Ю948.25 + Ч435.91 +
Шифр НБУВ: РА334849

Рубрики:

      
4.

Літовченко О.В. 
Розвиток моторики розумово відсталих дошкільників засобом стимулювання тактильної та пропріоцептивної чутливості: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.03 / О.В. Літовченко ; Ін-т спец. педагогіки АПН України. — К., 2004. — 21 с.: рис. — укp.

Уперше науково обгрунтовано й експериментально перевірено методику кількісної оцінки показників загальної та дрібної моторики, пропріоцептивної та тактильної чутливості в розумово відсталих дошкільників. Визначено рівень розвитку цих показників дітей віком 5 - 7-ми років з легким ступенем розумової відсталості. Виявлено пряму залежність моторного розвитку досліджених дітей від ступеня розвитку їх пропріоцептивної та тактильної чутливості. Теоретично обгрунтовано й експериментально визначено педагогічні умови ефективного розвитку моторики розумово відсталих дошкільників шляхом впливу на їх пропріоцептивну і тактильну чутливість.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч435.91 +
Шифр НБУВ: РА331301

Рубрики:

      
5.

Гладченко І. В. 
Соціалізація дітей-сиріт першого року життя з порушеннями психофізичного розвитку: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.03 / І. В. Гладченко ; Ін-т спец. педагогіки НАПН України. — К., 2010. — 21 с. — укp.

Досліджено структуру та механізми ранньої соціалізації, а також фактори та педагогічні чинники розвитку життєвих компетенцій у дітей-сиріт з порушенням психофізичного розвитку (ППР). Розроблено показники та рівні розвитку дітей-сиріт з ППР, які виявляють особливості процесу ранньої соціалізації, з урахуванням яких розроблено спеціальну методику корекційно-абілітаційної роботи, спрямовану на розвиток базових життєвих компетенцій. Встановлено, що формування соціально-адаптаційних навичок у дітей даної категорії, забезпечує розвиток у них життєвих компетенцій, сприяє особистісному становленню, оптимізації соціально-емоційної взаємодії з оточуючими та відкриває можливості успішної соціалізації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч435.91 + Ч414(4УКР)715 + Ю952.1-734
Шифр НБУВ: РА376429 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
6.

Савчук 
Формування комунікативних умінь у дітей шестирічного віку із затримкою психічного розвитку: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.03 / Людмила Олександрівна Савчук ; Інститут спеціальної педагогіки АПН України. — К., 2006. — 21 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч435.91 + Ю948.25
Шифр НБУВ: РА350362

Рубрики:

      
7.

Марченко І.С. 
Формування творчого зв'язного мовлення у дошкільників із затримкою психічного розвитку: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.03 / І.С. Марченко ; Ін-т дефектології АПН України. — К., 2001. — 20 с. — укp.

Обгрунтовано педагогічну доцільність та експериментально доведено можливість використання методики навчання творчого зв'язного мовлення у дошкільників із затримкою психічного розвитку (ЗПР). Конкретизовано зміст навчального процесу, взначено оптимальні методи та прийоми педагогічного впливу в навчанні. Розроблено методику формування навичок творчого зв'язного мовлення.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч435.91
Шифр НБУВ: РА316583 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського