Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (2)Реферативна база даних (1488)Книжкові видання та компакт-диски (965)Журнали та продовжувані видання (8)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч481.3$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 126
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Кутовий Р. В. 
Патріотичне виховання курсантів вищих навчальних закладів системи МВС України в навчально-виховному процесі: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.07 / Р. В. Кутовий ; Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. — Луганськ, 2011. — 20 с. — укp.

Проведено комплексне монографічне дослідження патріотичного виховання курсантів ВНЗ системи МВС України в навчально-виховному процесі. Розглянуто патріотизм курсанта в контексті його професійної (службової) діяльності. Визначено специфічні особливості структури патріотизму співробітника органу внутрішніх справ. Наведено авторські поняття патріотизму курсанта та патріотичного виховання таких курсантів. Упроваджено в навчально-виховний процес ВНЗ системи МВС України інтерактивну технологію презентації патріотичних образів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)112.01 р3 + Ч481.352.13
Шифр НБУВ: РА384467 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
2.

Зенченков І. П. 
Формування духовних цінностей майбутнього фахівця з основ здоров'я в процесі професійної підготовки: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.07 / І. П. Зенченков ; Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. — Луганськ, 2011. — 20 с. — укp.

Розкрито сутність духовних цінностей майбутнього фахівця з основ здоров'я, а саме: знання, творчість і гуманність. Обгрунтовано педагогічні умови формування духовних цінностей майбутнього фахівця з основ здоров'я в процесі професійної підготовки та впроваджено в навчально-виховний ВНЗ. Визначено критерії, рівні та показники сформованості духовних цінностей майбутнього фахівця з основ здоров'я. Експериментально перевірено ефективність педагогічних умов формування духовних цінностей майбутнього фахівця з основ здоров'я, що підтвердило основні положення висунутої гіпотези.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р128.94-3 р + Ч481.352
Шифр НБУВ: РА384237 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
3.

Хлєстова С. С. 
Формування деонтологічної культури студентів вищих навчальних закладів у процесі соціально-виховної роботи: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.07 / С. С. Хлєстова ; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. — К., 2011. — 20 с. — укp.

Визначено структурно-функціональну модель формування деонтологічної культури студентів у процесі соціально-виховної роботи ВНЗ: мету; критерії, показники та рівні сформованості деонтологічної культури студентів; змістовно-технологічне забезпечення; педагогічні умови та результат формування деонтологічної культури студентів. Практичне значення одержаних результатів полягає в упровадженні комплексу організаційних форм соціально-виховної роботи ВНЗ з формування деонтологічної культури студентів, програми просвітницького тренінгу та навчально-методичного посібника "Деонтологічна культура".

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.350.0 + Ю752
Шифр НБУВ: РА379070 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
4.

Грохова Г. П. 
Формування рекреативної культури майбутніх інженерів-педагогів у процесі професійної підготовки: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Г. П. Грохова ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С. Сковороди. — Х., 2011. — 19 с.: табл. — укp.

Обгрунтовано суть рекреативної культури (РК) майбутніх педагогів як інтегрованого особистісного утворення, що включає систему знань, умінь та якостей, спрямовану на покращення стану їх організму та формування здорового способу життя. Визначено її структурні компоненти: мотиваційно-ціннісний, когнітивно-процесуальний, контрольно-рефлексивний. Науково обгрунтовано педагогічні умови формування РК. Здійснено індивідуальні корекції практичної діяльності за допомогою розробленої оздоровчої практики та використання природних умов щодо організації та проведення оздоровчих самостійних занять фізичною рекреацією. Уточнено критерії сформованості компонентів РК майбутніх інженерів-педагогів, показники їх прояву. Подальшого розвитку набули форми та методи формування РК майбутніх інженерів-педагогів за умов ВТНЗ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж. р(4УКР)3-2 + Ч481.354.5
Шифр НБУВ: РА382197 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
5.

Коваль О. Є. 
Формування професійно-моральних цінностей майбутніх магістрів вищих навчальних закладів економічного профілю в процесі психолого-педагогічної підготовки: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.07 / О. Є. Коваль ; Терноп. нац. пед. ун-т ім. В. Гнатюка. — Т., 2011. — 20 с. — укp.

Розкрито наукові підходи до виховання професійно-моральних цінностей майбутніх магістрів вищої економічної школи, з'ясовано сутність та виокремлено структурні компоненти професійно-моральних цінностей, які пояснюють специфіку їх формування та функціонування. Визначено критерії, показники та рівні сформованості. Обгрунтовано педагогічні умови формування професійно-моральних цінностей магістрантів і відображено їх у прогностичній моделі, у якій взаємопов'язані концептуально-цільовий, змістовий, процесуальний та результативно-аналітичний компоненти.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.352 + У. р3(4УКР)
Шифр НБУВ: РА384128 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
6.

Соколенко Л. С. 
Формування культури здорового способу життя студентів вищих навчальних закладів: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.07 / Л. С. Соколенко ; Уман. держ. пед. ун-т ім. П. Тичини. — Умань, 2011. — 20 с.: табл. — укp.

Висвітлено проблеми формування у студентів ВНЗ культури здорового способу життя. Розкрито сутність поняття "культура здорового способу життя" як інтегративного особистісного утворення, яке характеризується наявністю знань про норми та цінності різних аспектів здоров'я, уявлення про способи його збереження та поліпшення, ставлення до нього як до найвищої особистісної цінності, позитивним їх переживанням, спонукою до виконання певних дій, умінь і навичок, що забезпечують реалізацію відповідних дій у власній життєдіяльності. Визначено структурні компоненти, критерії, показники та рівні сформованості у студентів цього особистісного утворення. Обгрунтовано такі педагогічні умови формування у студентів ВНЗ культури здорового способу життя, як розробка змісту валеологічної освіти, впровадження змістового та методичного забезпечення виховної позаудиторної діяльності, активізація самостійної усвідомленої роботи студентів з самовдосконалення з усіх аспектів здорового способу життя.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.354.5
Шифр НБУВ: РА380900 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
7.

Примак В. П. 
Формування громадянської відповідальності у курсантів вищих навчальних закладів МВС України: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.07 / В. П. Примак ; Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. — Луганськ, 2011. — 20 с. — укp.

Визначено сутність поняття "громадянська відповідальність офіцера правоохоронних органів". Обгрунтовано педагогічні умови формування громадянської відповідальності у курсантів під час навчання у ВНЗ МВС (формування у курсантів мотивів громадянської поведінки, засвоєння курсантами знань про громадянські права й обов'язки, формування їх правового світогляду та систематизованих уявлень про громадянську відповідальність, залучення курсантів до діяльності, що дозволяє виявляти громадянську відповідальність, створення сприятливої морально-психологічної атмосфери у курсантських колективах). Уточнено зміст і структурні компоненти громадянської відповідальності майбутніх офіцерів МВС, а також критерії (пізнавальний, емоційний, діяльнісний), показники та рівні сформованості громадянської відповідальності у курсантів. Удосконалено форми та методи формування громадянської відповідальності у курсантів під час навчання у ВНЗ МВС. Подальшого розвитку набули педагогічні засади професійної підготовки майбутніх офіцерів МВС у навчально-виховному процесі ВНЗ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.352.13 + Х819(4УКР)112.01 р3
Шифр НБУВ: РА379513 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
8.

Василюк В. М. 
Тенденції розвитку фізичного виховання студентської молоді у вищих навчальних закладах Російської Федерації: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / В. М. Василюк ; Рівнен. держ. гуманіт. ун-т. — Рівне, 2011. — 20 с. — укp.

Проведено системний історико-педагогічний аналіз проблеми розвитку фізичного виховання студентської молоді. Обгрунтовано теоретичні та концептуальні засади фізичного виховання студентів у ВНЗ Російської Федерації. Проаналізовано нормативно-правову базу фізичної освіти та виховання студентської молоді в Російській Федерації. Охарактеризовано педагогічну систему фізичного виховання студентської молоді у ВНЗ Російської Федерації та подано її у вигляді моделі. На підставі узагальнення досвіду фізичного виховання студентської молоді Російської Федерації розроблено авторську програму та методичні рекомендації з фізичного виховання студентів у ВНЗ України. Розкрито поняття "тенденції", "фізичне виховання", "фізична культура", "студентська молодь", "вищий навчальний заклад", основні напрями реформування фізичного виховання студентської молоді у ВНЗ Російської Федерації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4РОС) + Ч481.354
Шифр НБУВ: РА380550 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
9.

Штифурак В. Є. 
Соціально-педагогічні основи виховної роботи зі студентською молоддю у вищих навчальних закладах: автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.05 / В. Є. Штифурак ; Луган. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — Луганськ, 2011. — 44 с. — укp.

Узагальнено методологічні засади виховної роботи студентської молоді у процесі соціалізації, обгрунтовано особливості професійно-особистісного самовизначення та кар'єрного зростання у сучасному соціокультурному контексті з урахуванням тендерних стереотипів. Проведено науковий аналіз факторів соціалізації та їх впливу на студентську молодь. Обгрунтовано технології запобігання педагогічній конфліктності. Розроблено модель організації виховної роботи зі студентами ВНЗ на засадах превентивності. Систематизовано педагогічні умови ефективної діяльності центрів соціально-педагогічної підтримки та допомоги студентській молоді; узагальнено міжнародну та вітчизняну практику соціально-педагогічної діяльності зі студентською молоддю. Запропоновано технологію утвердження ЗСЖ як інтегрального показника успішної соціалізації студентів ВНЗ. Обгрунтовано й експериментально перевірено соціально-педагогічні основи виховної роботи зі студентською молоддю.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.3 + Ю952.1 + Ч312
Шифр НБУВ: РА379442 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
10.

Завалевська О. В. 
Педагогічні умови формування професійного самоусвідомлення майбутніх фахівців вищих технічних навчальних закладів: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / О. В. Завалевська ; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К.Д. Ушинського". — О., 2011. — 21 с. — укp.

Визначено компонентну структуру формування професійного самоусвідомлення майбутніх фахівців технічних ВНЗ у взаємодії її компонентів: мотиваційного, рефлексивного, змістово-процесуального, регулятивно-особистісного. Висвітлено критерії й охарактеризовано рівні. Розроблено експериментальну модель реалізації педагогічних умов формування професійного самоусвідомлення майбутніх фахівців технічних ВНЗ (актуалізація настанови на професійну діяльність майбутніх інженерів у контексті формування професійного самоусвідомлення; використання інтерактивних методів навчання в педагогічному процесі технічних ВНЗ; самомоніторинг щодо самовдосконалення професійно-значущих якостей майбутніх фахівців).

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.328 + Ж. р(4УКР)3-3
Шифр НБУВ: РА381856 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
11.

Цимбрило С. М. 
Полікультурне виховання студентів в умовах освітньо-виховного середовища вищого технічного навчального закладу: автореф. дис. ... канд. пед. наук: 13.00.07 / С. М. Цимбрило ; Дрогоб. держ. пед. ун-т ім. І. Франка. — Дрогобич, 2011. — 20 с. — укp.

Розглянуто проблему полікультурного виховання (ПКВ) студентів за умов освітньо-виховного середовища (ОВС) технічного ВНЗ, визначено особливості підготовки студентів у даному середовищі. Обгрунтовано інтегровані педагогічні принципи формування змісту ПКВ студентів технічних ВНЗ відповідно до виділених компонентів ПКВ (мотиваційний, знаннєвий, ціннісний, ситуативний, рефлексивний). Проаналізовано педагогічні умови ПКВ студентів у ОВС технічного ВНЗ. Розроблено освітньо-виховний навчальний метапредмет "Полікультурна компетентність інженера", який об'єднує всі культурознавчі дисципліни, що викладаються у технічному ВНЗ, у контексті їх єдності, вилучення і додавання окремих тем та цілих курсів, трансформування важливих тем з одного курсу в інший. Встановлено, що завдяки автономній структурі, метапредмет - інтегративне утворення, що забезпечує єдність усіх навчальних дисциплін, які до нього входять. Розроблено на основі аналізу методів виховання та навчання блоки методів ПКВ студентів технічних ВНЗ, відповідно до обраних компонентів ПКВ, та виділено позакомпонентний блок методів з універсальними методами для формування усіх компонентів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.352.13 + Ж. р(4УКР)3-3
Шифр НБУВ: РА381908 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
12.

Осташова В. О. 
Правове самовиховання студентської молоді в умовах формування громадянського суспільства в Україні: автореф. дис. ... канд. юрид. наук : 12.00.01 / В. О. Осташова ; НАН України, Ін-т держави і права ім. В.М. Корецького. — К., 2011. — 20 с. — укp.

Узагальнено відомості про становлення поняття правового самовиховання, наведено визначення правового самовиховання студентської молоді, визначено зміст, цілі, завдання, мотиви такої діяльності. Проаналізовано причини, форми та методи правового самовиховання студентів. Шляхом проведення анкетування визначено стан правового самовиховання сучасної студентської молоді, узагальнено основні проблеми та запропоновано відповідні заходи з удосконалення реалізації такого процесу. Обгрунтовано взаємну залежність процесів формування громадянського суспільства в Україні та функціонування студентського самоврядування як його інституту з правовим самовихованням студентської молоді.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.328 + Ч481.352.26 + Х809(4УКР)23
Шифр НБУВ: РА385738 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
13.

Марчук В. В. 
Формування ціннісних орієнтацій студентів аграріїв у процесі вивчення іноземних мов: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.07 / В. В. Марчук ; Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. — Луганськ, 2011. — 20 с. — укp.

З'ясовано, що цінністю є вся різноманітність предметів людської діяльності, суспільних відносин, природних явищ, які можуть оцінюватися людиною з позицій добра та зла, істини та хибності, краси та потворності, моральності й аморальності, користі та шкоди. Розглянуто ціннісні орієнтації як наукову проблему у тісному взаємозв'язку із життєвими цілями особистості, способом її життя, потребами, інтересами, психологічними установками. Проаналізовано типи ціннісних орієнтацій (розвинені, стійкі, несуперечливі ціннісні орієнтації та нерозвинекі, нестійкі, суперечливі), які характеризують різні рівні сформованості у особистості внутрішнього світу, зв'язок свідомості та підсвідомості, ідеалів, життєвих устремлінь. Розкрито важливий засіб формування ціннісних орієнтацій особистості студентів аграріїв - іноземна (англійська) мова. Вивчення іноземної мови дозволяє проникнути у глибинні процеси, що відбуваються у суспільно-політичному, економічному та культурному житті суспільства, виявити взаємозв'язки та взаємозалежності між змінами, що відбуваються у системі цінностей та ціннісних орієнтацій суспільства й індивіда (соціальної групи, класу, нації). Визначено педагогічні умови, які складаються із багатьох компонентів, що знаходяться на різних рівнях ієрархічної структури. Основними серед них є: спілкування, психологічний комфорт, співпадіння інтересів, морально-естетичне середовище, благоприємний морально-культурний та психолого-педагогічний клімат, творчо-професійна активність викладача, викладання спеціальних дисциплін.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.352 + Ш12-913-2
Шифр НБУВ: РА384351 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
14.

Корницька Ю. А. 
Виховання соціальних цінностей у студентів вищих технічних навчальних закладів: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.07 / Ю. А. Корницька ; Ін-т пробл. виховання НАПН України. — К., 2011. — 19 с.: рис. — укp.

Проведено аналіз філософської, соціологічної, психологічної, педагогічної літератури для розкриття наукових поглядів на поняття "соціальні цінності". Уточнено сутність поняття "вихованість соціальних цінностей" як складового інтегрального особистісного утворення, що охоплює знання про сутність соціальних норм і цінностей, позитивне їх переживання як прагнення до виконання певних дій та умінь реалізовувати такі дії у соціальній взаємодії. Визначено структурні компоненти, критерії, показники вихованості у студентів ВТНЗ соціальних цінностей, виявлено рівні такої вихованості. Розроблено, теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено педагогічні умови виховання у студентів ВТНЗ соціальних цінностей.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.350.0 + Ж. р(4УКР)3-3
Шифр НБУВ: РА385220 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
15.

Долженко М. В. 
Виховання світоглядної культури у студентів гуманітарних факультетів вищих навчальних закладів: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.07 / М. В. Долженко ; Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. — Луганськ, 2011. — 20 с. — укp.

Визначено сутність і структуру світоглядної культури, взаємозв'язок її формування з розвитком загальної культури молодої людини студентського віку. З'ясовано, що світоглядна культура становить єдність двох компонентів: культури та світогляду. Виявлено фактори впливу на виховання у студентів гуманітарних факультетів світоглядної культури. Визначено педагогічні умови виховання світоглядної культури студентів у позааудиторній роботі. Обгрунтовано технологію й експериментально перевірено ефективність методики виховання світоглядної культури студентів гуманітарних факультетів ВНЗ у позааудиторній роботі, розроблено науково-методичне забезпечення процесу виховання світоглядної культури у ВНЗ. Розкрито роботу консультаційного центру духовно-практичного освоєння життя, генератора змін у сфері організації виховання, дозвілля студентської молоді "Світоглядно-виховного інтеграційного турагентства", яке дозволяє здійснення інноваційної системи позааудиторної роботи з виховання світоглядної культури студентської молоді.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.350 + Ч481.38
Шифр НБУВ: РА379614 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
16.

Мохнюк Р. С. 
Формування громадянської культури студентів у процесі навчання суспільствознавчих дисциплін: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Р. С. Мохнюк ; Ін-т педагогіки НАПН України. — К., 2010. — 20 с. — укp.

Проаналізовано проблеми формування громадянської культури особистості. Висвітлено сучасні шляхи її набуття студентами, особливості та стан формування громадянської культури студентів у масовій практиці навчання суспільствознавчих дисциплін. Визначено основні методичні умови ефективного формування громадянської культури студентів у процесі навчання суспільствознавчих дисциплін. Надано теоретично обгрунтовану й експериментально перевірену методику її формування, суть якої полягає у внесенні змін у зміст навчання, запровадженні інноваційних форм і методів проведення занять з одночасною організацією творчої діяльності студентів і продуктивної взаємодії викладачів і студентів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.352.13 + С. р(4УКР)
Шифр НБУВ: РА373941 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
17.

Дроговоз В. А. 
Патріотично-військове виховання студентської молоді в освітньо-виховному просторі університету: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.07 / В. А. Дроговоз ; Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. — Луганськ, 2010. — 20 с. — укp.

Розкрито сутність, специфіку й особливості патріотично-військового виховання студентської молоді. Розроблено організаційно-педагогічну систему патріотично-військового виховання студентської молоді, використано патріотично-військовий виховний потенціал освітньо-виховного простору університету з урахуванням регіональних військово-патріотичних традицій рідного краю. Уточнено сутність поняття "патріотично-військове виховання", подальшого розвитку набули ідеї виховання національного самоусвідомлення особистості студента, зміст, форми та методи патріотично-військового виховання в університетському освітньо-виховному просторі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.352.133 + Ц4(4УКР)915.2
Шифр НБУВ: РА377627 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
18.

Бреславець Н.О. 
Формування компетентності життєвого проектування студентської молоді в умовах вищого навчального закладу: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.07 / Н.О. Бреславець ; Східноукр. нац. ун-т ім. В.Даля. — Луганськ, 2010. — 20 с. — укp.

Розроблено модель формування компетентності життєвого проектування, її структуру, обгрунтовано принципи активної спільної творчої взаємодії суб'єктів навчально-виховного процесу. Проаналізловано діагностичні дослідження формування професійних і особистісних якостей майбутнього фахівця, які дозволили виявити комплекс педагогічних умов, необхідних для реалізації формування компетентності життєвого проектування.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.350.0 + Ю937.234
Шифр НБУВ: РА373024 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
19.

Бабков М. І. 
Формування естетичної культури у студентів юридичних вищих навчальних закладів: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.07 / М. І. Бабков ; Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. — Луганськ, 2010. — 20 с. — укp.

Досліджено, що естетичне стає властивістю людини в процесі естетичного виховання, яке розглянуто як процес формування в особистості естетичного відношення до людей, дійсності, професійної діяльності. Здійснено узагальнення щодо визначення сутності естетичної культури юриста, яку розглянуто як емоційно-образний спосіб освоєння навколишнього світу й оволодіння його естетичними цінностями. Розглянуто специфічні особливості формування естетичної культури у студентів юридичних ВНЗ. Доведено, що естетична культура є важливою складовою професійної культури юриста-правника. Запропоновано шляхи, засоби, форми естетичного виливу на студентів з метою формування у них естетичної культури. Розроблено й апробовано педагогічну модель професійно спрямованого особистісно-орієнтованого естетичного виховання студентів юридичних ВНЗ як головного чинника формування у них естетичної культури.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.355 + Х8р(4Укр)3-3 : Ю8
Шифр НБУВ: РА375100 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
20.

Плавуцька О.П. 
Педагогічні умови розвитку духовних цінностей студентів у процесі вивчення дисциплін гуманітарного циклу: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.07 / О.П. Плавуцька ; Терноп. нац. пед. ун-т ім. В.Гнатюка. — Т., 2010. — 20 с. — укp.

Розкрито сутність, структуру, критерії, показники та рівні розвитку духовності студентів. Обгрунтовано педагогічні умови розвитку духовних цінностей у процесі вивчення дисциплін гуманітарного циклу (реалізація аксіологічного підходу у виборі змісту навчального матеріалу з урахуванням виховного впливу гуманітарних дисциплін, створення сприятливого психоемоційного клімату на заняттях з дисциплін гуманітарного циклу, кордоцентричне спрямування ціннісних орієнтацій студентів). Розроблено модель розвитку духовних цінностей студентів у процесі вивченя гуманітарних дисциплін, в основу якого покладено динамічну взаємодію п'яти компонентів структури духовності (мотиваційний, цільовий, емоційний, когнітивний, вольовий) і критерії оцінювання рівня їх сформованості.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.352 + С. р(4УКР)
Шифр НБУВ: РА374980 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського