Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (105)Книжкові видання та компакт-диски (63)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч489.511.29$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 10
Представлено документи з 1 до 10

      
1.

Козак Т.М. 
Організаційно-педагогічні засади впровадження кредитно-модульної системи підготовки фахівців у вищих педагогічних навчальних закладах III - IV рівнів акредитації: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Т.М. Козак ; Житомир. держ. ун-т ім. І.Франка. — Житомир, 2007. — 19 с. — укp.

Вперше розроблено організаційно-педагогічні засади впровадження кредитно-модульної системи підготовки фахівців у вищих педагогічних навчальних закладах. Здійснено порівняльний аналіз кредитних систем організації навчального процесу в країнах Європи, які є учасниками Болонського процесу, та в США. Запропоновано схему практичного впровадження кредитно-модульної системи. Експериментально встановлено переваги функціонування кредитно-модульної системи у порівнянні з традиційною системою підготовки вчителів. Удосконалено структурну модель освітньої діяльності вищого педагогічного навчального закладу III - IV рівнів акредитації та схему професійної компетентності випускника ВНЗ. Проаналізовано деякі аспекти використання особистісно орієнтованого підходу у процесі підготовки майбутніх вчителів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.290 + Ч489.514(4УКР) +
Шифр НБУВ: РА351311

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
2.

Прокоф'єв Є. Г. 
Організаційно-педагогічні засади загальнопедагогічної підготовки майбутніх учителів в умовах дистанційного навчання: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Є. Г. Прокоф'єв ; Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. — К., 2011. — 20 с.: рис. — укp.

Вперше розроблено модель загальнопедагогічної підготовки майбутніх вчителів за умов дистанційного навчання, яка включає мету, принципи, методологічні підходи, умови ефективного використання дистанційного навчання, етапи підготовки, педагогічні програмні засоби, рівні готовності студентів до діяльності й електронні навчальні курси "Педагогіка" й "Історія педагогіки". Удосконалено технологію введення системи дистанційного навчання в навчальний процес, що спрямовано на формування педагогічної компетентності як важливого складника професіоналізму майбутніх спеціалістів у процесі загальнопедагогічної підготовки. Уточнено зміст понять "дистанційне навчання", "дистанційна освіта", "педагогічні технології", "технології дистанційного навчання", "інформатизація", "інформаційно-освітнє середовище" тощо. Набули подальшого розвитку питання теорії та практики використання системи дистанційного навчання, заснованої на принципі індивідуалізації та реалізованої на засадах модульної дидактичної системи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.290 + Ч311 р30
Шифр НБУВ: РА382841 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
3.

Балицька Т.В. 
Організаційно-педагогічні умови самостійної роботи студентів педагогічних університетів у процесі кредитно-модульного навчання: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Т.В. Балицька ; Луган. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — Луганськ, 2010. — 20 с. — укp.

Уточнено сутність поняття "самостійна робота студентів", розкрито особливості організації самостійної роботи студентів у процесі кредитно-модульного навчання. Визначено організаційно-педагогічні умови підвищення ефективності самостійної роботи студентів, розроблено модель організації самостійної роботи студентів у процесі кредитно-модульного навчання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.69 + Ч489.511.290
Шифр НБУВ: РА372103 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
4.

Зосименко О. В. 
Організація проектної діяльності майбутніх педагогів у процесі вивчення педагогічних дисциплін: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / О. В. Зосименко ; Полтав. нац. пед. ун-т ім. В.Г. Короленка. — Полтава, 2010. — 20 с. — укp.

Висвітлено організаційно-педагогічні засади проектної діяльності майбутніх педагогів у процесі вивчення педагогічних дисциплін. Проаналізовано й уточнено базові поняття дослідження. Запропоновано періодизацію її становлення в педагогічній теорії та практиці. З'ясовано педагогічні можливості проектної діяльності у контексті педагогічної підготовки. Охарактеризовано її вплив на формування готовності майбутнього педагога щодо педагогічної діяльності. Розроблено модель організації проектної діяльності майбутніх педагогів під час вивчення педагогічних дисциплін. Обгрунтовано педагогічні умови її реалізації. Розкрито структуру проектної діяльності студентів у процесі створення навчальних проектів. Виявлено комплекс критеріїв і рівнів сформованості готовності майбутніх педагогів до педагогічної діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311 р30 + Ч489.511.29
Шифр НБУВ: РА372203 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
5.

Оськіна Н. О. 
Підготовка магістрантів педагогічних університетів до організації кредитно-модульного навчання: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Н. О. Оськіна ; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К.Д. Ушинського". — О., 2011. — 20 с.: рис., табл. — укp.

Досліджено підготовку магістрантів педагогічних університетів до організації кредитно-модульного навчання (КМН) як процес формування професійно-педагогічної компетентності випускника такого навчального закладу. Визначено й обгрунтовано складові такої компетентності магістрантів педагогічних університетів до організації КМН (аутопсихологічна, науково-предметна, проектувальна компетентності). Виявлено педагогічні умови їх підготовки до організації такого навчання (орієнтація змісту професійної підготовки магістрантів на організацію кредитно-трансферної системи освіти; озброєння магістрантів уміннями та навичками організації КМН; залучення магістрантів до самопроектувальної діяльності, що забезпечить свідоме ставлення до власної професійно-педагогічної позиції). Визначено критерії, показники, охарактеризовано рівні сформованості професійно-педагогічної компетентності магістрантів педагогічних університетів щодо організації КМН. Розроблено й апробовано експериментальну модель їх підготовки до організації такого навчання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.290
Шифр НБУВ: РА382549 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
6.

Газука Т. А. 
Підготовка майбутнього вчителя трудового навчання до проектної діяльності у процесі вивчення спеціальних дисциплін: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Т. А. Газука ; Черніг. держ. пед. ун-т ім. Т.Г. Шевченка. — Чернігів, 2010. — 20 с. — укp.

Проаналізовано теоретико-методологічні підходи до визначення поняття "проектна діяльність" (ПД), уточнено сутність поняття ПД студентів та її етапи. Уточнено зміст поняття ПД майбутніх вчителів трудового навчання. Перевірено сучасний стан підготовки вчителів трудового навчання до ПД. Розкрито можливості спеціальних дисциплін у підготовці майбутніх вчителів трудового навчання до ПД . Розроблено зміст підготовки таких вчителів до ПД у процесі вивчення спеціальних дисциплін. Обгрунтовано педагогічні умови формування у студентів спеціальності "Технологічна освіта" знань, умінь і навичок з ПД, розроблено й експериментально перевірено модель такої підготовки у процесі вивчення спеціальних дисциплін. Визначено критерії та рівні готовності майбутніх вчителів трудового навчання до ПД. Розроблено і експериментально перевірено програму курсу "Практикум у навчальних майстернях", особливістю якої є відображення поетапного виконання ПД з виготовлення швейних виробів. Розроблено методичні рекомендації до даного курсу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.5 + Ч489.511.29 + Ж.р(4УКР)2-3
Шифр НБУВ: РА376137 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:
  

Географічні рубрики:
  
  

      
7.

Смирнова-Трибульска Є.М. 
Теоретико-методичні основи формування інформатичних компетентностей вчителів природничих дисциплін у галузі дистанційного навчання: автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.02 / Є.М. Смирнова-Трибульска ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2008. — 44 с. — укp.

Досліджено комп'ютерно-орієнтовану методичну систему формування інформатичних компетентностей вчителів природничих дисциплін у галузі дистанційного навчання. Визначено ефективність використання інформаційно-комунікаційних і дистанційних технологій та форм навчання в їх професійній діяльності. З'ясовано, що впровадження запропонованої методичної системи у вищу педагогічну та післядипломну освіту дозволяє вирішити актуальні науково-практичні проблеми підготовки та підвищення кваліфікації педагогічних кадрів, формування їх інформатичних компетентностей як одного з пріоритетних напрямів удосконалення національної системи освіти та виконання нового соціального замовлення суспільства. Висвітлено проблеми та напрями інформатизації навчального процесу для педагогічних спеціальностей вищих навчальних закладів та в післядипломній освіті. Розглянуто питання впровадження нових, зокрема, дистанційних, форм і технологій навчання у практику підготовки та підвищення кваліфікації педагогічних кадрів. Проаналізовано сучасну концепцію дистанційного навчання в теорії та практиці безперервної освіти, зокрема, вищої та післядипломної. Визначено особливості дистанційного навчання як одного з перспективних підходів щодо організації педагогічного процесу у вищих навчальних закладах і післядипломній освіті. Розроблено й експериментально перевірено функціональну модель дистанційного навчання. Визначено організаційно-педагогічні й програмно-технічні умови реалізації дистанційного навчання з метою формування у вчителів інформатичних компетентностей у галузі дистанційного навчання. Розроблено основні компоненти комп'ютерно-орієнтованої методичної системи інформатичної підготовки вчителів для педагогічних спеціальностей вищих навчальних закладів та в післядипломній освіті. Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено теоретичну модель і зміст інформатичних курсів "Методи комп'ютерної підтримки навчання", "Мультимедіа в дидактиці", "Інтернет-технології", "Теорія та практика дистанційного навчання", з використанням яких розроблено комп'ютерно-орієнтовану методичну систему формування інформатичних компетентностей вчителів природничих дисциплін у вищих педагогічних навчальних закладах та в післядипломній освіті. Запропоновано методичні матеріали, посібники, дистанційні курси для підготовки вчителів до використання інформаційно-комунікаційних і дистанційних технологій та форм навчання у професійній діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.290 + З970 р +
Шифр НБУВ: РА355422

Рубрики:

      
8.

Бистрюкова А.Н. 
Формування готовності до професійного саморозвитку майбутніх учителів початкових класів засобами проективної технології: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / А.Н. Бистрюкова ; Республік. вищ. навч. закл. "Крим. гуманіт. ун-т" (м. Ялта). — Ялта, 2009. — 20 с. — укp.

Показано, як у результаті цілеспрямованого та керованого процесу в загальній системі підготовки фахівців та процесу саморозвитку, особистісного становлення майбутнього педагога формується готовність до професійного саморозвитку майбутніх учителів початкових класів. Розкрито сутність і зміст проективної технології формування такої готовності в процесі професійної підготовки. Установлено, що процес формування готовності до професійного саморозвитку буде успішним, якщо зумовлюватиметься посиленням у змісті процесу підготовки фахівців початкової освіти складової професійно особистісного розвитку, пріоритетним використанням у навчальному процесі інтерактивних технологій, оптимальною організацією самостійної роботи студентів, творчою партнерською суб'єкт-суб'єктною взаємодією студента та викладача, цілеспрямованим використанням технології формування готовності до професійного саморозвитку майбутніх учителів початкових класів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.3 + Ч489.511.29 +
Шифр НБУВ: РА368506

Рубрики:

      
9.

Ємельянова Д. В. 
Формування готовності майбутніх учителів гуманітарних дисциплін до самостійної роботи в умовах кредитно-модульного навчання: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Д. В. Ємельянова ; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К.Д. Ушинського". — О., 2011. — 20 с. — укp.

Визначено та науково обгрунтовано сутність і структуру готовності майбутніх вчителів гуманітарних дисциплін до самостійної роботи за умов кредитно-модульного навчання (мотиваційний, когнітивний, операційно-діяльнісний, оцінно-рефлексивний компоненти), виявлено, обгрунтовано показники й охарактеризовано рівні (низький, середній, високий) означеної готовності майбутніх вчителів гуманітарних дисциплін до самостійної роботи. Висвітлено педагогічні умови формування готовності майбутніх вчителів гуманітарних дисциплін до самостійної роботи. Розроблено та науково обгрунтовано експериментальну модель формування готовності майбутніх вчителів гуманітарних дисциплін до самостійної роботи в системі кредитно-модульного навчання, яка реалізується за логікою трьох взаємопов'язаних етапів: мотиваційно-настановчий, пошуково-репродуктивний, пошуково-продуктивний.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.69 + Ч489.511.290 + С. р(4УКР)
Шифр НБУВ: РА384014 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
10.

Коханко О.Г. 
Формування у студентів знань і вмінь проектування уроку на засадах матрично-модульного підходу: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.09 / О.Г. Коханко ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2009. — 22 с. — укp.

Розглянуто структуру кваліфікаційних комплексних вмінь проектування уроку (ПУ), теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено модель поетапного формування у студентів комплексних вмінь ПУ на основі матричного-модульного підходу, теоретично обгрунтовано й апробовано у практиці навчання студентів матрично-модульну технологію ПУ. Розроблено та практично апробовано загальний алгоритм ПУ, систему знань-правил з ПУ та систему завдань з ПУ на засадах матрично-модульного підходу для студентів спеціальності "Початкове навчання". Запропоновано та практично перевірено зміст консультативних тренінгів для студентів IV курсу, основна мета яких інтеграція дидактичних і методичних знань і вмінь з ПУ у комплекс (систему).

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.290 + Ч421.260.11 + Ч421.260.21 +
Шифр НБУВ: РА367580

Рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського