Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (149)Книжкові видання та компакт-диски (171)Журнали та продовжувані видання (8)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч489.513(4УКР)$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 28
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Черніков С.Я. 
Виховання духовності особистості вчителя в теорії і практиці вітчизняної педагогіки (кінець XIX - початок XX століття): Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / С.Я. Черніков ; Луган. держ. пед. ун-т ім. Т.Шевченка. — Луганськ, 2003. — 20 с. — укp.

Досліджено процес становлення та розвитку уявлень про суть, шляхи та засоби виховання духовності особистості вчителя у творчій спадщині видатних вітчизняних діячів педагогіки та культури наприкінці XIX - на початку XX ст. На підставі аналізу філософської та історико-педагогічної літератури визначено теоретичні засади виховання духовно зрілої особистості учителя. Проаналізовано витоки та передумови становлення проблеми формування духовності особистості вчителя, визначено пріоритетні тенденції та чинники, що вплинули на можливість та стан її розв'язання. Виявлено вагомі протиріччя на шляху запровадження продуктивних наукових ідей у практику професійної педагогічної освіти. Розкрито суть духовності особистості вчителя у виховних системах зазначеного часу, виявлено провідні закономірності, шляхи та засоби виховання духовності особистості вчителя, охарактеризовано певні особливості їх реалізації у контексті професійної підготовки вчителя. Окреслено можливості впровадження та творчого використання прогресивних ідей минулого у сучасній вищій педагогічній освіті.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.513(4УКР)52 +
Шифр НБУВ: РА324238

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Кловак Г.Т. 
Генеза підготовки майбутнього вчителя до дослідницької педагогічної діяльності у вищих педагогічних навчальних закладах України (кінець XIX - XX століття): Автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.01 / Г.Т. Кловак ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2005. — 40 с. — укp.

У контексті історії педагогіки України та інших європейських країн уперше здійснено комплексне дослідження генези підготовки майбутнього вчителя до дослідницької педагогічної діяльності у вищих педагогічних навчальних закладах України кінця XIX - XX ст. Зазначену проблему висвітлено у процесі становлення та розвитку дослідницької педагогічної діяльності у загальноосвітній і вищій школі. Досліджено питання щодо еволюції мети, змісту, методів, форм і засобів організації студентської науково-дослідної діяльності у вищій педагогічній освіті України на різних етапах її функціонування. Запропоновано та обгрунтовано модель ступеневої підготовки майбутнього вчителя до даної діяльності за сучасних умов неперервної педагогічної освіти. Розроблено навчальні програми та навчально-методичні посібники для викладачів і студентів, які впроваджено до навчального процесу вищих педагогічних навчальних закладів України.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203 + Ч489.513(4УКР) +
Шифр НБУВ: РА336966

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
3.

Дем'яненко Н.М. 
Загальнопедагогічна підготовка вчителя в історії вищої школи України (XIX - перша чверть XX ст.): Автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.04 / Н.М. Дем'яненко ; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. — К., 1999. — 40 с. — укp.

У дисертації здійснено цілісний аналіз процеу становлення і розвитку загально-педагогічної підготовки вчителя у вищих закладах освіти України періоду ХІХ - першої чверті ХХ ст., виявлено та охарактеризовано його основні етапи (1800-1859 рр., 1860-1869рр., 1870-1904рр., 1905-1916 рр., 1917-1919 рр., 1920-1924 рр., 1924-1928рр.). Розкрито соціально-економічні, соціально-політичні й організаційно-педагогічні передумови. Науково обгрунтовано конкретно-історичну сутність, зміст та структуру загальнопедагогічної підготовки у закладах вищої освіти досліджуваного періоду, виведено закономірності, розкрито основні суперечності, встановлено і класифіковано тенденції її розвитку. Виконане дослідження дало змогу виділити й актуалізувати провідні ідеї, специфічні особливості процесу загальнопедагогічної підготовки, теоретично обгрунтувати та оцінити реальний доробок вищих закладів педагогічної освіти й творчий внесок окремих педагогів у розвиток теорії і методики загальнопедагогічної підготовки вчителя, визничати шляхи їх упровадження в практику сучасного вищого закладу освіти, що дозволило розробити теоретичні засади авторської варіативної концепції загальнопедагогічної підготовки вчителя в сучасних соціально-економічних реаліях.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.513(4УКР) + Ч489.511.203

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
4.

Дем'яненко 
Загальнопедагогічна підготовка вчителя в історії вищої школи України (XIX- перша чверть XX ст.): Автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.04 / Наталія Миколаївна Дем'яненко ; Інститут педагогіки і психології професійної освіти АПН України. — К., 1999. — 40 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.513(4УКР) + Ч489.511.203
Шифр НБУВ: РА305619

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
5.

Задорожна Л.В. 
Ідеї педагогічної майстерності в діяльності Глухівського вчительського інституту (1874 - 1917 рр.): Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Л.В. Задорожна ; Луган. держ. пед. ун-т ім. Т.Шевченка. — Луганськ, 2000. — 18 с. — укp.

Дисертацію присвячено цілісному аналізу ідей педагогічної майстерності викладачів Глухівського учительського інституту О.Бєлявського, І.Андрієвського, М.Демкова, М.Тростнікова, В.Голубєва, В.Сельонкіна, С.Криловського, М.Григоревського, І.Липницького, А.Дєбєдєва. Розкрито зміст поняття "педагогічна майстерність", її компоненти, напрями та умови. Проаналізовано педагогічну діяльність викладачів інституту щодо формування педагогічної майстерності вихованців навчального закладу. На основі позитивного досвіду Глухівського інституту розроблено рекомендації з метою удосконалення процесу підготовки педагогічних кадрів у вузах.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.513(4УКР)5 + Ч489.514(4УКР)711.3
Шифр НБУВ: РА309346 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
6.

Левченко В.В. 
Історія Одеського інституту народної освіти (1920 - 1930 рр.): автореф. дис... канд. іст. наук: 07.00.01 / В.В. Левченко ; Одес. нац. ун-т ім. І.І.Мечникова. — О., 2009. — 16 с. — укp.

Досліджено історію Одеського Інституту Народної Освіти (ОІНО), створеного в 1920 р. внаслідок реорганізації системи вищої освіти України. Висвітлено процес утворення й організації його роботи. Розглянуто структуру науково-дослідних установ, що діяли при інституті та визначено пріоритетні напрямки наукової діяльності викладачів. Визначено тенденції, які супроводжували розвиток радянської вищої освіти за умов формування та функціонування тоталітарної держави. Встановлено, що ОІНО в 1920-ті роки був базовим ВНЗ Одеси й одним з провідних в Україні.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Т3(4УКР-4ОДЕ-208)61-7 + Ч489.513(4УКР)61 +
Шифр НБУВ: РА369089

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
7.

Прудченко І.І. 
Київський Фребелівський педагогічний інститут в системі вищої освіти України (1907 - 1920 рр.): Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / І.І. Прудченко ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2005. — 20 с. — укp.

Проведено цілісний аналіз функціонування Київського Фребелівського педагогічного інституту (1907 - 1920 рр.) в системі вищої освіти України початку XX ст. як вищого педагогічного жіночого навчального комплексного закладу. Досліджено організаційно-педагогічні передумови і тенденції становлення Фребелівського педагогічного інституту, з'ясовано місце та роль навчального закладу в розвитку вищої освіти України досліджуваного періоду. Розроблено періодизацію діяльності Фребелівського педагогічного інституту в єдності чотирьох етапів (1907 - 1908, 1908 - 1910, 1910 - 1916 та 1916 - 1920 рр.). Обгрунтовано організаційну структуру навчально-виховного та науково-педагогічного комплексу. Охарактеризовано теоретичну та практичну складові освітнього процесу. Розглянуто особливості викладання загальнокультурних, педагогічних та спеціальних навчальних дисциплін та організаційні аспекти проведення педпрактики у навчально-виховних закладах, науково-дослідних установах і дитячих осередках. Виявлено особливості розвитку та провідні тенденції навчально-виховного процесу, зокрема щодо педагогізації, методико-психологічної зорієнтованості, вузької спеціалізації та застосування системи "вільного виховання" в освітній системі вищого учбового закладу. Проаналізовано науково-педагогічну діяльність професорсько-викладацького складу Фребелівського педагогічного інституту, розглянуто особливості її організації й актуалізовано досвід функціонування освітнього закладу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.513(4УКР)5 + Ч489.514(4УКР)711.3 +
Шифр НБУВ: РА336139

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
8.

Кузьмічова В.А. 
Музична освіта студентів педагогічних навчальних закладів України (1917 - 1933 рр.): Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / В.А. Кузьмічова ; Харк. держ. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2000. — 20 с. — укp.

Досліджено динаміку становлення та розвитку ідей змісту, форм і методів теорії та практики музичної освіти студентів педагогічних навчальних закладів України (1917 - 1933 рр.). Розкрито провідні етапи розвитку ідей музичної освіти (кінець ХІХ - початок ХХ ст., 1917 - 1933 рр.) та визначено головні складові її змісту: теоретичні, музичні та загально-педагогічні знання, спеціально-методичні знання, уміння та навички, формування педагогічної майстерності. Виявлено традиційні та визначено нові форми і методи практичної навчально-виховної діяльності майбутніх музичних працівників різного профілю. Проаналізовано особливості проведення педагогічної практики студентів у музичних класах, студіях, лабораторіях та установах соціального виховання. Висвітлено тенденції та накреслено шляхи подальшого використання набутого досвіду в сучасній національній системі освіти та виховання молоді.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ31р(4УКР)31 + Ч489.513(4УКР)6
Шифр НБУВ: РА311602 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
9.

Прокопів Л.М. 
Навчально-виховна робота з обдарованою молоддю у вищих педагогічних закладах України (друга половина XX ст.): Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Л.М. Прокопів ; Прикарпат. нац. ун-т ім. В.Стефаника. — Івано-Франківськ, 2006. — 19 с. — укp.

На підставі узагальнення вітчизняних і зарубіжних літературних і наукових джерел з питань обдарованості молоді виявлено тенденції роботи з обдарованою молоддю (ОМ) у вищих педагогічних закладах (ВПЗ) України впродовж 1945 - 2000 рр., досліджено та проаналізовано зміст, форми та методи навчально-виховної роботи з обдарованими студентами у ВПЗ країни в аудиторний і позааудиторний час. Обгрунтовано можливості творчого застосування історичного досвіду роботи з ОМ у ВПЗ у контексті Болонського процесу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.513(4УКР) +
Шифр НБУВ: РА343004

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
10.

Сипченко О.М. 
Навчально-педагогічна література в системі професійної підготовки вчителя (друга половина ХІХ - початок ХХ ст.): автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / О.М. Сипченко ; Полтав. держ. пед. ун-т ім. В.Г.Короленка. — Полтава, 2008. — 20 с. — укp.

Здійснено цілісний аналіз забезпечення навчально-педагогічної літературою системи професійної підготовки вчителя другої половини XIX - початку XX ст., специфіки та теоретичних підходів до її конструювання. Виділено два етапи: основний (1860 - 1890 рр.) та дослідний (1890 - 1917 рр.), кожний з яких має свої особливості щодо забезпечення навчально-педагогічною літературою та специфіки її конструювання. Проаналізовано вплив вітчизняних і зарубіжних філософських, а також педагогічних теорій на розвиток навчально-педагогічної літератури в історико-педагогічній ретроспективі. Визначено принципи, розкрито зміст, структуру, логіку побудови та функції навчально-педагогічної літератури зазначеного періоду. Виявлено можливості використання історико-педагогічної спадщини конструювання навчально-педагогічної літератури у процесі сучасного підручникотворення. Розроблено спецкурс і проект змісту підручника з педагогіки за модульним розподілом навчального матеріалу. До наукового обігу введено нові та маловідомі архівні матеріали, підручники, навчальні посібники з педагогіки, що значно розширюють уявлення про навчально-педагогічну літературу другої половини XIX - початку XX ст.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.513(4УКР)52 + Ч489.511.215 +
Шифр НБУВ: РА358351

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
11.

Лук'янченко О.М. 
Організація педагогічної практики в різних типах педагогічних навчальних закладів України (друга половина XIX - початок ХХ ст.): Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / О.М. Лук'янченко ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2005. — 20 с. — укp.

Вперше проведено дослідження історичного досвіду організації педагогічної практики в другій половині XIX - на початку XX ст. Здійснено систематизацію наукових поглядів досліджуваного періоду щодо визначення ролі та місця педагогічної практики в системі професійної підготовки вчителів. Узагальнено досвід організації педагогічної практики в різних типах педагогічних навчальних закладів України в другій половині XIX - на початку XX ст. Визначено мету, завдання, специфіку організації, форми та методи здійснення даного виду педагогічної діяльності. Встановлено провідні тенденції у процесі організації педагогічної практики й охарактеризовано основні етапи її розвитку у досліджуваний період. Уточнено роль педагогічної журналістики у процесі удосконалення організації педагогічної практики. Обгрунтовано напрями творчого використання за сучасних умов історичного досвіду організації педпрактики. До наукового обігу введено маловідомі архівні документи та окремі історичні факти, на базі яких розширено уявлення щодо складових компонентів педагогічної практики.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.513(4УКР)52 +
Шифр НБУВ: РА337758

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
12.

Адаменко О.О. 
Освітня діяльність та науково-педагогічні погляди Василя Захаровича Смаля (1930 - 1987 рр.): автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / О.О. Адаменко ; Ін-т вищ. освіти НАПН України. — К., 2010. — 20 с. — укp.

Вперше науково-теоретично обгрунтовано та систематизовано науково-педагогічні погляди В. Смаля, проналізовано та теоретично узагальнено зміст і основні напрями його освітньої та науково-педагогічної діяльності. На підставі дослідження біографічних, соціально-педагогічних, історико-хронологічних факторів розроблено наукову періодизацію освітньої діяльності вченого. З'ясовано й охарактеризовано три періоди цієї діяльності: педагогічний (1948 - 1955 рр.), науково-педагогічний ( 1955 - 1967 рр.), науково-управлінський (1967 - 1987 рр.). Визначено й охарактеризовано основні напрями історико-педагогічних досліджень В. Смаля: вивчення історії становлення та розвитку педагогічної думки в Україні, дослідження у галузі порівняльної педагогіки, ознайомлення з досвідом організації навчально-виховного процесу за кордоном, дослідження життєвого шляху та творчої спадщини провідних педагогів. Розкрито зміст і визначено основні напрями освітньо-педагогічної діяльності вченого, зокрема, дослідження проблем вищої школи, організація методичної роботи, підготовка науково-педагогічних кадрів, підвищення теоретичного та методичного викладання педагогічних дисциплін, удосконалення науково-дослідної та самостійної роботи студентів, організація та здійснення педагогічної практики.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.513(4УКР)6-8 Смаль В. З.
Шифр НБУВ: РА371567 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
13.

Владимирова В.І. 
Педагогічні проблеми формування правової культури вчителя в історії вищої педагогічної школи України (1917 - 2002 рр.): Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / В.І. Владимирова ; Луган. держ. пед. ун-т ім. Т.Шевченка. — Луганськ, 2003. — 22 с. — укp.

Проведено грунтовний аналіз теоретичних основ правової культури у ретроспективі функціонування української вищої педагогічної школи за період 1917 - 2002 рр. Розглянуто поняття правової культури в історії філософської думки, їх взаємозв'язки в аспекті моралі та права, педагогічної та правової культури. Розглянуто зміст даної культури у навчальних планах, програмах вищих навчальних педагогічних закладів у різні історичні періоди розвитку українського суспільства. На підставі даних досліджень чітко визначено конкретні педагогічні проблеми правової культури особистості студентів, методи та прийоми навчальної діяльності, роль і місце соціально-психологічної компетентності формування правової культури.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.513(4УКР)6 +
Шифр НБУВ: РА324263

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
14.

Войналович Л. П. 
Підготовка вчителів для шкіл національних меншин в Україні (20 - 30-ті рр. XX ст.): автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Л. П. Войналович ; Житомир. держ. ун-т ім. І. Франка. — Житомир, 2011. — 20 с. — укp.

Вперше здійснено комплексний історико-педагогічний аналіз підготовки педагогічних кадрів для освітніх закладів національних меншин в Україні в 1920 - 1930-х рр. Виявлено та досліджено організаційні форми професійної підготовки вчителів для шкіл національних меншин у визначених хронологічних межах. Проаналізовано зміст теоретичної та практичної професійно-педагогічної підготовки вчителів і визначено особливості її організації. Виявлено основні тенденції підготовки педагогічних кадрів для шкіл національних меншин в Україні в даний період. Уточнено типи навчальних закладів, на базі яких здійснювалася відповідна підготовка вчителів протягом даного періоду. Вдосконалено ідеї щодо виявлення перспективних шляхів використання історико-педагогічного досвіду підготовки вчителів для шкіл національних меншин у сучасній системі педагогічної освіти.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.513(4УКР)61 + Ч424(4УКР)45
Шифр НБУВ: РА381105 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
15.

Масич В. В. 
Проблема організації діалогового навчання студентів вищих педагогічних навчальних закладів України (друга половина XIX століття): автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / В. В. Масич ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С. Сковороди. — Х., 2010. — 20 с. — укp.

Визначено передумови виникнення ідеї діалогового навчання, внесок зарубіжних і вітчизняних педагогів у розробку діалогового навчання. Охарактеризовано умови ефективності організації діалогового навчання. Обгрунтовано етапи розвитку діалогового навчання у вітчизняній педагогічній думці даного періоду: (1860 - 1883 рр.) - етап теоретичного обгрунтування діалогового навчання та запровадження в практику вищої педагогічної школи за умов реформування та демократизації системи вищої освіти, (1884 - 1900 рр.) - етап інтенсивного використання діалогового навчання в системі підготовки майбутніх учителів за умов суперечностей між реакційними заходами офіційних кіл у галузі вищої освіти та пропозиціями, рекомендаціями прогресивних представників педагогічної громадськості. Визначено прогностичні тенденції творчого використання діалогового навчання за сучасних умов.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.513(4УКР)51 + Ч489.511.252.14
Шифр НБУВ: РА376959 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
16.

Радзієвська О.В. 
Проблема творчої активності майбутнього вчителя у педагогічній теорії і практиці (друга половина ХІХ ст.): автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / О.В. Радзієвська ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2010. — 19 с. — укp.

Розглянуто проблеми формування творчої активності (ТА) у студентів педагогічних ВНЗ України в конкретний історичний період. Проаналізовано ступінь досліджуваності проблеми, визначено особливості поглядів зарубіжних і вітчизняних педагогів на сутність і процес формування ТА майбутніх учителів у педагогічних ВНЗ України в другій половині XIX ст., визначено етапи формування ТА майбутніх вчителів у досліджуваний період. Охарактеризовано офіційно-нормативну базу формування ТА майбутніх учителів. Виявлено умови ефективності даного процесу в другій половині XIX ст., зокрема, різноманітність форм і методів навчання, посилення ролі та значення особистості викладача та його професійно-педагогічної майстерності в процесі підготовки творчої особистості майбутнього вчителя, використання освітньо-виховного потенціалу навчальної, науково-дослідної роботи. Розкрито шляхи використання набутого досвіду за сучасних умов діяльності педагогічних ВНЗ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.513(4УКР)51 + Ч489.511.220
Шифр НБУВ: РА370647 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
17.

Хомич 
Проблема формування творчої особистості вчителя (на матеріалі вітчизняної педагогічної спадщини 1917-1930 рр.): Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Валерій Феодосійович Хомич ; Національний педагогічний ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2000. — 19 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч487.513(4УКР) + Ч489.513(4УКР)
Шифр НБУВ: РА311489

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
18.

Донченко М.В. 
Професійно-педагогічна підготовка майбутніх вчителів у позааудиторній роботі у вищих навчальних педагогічних закладах України (друга половина ХХ ст.): Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / М.В. Донченко ; Харк. держ. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2004. — 22 с. — укp.

На основі аналізу широкого кола джерел вперше цілісно досліджено досвід професійно-педагогічної підготовки майбутніх учителів у позааудиторній роботі у вищих навчальних педагогічних закладах України у другій половині XX ст. Виявлено основні етапи становлення та розвитку позааудиторної роботи: 1950 - 1960 рр., 1970 - 1980 рр., 1990-ті рр., встановлено основні напрями її здійснення: соціокультурний, художньо-естетичний, науково-дослідний та природничий, конкретизовано види та форми позааудиторної діяльності студентів, охарактеризовано їх змістовий компонент. Розкрито сутність професійно-педагогічної підготовки майбутніх учителів та специфіки студентської групи як середовища професійного зростання майбутнього педагога з урахуванням соціально-економічних перетворень. У процесі наукового дослідження узагальнено досвід професійно-педагогічної підготовки майбутніх вчителів вищих навчальних педагогічних закладів України та виявлено освітньо-виховні можливості позааудиторної роботи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.513(4УКР)6
Шифр НБУВ: РА331377

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
19.

Жигадло Г.Б. 
Розвиток методичної підготовки вчителів фізичного виховання у вищих педагогічних навчальних закладах України (1964 - 1998 рр.): Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Г.Б. Жигадло ; Ін-т вищ. освіти АПН України. — К., 2007. — 20 с. — укp.

Досліджено проблеми розвитку методичної підготовки вчителів фізичного виховання у ретроспективі системи вищої педагогічної освіти України (1964 - 1998 рр.). Методичну підготовку розглянуто як системотвірну та самостійну складову професійної підготовки педагогів. На підставі аналізу наукових розробок, архівних документів і періодичних видань визначено основні періоди розвитку, специфіку й особливості методичної підготовки на кожному з них. Удосконалено структурну модель професійної підготовки вчителів, основною складовою якої є методична підготовка. Обгрунтовано основні напрями виконання історичного досвіду за умов світових інтеграційних процесів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.513(4УКР)6 + Ч51 р(4Укр) +
Шифр НБУВ: РА352254

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
20.

Янкович О.І. 
Розвиток освітніх технологій у теорії та практиці вищої педагогічної освіти України (1957 - 2005): автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.01 / О.І. Янкович ; Терноп. нац. пед. ун-т ім. В.Гнатюка. — Т., 2009. — 42 с. — укp.

Досліджено проблему розвитку освітніх технологій як педагогічно-соціальних інновацій у педагогічній теорії та практиці України. Вперше дану проблему розглянуто у ретроспективі із вивченням сучасного стану впровадження технологічного підходу, підготовки педагогів до його реалізації, визначенням перспектив розвитку. Доведено, що розвиток освітніх технологій у педагогічних ВНЗ України - це складний діалектичний процес, в якому акумульовано ідеї національної та зарубіжної педагогіки, відображено особливості та традиції вітчизняної освітньої галузі, збережено відповідність тенденціям суспільно-політичного життя. Доведено, що вітчизняний досвід технологізації освіти педагогічних ВНЗ творчо інтегрується у нових системах, які відповідають міжнародним стандартам підготовки учителів. Розкрито можливості використання прогресивних елементів минулого на сучасному етапі. На підставі результатів ретроспективного аналізу на основі екстраполяції історичного досвіду обгрунтовано систему підготовки педагогів до реалізації освітніх технологій. Здійснено проектування та моделювання інноваційної соціально-виховної технології "Організація успішної діяльності", яка сприяє розвитку професійної компетентності випускників закладів освіти та є джерелом для створення національно-праксеологічної освітньо-виховної концепції держави.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.513(4УКР)6 + Ч311,01 +
Шифр НБУВ: РА367489

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського