Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Реферативна база даних (873)Книжкові видання та компакт-диски (657)Журнали та продовжувані видання (189)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч489.514(4УКР)$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 71
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Махиня Т. А. 
Розвиток управлінських умінь керівників дошкільних навчальних закладів у системі підвищення кваліфікації: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.06 / Т. А. Махиня ; НАПН України ; Ун-т менедж. освіти. — К., 2011. — 20 с. — укp.

Здійснено аналіз психолого-педагогічної літератури з розвитку управлінських умінь керівників (РУУК) ДНЗ. Визначено структуру, сутність, особливості та проблеми РУУК ДНЗ у процесі підвищення їх кваліфікації. Розроблено модель РУУК ДНЗ у системі підвищення кваліфікації, що має концептуальну, змістову, технологічну та діагностичну складові. Підготовлено методичні рекомендації з РУУК ДНЗ у тренінговому центрі "Школа вдосконалення розвитку управлінських умінь керівника ДНЗ", спрямовані на управління їх самоосвітньою діяльністю.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)78 + Ч411.411
Шифр НБУВ: РА379897 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
2.

Ніколаєску І. О. 
Розвиток професійного іміджу соціального педагога в післядипломній освіті: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / І. О. Ніколаєску ; Черкас. нац. ун-т ім. Б. Хмельницького. — Черкаси, 2011. — 20 с. — укp.

Проаналізовано зміст понять "іміджФ, "професійний іміджФ. Сформульовано дефініцію "професійний імідж соціального педагогаФ, охарактеризовано структурні компоненти: когнітивний, емоційний та функціонально-комунікативний. Досліджено педагогічні умови розвитку професійного іміджу соціального педагога в післядипломній освіті: організація освітнього середовища на підставі застосування цілісного особистісно орієнтованого підходу в навчанні, зміст якого враховує специфіку професійної діяльності соціального педагога, оволодіння соціальними педагогами засобами ефективного розвитку професійного іміджу на основі використання інтерактивних форм і методів навчання, створення в закладах післядипломної освіти сприятливої емоційної атмосфери для активного самовираження, упровадження в навчальний процес закладів післядипломної освіти спецкурсу "Імідж соціального педагога". З'ясовано критерії, показники та рівні розвиненості професійного іміджу соціального педагога в післядипломній освіті.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312 + Ч489.514(4УКР)78
Шифр НБУВ: РА381831 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
3.

Нежинська О. О. 
Психологічні умови формування гендерної компетентності керівників загальноосвітніх навчальних закладів: автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / О. О. Нежинська ; ДВНЗ "Ун-т менеджменту освіти". — К., 2011. — 20 с. — укp.

Проаналізовано основні підходи до дослідження проблем гендеру та гендерної компетентності (ГК) особистості у психологічній науці. Розроблено зміст і компоненти ГК керівників загальноосвітніх навчальних закладів. Досліджено рівні та чинники ГК даних керівників. Визначено психологічні умови формування ГК керівників шкіл. Розроблено психологічну програму формування ГК керівників загальноосвітніх навчальних закладів і доведено ефективність її використання за умов післядипломної педагогічної освіти.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.189:Ч30 + Ю937.3 + Ч489.514(4УКР)78
Шифр НБУВ: РА381829 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
4.

Вітвицька С. С. 
Теоретичні і методичні засади педагогічної підготовки магістрів в умовах ступеневої освіти: автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.04 / С. С. Вітвицька ; Житомир. держ. ун-т ім. І. Франка. — Житомир, 2011. — 42 с. — укp.

Досліджено проблему педагогічної підготовки магістрів за умов ступеневої освіти в історії, педагогічній теорії та практиці вищої школи в Україні та за кордоном. Обгрунтовано теоретичні та методичні засади педагогічної підготовки магістрів як динамічної системи та складової неперервної педагогічної освіти. Запропоновано та науково розроблено професіограму магістра освіти, концепцію та модульно-контекстну технологію педагогічної підготовки магістрів освіти в класичних і педагогічних університетах на принципах евристичної педагогіки. Засобами реалізації концепції та технології стали навчальна програма, підручник "Основи педагогіки вищої школи" за модульно-рейтинговою системою навчання для студентів магістратури.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР) + Ч489.514(4/8)
Шифр НБУВ: РА380597 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
5.

Агейкіна-Старченко Т. В. 
Педагогічні умови підвищення кваліфікації вчителів мистецьких дисциплін у системі післядипломної освіти: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Т. В. Агейкіна-Старченко ; Класич. приват. ун-т. — Запоріжжя, 2011. — 20 с. — укp.

Досліджено проблему підвищення кваліфікації вчителів мистецьких дисциплін у системі післядипломної освіти. Проаналізовано розвиток і становлення післядипломної освіти вчителів мистецьких дисциплін, розглянуто її сучасний стан. Визначено сутність феномену підвищення кваліфікації вчителів мистецьких дисциплін як процесу розвитку особистісної, соціальної, предметної та метапредметної компетентностей на підставі даної міри засвоєння фаху (музика, образотворче мистецтво, хореографія), тобто володіння відповідною системою мистецько-професійних і психолого-педагогічних знань, професійно-виконавських умінь та навичок, особистих якостей, які забезпечують успішне вирішення професійних завдань в освітній галузі "Мистецтво - Естетична культура". Розкрито структуру професійної компетентності вчителів мистецьких дисциплін. Визначено критерії, рівні, показники підвищення кваліфікації вчителів мистецьких дисциплін. Обгрунтовано педагогічні умови, які забезпечують підвищення кваліфікації вчителів мистецьких дисциплін у системі післядипломної освіти.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)78 + Щ. р(4УКР)7
Шифр НБУВ: РА381615 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
6.

Стребна О. В. 
Підготовка вчителів початкових класів у післядипломній освіті до громадянського виховання учнів у позаурочній діяльності: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / О. В. Стребна ; Чернігів. нац. пед. ун-т ім. Т.Г. Шевченка. — Чернігів, 2011. — 20 с. — укp.

Визначено реальний стан підготовки вчителів початкових класів до громадянського виховання учнів у позаурочній діяльності через систему післядипломної педагогічної освіти. Розроблено педагогічні умови такої підготовки, доведено ефективність запропонованої комплексної програми підготовки вчителів початкових класів до здійснення громадянського виховання учнів у позаурочній діяльності через мережу ІППО. Впроваджено у навчально-виховний процес інститутів післядипломної педагогічної освіти спецкурс "Громадянське виховання молодших школярів у позаурочній діяльності", методичні рекомендації щодо формування у вчителів початкових класів уміння застосовувати ефективні форми та методи відповідної діяльності під час навчально-виховного процесу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)78 + Ч421.352.13 + Ч421.38
Шифр НБУВ: РА381263 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
7.

Кажарська О. М. 
Психологічна підготовка молодого вчителя в системі післядипломної педагогічної освіти: автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / О. М. Кажарська ; Ун-т менедж. освіти. — К., 2010. — 19 с. — укp.

Виявлено й описано групи психологічних труднощів молодого вчителя на початковому етапі професійної діяльності, що негативно позначаються на здійсненні професійних функцій педагога. Розроблено теоретичну модель психологічної підготовки (ПП) молодого вчителя, обгрунтовано форми її реалізації у процесі післядипломної педагогічної освіти. Визначено організаційно-методичні та психологічні умови ефективної ПП, які сприяють підвищенню рівня психологічної готовності молодого вчителя до його професійно-педагогічної діяльності. Розроблено й апробовано програму ПП молодих учителів у системі післядипломної педагогічної освіти.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю949.244 + Ч489.514(4УКР)78
Шифр НБУВ: РА374666 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
8.

Литвин Л. І. 
Професійне становлення молодого вчителя в системі спільної науково-методичної роботи районного відділу освіти і школи: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Л. І. Литвин ; Кіровоград. держ. пед. ун-т ім. В. Винниченка. — Кіровоград, 2010. — 20 с. — укp.

Створено експериментальну модель, яка апробується в ході формувального експерименту. Експериментальна робота здійснюється за умови вивчення особистісно-індивідуального підходу в роботі з молодими вчителями та їх власного вибору тих методичних форм роботи, які вони вважають потрібними. Розроблено навчально-методичне забезпечення для організації навчально-виховного процесу з учнями на базі краєзнавчого матеріалу та православної культури й етики. Теоретично обгрунтовано й експериментально апробовано основні критерії професійного становлення молодого вчителя: гностичний, професійно-творчий, рефлексивний. Розглянуто роль самоосвітньої роботи молодих вчителів, що є необхідною умовою їх професійної діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.467 + Ч489.514(4УКР)78
Шифр НБУВ: РА377240 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
9.

Смирнова М. Є. 
Підвищення кваліфікації керівників загальноосвітніх навчальних закладів на засадах андрагогіки в післядипломній освіті: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / М. Є. Смирнова ; Полтав. нац. пед. ун-т ім. В.Г. Короленка. — Полтава, 2010. — 20 с. — укp.

Встановлено, що підвищення кваліфікації, як базовий процес системи післядипломної педагогічної освіти, потребує суттєвої модернізації та має бути спрямоване на розвиток особистісно-професійних якостей керівника ЗНЗ, формування мотивації неперервного особистісного та професійного саморозвитку. Проаналізовано теоретичні основи підвищення кваліфікації керівників ЗНЗ у післядипломній освіті. Обгрунтовано специфіку підвищення кваліфікації керівників ЗНЗ на засадах андрагогіки. Розроблено модель підвищення кваліфікації керівників загальноосвітніх навчальних закладів у системі післядипломної освіти. Уточнено показники сформованості професійної кваліфікації керівників ЗНЗ у післядипломній освіті на засадах андрагогіки. Розроблено навчально-методичний супровід, який спрямований на формування та розвиток професійної кваліфікації керівників ЗНЗ у системі післядипломної освіти на засадах андрагогіки.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)78 + Ч441.2 + Ч421.411
Шифр НБУВ: РА375903 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
10.

Демченко В. В. 
Підготовка педагогічних кадрів в обласних інститутах післядипломної освіти до роботи з обдарованими школярами: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / В. В. Демченко ; Ін-т вищ. освіти АПН України. — К., 2010. — 20 с. — укp.

Визначено проблеми, пов'язані з можливістю та необхідністю запровадження спеціалізованої підготовки педагогічних кадрів щодо роботи з обдарованими школярами в обласних інститутах післядипломної педагогічної освіти. Обгрунтовано й експериментально перевірено зміст та організаційні форми підготовки педагогічних кадрів щодо роботи з обдарованими школярами. Запропоновано методику діагностики готовності педагогів щодо навчання та виховання обдарованих школярів, яка дозволяє одержати інтегровану оцінку стану готовності, виявити проблеми та труднощі у роботі з даною категорією учнів. Експериментально підтверджено доцільність спеціальної підготовки педагогічних кадрів щодо роботи з обдарованими школярами в закладах післядипломної педагогічної освіти.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)783 + Ч421.220
Шифр НБУВ: РА371009 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
11.

Зуб'як Р.М. 
Управління якістю підвищення кваліфікації керівників загальноосвітніх навчальних закладів сільської місцевості: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.06 / Р.М. Зуб'як ; Ун-т менедж. освіти НАПН України. — К., 2010. — 20 с. — укp.

Обгрунтовано систему управління якістю підвищення кваліфікації керівника загальноосвітніх навчальних закладів (ЗНЗ) сільської місцевості в інституті післядипломної педагогічної освіти. Розкрито сутність, зміст і структуру управління якістю навчального процесу в обласних інститутах післядипломної педагогічної освіти (ОІППО). Уточнено поняття "управлінська компетентність", "якість підвищення кваліфікації", "управління якістю підвищення кваліфікації". Визначено критерії підвищення кваліфікації керівника ЗНЗ сільської місцевості в ОІППО. Розроблено модель управління якістю підвищення кваліфікації керівників закладів освіти сільської місцевості, факторно-критеріальну модель оцінювання ефективності управління та субмодель управління якістю підвищення кваліфікації керівників ЗНЗ сільської місцевості на кваліметричній основі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)78 + Ч421.411
Шифр НБУВ: РА375069 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
12.

Мариновська О. Я. 
Формування готовності вчителів до проектно-впроваджувальної діяльності в системі післядипломної педагогічної освіти: автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.04 / О. Я. Мариновська ; Луган. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — Луганськ, 2010. — 44 с. — укp.

Вперше здійснено теоретико-методологічне обгрунтування, розробку й експериментальну перевірку концепції формування готовності вчителів до проектно-впроваджувальної діяльності, формування готовності вчителів у системі післядипломної педагогічної освіти до проектно-впроваджувальної діяльності та відповідної технології до здійснення такої діяльності. Розроблено науково-методичне забезпечення. Розкрито зміст, структуру понять "проектно-впроваджувальна діяльність", "готовність вчителя до проектно-впроваджувальної діяльності". Визначено критерії, показники та рівні готовності. Розроблено й апробовано технологію векторного аналізу готовності вчителів до проектно-впроваджувальної діяльності. Виявлено й обгрунтовано закономірності, принципи формування готовності вчителів до проектно-впроваджувальної діяльності у системі післядипломної педагогічної освіти.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)78 + Ч311,01
Шифр НБУВ: РА377383 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
13.

Біда Д. Д. 
Формування готовності вчителів природничих дисциплін щодо організації навчально-пізнавальної діяльності учнів загальноосвітньої школи: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Д. Д. Біда ; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М.Коцюбинського. — Вінниця, 2010. — 20 с. — укp.

Розглянуто сутність навчально-пізнавальної діяльності й основ її організації вчителем. Обгрунтовано доцільність організації навчально-пізнавальної діяльності учнів засобами комплексного інноваційного педагогічного проекту. Сформульовано педагогічні умови формування готовності вчителів природничих дисциплін щодо організації навчально-пізнавальної діяльності учнів. З'ясовано, що моделювання готовності вчителів містить взаємопов'язані мотиваційний, цільовий, змістовий і діяльнісний компоненти. Запропоновано навчально-методичний комплекс. Експериментально доведено зафіксовану позитивну динаміку та гармонізацію критеріальних показників готовності вчителів природничих дисциплін щодо організації навчально-пізнавальної діяльності учнів за умов комплексного інноваційного педагогічного проекту.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)78 + Ч421.220 + Б. р(4УКР)2 р3,022
Шифр НБУВ: РА369732 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
14.

Дивак В. В. 
Розвиток економічної компетентності директорів загальноосвітніх навчальних закладів засобами інформаційно-комунікаційних технологій: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / В. В. Дивак ; "Ун-т менедж. освіти" НАПН України. — К., 2010. — 20 с.: рис., табл. — укp.

Досліджено проблему розвитку економічної компетентності (ЕК) директорів загальноосвітніх навчальних закладів (ЗНЗ) засобами інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ). Висвітлено теоретичні засади економічної діяльності директорів ЗНЗ. Розкрито сутність поняття "економічна компетентність директорів ЗНЗ" та створено модель даної компетентності. Обгрунтовано технологію розвитку ЕК директорів ЗНЗ засобами ІКТ у системі підвищення кваліфікації. Розроблено спеціалізований навчальний курс "Розвиток економічної компетентності директорів ЗНЗ" і методичні рекомендації щодо її застосування.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)78 + Ч421.411 + У9(4УКР)240.01
Шифр НБУВ: РА378190 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
15.

Присяжнюк Ю. С. 
Розвиток методичної компетентності викладачів дисциплін гуманітарного циклу у системі післядипломної освіти: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Ю. С. Присяжнюк ; Нац. акад. пед. наук України ; "Ун-т менедж. освіти". — К., 2010. — 20 с. — укp.

Вперше теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено концептуальну модель та організаційно-педагогічні умови розвитку методичної компетентності викладачів дисциплін гуманітарного циклу ВНЗ у системі післядипломної освіти. Визначено зміст поняття "методична компетентність викладачів дисциплін гуманітарного циклу ВНЗ". Удосконалено форми та методи розвитку методичної компетентності викладачів дисциплін гуманітарного циклу ВНЗ. Уточнено сутність феномену "методична компетентність".

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)78 + Ч481.421 + С. р(4УКР)
Шифр НБУВ: РА373974 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
16.

Пахомова Т. Г. 
Розвиток післядипломної освіти педагогічних працівників в Україні (20 - 30-ті роки ХХ століття): автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / Т. Г. Пахомова ; Кіровоград. держ. пед. ун-т ім. В. Винниченка. — Кіровоград, 2010. — 20 с. — укp.

Визначено сутність післядипломної освіти, її основні компоненти (потреби суспільства, нормативне забезпечення, мета, зміст інформації, що передається, способи досягнення мети, контингент), показано особливості розвитку в 1920 - 1930-х рр. у контексті історико-педагогічних і сучасних поглядів. Проаналізовано нормативне забезпечення даної діяльності у правовому й організаційному аспектах. Розкрито зміст післядипломної освіти педагогічних працівників, встановлено його провідні напрями та їх тематичне наповнення. Виявлено та схарактеризовано форми післядипломної освіти педагогічних працівників різних освітніх галузей.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.513(4УКР)61 + Ч489.514(4УКР)78
Шифр НБУВ: РА375437 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
17.

Гораш К. В. 
Інформаційне забезпечення впровадження освітніх інновацій у систему підвищення кваліфікації педагогічних працівників: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / К. В. Гораш ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2010. — 21 с. — укp.

Визначено умови та конкретизовано етапи впровадження освітніх інновацій в інститутах післядипломної педагогічної освіти. Класифіковано види інформаційних джерел і ресурсів. Науково обгрунтовано структуру та зміст моделі інформаційного забезпечення впровадження освітніх інновацій у систему підвищення кваліфікації педагогічних працівників, сформульовано принципи її функціонування. Встановлено концептуально-теоретичний, змістовий, організаційно-педагогічний і технологічний. Впроваджено спецкурс "Інформаційне забезпечення впровадження освітніх інновацій", який сприяє підготовці педагогічних працівників до застосування розробленої моделі інформаційного забезпечення в інноваційній діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)78 + Ч311,01
Шифр НБУВ: РА378045 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
18.

Хоруженко Т. А. 
Методичні засади моніторингу якості фахової підготовки майбутніх учителів трудового навчання: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Т. А. Хоруженко ; Чернігів. нац. пед. ун-т ім. Т.Г. Шевченка. — Чернігів, 2010. — 19 с. — укp.

Уточнено сутність понять "якість підготовки фахівців", "управління якістю підготовки фахівців", "моніторинг якості фахової підготовки майбутніх учителів трудового навчання". Вивчено досвід організації моніторингу якості підготовки майбутніх фахівців у ВНЗ. Обгрунтовано зміст, форми, методи та засоби моніторингу якості фахової підготовки майбутніх учителів трудового навчання, розроблено й експериментально перевірено його методичну систему.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР) к8 + Ж6 р(4УКР)3-3
Шифр НБУВ: РА377412 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
19.

Макар Л.М. 
Формування правосвідомості майбутнього вчителя правових дисциплін у педагогічних університетах: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Л.М. Макар ; Класич. приват. ун-т. — Запоріжжя, 2009. — 20 с. — укp.

Розкрито суть, структуру й особливості правосвідомості майбутнього вчителя правових дисциплін. Наведено визначення понять "професійна правосвідомість майбутнього вчителя правових дисциплін", "формування професійної правосвідомості майбутнього вчителя правових дисциплін". Уточнено критерії та показники сформованості професійної правосвідомості майбутнього вчителя правових дисциплін. Теоретично обгрунтовано модель науково-методичного забезпечення формування даної правосвідомості у студентів педагогічних університетів. Охарактеризовано її складові (мету, концептуальні засади, принципи, компоненти, етапи, науково-методичний інструментарій, педагогічні умови, моніторинг). Розроблено модель, реалізовану в педагогічному експерименті та показано, що її використання сприяє формуванню всіх компонентів професійної правосвідомості майбутнього вчителя правових дисциплін (когнітивного, емоційно-ціннісного, поведінкового).

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)711 + Х8 р(4УКР)3-3 +
Шифр НБУВ: РА366904

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
20.

Сотніченко І.І. 
Підготовка вчителів природничих дисциплін до профільного навчання старшокласників у системі підвищення кваліфікації: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / І.І. Сотніченко ; Держав. вищий навч. заклад "Ун-т менеджменту освіти" АПН України. — К., 2009. — 20 с. — укp.

Досліджено проблеми підготовки вчителів природничих дисциплін до профільного навчання старшокласників у системі підвищення кваліфікації. Здійснено системний теоретичний аналіз профілізації навчання у вітчизняній теорії і практиці та за рубежем, генезису підготовки вчителів природничих дисциплін до реалізації диференційованого підходу. Визначено сутність і структуру готовності вчителів природничих дисциплін до профільного навчання старшокласників. Обгрунтовано організаційно-педагогічні засади підготовки педагогів профільної школи в системі підвищення класифікації. Розроблено програмно-методичне забезпечення курсового навчання, розкрито зміст і особливості науково-методичного й організаційно-педагогічного супроводу вчителів профільної школи у міжкурсовий період.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.204 + Ч489.514(4УКР)78 +
Шифр НБУВ: РА364271

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського