Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Реферативна база даних (662)Книжкові видання та компакт-диски (411)Журнали та продовжувані видання (62)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч489.514(4УКР)78$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 51
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Протасова Н.Г. 
Теоретико-методичні основи функціонування системи післядипломної освіти педагогів в Україні: Автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.01 / Н.Г. Протасова ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 1999. — 31 с. — укp.

Дисертацію присвячено проблемам теорії та практики післядипломної освіти педагогічних кадрів. Розроблено нові підходи до організації та змісту навчання педагогів у системі післядипломної освіти, що грунтуються на андрогогічних ідеях і методології синергетизму. Доведено, що післядипломна освіта є складноорганізованою, відкритою, відносно самостійною освітньою системою і складовою системи безперервної освіти. Виявлені тенденції розвитку системи післядипломної освіти покладено в основу створення концептуальної моделі її функціонування.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)78

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Вітюк В.В. 
Розвиток професійно-особистісних якостей вчителів-предметників у системі післядипломної освіти: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / В.В. Вітюк ; Центр. ін-т післядиплом. пед. освіти АПН України. — К., 2000. — 19 с. — укp.

Дисертацію присвячено проблемі розвитку професійно-особистісних якостей вчителів-предметників у системі післядипломної освіти. Уточнено поняття "професійно-особистісні якості вчителів" та їх соціально-значущі критерії та ознаки. Конкретизовано зміст та організаційно-методичне забезпечення розвитку професійно-особистісних якостей вчителів-предметників у системі підвищення кваліфікації на взаємопов'язаних рівнях (область-район-школа). Визначено організаційно-педагогічні умови розвитку професійно-особистісних якостей вчителів-предметників.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)78
Шифр НБУВ: РА310215 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
3.

Соколовська А.П. 
Діяльність закладів післядипломної освіти з удосконалення педагогічного процесу в загальноосвітній школі: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / А.П. Соколовська ; Харк. держ. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2000. — 16 с. — укp.

Викладено авторські позиції щодо вдосконалення шкільного педагогічного процесу за рахунок подолання вузькопредметного підходу в системі підвищення кваліфікації освітян. Розкрито фактори, які під час післядипломного навчання вчителів сприяють ефективному розвиткові шкільної практики, або, навпаки, гальмують цей процес. Обгрунтовано важливі теоретико-методологічні положення, на яких базується дієвий вплив закладів післядипломної освіти на вдосконалення шкільного педагогічного процесу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.21 + Ч489.514(4Укр)78
Шифр НБУВ: РА308373 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
4.

Руссол В.М. 
Дидактичні основи оптимізації змісту післядипломної освіти педагогічних працівників: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / В.М. Руссол ; Терноп. держ. пед. ун-т ім. В.Гнатюка. — Т., 2000. — 21 с. — укp.

Теоретично й експериментально досліджено дидактичні закономірності забезпечення високої ефективності змісту післядипломної підготовки педагогічних працівників. Науково обгрунтовано необхідність підпорядкування підготовки вчителів суспільним вимогам, соціальному замовленню, дидактичним принципам його визначення та конструювання, функціям післядипломної освіти. Обгрунтовано положення про зв'язок змісту післядипломної освіти з проблемами, тенденціями та перспективами розвитку школи, змістом педагогічної готовності та потребами вчителів на основі всестороннього діагностування рівня їх професійно-педагогічної культури. Доведено дидактичну доцільність поетапної (ступеневої) підготовки педагогічних працівників відповідно до досвіду та стажу їх роботи шляхом розробки диференційованих навчально-тематичних планів із виділенням інваріантного та компенсаторно-вибіркового компонентів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)78
Шифр НБУВ: РА311046 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
5.

Пермінова Л.А. 
Розвиток професійних умінь керівника школи у системі післядипломної освіти: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Л.А. Пермінова ; Центр. ін-т післядиплом. пед. освіти АПН України. — К., 2002. — 22 с. — укp.

Обгрунтовано гіпотетичну модель професійного потенціалу сучасного директора школи, яка передбачає комплекс загальнопрофесійних і спеціальних умінь, здатність до творчості та психологічну готовність до професійної управлінської діяльності. Розкрито суть вимог до управління, розроблено критерії та рівні сформованості професійних умінь директора загальноосвітньої школи. Показано, що розвиток професійних умінь керівника, розкриття його творчого професійного потенціалу - взаємозалежні процеси, що набувають високого кінцевого результату шляхом якісної організації курсового навчання. Визначено систему концептуальних положень та чинники розвитку професійних умінь керівників шкіл. У ході експерименту обгрунтовано та перевірено ефективність створеної дидактичної моделі, які складається зі змістовного, процесуального та управлінського блоків. Експериментально доведено ефективність створених організаційно-педагогічних умов розвитку професійних умінь директора школи (оптимізації процесу навчання на підставі прогностично змодельованих мети, змісту та засобів їх реалізації; розвитку соціально значущих і особистісно ціннісних мотивів, психологічної готовності та емоційного стимулювання слухачів; раціонального поєднання індивідуальних, групових і колективних форм роботи, використання інтерактивних методів навчання, корекційної роботи за результатами педагогічного моніторингу).

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)78 +
Шифр НБУВ: РА321024

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
6.

Болсун С.А. 
Розвиток педагогічної техніки вчителя в процесі підвищення кваліфікації: Автореф. дис.... канд. пед. наук: 13.00.04 / С.А. Болсун ; Центр. ін-т післядиплом. пед. освіти АПН України. — К., 2002. — 21 с. — укp.

Досліджено проблему розвитку педагогічної техніки вчителя у системі підвищення кваліфікації. Доведено, що пріоритетним напрямком є запровадження гнучкої системи роботи за відповідною технологією у закладі післядипломної педагогічної освіти. Здійснено комплексний історико-педагогічний аналіз та систематизацію наукових підходів до проблеми. Розкрито сутність педагогічної техніки. Виділено особливості вияву педагогічної техніки вчителів. Розглянуто соціально-педагогічні умови для забезпечення ефективності процесу. Висвітлено поетатний характер створення програми спецкурсу "Педагогічна техніка вчителя". Розроблено технологію розвитку педагогічної техніки вчителя у процесі підвищення кваліфікації в закладі післядипломної освіти.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.421 + Ч489.514(4УКР)78
Шифр НБУВ: РА321546

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
7.

Кузьмінський А.І. 
Теоретико-методологічні засади післядипломної педагогічної освіти в Україні: Автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.04 / А.І. Кузьмінський ; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. — К., 2003. — 34 с. — укp.

Обгрунтовано теоретико-методологічні засади (сутність, структуру, функції, принципи, особливості та умови розвитку) післядипломної педагогічної освіти як підсистеми неперервної педагогічної освіти та післядипломної освіти педагогічних кадрів. Зокрема, уперше в широких хронологічних рамках на підставі системного концептуально-цілісного аналізу еволюції змісту, організаційних форм, наукових засад післядипломної педагогічної освіти розкрито її суть, закономірності функціонування, розвинуто концептуальні засади, які уможливлюють обгрунтування стратегії розвитку даної освіти, а також розроблено підходи й визначено його періодизацію. Виділено й актуалізовано принципи цієї освіти (органічної єдності й наступності базової та післядипломної педагогічної освіти; гуманізму; демократизму; іманентності розвитку; вільного розвитку педагога; свободи вибору тощо), основні умови й закономірності формування змісту (заміну універсальної парадигми множинністю освітніх парадигм, розвиток педагогічної науки, еволюція уявлень про педагога, урахування результатів моніторингових досліджень та вітчизняного й зарубіжного досвіду). Розвинуто положення щодо післядипломної педагогічної освіти як системи, формування особистості педагога та керування навчальним процесом у цій освітній галузі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)78 + Ч489.514(4УКР)78
Шифр НБУВ: РА325983

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
8.

Мельник В.К. 
Підвищення управлінської кваліфікації керівника загальноосвітнього навчального закладу в системі післядипломної педагогічної освіти: Автореф. дис. канд. пед. наук: 13.00.01 / В.К. Мельник ; Центр. ін-т післядиплом. пед. освіти АПН України. — К., 2003. — 18 с.: рис. — укp.

Обгрунтовано теоретичні підходи, розкрито зміст і структуру, виокремлено основні компоненти, розроблено принципи модернізації системи підвищення кваліфікації керівників загальноосвітніх навчальних закладів (ЗНЗ) в інститутах післядипломної педагогічної освіти (ІППО). Виявлено динаміку професійно-кваліфікаційних вимог до керівника ЗНЗ, розглянуто нормативно-правовий аспект згаданої проблеми. Охарактеризовано якісний стан підвищення управлінської кваліфікації керівників ЗНЗ в ІППО, доведено необхідність удосконалення змісту, форм, методів і видів організації навчання керівників ЗНЗ у системі післядипломної освіти. Обгрунтовано модель підвищення управлінської кваліфікації керівника ЗНЗ, визначено її концептуальну, змістову та технологічні складові. Розроблено методичні рекомендації щодо вдосконалення підвищення управлінської кваліфікації керівників ЗПЗ в ІППО на основі запропонованої моделі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)78 +
Шифр НБУВ: РА328182

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
9.

Матвієнко П.І. 
Формування готовності педагогічних працівників до комплексної оцінки дидактичного процесу в системі післядипломної освіти: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / П.І. Матвієнко ; Луган. держ. пед. ун-т ім. Т.Шевченка. — Луганськ, 2003. — 20 с. — укp.

Теоретично обгрунтовано та експериментально перевірено систему формування готовності педагогічних працівників до комплексної оцінки ефективності дидактичного процесу під час неперервної післядипломної освіти, сформовано критерії та рівні готовності педагогічних працівників до цілісної оцінки ефективності дидактичного процесу за сучасних умов. Розроблено модель комплексної оцінки ефективності даного процесу на базі генеральних дидактичних чинників ("навченість", "навчальність", "мотивація навчання", "навчальне середовище") та специфічного чинника "стан здоров'я".

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)78 +
Шифр НБУВ: РА324369

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
10.

Захарійчук М.Д. 
Педагогічні спостереження як компонент професійного розвитку вчителя початкових класів у системі післядипломної педагогічної освіти: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / М.Д. Захарійчук ; Центр. ін-т післядиплом. пед. освіти АПН України. — К., 2004. — 22 с. — укp.

Розкрито суть та структуру педагогічного спостереження як компонента професійного розвитку вчителя початкових класів. Доведено, що педагогічне спостереження як метод наукового пізнання має ряд специфічних характеристик: сферу використання, види і типи, принципи та вимоги організації, предметне оснащення процесу, джерела збору інформації, інтерпретації одержаних емпіричних даних та їх теоретичне осмислення. Виявлено, що якість педагогічного спостереження залежить від суб'єктивних і об'єктивних чинників. Обгрунтовано методику розвитку вміння ведення педагогічного спостереження, що реалізується у різних підсистемах післядипломної педагогічної освіти та забезпечує мотиваційну, змістову і процесуальну готовність вчителя початкових класів до діагностування та прогнозування педагогічних явищ. Розроблено й апробовано спецкурс "Основи педагогічного спостереження" та методичні рекомендації щодо його використання. Доведено ефективність методики розвитку умінь ведення педагогічного спостереження, що виявляється у сформованості мотивів даного виду діяльності, наявності базових психолого-педагогічних та спеціальних знань, що забезпечують якісне педагогічне спостереження.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)78 +
Шифр НБУВ: РА329884

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
11.

Унтілова Е.А. 
Формування еталонів ефективної педагогічної взаємодії у процесі підвищення кваліфікації вчителів: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Е.А. Унтілова ; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського (м.Одеса). — О., 2005. — 21 с. — укp.

Уперше визначено показники еталонів ефективної педагогічної взаємодії та рівні їх прояву. Науково обгрунтовано змістовий аспект і визначено педагогічні умови формування еталонів ефективної педагогічної взаємодії у процесі підвищення кваліфікації вчителів. Уточнено сутність поняття "еталони педагогічної взаємодії". Розроблено й експериментально апробовано методику формування еталонів ефективної педагогічної взаємодії у процесі підвищення кваліфікації вчителів і удосконалено методи застосування набутих умінь.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.430 + Ч489.514(4УКР)78 +
Шифр НБУВ: РА336203

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
12.

Лісова Н.І. 
Розвиток психолого-педагогічної компетентності молодих учителів у системі післядипломної освіти: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Н.І. Лісова ; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. — К., 2005. — 20 с. — укp.

Здійснено системний аналіз діяльності методичних служб на шкільному та міському/районному рівні стосовно розвитку психолого-педагогічної компетентності молодих учителів. Обгрунтовано необхідність створення відповідної методики, а також представлено експериментально перевірену методику цього розвитку, показано її позитивний вплив на розвиток даної компетентності й успішну адаптацію та становлення. Розроблено рекомендації щодо підготовки супровідників (адміністрації школи, вчителів-наставників, керівників методичних форм роботи, методистів методичного кабінету, практичних психологів) до управління організаційним супроводженням молодих учителів у системі методичної роботи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.421 + Ч489.514(4УКР)78 + Ю940.91 +
Шифр НБУВ: РА340626

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
13.

Сорочан Т.М. 
Розвиток професіоналізму управлінської діяльності керівників загальноосвітніх навчальних закладів у системі післядипломної педагогічної освіти: Автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.04 / Т.М. Сорочан ; Луган. нац. пед. ун-т ім. Т.Шевченка. — Луганськ, 2005. — 43 с. — укp.

Вперше розкрито теоретико-методологічні засади підготовки керівників загальноосвітніх навчальних закладів до професійної управлінської діяльності у системі післядипломної педагогічної освіти. Уточнено зміст поняття та визначено склад відповідних компетенцій професіоналізму управлінської діяльності керівників загальноосвітніх навчальних закладів. Теоретично обгрунтовано й експериментально апробовано систему розвитку професіоналізму управлінської діяльності керівників загальноосвітніх навчальних закладів у післядипломній педагогічній освіті на засадах компетентнісного підходу. Розроблено андрагогічний цикл та технологію науково-методичного супроводу. Визначено критерії та рівні сформованості професіоналізму управлінської діяльності керівників загальноосвітніх навчальних закладів і доведено їх динаміку. Обгрунтовано науково-методичний комплекс для реалізації системи розвитку професіоналізму управлінської діяльності керівників загальноосвітніх навчальних закладів у післядипломній педагогічній освіті.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.41 + Ч489.514(4УКР)78 +
Шифр НБУВ: РА340589

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
14.

Титаренко І.О. 
Післядипломна освіта вчителя початкових класів в системі методичної роботи загальноосвітньої школи: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / І.О. Титаренко ; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. — К., 2005. — 22 с. — укp.

Уперше розроблено й обгрунтовано двокомпонентну модель післядипломної педагогічної освіти вчителів у системі внутрішньошкільної методичної роботи, яка містить базовий і варіативний компоненти з метою підвищення фахової компетентності вчителя як предметника, вихователя, методиста, а також для оперативного врахування утруднень у процесі безпосередньої професійної діяльності. Розкрито зміст варіативного компонента щодо врахування утруднень вчителя у проведенні соціально-педагогічної роботи з батьками. Показано необхідність підвищення рівня ділових стосунків. Розглянуто аспект формування компетентності вчителя у розвитку культури поведінки молодших школярів, а також використання сучасних інформаційних технологій. Проаналізовано критерії ефективності внутрішньошкільної методичної роботи з вчителями початкових класів. Удосконалено положення щодо форм організації внутрішньошкільної методичної роботи з учителями початкових класів. Розвинуто положення щодо внутрішньошкільної методичної роботи у системі післядипломної освіти вчителя.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)78 + Ч421.46 +
Шифр НБУВ: РА340327

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
15.

Буренко В.М. 
Андрагогічний підхід до професійної перепідготовки вчителя гуманітарного профілю: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / В.М. Буренко ; Центр. ін-т післядиплом. пед. освіти АПН України. — К., 2005. — 22 с.: табл. — укp.

Проаналізовано стан проблеми професійної перепідготовки вчителя гуманітарного профілю в системі післядипломної педагогічної освіти в її історичному розвитку. Розкрито суть понять "післядипломна освіта", "освіта дорослих", "неперервна професійна освіта", "перепідготовка", "андрагогічний підхід". Установлено особливості організації навчального процесу на факультетах післядипломної освіти, проаналізовано процес формування мотиваційної готовності вчителя гуманітраного профілю до професійної перепідготовки. Обгрунтовано методику вдосконалення навчального процесу на факультетах післядипломної освіти, визначено пріоритетні напрями співпраці та взаємодії викладачів і студентів. Досліджено й експериментально перевірено вплив найефективніших методів і форм роботи у розвитку професійних умінь даних учителів. Розроблено та науково обгрунтовано методичні рекомендації для викладачів вищих навчальних закладів щодо удосконалення організаційних форм навчання вчителів даного профілю у процесі професійної перепідготовки.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)78 + С.р(4УКР) +
Шифр НБУВ: РА335988

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
16.

Білик Н.І. 
Моделювання процесу навчання в системі підвищення кваліфікації вчителів: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Н.І. Білик ; Центр. ін-т післядиплом. пед. освіти АПН України. — К., 2005. — 21 с.: табл. — укp.

Обгрунтовано модульно-персонологічний підхід до системи підвищення кваліфікації вчителів, що передбачає набуття учасниками даного процесу знань, умінь користуватися логікою, методологією та системою наукового дослідження. Запропоновано технологію моделювання процесу навчання на підставі визначення дидактичних модулів у системі підвищення кваліфікації вчителів. Проаналізовано результати її упровадження. Розроблено моделі курсової підготовки: курси як організаційно-діяльнісну гру на базі одного педагогічного колективу; річні інтегровані курси пролонгованої ділової гри для фахівців суміжних предметів, які претендують на вищу кваліфікаційну категорію; дистанційні консалт-курси. Створено обласний науково-практичний освітньо-популярний журнал "Імідж сучасного педагога" та модульний посібник "Удосконалення педагогічної майстерності вчителів за умов особистісно орієнтованої освіти" для слухачів курсів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)78 +
Шифр НБУВ: РА335732

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
17.

Королюк С.В. 
Розвиток управлінської культури керівника загальноосвітнього навчального закладу в процесі підвищення кваліфікації: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / С.В. Королюк ; Центр. ін-т післядиплом. пед. освіти АПН України. — К., 2006. — 20 с. — укp.

Обгрунтовано структуру та зміст управлінської культури керівника загальноосвітнього навчального закладу (ЗНЗ). На підставі досліджень виокремлено: основні її компоненти (когнітивно-операційний, особистісний, мотиваційно-ціннісний); види (політичний, правовий, адміністративний, менеджерський, організаційний, соціально-психологічний, інформаційний, комунікативний, економічний); рівні сформованості (високий, середній, низький). Розроблено модель розвитку управлінської культури керівника загальноосвітнього навчального закладу в процесі підвищення кваліфікації в інституті післядипломної педагогічної освіти та виокремлено її основні складові: концептуальну, змістову, технологічну, діагностико-корекційну. Наведено методику проведення експерименту, конкретизовано його зміст і умови, проаналізовано результати дослідження. Сформульовано методичні рекомендації щодо застосування даної моделі в інститутах післядипломної педагогічної освіти.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)783 + Ч421.41 +
Шифр НБУВ: РА343681

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
18.

Решетняк Л.О. 
Підвищення педагогічної майстерності вчителя літератури в системі післядипломної освіти: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Л.О. Решетняк ; Кіровоград. держ. пед. ун-т ім. В.Винниченка. — Кіровоград, 2006. — 19 с. — укp.

Досліджено проблему підвищення педагогічної майстерності вчителя літератури в системі післядипломної освіти. Обгрунтовано теоретико-методологічні підходи щодо визначення сутності педагогічної майстерності вчителя літератури, визначено й охарактеризовано її складові, показано їх функціональне значення. Розроблено організаційно-методичні засади підвищення педагогічної майстерності вчителя літератури. Проаналізовано філософські, культурологічні, псхологічні та педагогічні положення, що характеризують сутність і складові педагогічної майстерності вчителя літератури, обгрунтовано необхідність її підвищення за сучасних умов. Розглянуто засоби підвищення педагогічної майстерності вчителя літератури в системі післядипломної освіти, визначено їх специфічні особливості. Зокрема, описано механізм формування ціннісного ставлення до мистецтва слова та показано можливості використання досвіду впровадження художнього діалогу в школі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш4 р30 + Ч489.514(4УКР)78 +
Шифр НБУВ: РА346216

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
19.

Устинова Н.В. 
Розвиток творчого потенціалу вчителя в системі післядипломної педагогічної освіти: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Н.В. Устинова ; Центр. ін-т післядиплом. пед. освіти АПН України. — К., 2006. — 21 с. — укp.

Обгрунтовано роль системи післядипломної педагогічної освіти у процесі розвитку та збагачення творчого потенціалу вчителів, проаналізовано особливості структури даного процесу, функцій та організації. Викладено критерії оцінки рівня готовності педагогічних працівників до творчої професійної діяльності. Описано динамічну модель розвитку творчого потенціалу вчителя у системі післядипломної педагогічної освіти. Розроблено технологію діагностики інтересу та готовності вчителя до інноваційної діяльності як показника творчого зростання. Визначено шляхи підвищення ефективності змісту, форм і методів післядипломної освіти щодо розвитку інтересу і забезпечення готовності вчителів до творчої професійної діяльності, наведено практичні рекомендації для працівників системи післядипломної педагогічної освіти і керівників шкіл.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)78 + Ч421.421 +
Шифр НБУВ: РА347557

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
20.

Червінська О.Ю. 
Становлення та розвиток післядипломної педагогічної освіти в Автономній Республіці Крим: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / О.Ю. Червінська ; Центр. ін-т післядиплом. пед. освіти АПН України. — К., 2007. — 20 с. — укp.

Проведено цілісний аналіз генезису післядипломої педагогічної освіти в Автономній Республіці Крим у контексті історичних і освітніх реформ у 1921 - 2006 р. Уточнено й обгрунтовано періоди становлення та розвитку післядипломної педагогічної освіти у даному регіоні: перший - до 1921 .; другий - 1921 - 1953 рр.; третій - 1954 - 1959 рр.; четвертий - 1960 - 1990 рр.; п'ятий - з 1991 р. дотепер. Виявлено й охарактеризовано особливості діяльності інститутів післядипломної педагогічної освіти Автономої Республіки Крим в кожний період. Розкрито тенденції розвитку даної освіти у цьому регіоні, а саме: демократизацію, інтеграцію, гуманітаризацію, психологізацію, ієрархізацію. До наукового обігу введено архівні матеріали щодо розвитку інститутів післядипломної педагогічної освіти та змісту їх дільності в Крим АРСР, УРСР, Україні у періоди 1921 - 2006 рр.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)78 + Ч489.513(4УКР)6 +
Шифр НБУВ: РА350180

Рубрики:

Географічні рубрики:
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського