Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (158)Книжкові видання та компакт-диски (204)Журнали та продовжувані видання (14)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч421.46$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 10
Представлено документи з 1 до 10

      
1.

Кухарчук Т.А. 
Організаційно-педагогічні умови адаптації молодих вчителів природничих дисциплін до роботи в школі: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Т.А. Кухарчук ; Терноп. нац. пед. ун-т ім. В.Гнатюка. — Т., 2008. — 20 с. — укp.

На підставі психолого-педагогічного аналізу літературних джерел розкрито суть поняття "професійна адаптація молодого вчителя природничих дисциплін", а також зміст структурних компонентів адаптації (інтегративно-особистісного, регулювально-технологічного, предметно-діяльнісного, самоактуалізаційного). Виявлено організаційно-педагогічні умови забезпечення успішної адаптації молодих учителів, а саме: спрямування їх педагогічної діяльності на усвідомлення цілей адаптації; функціональне педагогічне управління нею; реалізацію особистісно-орієнтованого підходу до організації процесу адаптації; системність в організації професійної адаптації вчителів природничих дисциплін. Експериментально перевірено ефективність реалізації даних умов. Розроблено модель управління адаптацією молодих учителів до роботи в школі. Визначено критерії та показники їх адаптованості - професійні й індивідуально-психологічні.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.467 + Ю952.14 +
Шифр НБУВ: РА361597

Рубрики:

      
2.

Павленко В.І. 
Організація науково-методичної роботи в школах сільської місцевості: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / В.І. Павленко ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2007. — 21 с. — укp.

Проведено теоретико-експериментальне дослідження організації науково-методичної роботи в школах сільської місцевості. Розкрито сутність науково-методичної роботи, визначено її функції та особливості організації на засадах управлінського підходу. Охарактеризовано основні етапи науково-методичної роботи, досліджено їх реалізацію в практичній діяльності шкіл на базі програмно-цільового підходу. Розроблено кваліметричну модель визначення оптимальних форм і методів організації науково-методичної роботи на кожному етапі її реалізації з урахуванням регіональних і місцевих умов.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.46 + Ч424(4УКР)714.8 +
Шифр НБУВ: РА353098

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
3.

Матвеєва 
Організація науково-методичної роботи з учителями початкової загальноосвітньої школи в Україні (1945-1990 рр.): автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Наталія Олексіївна Матвеєва ; Прикарпатський національний ун-т ім. Василя Стефаника. — Івано-Франківськ, 2009. — 20 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.463.1 г
Шифр НБУВ: РА365677

Рубрики:

      
4.

Петрусенко С.Ю. 
Педагогічні умови професійного становлення молодих учителів у загальноосвітньому навчальному закладі: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / С.Ю. Петрусенко ; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського. — О., 2009. — 20 с. — укp.

Визначено та науково обгрунтовано суть понять "професійне становлення молодих учителів у загальноосвітньому навчальному закладі", "адаптація", "самовизначення", "самореалізація", "наставництво", "наставник". Розкрито складові (адаптацію, самовизначення, самореалізацію) процесу професійного становлення учителів-початківців у даному закладі. Визначено педагогічні умови (створення сприятливого клімату у колективі зазначеного закладу, який зумовлює співтворчість учителів з різним стажем роботи, організацію педагогічної школи наставництва у загальноосвітньому навчальному закладі, залучення молодих фахівців до науково-методичної діяльності у ньому, залучення молодих фахівців до науково-методичної діяльності даного закладу у межах роботи цільової комплексної школи молодого вчителя). Визначено критерії (мотиваційно-пізнавальний, операційно-діяльнісний, оцінно-рефлексивний) та рівні (високий, середній, низький) професійного становлення молодих учителів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.467 + Ю952.2 +
Шифр НБУВ: РА363352

Рубрики:

      
5.

Титаренко І.О. 
Післядипломна освіта вчителя початкових класів в системі методичної роботи загальноосвітньої школи: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / І.О. Титаренко ; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. — К., 2005. — 22 с. — укp.

Уперше розроблено й обгрунтовано двокомпонентну модель післядипломної педагогічної освіти вчителів у системі внутрішньошкільної методичної роботи, яка містить базовий і варіативний компоненти з метою підвищення фахової компетентності вчителя як предметника, вихователя, методиста, а також для оперативного врахування утруднень у процесі безпосередньої професійної діяльності. Розкрито зміст варіативного компонента щодо врахування утруднень вчителя у проведенні соціально-педагогічної роботи з батьками. Показано необхідність підвищення рівня ділових стосунків. Розглянуто аспект формування компетентності вчителя у розвитку культури поведінки молодших школярів, а також використання сучасних інформаційних технологій. Проаналізовано критерії ефективності внутрішньошкільної методичної роботи з вчителями початкових класів. Удосконалено положення щодо форм організації внутрішньошкільної методичної роботи з учителями початкових класів. Розвинуто положення щодо внутрішньошкільної методичної роботи у системі післядипломної освіти вчителя.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)78 + Ч421.46 +
Шифр НБУВ: РА340327

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
6.

Литвин Л. І. 
Професійне становлення молодого вчителя в системі спільної науково-методичної роботи районного відділу освіти і школи: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Л. І. Литвин ; Кіровоград. держ. пед. ун-т ім. В. Винниченка. — Кіровоград, 2010. — 20 с. — укp.

Створено експериментальну модель, яка апробується в ході формувального експерименту. Експериментальна робота здійснюється за умови вивчення особистісно-індивідуального підходу в роботі з молодими вчителями та їх власного вибору тих методичних форм роботи, які вони вважають потрібними. Розроблено навчально-методичне забезпечення для організації навчально-виховного процесу з учнями на базі краєзнавчого матеріалу та православної культури й етики. Теоретично обгрунтовано й експериментально апробовано основні критерії професійного становлення молодого вчителя: гностичний, професійно-творчий, рефлексивний. Розглянуто роль самоосвітньої роботи молодих вчителів, що є необхідною умовою їх професійної діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.467 + Ч489.514(4УКР)78
Шифр НБУВ: РА377240 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
7.

Грищенко Н.А. 
Розвиток комунікативних умінь учителів у системі методичної роботи загальноосвітньої школи: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Н.А. Грищенко ; Кіровоград. держ. пед. ун-т ім. В.Винниченка. — Кіровоград, 2006. — 20 с. — укp.

Досліджено актуальну проблему сучасної теорії та практики - розвитку комунікативних умінь учителів у системі методичної роботи загальноосвітньої школи. Висвітлено аспект вирішення суперечностей між зростаючими вимогами суспільства та держави щодо змісту, методів, засобів, форм мовленнєвої діяльності та недостатністю спеціально організованої підготовки щодо комунікативної діяльності вчителя, між інноваційними процесами за умов гуманізації освіти та сучасними вимогами до системи методичної роботи у загальноосвітній школі, теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено модель цієї роботи. Запропонована модель враховує аспекти формування творчої особистості, підготовку до інноваційної діяльності, де провідним компонентом є мистецтво комунікаційних можливостей учителя.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.46 +
Шифр НБУВ: РА345159

Рубрики:

      
8.

Железняк О. В. 
Розвиток професійної компетентності педагога з гендерного виховання учнів: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / О. В. Железняк ; РВНЗ "Крим. гуманіт. ун-т" (м. Ялта). — Ялта, 2011. — 20 с.: рис. — укp.

Досліджено проблему розвитку професійної компетентності педагога з гендерного виховання учнів у процесі його діяльності в сучасному середньому навчальному закладі. Визначено сутність і структуру цієї компетентності та виокремлено її критерії та показники, а також охарактеризовано рівні її вияву. Теоретично обгрунтовано, розроблено й експериментально апробовано модель розвитку професійної компетентності педагога з гендерного виховання учнів упродовж організації науково-методичної роботи сучасного середнього навчального закладу, виявлено педагогічні умови, що забезпечують ефективність означеного процесу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.358 + Ч421.46
Шифр НБУВ: РА381511 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
9.

Дудніченко Н.В. 
Розвиток творчого стилю діяльності педагога засобами методичної роботи школи: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Н.В. Дудніченко ; Криворіз. держ. пед. ун-т. — Кривий Ріг, 2003. — 20 с. — укp.

Розкрито специфіку розвитку творчого стилю діяльності педагога у процесі методичного навчання. Уточнено поняття "творчий стиль діяльності педагога", "методична робота", конкретизовано структуру, показники та рівні сформованості даного стилю діяльності педагога. Визначено завдання, зміст, форми, методи та педагогічні умови організації методичної роботи. Теоретично обгрунтовано та експериментально підтверджено результативність методичного навчання педагогів щодо розвитку творчого стилю діяльності за умов школи. Виявлено та перевірено сукупність педагогічних умов, що забезпечують результативність методичного навчання щодо формування високого та достатнього рівня творчого стилю діяльності педагогів, варіативність змісту методичної роботи відповідно з структурними елементами даної діяльності, створення активно-творчого клімату на методичних заняттях, використання різноманітних форм методичної роботи, надання особистісно орієнтованої спрямованості.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.46 +
Шифр НБУВ: РА324240

Рубрики:

      
10.

Пуліна А. А. 
Система організаційно-методичного забезпечення педагогічного проектування в загальноосвітніх навчальних закладах: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / А. А. Пуліна ; РВНЗ "Крим. гуманіт. ун-т" (м. Ялта). — Ялта, 2011. — 20 с.: табл., рис. — укp.

Вперше розроблено й обгрунтовано модель системи організаційно-методичного забезпечення педагогічного проектування в ЗНЗ. Сформульовано та розкрито принципи, умови її функціонування, визначено й обгрунтовано зміст педагогічного проектування в школі, його основні характеристики (цілі, принципи, види, етапи, результати). Систематизовано види педагогічного проектування та типи освітніх проектів, охарактеризовано рівні педагогічного проектування й етапи його здійснення в ЗНЗ. Розширено погляд на структуру проектної компетентності вчителя. Виокремлено критерії, показники та рівні проектної компетентності вчителів, проблеми, характерні для організації процесу педагогічного проектування в школі. Розроблено алгоритм поетапного педагогічного проектування. Уточнено поняття "педагогічне проектування" та "проектна компетентність учителя". Подальшого розвитку набули теоретичні погляди на процес педагогічного проектування, його організаційно-методичне забезпечення під час здійснення науково-методичної роботи в ЗНЗ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.466
Шифр НБУВ: РА384826 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського