Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (2098)Книжкові видання та компакт-диски (1897)Журнали та продовжувані видання (43)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч489.518$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 318
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Єфіменко П.Б. 
Педагогічні умови забезпечення різнорівневої професійної підготовки майбутніх фахівців фізичної культури: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / П.Б. Єфіменко ; Харк. держ. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2002. — 19 с. — укp.

Проаналізовано психолого-педагогічну, методичну та спеціальну літературу, офіційно-нормативні документи з проблем різнорівневої підготовки майбутніх фахівців фізичної культури до професійної діяльності. Вперше теоретично обгрунтовано та експериментально перевірено педагогічні умови забезпечення різнорівневої системи підготовки у змісті, формах і методах навчання. Визначено критерії, показники та рівні сформованості педагогічної готовності фахівців фізичної культури різного рівня до професійної діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.5 +
Шифр НБУВ: РА322239

Рубрики:

      
Категорія: Біологічні науки   
2.

Іванців О.Я. 
Підготовка студентів біологічних факультетів університетів до педагогічної діяльності в процесі вивчення фахових дисциплін: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / О.Я. Іванців ; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 2000. — 18 с. — укp.

Дисертацію присвячено проблемі готовності студентів університету до застосування фахових предметних знань у педагогічній практиці. Встановлено рівні сформованості та критерії готовності студентів-біологів університету як майбутніх учителів. Виявлено дидактичні можливості успішної підготовки студенів-біологів університетів до педагогічної діяльності в умовах університетської освіти за рахунок педагогічного спрямування змісту, форм і методів навчання біологічних дисциплін, раціональної організації самостійної роботи студентів вивчення передового педагогічного досвіду учителів за матеріалами дослідження.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Е.р(4УКР)21 р(4УКР)3,022 + Ч489.518.5
Шифр НБУВ: РА310964 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
3.

Івлієва О.М. 
Критеріально-орієнтоване тестування в системі формування професійної готовності вчителя початкових класів: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / О.М. Івлієва ; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського. — О., 2001. — 20 с. — укp.

За результатами дослідження уточнено структуру професійної готовності учителя початкових класів. Визначено критерії та рівневу характеристику сформованості особистісно-професійного утворення. Обгрунтовано й апробовано дослідно-експериментальну педагогічну технологію застосування системи критеріально-орієнтованих тестів з фахового предмета "Математика". Розглянуто можливості критеріально-орієнтованого тестування як засобу особистісно-орієнтованого впливу навчання. Проаналізовано функціональну роль експериментальної технології у системі формування професійної готовності учителя початкових класів і розвитку особистості студента.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.2
Шифр НБУВ: РА316446 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
4.

Імбер В.І. 
Педагогічні умови застосування мультимедійних засобів навчання у підготовці майбутнього вчителя початкових класів: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / В.І. Імбер ; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М.Коцюбинського. — Вінниця, 2008. — 20 с. — укp.

Досліджено проблему підготовки майбутніх учителів, зокрема учителів початкових класів з застосуванням мультимедійних засобів навчання (МЗН). Розроблено, обгрунтовано й експериментально апробовано методику використання цих засобів у підготовці студентів. Сформульовано, теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено педагогічні умови застосування МЗН у зазначеній підготовці: мотиваційне забезпечення вивчення студентами МЗН за умов створення мультимедійно-навчального середовища; алгоритмізацію викладачами навчального процесу у ВНЗ на підставі системного використання МЗН; засвоєння студентами етапів мультимедійної візуалізації навчального матеріалу. Визначено критерії та рівні готовності студентів до застосування МЗН у їх майбутній професійній діяльності. Експериментально доведено, що впровадження відповідної методики у підготовку майбутніх учителів початкових класів сприяє підвищенню рівня готовності студентів до застосування МЗН у професійній діяльності за умови дотримання визначених педагогічних умов.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.3 + Ч489.511.215.71 +
Шифр НБУВ: РА356983

Рубрики:

      
5.

Абсалямова Я.В. 
Професійна адаптація молодих викладачів іноземної мови до роботи у вищих технічних навчальних закладах: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Я.В. Абсалямова ; Ін-т вищ. освіти АПН України. — К., 2005. — 20 с. — укp.

Розроблено теоретичні засади процесу професійної адаптації молодих викладачів іноземної мови до педагогічної діяльності у вищих технічних навчальних закладах (ВТНЗ). Конкретизовано структуру професіоналізму викладачів іноземної мови ВТНЗ як показника фахової адаптованості. Сформульовано педагогічні умови оптимізації структури та змісту освітньої системи як фактора впливу на профадаптацію молодих викладачів. Сформовано модель системи освіти на етапі професійної адаптації з урахуванням даних педагогічних умов і виявлених фахових потреб педагогів. Експериментально встановлено ефективність запропонованої моделі та розроблено науково-практичні рекомендації щодо організації професійної адаптації молодих викладачів іноземної мови ВТНЗ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш1 р30 + Ч489.518.5 +
Шифр НБУВ: РА337679

Рубрики:

      
6.

Авраменко К.Б. 
Методична підготовка вчителів початкових класів у педагогічних навчальних закладах України (1956 - 1996 рр.): Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / К.Б. Авраменко ; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. — К., 2002. — 20 с. — укp.

Вперше проаналізовано зміст та структуру методичної підготовки майбутніх учителів початкових класів у вищих педагогічних навчальних закладах України періоду 1956 - 1996 рр. Виявлено та науково обгрунтовано основні етапи (1956 - 1964, 1965 - 1984, 1985 - 1991, 1991 - 1996), визначено позитивні та негативні тенденції розвитку методичної підготовки вчителів початкових класів у вищих навчальних закладах України. Введено до широкого наукового обігу нові документи та факти - дані 107 архівних джерел. Удосконалено підходи до визначення методичної підготовки як складової професійної підготовки вчителів початкових класів. Розвинуто прогресивні ідеї національного досвіду підготовки вчителів даного профілю, визначено шляхи його творчого використання за сучасних умов реформування вищої педагогічної освіти.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.3 + Ч489.514(4УКР)
Шифр НБУВ: РА318802 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
7.

Алік Н.А. 
Допрофесійна підготовка майбутніх учителів освітньої галузі "Технологія" в умовах профільного навчання: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Н.А. Алік ; Черніг. держ. пед. ун-т ім. Т.Г.Шевченка. — Чернігів, 2009. — 19 с. — укp.

Обгрунтовано та розроблено методику допрофесійної підготовки майбутніх учителів освітньої галузі "Технологія" за умов профільного навчання з метою успішної адаптації до педагогічного ВНЗ. Розкрито різні підходи до трактування понять "технологія", "абітурієнт", "готовність майбутніх студентів до системи навчання", "пізнавальна активність", "організаційно-методична самостійність", обгрунтовано суть допрофесійної підготовки. Розроблено структурно-функціональну модель підготовки майбутніх учителів освітньої галузі "Технологія", яка передбачає етапи даного процесу, а саме: навчання у школі, на факультеті довузівської підготовки, у педагогічному ВНЗ. Розроблено методику допрофесійної підготовки майбутніх учителів освітньої галузі "Технологія", яка дозволяє визначити основні етапи діяльності вчителя й учня, викладача й абітурієнта. Результати дослідження експериментально апробовано у процесі допрофесійної підготовки майбутнього вчителя освітньої галузі "Технологія".

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.204 + Ч489.518.5 + Ж6 р(4УКР)3-2 +
Шифр НБУВ: РА363820

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
8.

Анісімова Л. С. 
Система педагогічних задач як засіб формування професійних умінь майбутніх учителів початкових класів: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Л. С. Анісімова ; Республік. вищ. навч. закл. " Крим. гуманіт. ун-т" (м. Ялта). — Ялта, 2011. — 20 с.: табл., рис. — укp.

Наведено результати комплексного аналізу проблеми формування професійних умінь майбутніх учителів початкових класів на основі застосування системи педагогічних задач. Обгрунтовано модель формування досліджуваного явища на основі системи педагогічних задач, методологічною основою проектування якої є системний, компетентнісний, особистісно зорієнтований і діяльнісний підходи. Уточнено базові поняття дослідження: "професійні вміння вчителя початкових класів", "система педагогічних задач", "професійна компетентність учителя початкових класів". Виявлено критерії, показники й охарактеризовано рівні сформованості означених умінь. Визначено організаційно-педагогічні умови ефективного формування професійних умінь майбутніх учителів початкових класів у процесі розв'язання системи педагогічних задач.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.252.414 + Ч489.518.3
Шифр НБУВ: РА384898 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
9.

Андрощук І.В. 
Формування естетичної культури майбутніх викладачів спеціальних дисциплін професійних навчальних закладів швейного профілю: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / І.В. Андрощук ; Ін-т пед. освіти і освіти дорос. АПН України. — К., 2008. — 21 с. — укp.

Розкрито суть естетичної культури майбутніх викладачів спеціальних дисциплін швейного профілю за умов зростання вимог до підготовки інженерно-педагогічних працівників. Визначено місце естетичної культури у структурі професійної підготовки даних фахівців. Проаналізовано стан формування естетичної культури у ВНЗ. Теоретично обгрунтовано концептуальні засади формування естетичної культури майбутніх викладачів спеціальних дисциплін швейного профілю. Обгрунтовано й експериментально перевірено модель, педагогічні умови та засоби її формування. Створено та структуровано зміст навчального курсу "Організація і методика виховної роботи". Визначено критерії та рівні сформованості естетичної культури даних студентів. Розроблено та впроваджено у практику діяльності ВНЗ, що здійснюють підготовку викладачів спеціальних дисциплін швейного профілю, методичні рекомендації щодо формування естетичної культури, а також навчальний курс "Організація та методика виховної роботи".

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.5 + Ч489.511.355 + М4 р(4УКР)3-2 +
Шифр НБУВ: РА360582

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
10.

Андрощук Л.М. 
Формування індивідуального стилю діяльності майбутнього вчителя хореографії: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Л.М. Андрощук ; Ін-т вищ. освіти АПН України. — К., 2009. — 20 с. — укp.

Проведено теоретико-експериментальне дослідження проблеми формування індивідуального стилю діяльності майбутньго вчителя хореографії. Розкрито сутність понять "індивідуальність", "індивідуальний стиль діяльності". Встановлено вимоги до індивідуальності педагога, розроблено типологію індивідуальних стилів діяльності. Визначено місце творчості як основи формування індивідуального стилю діяльності майбутнього вчителя хореографії. Розроблено й експериментально перевірено модель формування індивідуального стилю діяльності майбутнього вчителя хореографії. Виявлено, що впровадження даної моделі сприяє суттєвому підвищенню рівня сформованості індивідуального стилю діяльності майбутніх педагогів-хореографів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.5 +
Шифр НБУВ: РА362934

Рубрики:

      
11.

Атрощенко Т.О. 
Розвиток культури міжнаціонального спілкування майбутнього вчителя початкових класів: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Т.О. Атрощенко ; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. — К., 2005. — 22 с. — укp.

Досліджено проблему розвитку культури міжнаціонального спілкування майбутнього вчителя початкових класів і проаналізовано шляхи її вирішення у радянський період та на етапі розбудови української державності. Розроблено та впроваджено у практику діяльності вищих педагогічних навчальних закладів "Модель розвитку культури міжнаціонального спілкування" та спецкурс "Культура міжнаціонального спілкування". Визначено співвідношення національного й патріотичного виховання та культури міжнаціонального спілкування відповідно до завдань формування громадянської свідомості особистості за умов незалежної України. Запропоновано технологію розвитку культури міжнаціонального спілкування майбутнього вчителя початкових класів та експериментально перевірено її ефективність. Основні результати наукового дослідження впроваджено у навчальний процес вищих педагогічних навчальних закладів III - IV рівнів акредитації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.3 +
Шифр НБУВ: РА339903

Рубрики:

      
12.

Бєкірова Л. Е. 
Формування готовності майбутніх учителів початкових класів до застосування інтерактивних технологій навчання: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Л. Е. Бєкірова ; Ун-т менедж. освіти НАПН України. — К., 2010. — 20 с. — укp.

Проаналізовано педагогічну та психологічну літератури, визначено структуру, критерії, показники, рівні готовності майбутніх учителів початкових класів до застосування інтерактивних технологій навчання. Обгрунтовано й експериментально перевірено організаційно-педагогічні умови формування готовності майбутніх учителів початкових класів до застосування інтерактивних технологій навчання. Розроблено й обгрунтовано модель формування готовності майбутніх учителів початкових класів до застосування інтерактивних технологій навчання. Розроблено спецкурс "Підготовка майбутніх учителів початкових класів до застосування інтерактивних технологій", зошит для самостійної роботи студентів зі спецкурсу, рефлексивний щоденник, експериментальні додатки до педагогічних практик студентів спеціальності "Початкове навчання".

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.3 + Ч421.24
Шифр НБУВ: РА376340 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
13.

Бєлова Ю.Ю. 
Формування національних цінностей у студентів - майбутніх вчителів трудового навчання в процесі художньо-трудової діяльності: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Ю.Ю. Бєлова ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2004. — 20 с. — укp.

Розглянуто історичні аспекти та наукові передумови формування національних цінностей особистості. Обгрунтовано необхідність використання народної побутової культури та мистецтва як засобу формування національних цінностей. Розроблено критерії та рівні їх сформованості у майбутніх учителів трудового навчання. Розглянуто програму й методику експериментального формування національних цінностей за умов вивчення спецкурсу "Макетування українського народного житла та оформлення його інтер'єру". Експериментально показано ефективність дослідно-експериментальної роботи за умов наявності у студентів позитивної пізнавальної мотивації, усвідомлення ними змісту, форм і функцій художньо-трудової діяльності, активізації уваги та сприйняття студентами символіки народного мистецтва, що має виховний вплив. Зазначено про необхідність сприяння практичної участі студентів у вивченні народної побутової культури шляхом залучення їх до творчої діяльності на всіх етапах організації, підготовки та проведення художньо-трудової діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж6 р(4УКР)3-3 + Ч489.518.5 +
Шифр НБУВ: РА328632

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
14.

Бєльський Я. 
Теоретичні і методичні основи підвищення ефективності праці вчителів фізичного виховання: Автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.04 / Я. Бєльський ; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти Акад. пед. наук України. — К., 2000. — 46 с. — укp.

Розглянуто проблеми підвищення педагогічної майстерності вчителів фізичного виховання. На основі систематизації та узагальнення наукових праць, публікацій в Польщі, Україні, Росії та інших країнах, результатів власних досліджень, аналізу передового педагогічного досвіду та об'єктивно існуючої практики фізичного виховання учнів середніх загальноосвітніх навчальних закладів розроблено систему підвищення ефективності праці вчителів фізичного виховання. Обгрунтовано критерії оцінювання провідних педагогічних умінь, які детермінують доцільність фахових дій творчих педагогів та визначено ступінь їх впливу на результативність праці вчителя фізичного виховання, здатного ефективно працювати за сучасних умов реформування системи шкільної освіти у Польщі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.5(4ПОЛ) + Ч514(4ПОЛ) п91
Шифр НБУВ: РА311281 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
15.

Бєльчева Т.Ф. 
Формування готовності майбутніх учителів до складання та розв'язування навчально-пізнавальних завдань у початковій школі: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Т.Ф. Бєльчева ; Кіровоград. держ. пед. ун-т ім. В.Винниченка. — Кіровоград, 2008. — 20 с. — укp.

Проаналізовано стан розробки проблеми формування готовності майбутніх учителів до складання та розв'язування навчально-пізнавальних завдань (НПЗ) у початковій школі у науково-педагогічній та медичній літературі. Визначено, теоретично обгрунтовано суть і структуру даної готовності, її критерії та рівні сформованості, а також методи та форми професійної підготовки. Обгрунтовано та розроблено модель відповідної підготовки майбутніх учителів, яка дозволяє з'ясувати взаємозв'язки компонентів даної системи, умов і принципів професійної педагогічної підготовки. Впровадження даної моделі передбачає використання різних форм і методів роботи викладачів психолого-педагогічних дисциплін і методистів педагогічної практики. Доведено ефективність розробленої моделі, умов формування дослідженої професійної готовності та впровадження до навчального процесу спецкурсу "Педагогічне керівництво складанням і розв'язуванням навчально-пізнавальних завдань у професійній діяльності вчителя початкових класів" на підставі кількісних і якісних показників формувального експерименту. З використанням методів математичної статистики (Манна - Уітні, Вілкоксона, Пірсона) на підставі кількісного та якісного аналізу обробки результатів, одержаних за формувального експерименту, показано ефективність розробленої структурно-функціональної моделі підготовки майбутнього вчителя до складання та розв'язування НПЗ у початковій школі, зокрема, сформульованих згідно з організаційно-педагогічними умовами формування даної професійної готовності. Визначено позитивну динаміку її генези.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.3 + Ч421.220 +
Шифр НБУВ: РА355476

Рубрики:

      
16.

Білоус О.С. 
Дидактичні основи формування творчої активності студентів у процесі особистісно орієнтованого навчання (на матеріалі музичних дисциплін): Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.09 / О.С. Білоус ; Волин. держ. ун-т ім. Л.Українки. — Луцьк, 2005. — 20 с. — укp.

Конкретизовано зміст поняття творчої активності майбутніх учителів музики. Визначено її структурні компоненти, етапи розвитку, показники та рівні сформованості. Обгрунтовано доцільність використання особистісно орієнтованого підходу у процесі вивчення музичних дисциплін з метою формування творчої активності майбутніх учителів музики. Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено сукупність дидактичних умов, які забезпечують ефективність формування творчої активності у студентів засобами музичних дисциплін у процесі особистісно орієнтованого навчання. Удосконалено методику проведення занять з музично-педагогічних дисциплін та засоби індивідуальної роботи студентів. Створено й апробовано технологію формування творчої активності майбутніх учителів музики, побудовану на принципах рольової перспективи, використання задачного та імітаційно-ігрового підходів, педагогічної взаємодії, співробітництва та співтворчості у системі відносин "викладач - студент". Основні результати наукового дослідження впроваджено у практику навчальної діяльності у вищій школі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.5 + Щ31 р(4УКР)31-3 +
Шифр НБУВ: РА336798

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
17.

Базильчук Л. В. 
Підготовка майбутніх вчителів образотворчого мистецтва до організації позакласної роботи в загальноосвітніх школах: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Л. В. Базильчук ; Черкас. нац. ун-т ім. Б. Хмельницького. — Черкаси, 2010. — 21 с. — укp.

Проаналізовано теоретико-методологічні основи організації позакласної роботи. Розкрито суть підготовки майбутніх вчителів образотворчого мистецтва щодо організації позакласної роботи в загальноосвітніх школах. Розроблено структуру, визначено критерії та рівні їх готовності щодо даного виду професійної діяльності. Проведено педагогічну діагностику сформованості вихідного рівня готовності студентів щодо організації позакласної роботи. Запропоновано модель підготовки майбутніх вчителів образотворчого мистецтва щодо організації позакласної роботи в загальноосвітніх школах та експериментально перевірено її ефективність.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.5 + Ч421.385 + Щ10 р(4УКР)3-34
Шифр НБУВ: РА371961 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
18.

Баранова О.А. 
Підготовка майбутніх учителів початкових класів до попереджувально-корекційної роботи з учнями: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / О.А. Баранова ; Центр. ін-т післядиплом. пед. освіти АПН України. — К., 2001. — 22 с. — укp.

Розглянуто проблему підготовки майбутніх учителів початкових класів до попереджувально-корекційної роботи з учнями. З'ясовано основні параметри педагогічної технології, яка забезпечує стійку результативність підготовки у вищому навчальному закладі майбутнього вчителя початкових класів в зазначеному напрямку. У ході експерименту застосовано модель формування готовності студентів до самореалізації у визначеній галузі, виявлено наявність взаємодії та взаємозалежності мотиваційного, змістового та процесуального компонентів. Розроблено й опробовано спецкурс для студентів за спеціальністю "Педагогіка і методика початкового навчання."

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.3
Шифр НБУВ: РА315242 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
19.

Баркасі В.В. 
Формування професійної компетентності в майбутніх учителів іноземних мов: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / В.В. Баркасі ; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського (м.Одеса). — О., 2004. — 21 с. — укp.

Досліджено та обгрунтовано необхідність формування професійної компетентності в майбутніх учителів іноземних мов, визначено її суть і структуру. Теретично обгрунтовано модель процесу формування професійної компетентності, засоби її реалізації та компоненти (когнітивно-технологічний, соціальний, полікультурний, аутопсихологічний, персональний). Наведено критерії й охарактеризовано рівні даної компетентності, а також розроблено методику діагностики. Експериментально апробовано ефективність запропонованих педагогічних умов формування професійної компетентності в майбутніх учителів іноземних мов.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш1р31(4УКР) + Ч489.518.5 +
Шифр НБУВ: РА330509

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
20.

Бахіча Е. Е. 
Підготовка майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів до професійної діяльності в полікультурному середовищі Криму: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.08 / Е. Е. Бахіча ; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К.Д. Ушинського". — О., 2011. — 21 с. — укp.

Розроблено педагогічні умови підготовки майбутніх вихователів до професійної діяльності в полікультурному середовищі Криму (відтворення в змісті навчання інформації про культурні традиції народів, що мешкають на території Криму, наявність практичних завдань, що спонукають до усвідомлення й опанування методики полікультурного виховання дітей дошкільного віку на засадах толерантності, організації виховної роботи, що забезпечує набуття майбутніми вихователями особистого досвіду толерантної взаємодії і співпраці в полікультурному середовищі). Визначено поняття "полікультурне середовище Криму", "полікультурне середовище дошкільного навчального закладу". Описано складові, критерії, показники й охарактеризовано рівні готовності майбутніх вихователів до професійної діяльності на засадах толерантності за умов полікультурного середовища дошкільного навчального закладу. Розроблено й експериментально апробовано методику реалізації педагогічних умов формування в майбутніх вихователів готовності до роботи з дітьми на засадах толерантності в полікультурному середовищі дошкільних навчальних закладів Криму.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.1
Шифр НБУВ: РА382223 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського