Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (2098)Книжкові видання та компакт-диски (1897)Журнали та продовжувані видання (43)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч489.518$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 318
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Дергач М.А. 
Дидактичні умови застосування гіпертекстових програм у процесі вивчення гуманітарних дисциплін (на матеріалі історії музики): Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / М.А. Дергач ; Київ. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 1998. — 18 с. — укp.

Дисертацію присвячено питанням використання гіпертекстів у викладанні музично-історичних дисциплін. В роботі досліджено закономірності функціонування, зміст і призначення гіпертекстів в традиційному навчальному процесі. Встановлено, що комплексне застосування гіпертекстів суттєво підвищує якість вивчення гуманітарних курсів в межах будь-якої системи навчання. Запропоновано, теоретично обгрунтовано та практично апробовано дидактичну модель, що поєднує гіпертекстовані та традиційні форми і засоби навчання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.5

Рубрики:

      
2.

Совгіра С.В. 
Підготовка майбутнього вчителя до екологічного виховання старшокласників (на краєзнавчому матеріалі): Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / С.В. Совгіра ; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 1999. — 20 с. — укp.

Дисертацію присвячено проблемам підготовки майбутніх вчителів до екологічного виховання старшокласників (на краєзнавчому матеріалі). В першому розділі розкрито мету, завдання, суть екологічного краєзнавства, визначено стрижневі лінії в екологічному краєзнавстві; розкрито стан проблеми в теорії і на практиці загальноосвітньої школи, теоретичні основи і особливості професійної еколого-краєзнавчої підготовки майбутніх учителів. В другомму розділі розкрито зміст, методику і результати дослідно-експериментальної роботи у підготовці майбутнього вчителя до екологічного виховання старшокласників. Аналіз результатів дослідженняч показав, що рівень готовності студентів експериментальної групи значно вищий, ніж у контрольній. Це підтверджує ефективність розробленої методики підготовки студентів до екологічного виховання старшокласників.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.5 + Б1р(4УКР)21р3

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
3.

Олещук В.В. 
Підготовка студентів факультетів фізичної культури до військово-патріотичного виховання учнів: Автореф. дис... канд. наук з фіз. виховання і спорту: 24.00.02 / В.В. Олещук ; Волин. держ. ун-т ім. Л.Українки. — Луцьк, 1999. — 20 с. — укp.

Обгрунтовано зміст та структуру формування військово-патріотичних знань особистості майбутнього вчителя фізичної культури. Теоретично обгрунтовано та експериментально перевірено технологію професійної підготовки студентів, формування у них професійних якостей для здійснення військово-патріотичного виховання учнів у процесі навчально-пізнавальної діяльності. Встановлено, що технологія формування у них військово-патріотичних знань базується на основі використання активних методів навчання, систематичної краєзнавчо-туристичної роботи, вирішенні професійних ситуацій.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч51 р30 + Ч489.518.5

Рубрики:

      
4.

Матіяш В.В. 
Педагогічне краєзнавство в підготовці майбутніх учителів початкових класів до гуманітаризації навчання: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / В.В. Матіяш ; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського {Одеса}. — О., 1999. — 19 с. — укp.

У дисертації досліджується проблема підготовки майбутніх учителів початкових класів до гуманітаризації навчання засобами педагогічного краєзнавства. Уточнено і науково обгрунтовано сутність поняття "педагогічне краєзнавство". Визначено сутність і структуру готовності вчителя до гуманітаризації навчання. З'ясовано рівневу характеристику означеного феномену. Розроблено і експериментально апробовано модель підготовки фахівця до гуманітаризації навчання засобами педагогічного краєзнавства, визначено педагогічні умови її функціонування у вищій педагогічній школі. Матеріали і результати дослідження можуть бути використані в навчально-виховному процесі вищих педагогічних закладів, у системі післядипломної освіти вчителів, у роботі вчителів-практиків початкової школи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.1 + Ч489.518.3

Рубрики:

      
5.

Гунько С.О. 
Формування системи знань про інформаційні технології у майбутніх вчителів початкових класів: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / С.О. Гунько ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 1999. — 20 с. — укp.

Модернізовано зміст та структуру системи знань про інформаційні технології у майбутніх вчителів початкових класів. Теоретично обгрунтовано та експериментально перевірено технологію професійної підготовки студентів, формування у них системи знань про інформаційні технології у процесі навчально-пізнавальної діяльності. Встановлено, що формування у майбутніх вчителів системи знань про інформаційні технології базується на основі використання активних методів навчання, реалізації модульно-рейтингової технології організації навчального процесу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч479.518.3 + Ч489.518.3

Рубрики:

      
6.

Гусак П.М. 
Теорія і технологія диференційованого навчання майбутніх учителів початкових класів: Автореф. дис... д-ра пед. наук.: 13.00.01 / П.М. Гусак ; Нац. пед. ун-т ім. М.Драгоманова. — К., 1999. — 37 с. — укp.

Проведено дослідження теоретичних та технологічних чинників диференціації навчання у вищому закладі освіти. Доведено актуальність функціонування диференційованих процесів у межах інтеграційних характеристик, які проявляються у побудові системи дидактичної підготовки та цілісності логічної структури змісту навчального матеріалу дисципліни. Визначено методологічні основи моделі диференційованого навчання в процесі дидактичної підготовки учителів початкових класів та експериментально перевірено ефективність її функціонування у вищому закладі освіти. Практичне втілення теоретичної моделі диференційованого навчання здійснюється шляхом варіативного забезпечення мотиваційно-цільового (вільний вибір студентом індивідуальної траєкторії навчання, стимулювання продуктивної діяльності), змістового (логічне структурування змісту навчального матеріалу), процесуального (модульно-блочний спосіб засвоєння логічної структури) та контрольно-регулюючого (рейтингова оцінка за рівнями засвоєння) компонентів навчання. Технологія диференційованого навчання описується на прикладі забезпечення дидактичної підготовки майбутніх учителів початкових класів за фазами та етапами її протікання. Кількісний та якісний аналіз ефективності експериментального навчання дозволяє стверджувати його позитивний вплив на формування різнорівневих дидактичних знань та умінь студентів, розвиток їхніх педагогічних творчих здібностей.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.3

Рубрики:

      
7.

Смолюк В.І. 
Формування національної самосвідомості майбутніх вчителів фізичної культури: Автореф. дис... канд. наук з фіз. виховання і спорту: 24.00.02 / В.І. Смолюк ; Волин. держ. ун-т ім. Л.Українки. — Луцьк, 1999. — 18 с. — укp.

У дисертації модернізовано зміст та структуру національної самосвідомості особистості майбутнього вчителя фізичної культури. Теоретично обгрунтовано та експериментально перевірено технологію професійної підготовки студентів, формування у них національної самосвідомості у процесі навчально-пізнавальної діяльності. Встановлено, що технологія формування у них національної самосвідомості базується на основі використання активних методів навчання, систематичної краєзнавчо-туристичної роботи, вирішенні професійних ситуацій.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч51р30 + Ч489.518.5

Рубрики:

      
8.

Ковальчук Г.О. 
Формування професійних педагогічних умінь у студентів - майбутніх викладачів економіки: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Г.О. Ковальчук ; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 1999. — 18 с. — укp.

Дисертацію присвячено проблемам професійної педагогічної підготовки студентів - майбутніх викладачів економіки. Містяться теоретичні і експериментальні дослідження питання використання проектно-технологічного підходу до формування професійних педагогічних умінь майбутніх викладачів економіки. Запропоновано, теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено концептуальну модель реалізації навчальної технології в системі психолого-педагогічної підготовки студентів економічного університету до діяльності викладача. Розроблено експериментальну програму дисципліни "Методика викладання економіки" ("МВЕ"), обгрунтовано зміст основних напрямків реалізації процесу її вивчення. Експериментально перевірено вплив сукупності форм, методів і засобів навчання, зокрема, навчального проектування, за цією програмою на формування професійних педагогічних умінь майбутніх викладачів економіки.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.5

Рубрики:

      
9.

Соловйов Ю.І. 
Система підготовки вчителів початкової школи України (1991-1997 рр.): Автореф. дис... канд. іст. наук: 07.00.01 / Ю.І. Соловйов ; Донец. держ. ун-т. — Донецьк, 1999. — 18 с. — укp.

Дисертація присвячена проблемі підготовки вчителів початкової школи в незалежній Україні. В роботі доведена необхідність і напрямки реформування системи освіти. Простежені зміни в структурі навчальних закладів по підготовці вчителів означеної категорії. Обгрунтований та показаний процес переходу до безперервної ступеневої освіти в цій галузі. На основі вивчення стану матеріально-технічної бази навчальних закладів, недоліків у фінансуванні, окреслені можливі шляхи виходу з кризового стану. Досліджені проблеми оновлення змісту навчання та виховання майбутніх вчителів початкової школи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.3

Рубрики:

      
10.

Хомич Л.О. 
Система психолого-педагогічної підготовки вчителя початкових класів: Автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.04 / Л.О. Хомич ; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. — К., 1999. — 38 с. — укp.

Дисертація містить дослідження методологічних, історико-теоретичних і методичних аспектів професійної підготовки вчителя початкових класів. Розглянуто становлення і розвиток педагогічної освіти за рубежем, сучасні зарубіжні технології підготовки вчителя початкових класів, проведено порівняльний аналіз педагогічної освіти України у світовому контексті. На основі цього визначені історичні етапи професійної освіти вчителя початкових класів і тенденції його психолого-педагогічної підготовки. Розроблено концептуальну модель системи психолого-педагогічної підготовки вчителя початкових класів в основі якої цільова комплексна програма, що реалізована у вищих педагогічних закладах III і IV рівнів акредитації. В основу її розробки покладено загальні принципи організації педагогічного процесу та основні напрями конструювання змісту психолого-педагогічної підготовки, що забезпечують формування вчителя-дослідника, який перебуває у постійному пошуку ефективних і раціональних методів навчання і виховання. Педагогічні умови реалізації перевірялись на п'яти стадіях психолого-педагогічної підготовки вчителя початкових класів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч479.518.3 + Ч489.518.3

Рубрики:

      
11.

Флешар Е. 
Дидактичні основи підготовки студентів - майбутніх вчителів біології до реалізації екологічної освіти: Автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.02 / Е. Флешар ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 1999. — 41 с. — укp.

Досліджено особливості підготовки майбутніх вчителів до екологічної освіти школярів. Розроблено концепцію формування готовності студентів - майбутніх вчителів біології та охорони навколишнього середовища, зміст екологічних знань до курсу біології, а також методику їх засвоєння в ході лабораторних занять на місцевості в системі орнітологічних і фенологічних спостережень. Виявлено ознаки готовності вчителя до екологічної освіти, розроблено систему педагогічних засобів, що забезпечують її формування, установлено закономірності ефективної організації цього процесу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.27 + Ч489.518.5 + Е.р(4ПОЛ)21-34,022
Шифр НБУВ: РА305497 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
12.

Ткаченко Т.В. 
Формування професійно-педагогічної культури майбутнього вчителя музики: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Т.В. Ткаченко ; Харк. держ. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2000. — 22 с. — укp.

Досліджено проблему створення професійно-педагогічної культури студентів. Розкрито її сутність і зміст. Охарактеризовано її структурні та функціональні компоненти. Визначено та теоретично обгрунтовано педагогічні умови формування професійно-педагогічної культури майбутнього вчителя музики у процесі занять з постановки голосу. На основі педагогічного експерименту підтверджено доступність та ефективність методики формування професійно-педагогічної культури майбутнього вчителя.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ31р(4УКР)31 + Ч489.518.5
Шифр НБУВ: РА312227 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
13.

Закорченна Г.М. 
Підготовка студентів до педагогічного менеджменту в дошкільній освіті: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Г.М. Закорченна ; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського. — О., 2000. — 20 с. — укp.

Досліджено закономірності організації процесу професійної підготовки студентів до педагогічного менеджменту в дошкільній освіті на рівні керівництва сучасним дошкільним виховним закладом. Теоретично обгрунтовано концепцію сутності та функціональної структури професійної діяльності керівника дошкільного закладу як менеджера дошкільної освіти, визначено її етапи та способи реалізації. Виявлено рівні оволодіння студентами основними функціями педагогічного менеджменту та розроблено методику їх діагностики. Експериментально апробовано ефективність чотирьох технологій підготовки студентів до здійснення функцій педагогічного менеджменту в дошкільній освіті.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.1
Шифр НБУВ: РА310516 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
14.

Данилко М.Т. 
Формування готовності до професійної діяльності майбутніх учителів фізичної культури: Автореф. дис... канд. наук з фіз. виховання і спорту: 24.00.02 / М.Т. Данилко ; Волин. держ. ун-т ім. Л.Українки. — Луцьк, 2000. — 19 с. — укp.

У роботі визначено зміст, структуру і взаємозв'язки основних видів діяльності вчителя фізичної культури. Виявлено залежність оцінок значимості компонентів професійної готовності від рівня кваліфікації фахівця. Запропоновано технологію формування готовності майбутніх учителів до професійної діяльності, основою якої є взаємозв'язки всіх компонентів навчального процесу за умов дотримання визначених принципів, етапів, форм і методів навчання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.5 + Ч514(4УКР)п91
Шифр НБУВ: РА308795 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
15.

Бєльський Я. 
Теоретичні і методичні основи підвищення ефективності праці вчителів фізичного виховання: Автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.04 / Я. Бєльський ; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти Акад. пед. наук України. — К., 2000. — 46 с. — укp.

Розглянуто проблеми підвищення педагогічної майстерності вчителів фізичного виховання. На основі систематизації та узагальнення наукових праць, публікацій в Польщі, Україні, Росії та інших країнах, результатів власних досліджень, аналізу передового педагогічного досвіду та об'єктивно існуючої практики фізичного виховання учнів середніх загальноосвітніх навчальних закладів розроблено систему підвищення ефективності праці вчителів фізичного виховання. Обгрунтовано критерії оцінювання провідних педагогічних умінь, які детермінують доцільність фахових дій творчих педагогів та визначено ступінь їх впливу на результативність праці вчителя фізичного виховання, здатного ефективно працювати за сучасних умов реформування системи шкільної освіти у Польщі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.5(4ПОЛ) + Ч514(4ПОЛ) п91
Шифр НБУВ: РА311281 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
Категорія: Біологічні науки   
16.

Іванців О.Я. 
Підготовка студентів біологічних факультетів університетів до педагогічної діяльності в процесі вивчення фахових дисциплін: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / О.Я. Іванців ; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 2000. — 18 с. — укp.

Дисертацію присвячено проблемі готовності студентів університету до застосування фахових предметних знань у педагогічній практиці. Встановлено рівні сформованості та критерії готовності студентів-біологів університету як майбутніх учителів. Виявлено дидактичні можливості успішної підготовки студенів-біологів університетів до педагогічної діяльності в умовах університетської освіти за рахунок педагогічного спрямування змісту, форм і методів навчання біологічних дисциплін, раціональної організації самостійної роботи студентів вивчення передового педагогічного досвіду учителів за матеріалами дослідження.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Е.р(4УКР)21 р(4УКР)3,022 + Ч489.518.5
Шифр НБУВ: РА310964 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
17.

Засєкіна Л.В. 
Особливості формування професійно-творчого мислення майбутнього фахівця іноземної мови: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Л.В. Засєкіна ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2000. — 19 с. — укp.

Визначено, що професійно-творче мислення фахівця іноземної мови характеризується специфічним змістом, багатокомпонентною структурою та рівнями розвитку. Теоретично обгрунтовано та експериментально перевірено, що ефективне формування професійно-творчого мислення майбутнього фахівця іноземної мови можливе на основі цілеспрямованого спеціально організованого навчання. Сконструйовано та апробовано експериментальну технологію формування професійно-творчого мислення майбутнього фахівця іноземної мови, яку представлено системою педагогічних завдань на матеріалі англійської мови та інструкціями алгоритмізованого і евристичного типів для їх розв'язання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913.0 + Ч489.518.5
Шифр НБУВ: РА307909 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
18.

Голота Н.М. 
Формування художніх і конструктивних умінь у майбутніх вихователів дошкільних закладів: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.08 / Н.М. Голота ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2000. — 20 с. — укp.

Дисертацію присвячено формуванню художніх і конструктивних умінь у майбутніх спеціалістів дошкільного профілю. Проведений аналіз педагогічних, психологічних, методичних джерел свідчить про відсутність спеціальних досліджень з даної проблеми. На основі дослідження розроблено та обгрунтовано програму курсу "Художня праця" для дошкільних відділень педагогічних вузів. Визначено структуру художніх і конструктивних умінь, виявлено основні умови ефективності їх формування, відображено процес і результати експериментального дослідження. Методикою експерименту передбачалось створення спеціально орієнтованої творчої навчальної діяльності, спрямованої на формування художніх і конструктивних умінь за допомогою системи навчальних і творчих завдань. Аналіз результатів експерименту доводить ефективність розробленої методики формування художніх і конструктивних умінь у майбутніх вихователів дошкільних закладів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.1
Шифр НБУВ: РА310523 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
19.

Пащенко С.Ю. 
Підготовка соціальних педагогів до організації освітньо-дозвіллєвої діяльності учнівської молоді: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / С.Ю. Пащенко ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2000. — 19 с. — укp.

Виявлено психолого-педагогічні умови, які забезпечують ефективну підготовку соціального педагога до організації освітньо-дозвіллєвої діяльності. Теоретично обгрунтовано та експериментально доведено доцільність, а також особливість етапів і форм роботи зі студентами, включення їх у творчу професійну діяльність шляхом практичної роботи за різними видами методик та соціально-педагогічних практик, що дозволило здійснювати корекцію процесу професійної підготовки студентів за даним напрямком.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.203 + Ч489.518.5
Шифр НБУВ: РА310089 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
20.

Саган О.В. 
Формування художньо-графічних умінь і навичок майбутніх учителів початкових класів: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / О.В. Саган ; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 2000. — 18 с. — укp.

Науково обгрунтовано місце та роль художньо-графічної діяльності у структурі професійної підготовки педагогів. Висвітлено теорію та практику формування художньо-графічних умінь та навичок майбутніх учителів початкових класів. Розкрито теоретичні передумови їх формування у процесі навчання у вузі. Висвітлено досвід роботи відповідних підрозділів у руслі проблеми, що вивчалася, а також наукові передумови інтегративного підходу до художньо-графічної підготовки майбутніх учителів початкової ланки освіти у процесі вивчення математики та художніх дисциплін. Визначено комплекс організаційно-педагогічних умов формування художньо-графічних умінь і навичок.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.3 + Щ15р(4УКР)3-3
Шифр НБУВ: РА308694 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського