Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (315)Книжкові видання та компакт-диски (174)Журнали та продовжувані видання (2)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч511.143$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 46
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Боднар Я.Б. 
Теоретичні та методологічні засади фізичного виховання молоді Галичини кінця ХІХ - початку ХХ століття (до 1939 р.): Автореф. дис... канд. наук з фіз. виховання і спорту: 24.00.02 / Я.Б. Боднар ; Львів. держ. ін-т фіз. культури. — Л., 2002. — 18 с. — укp.

Визначено передумови зародження науково-методичної думки в галузі фізичного виховання в Галичині наприкінці XIX - на початку XX ст. (до 1939 р.). Охарактеризовано розвиток теоретичної думки щодо фізичного виховання у працях провідних педагогів Галичини. Досліджено основні принципи, засоби, форми фізичного виховання молоді, виявлено специфічні особливості організації фізичного виховання молоді в Галичині даного періоду.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч511.143г(4УКР)
Шифр НБУВ: РА318531 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Географічні рубрики:

      
2.

Носко М.О. 
Теоретичні та методичні основи формування рухової функції у молоді під час занять фізичною культурою та спортом: Автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.09 / М.О. Носко ; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 2003. — 53 с. — укp.

Розроблено й теоретично обгрунтовано класифікацію фізичних вправ відносно вектора гравітації, тобто виконання фізичних вправ різного рівня гравітаційного навантаження. Установлено вплив даних вправ на моторику молоді у порівнянні з тими, хто не займається фізичною культурою та спортом. Висвітлено кількісні характеристики просторового положення тіла школярів та молоді за різних умов гравітаційного навантаження. Вивчено кількісні характеристики біомеханічних властивостей м'язів, які беруть найактивнішу участь під час виконання техніки вправ різного рівня гравітаційного навантаження, вплив якого на стан серцево-судинної системи організму молоді експериментально доведено. Визначено коефіцієнти потужності роботи та частоти її скорочень. Розроблено методику та засоби впливу на покращання стану здоров'я, фізичного розвитку, фізичної підготовленості молоді. Набули подальшого розвитку дослідження вікових особливостей розвитку моторики школярів різних вікових груп і молоді, яка займається фізичною культурою та спортом, а також умови формування складних структур рухових дій.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч511.143 + Ч511.483 +
Шифр НБУВ: РА325673

Рубрики:

      
3.

Півень О.П. 
Розвиток фізичного виховання молоді в Україні (1917 - 1930 рр.): Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / О.П. Півень ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2004. — 19 с. — укp.

Розкрито передумови створення вітчизняної теорії фізичного виховання молоді в Україні. Проаналізовано процес становлення й розвитку основоположних концепцій фізичного виховання, його завдань, змісту, засобів, методів і організаційних форм. Показано взаємозв'язок теорії та практики фізичного, громадсько-педагогічного руху, соціально-економічних і політичних особливостей держави у період 1917 - 1930 рр. Висвітлено роль у цьому процесі педагогів, лікарів, соцілогів, громадських діячів. Значну увагу приділено особливостям формування фізичного виховання молоді як складової частини вітчизняної системи. Узагальнено матеріал про роль уряду та передової громадськості у реалізації ідей фізичного виховання, формування здорового способу життя молоді. Розкрито значення педагогічної журналістики у популяризації поглядів авторитетних українських вчених і педагогів-практиків у галузі фізичного виховання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч511.143 г(4УКР)6 +
Шифр НБУВ: РА334245

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
4.

Юмашева Л.І. 
Корекція порушень постави студентів музичного вищого навчального закладу у процесі фізичного виховання: автореф. дис... канд. наук з фіз. виховання і спорту: 24.00.02 / Л.І. Юмашева ; Нац. ун-т фіз. виховання і спорту України. — К., 2007. — 20 с. — укp.

Розроблено й експериментально обгрунтовано програмний зміст процесу фізичного виховання (ФВ), що забезпечує корекцію професійно-залежних порушень постави студентів музичного ВНЗ. На підставі виявлених індивідуальних показників порушення постави розроблено методичні підходи щодо формування коригувальних м'язових напружень шляхом використання запантетованих технічних пристроїв. деталізовано шкалу визначення ступеня вираженості кіфотичної постави. Обгрунтовано переваги розроблених пристроїв і їх застосування, що збільшують можливості технічних засобів для корекції порушень постави. З'ясовано особливості можливостей використання методів, технології та організації процесу ФВ студентів музичного ВНЗ у формуванні фізичного здоров'я. Розвинено можливості використання прийомів ідеомоторного тренування для забезпечення кінестатичного сприйняття сформованої постави.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч511.143 +
Шифр НБУВ: РА353020

Рубрики:

      
5.

Степанова І.В. 
Засоби степ-аеробіки в системі урочних занять з фізичної культури дівчат 13-14 років: Автореф. дис... канд. наук з фіз. виховання і спорту: 24.00.02 / І.В. Степанова ; Львів. держ. ун-т фіз. культури. — Л., 2007. — 20 с. — укp.

Розроблено зміст уроків фізичної культури з цілеспрямованим використанням засобів степ-аеробіки для дівчат віком 13-ти та 14-ти років з метою вирішення актуальної проблеми пошуку інноваційних підходів щодо організації уроків фізичної культури з урахуванням інтересів та вікових особливостей дівчат-підлітків для розв'язання завдань оздоровлення. Досліджено фізичний розвиток та фізичну підготовленість, фізичну працездатність (<$Eroman PWC sub 170>), рівень фізичного (соматичного) здоров'я та ступінь статевої зрілості дівчат віком 13-ти та 14-ти років. Встановлено кореляційний взаємозв'язок між показниками фізичної підготовленості та фізичного здоров'я. Розглянуто взаємозв'язок ступеня статевої зрілості з показниками фізичного розвитку та фізичної підготовленості дівчат віком 13-ти та 14-ти років, що дає можливість цілеспрямовано впливати за допомогою фізичних вправ на розвиток окремих фізичних якостей для одержання оздоровчого ефекту. Вперше запропоновано систему занять з фізичної культури для дівчат середнього шкільного віку з використанням засобів степ-аеробіки, яка спрямована на підвищення рівня фізичної підготовленості, фізичного (соматичного) здоров'я, інтересу до занять фізичною культурою з урахуванням ступеня статевої зрілості та фізичної працездатності дівчат віком 13-14-ти років.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч511.143 +
Шифр НБУВ: РА351334

Рубрики:

      
6.

Королінська С.В. 
Клубна форма організації фізичного виховання у вищих навчальних закладах: Автореф. дис... канд. наук з фіз. виховання і спорту: 24.00.02 / С.В. Королінська ; Львів. держ. ун-т фіз. культури. — Л., 2007. — 20 с. — укp.

Досліджено проблему удосконалення організації фізичного виховання студентів ВНЗ. Розроблено концепцію клубної форми організації занять з фізичного виховання. Виявлено мотиваційні пріоритети молоді, особливості рухового режиму студентів та динаміку захворюваності. Охарактеризовано фізичний стан і рівень підготовки студентів у процесі занять різними видами рухової активності. Вперше визначено найбільш ефективні умови клубної форми організації занять. Експериментально підтверджено ефективність розробленої концепції організації фізичного виховання, в основу якої покладено максимальне врахування фізкультурно-оздоровчих і спортивних інтересів студентів, їх фізичного стану, попереднього досвіду фізкультурно-оздоровчої практики та наявної матеріально-технічної бази. Основні результати наукового дослідження впроваджено у практику навчального процесу Національного фармацевтичного університету. Розроблено практичні рекомендації щодо впровадження нових форм клубної роботи в системі вузівської підготовки для викладачів фізичного виховання, керівників спортивних клубів і студентів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч511.143 + Ч481.354 + Ч481.387 +
Шифр НБУВ: РА350897

Рубрики:

      
7.

Хлєбцевич К.В. 
Соціальна адаптація дітей-сиріт засобами фізичного виховання і спорту: Автореф. дис... канд. наук з фіз. виховання і спорту: 24.00.02 / К.В. Хлєбцевич ; Харк. держ. акад. фіз.1культури. — Х., 2007. — 21 с. — укp.

Досліджено морфофункціональні особливості, розвиток руховних та психологічних якостей дітей-сиріт у порівнянні з дітьми з сімей віком 12 - 13-ти та 15 - 16-ти років, а також їх зміни протягом чотирьох років з використанням занять фізичною культурою. Виявлено вплив занять фізичними вправами та певними видами спорту на формування специфічних психологічних якостей дітей і підлітків-сиріт. На підставі результатів проведених досліджень розроблено та впроваджено до практичної діяльності методичні рекомендації щодо індивідуального використання занять фізичними вправами та різними видами спорту дітей-сиріт з метою їх соціальної адаптації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*644.123*332.1-213.1 + Ч511.143 +
Шифр НБУВ: РА350147

Рубрики:

      
8.

Лошицька Т.І. 
Модельно-цільові характеристики фізичної підготовленості юнаків призовного віку в системі фізичного виховання: автореф. дис... канд. наук з фіз. виховання і спорту: 24.00.02 / Т.І. Лошицька ; Нац. ун-т фіз. виховання і спорту України. — К., 2007. — 22 с. — укp.

Розглянуто питання удосконалення системи підготовки призовників до служби у Збройних силах України за умов їх реформування. Викладено експериментальну методику занять, яка базується на поділі юнаків для занять з урахуванням рівня фізичного здоров'я та раціональному співвідношенні засобів та методів фізичного виховання на основі комплексних досліджень і факторного аналізу фізичного стану юнаків 18 - 20-ти років. Визначено рівень фізичної підготовки призовного контингенту, розроблено "мінімальні" та "належні" норми, що відповідають "безпечному" рівню здоров'я. Описано рівняння для моделювання індивідуальних показників фізичної підготовки з урахуванням особливостей фізичного розвитку. Висвітлено суттєву динаміку показників даної підготовки та фізичного здоров'я юнаків, які навчалися за експериментальною методикою.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч511.143 +
Шифр НБУВ: РА353248

Рубрики:

      
9.

Церковна 
Професійно-прикладна фізична підготовка студентів технічних вищих навчальних закладів на основі факторної структури їх рухової та психофізіологічної підготовленості: автореф. дис... канд. наук з фіз. виховання та спорту: 24.00.02 / Олена Вікторівна Церковна ; Харківська держ. академія фізичної культури. — Х., 2007. — 21 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч511.143
Шифр НБУВ: РА352491

Рубрики:

      
10.

Бакіко І.В. 
Поєднання базової і варіативної частин програми з фізичної культури школярів: Автореф. дис... канд. наук з фіз. виховання і спорту: 24.00.02 / І.В. Бакіко ; Львів. держ. ун-т фіз. культури. — Л., 2007. — 17 с. — укp.

Здійснено порівняльний аналіз програм з фізичної культури для учнів загальноосвітньої школи. Вперше обгрунтовано зміст варіативної частини програми з фізичної культури для загальноосвітніх шкіл з різною матеріальною базою. Встановлено співвідношення базової та варіативної частин шкільної програми, що складає у молодшому шкільному віці 70 : 30 %; середньому - 60 : 40 %; старшому - 50 : 50 % навчального матеріалу. Досліджено процес формування науково-методичних та нормативних засад програм фізичної культури загальноосвітніх шкіл в Україні протягом останніх 10-ти років. Вивчено ставлення учителів фізичної культури та батьків до фізичного виховання школярів. Розроблено експериментальну шкільну програму з фізичної культури та перевірено її ефективність.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч511.143 + Ч421.354 +
Шифр НБУВ: РА351076

Рубрики:

      
11.

Карачевська Н.В. 
Навчально-ігрове середовище як важливий чинник виховання емоційно-вольових якостей молодших школярів на уроках фізичної культури: Автореф. дис... канд. наук з фіз. виховання та спорту: 24.00.02 / Н.В. Карачевська ; Львів. держ. ун-т фіз. культури. — Л., 2007. — 20 с. — укp.

Розроблено й апробовано модель навчально-ігрового середовища як цілісної системи, в якій процес виховання емоційно-вольових якостей є системотворчим чинником. Розглянуто теоретико-методологічний, психолого-педагогічний та технологічний блоки даної моделі. Доведено необхідність використання навчально-ігрового середовища у комплексі засобів фізичного виховання з метою розвитку емоційно-вольових якостей дітей молодшого шкільного віку. Розкрито особливості зв'язків між компонентами навчально-ігрового середовища, врахування яких дозволяє забезпечити виховання емоційно-вольових якостей у процесі навчання молодших школярів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.21 + Ч421.354 + Ю983.520.2 + Ч511.143 +
Шифр НБУВ: РА351163

Рубрики:

      
12.

Романчук В.М. 
Обгрунтування змісту та організації форм фізичної підготовки курсантів вищих військових навчальних закладів технічного профілю: Автореф. дис... канд. наук з фіз. виховання і спорту: 24.00.02 / В.М. Романчук ; Львів. держ. ун-т фіз. культури. — Л., 2007. — 22 с.: рис. — укp.

Досліджено зміст і організацію форм фізичної підготовки за умов існуючої системи фізичної підготовки у Вищих військових навчальних закладах (ВВНЗ) Збройних Сил (ЗС) України та залежність рівня загальних і спеціальних фізичних якостей, психофізіологічних і психологічних якостей, рівня успішності навчання та рівня соматичного здоров'я від організації занять фізичними вправами. Обгрунтовано зміст і організацію фізичної підготовки та доведено її ефективність на різних етапах військово-професійного навчання курсантів ВВНЗ технічного профілю. Розроблено й експериментально обгрунтовано зміст і організацію тренажів з їх даної підготовки, визначено взаємозв'язок і взаємообумовленість форм фізичної підготовки на етапах навчання курсантів, а також взаємозв'язок між її рівнем і професійно важливими психофізіологічними, психічними, функціональними станами, рівнем здоров'я та якості навчання курсантів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч511.143 +
Шифр НБУВ: РА350668

Рубрики:

      
13.

Гладощук О.Г. 
Педагогічні умови вдосконалення культури зміцнення здоров'я студентів в системі фізичного виховання у вищому навчальному закладі: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / О.Г. Гладощук ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2008. — 20 с. — укp.

Обгрунтовано шляхи підвищення культури зміцнення здоров'я й удосконалено педагогічні умови формування здорового способу життя сучасної студентської молоді. Визначено вплив позитивних і негативних факторів на здоров'я сучасної молоді. Розрито сутність біосоціального поняття "здоров'я" як соціокультурного феномену. Виявлено, що незадовільний стан здоров'я сучасної молоді та студентів обумовлений зневажливим ставленням більшості з них до основних норм здорового способу життя, є загальнонаціональною проблемою, що призводить до зменшення чисельності населення країни, зниження загального рівня фізичного та психічного здоров'я нації. Зроблено висновок про доцільність проведення комплексних цільових досліджень причин незадовільного фізичного стану здоров'я студентської молоді, підвищення рівня знань студентів щодо особливостей формування, збереження та зміцення здоров'я, впровадження норм здорового способу життя у повсякденну практику. Обгрунтовано необхідність формування відповідального ставлення сучасної молоді до власного здоров'я.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч511.143 + Ч481.354 +
Шифр НБУВ: РА356000

Рубрики:

      
14.

Стасюк Р.М. 
Оптимізація соціальної адаптації студентів початкових курсів засобами фізичної культури: автореф. дис... канд. наук з фіз. виховання та спорту: 24.00.02 / Р.М. Стасюк ; Харк. держ. акад. фіз. культури. — Х., 2008. — 19 с. — укp.

Досліджено вплив занять з фізичного виховання за розробленою програмою, спрямованою на корекцію психологічної сфери особистості та соціально-психологічну адаптацію студентів початкових курсів педагогічного університету. Установлено особливості відношення даних студентів до занять з фізичної культури. Експериментально визначено умови формування у них позитивного відношення до фізичної культури. Виявлено особистісні якості, необхідні студентам початкових курсів ВНЗ для успішної соціальної адаптації. Завдяки проведеному дослідженню розвинуто уявлення про зв'язок фізичного виховання з професійною адаптацією особистості майбутнього вчителя. Одержано дані про роль фізичної культури у соціальній адаптації майбутніх педагогічних працівників.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч511.143 + Ю952.14 +
Шифр НБУВ: РА357385

Рубрики:

      
15.

Білецька 
Теоретико-методичне обгрунтування тестування фізичної підготовленості молодших школярів у процесі фізичного виховання: автореф. дис... канд. наук з фіз. виховання і спорту: 24.00.02 / Вікторія Вікторівна Білецька ; Національний ун-т фізичного виховання і спорту України. — К., 2008. — 20 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч511.143 + Ч421.354 + Ч421.331.1
Шифр НБУВ: РА359246

Рубрики:

      
16.

Водлозеров В.Є. 
Ефективність використання інноваційних тренажерів локально направленої дії в масовій фізичній культурі: автореф. дис... канд. наук з фіз. виховання і спорту: 24.00.02 / В.Є. Водлозеров ; Харк. держ. акад. фіз. культури. — Х., 2008. — 21 с. — укp.

Розроблено ефективні методи використання інноваційних тренажерів локально спрямованої дії та вивчення адаптаційно-тренувальних ефектів у процесі рухової активності учнівської молоді. Установлено, що систематичне використання розроблених тренажерів для силового тренування м'язів верхніх і нижніх кінцівок учнів внаслідок варіювання й активізації подразника вірогідно зумовлює більший позитивний ефект (розвиток максимальної сили, силової витривалості м'язів, рухливості в суглобах, більш виражену реакцію серцево-судинної системи і менш виражену динаміку адаптаційних процесів (зменшення "звикання" організму до фізичних навантажень) у порівнянні з ефектами, одержаними під час використання існуючих тренажерів. На підставі результатів досліджень обгрунтовано доцільність занять зі створеними тренажерами у комплексному режимі, оскільки за цього тренування є більш ефективним внаслідок збільшення варіативності подразника.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч511.143 +
Шифр НБУВ: РА357680

Рубрики:

      
17.

Сітовський А.М. 
Диференційований підхід у фізичному вихованні підлітків з різними темпами біологічного розвитку (на прикладі школярів 7-х класів): автореф. дис... канд. наук з фіз. виховання і спорту: 24.00.02 / А.М. Сітовський ; Львів. держ. ун-т фіз. культури. — Л., 2008. — 20 с. — укp.

За результатами дослідження установлено, що школярі з різним рівнем біологічного розвитку у середині однієї віково-статевої групи значно відрізняються за показниками стану кардіореспіраторної системи, фізичних працездатності та підготовки. Розроблено методику розподілу навчального часу для розвитку рухових здібностей школярів VII класів на уроці фізичної культури залежно від темпів їх біологічного розвитку за умов трьох уроків фізичної культури на тиждень. Виявлено, що запропонована методика диференційованого підходу у розподілі навчального часу для розвитку рухових здібностей учнів даних класів є ефективним засобом диференційованого фізичного виховання підлітків, що має прояв у зростанні рівня їх фізичної підготовки та працездатності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч511.143 + Р128.34 +
Шифр НБУВ: РА359622

Рубрики:

      
18.

Ніколайчук І.Ю. 
Формування духовно-фізичних якостей студентів у системі фізичного виховання медичного університету: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / І.Ю. Ніколайчук ; Східноукр. нац. ун-т ім. В.Даля. — Луганськ, 2008. — 20 с. — укp.

Обгрунтовано й експериментально доведено ефективність педагогічних умов формування духовно-фізичних якостей студентів медичного університету в системі їх фізичного виховання. На підставі аналізу наукової літератури розкрито суть духовно-фізичних якостей, яких розглянуто як важливу складову фізичної вдосконалості даних студентів, спрямовану на формування фізичних, духовно-моральних і духовно-естетичних якостей, які оптимально відповідають потребам професійної діяльності майбутнього лікаря. Розроблено та впроваджено до навчально-виховного процесу фізичного виховання відповідну експериментальну програму та методику. Зазначено, що основні результати дослідження доцільно використовувати у практиці роботи з фізичного виховання у вищих навчальних педагогічних, технічних закладах освіти для вдосконалення змісту роботи з фізичного виховання зі студентами, під час розробки лекційних курсів, спецсемінарів з питань фізичної підготовки, фізичної досконалості студентів, у проектуванні технологій професійної освіти, розробки програм, навчально-методичних рекомендацій для викладачів кафедр фізичного виховання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.354 + Ч511.143 +
Шифр НБУВ: РА355174

Рубрики:

      
19.

Захаріна Є.А. 
Формування мотивації до рухової активності у процесі фізичного виховання студентів вищих навчальних закладів: автореф. дис... канд. наук з фіз. виховання і спорту: 24.00.02 / Є.А. Захаріна ; Нац. ун-т фіз. виховання і спорту України. — К., 2008. — 21 с. — укp.

Вперше визначено специфіку взаємозв'язку мотивації студентів до фізичного виховання з рівнем їх рухової активності та показниками фізичного здоров'я. На підставі урахування зовнішніх і внутрішніх факторів формування мотивації студентів вперше обгрунтовано комплекс організаційно-педагогічних заходів щодо удосконалення процесу фізичного виховання. Розроблено й експериментально апробовано модель поетапного розвитку мотивації студентів до рухової активності, визначено основні напрями її реалізації у ВНЗ, уточнено причини незадоволеності студентів і викладачів організацією фізичного виховання. На підставі теоретичного узагальнення та порівняльного аналізу мотиваційних теорій розроблено наукові підходи щодо формування мотивації до рухової активності студентів у процесі фізичного виховання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч511.143 +
Шифр НБУВ: РА358392

Рубрики:

      
20.

Носова Н.Л. 
Контроль просторової організації тіла школярів у процесі фізичного виховання: автореф. дис... канд. наук з фіз. виховання і спорту: 24.00.02 / Н.Л. Носова ; Нац. ун-т фіз. виховання і спорту України. — К., 2008. — 19 с. — укp.

Вперше теоретично обгрунтовано й експериментально досліджено технологію контролю просторової орієнтації тіла школярів у процесі фізичного виховання, визначальними особливостями якої є її етапність та модульність, а також використання інструментальних та аналітичних методів дослідження. За допомогою запропонованої технології визначено показники біогеометричного профілю постави, функціонального стану опорно-рухового апарату (ОРА) та морфологічного статусу 600 школярів віком 7-ми - 16-ти років. Визначено динаміку порушень біогеометричного профілю постави дітей шкільного віку, досліджено вікові закономірності розташування загального центру мас тіла. Вперше одержано дані про взаємозв'язок порушень біогеометричного профілю постави тіла школярів з їх соматотипом, а також показників біогеометричного профілю постави з функціональним станом ОРА. Основні результати наукового дослідження впроваджено у практику навчального процесу загальноосвітніх шкіл N 149 та N 184 м.Києва, а також Національного університету фізичного виховання та спорту України.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч511.143 +
Шифр НБУВ: РА358385

Рубрики:
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського