Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (15)Книжкові видання та компакт-диски (55)Журнали та продовжувані видання (17)
Пошуковий запит: (<.>U=Щ338$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5

      
1.

Лавриш І.М. 
Методика формування естетичних орієнтацій підлітків засобами дитячого музичного театру-студії: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / І.М. Лавриш ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2008. — 17 с. — укp.

Розкрито суть поняття "естетичні орієнтації". Обгрунтовано зміст, структуру й особливості педагогічного процесу. Запропоновано визначення поняття "музична вистава". З'ясовано критерії та встановлено рівні сформованості естетичних орієнтацій підлітків. Досліджено педагогічний процес, умови та засоби формування зазначених орієнтацій. Розроблено й експериментально апробовано методику формування естетичних орієнтацій підлітків засобами дитячого музичного театру-студії. Науково обгрунтовано результати дослідно-експериментальної діяльності, використання яких дозволяє підвищити рівень навчально-виховної роботи дитячого музичного театру-студії у позашкільних закладах.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.355.25 + Щ338.9(4УКР)-07 р +
Шифр НБУВ: РА355857

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
2.

Воропаєв Є.П. 
Психолого-педагогічні чинники креативності вихованців дитячих театральних студій: автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Є.П. Воропаєв ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2008. — 17 с. — укp.

На засадах екзистенційно-гуманістичної психології здійснено емпіричне дослідження, спрямоване на вдосконалення педагогіки "театру, де грають діти" - явища культури, недостатньо вивченого психологами. Установлено, що креативність дітей і творчі успіхи колективів вище в тих театрах, керівники яких мають високий рівень сенсожиттєвих орієнтацій, а ціннісні пріоритети цих режисерів відмінні від їх менш творчо вдалих колег. Установлено, що режисери, які за тестовими методиками, створеними на підставі екзистенційно-гуманістичного психологічного підходу, одержали високі показники, у своїй педагогічній практиці частіше використовували діалогічні стратегії психологічних впливів. Результати дослідження дозволяють сторювати нові методи тестування рівнів досягнень театрів, розв'язання завдань професійної діагностики та професійного добору учнів для подальшої спеціалізованої театральної освіти, а також розробки програм психічної підготовки фахівців у сфері театрально-педагогічної освіти.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.385.351.4 + Ю984.546 + Щ338.07 +
Шифр НБУВ: РА359975

Рубрики:

      
3.

Вітченко А.О. 
Удосконалення літературного розвитку школярів 5 - 7 класів засобами театрального мистецтва: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / А.О. Вітченко ; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 2001. — 16 с. — укp.

Запропоновано теоретично обгрунтовану й експериментально перевірену систему літературного розвитку школярів засобами театрального мистецтва. Вісвітлено сутність методики навчання, яка полягає у комплексному підході до організації театрально-творчої діяльності учнів-підлітків як одного з ефективних шляхів удосконалення їх літературного розвитку. Експериментально доведено, що запропонова система підвищує рівень логічного й образного мислення школярів, розширює їх естетичний досвід, сприяє вдосконаленню сценічних і літературно-творчих здібностей учнів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш5(0) р2 + Щ338-9
Шифр НБУВ: РА315233 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
4.

Онофрійчук Л.М. 
Формування творчих умінь підлітків засобами музичного театру ляльок: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Л.М. Онофрійчук ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2009. — 19 с. — укp.

Доведено залежність ефективності формування творчих умінь підлітків від педагогічного керівництва й умов, якими передбачається активізація мотиваційних орієнтацій учнів, впровадження поетапного формування творчих умінь з поступовим ускладненням запропонованих завдань, організація занять у формі діалогу та педагогічної взаємодії на засадах співтворчості, опора, орієнтація на синтез художніх засобів видів мистецтва, запровадження системи інтеграції мистецтва. Конкретизовано сутність та структуру творчих умінь підлітків, визначено їх компонентну структуру, а також критерії та рівні сформованості. Визначено та проведено експериментальну апробацію методики формування творчих умінь підлітків засобами музичного театру ляльок. Розроблено та впроваджено у навчально-виховний процес методику формування творчих умінь підлітків засобами музичного театру ляльок, яка поєднує в собі організаційний, репродуктивно-творчий і самостійно-творчий етапи формування творчих умінь. Здійснено експериментальну апробацію створеної методики, яка супроводжується статистичними даними, та засвідчує її ефективність.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.355.25 + Ч421.331.2 + Щ338.7 +
Шифр НБУВ: РА367727

Рубрики:

      
5.

Шахрай В.М. 
Формування ціннісних орієнтацій підлітків у діяльності дитячого театру: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / В.М. Шахрай ; Ін-т пробл. виховання АПН України. — К., 2003. — 19 с. — укp.

Висвітлено питання теорії і практики формування ціннісних орієнтацій підлітків у діяльності дитячого театру. Розкрито сутність понять "цінності", "ціннісні орієнтації", визначено систему, зміст і структуру ціннісних орієнтацій підлітків. Розглянуто виховні можливості дитячого театру у формуванні ціннісних орієнтацій підлітків, а також педагогічні помилки та суперечності використання цього засобу у виховній практиці. Визначено основні напрямки застосування досвіду українського самодіяльного театру в сучасній виховній практиці. Обгрунтовано основні педагогічні умови, що сприяють удосконаленню формування ціннісних орієнтацій підлітків у діяльності дитячого театру, розроблено та експериментально апробовано програму діяльності дитячого театру як виховної технології формування ціннісних орієнтацій підлітків. Визначено зміст і форми взаємодії освітніх закладів і сім'ї з формування ціннісних орєнтацій підлітків засобами театральної самодіяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.355.25 + Щ338.3(4УКР) +
Шифр НБУВ: РА324075

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського