Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Реферативна база даних (412)Книжкові видання та компакт-диски (236)Журнали та продовжувані видання (98)
Пошуковий запит: (<.>U=О284$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 40
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія: Транспорт   
1.

Олещук О.В. 
Аналітичні та інформаційні моделі і методи ідентифікації рухомих об'єктів для систем управління вантажопотоками: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.13.06 / О.В. Олещук ; Одес. нац. політехн. ун-т. — О., 2007. — 20 с. — укp.

Розроблено теоретичні засади та засоби побудови автоматизованої системи ідентифікації та реєстрації залізничних вагонів (АСІРЗВ). Показано економічну доцільність побудови АСІРЗВ на базі одержання й обробки візуальної інформації про транспортні засоби. Розроблено математичні моделі перетворення зображень, одержаних шляхом черезстрокового сканування, у зображення з прогресивним розгорненням. Удосконалено методи відстеження меж на базі використання виявлених ідентифікаційних елементів. Розроблено метод еталонно-залежної обробки для розпізнавання за високого рівня перешкод. Запропоновано моделі, методи та алгоритми для апаратно-програмної реалізації АСІРЗВ. Здійснено апробацію промислового зразка АСІРЗВ, показано її працездатність і перспективність впровадження для автоматизації обліку вантажопотоків.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О284.02 +
Шифр НБУВ: РА352802

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
2.

Черниш Н.Ю. 
Вибір раціональних параметрів каналів вантажопотоків при удосконаленні маршрутних способів перевезення масових вантажів залізничним транспортом: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.20 / Н.Ю. Черниш ; Харк. держ. акад. залізн.трансп. — Х., 2001. — 18 с. — укp.

Висвітлено питання вдосконалення системи організації вагонопотоків шляхом вибору раціональних параметрів каналів вантажопотоків у процесі удосконалення маршрутних способів перевезення масових вантажів залізничним транспортом. Розроблено загальну математичну модель функціонування виробничо-транспортного ланцюга перевезення масових вантажів маршрутами. Розглянуто методику визначення економічного ефекту для магістрального залізничного транспорту і виробництва. Запропоновано практичні рекомендації щодо вдосконалення й оптимізації експлуатаційної роботи залізничного транспорту, створення єдиного технологічного процесу функціонування всього виробничо-транспортного ланцюга, розробки графіків взаємодіє виробництва, транспорту та споживання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О284.021
Шифр НБУВ: РА315916 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
3.

Візняк Р.І. 
Визначення характеристик міцності кузова піввагона при вивантаженні сипучих вантажів: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.07 / Р.І. Візняк ; Укр. держ. акад. залізнич. трансп. — Х., 2003. — 20 с.: рис. — укp.

Проаналізовано існуючі технології та технічні засоби розвантаження сипучих вантажів з піввагонів з урахуванням нанесення пошкоджень, що взагалі негативно впливає на міцність елементів конструкції кузовів і збільшує відрахування та відновлення пошкоджених деталей та вузлів. З метою підвищення рівня збереження піввагонів під час виконання розвантажувальних робіт, а також - їх експлуатаційної надійності запропоновано використання принципово нових вагоноперекидачів підвісного типу. Доцільність та ефективність застосування методу вивантаження з піввагонів сипучих вантажів за допомогою цих технічних засобів замість грейферних захватів обгрунтовано результатами теоретичних і експериментальних досліджень, а також підтверджено економічними розрахунками.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О244.32-021.1 + О284.04
Шифр НБУВ: РА326986

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
4.

Шендрик Є.В. 
Інформаційна модель оцінки маси об'єкта при обмеженому часі зважування: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.13.06 / Є.В. Шендрик ; Одес. нац. політехн. ун-т. — О., 2003. — 19 с.: рис. — укp.

Запропоновано нове розв'язання науково-практичної задачі побудови інформаційної моделі оцінки маси об'єкта за обмеженого часу зважування, необхідне для визначення маси об'єктів, що рухаються з підвищеною швидкістю. Розроблено метод заданого діапазону частот, як кращий метод оцінки параметрів досліджуваного сигналу, що містить нелінійний параметр і має не єдину точку мінімуму функції середньоквадратичного відхилення. Виявлено, що випадковий високочастотний шум, утворений динамічними явищами, що відбуваються у процесі зважування, у деяких випадках може сильно відхилити апроксимуючу криву від реального сигналу, що є причиною виникнення високої похибки оцінки параметрів даної моделі тензометричного сигналу. З метою усунення даного недоліку запропоновано удосконалити метод заданого діапазону частот методами вагової функції або подвійного інтегрування. Наведено метод, що базується на методі заданого діапазону частот із введенням у систему базисних функцій вагової функції та використанні методу воріт. З метою перевірки даного методу розроблено спеціалізоване апаратно-програмне забезпечення та проведено натурні експерименти.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О284.05 +
Шифр НБУВ: РА324282

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
5.

Зеленько Ю.В. 
Ліквідація екологічних наслідків транспортних аварій з нафтопродуктами: Автореф. дис... канд. техн. наук: 21.06.01 / Ю.В. Зеленько ; Нац. авіац. ун-т. — К., 2005. — 19 с. — укp.

Досліджено шляхи міграції дизельного палива та бензину у контексті найбільш поширених типів грунтів України за різних умов. Проаналізовано особливості використання відходів різних виробництв для поглинання розлитих під час аварій нафтопродуктів. Наведено результати досліджень кінетики поглинання, а також поглиначої здатності поглиначів щодо нафтопродуктів. Встановлено вплив природи нефропродукту та механізму процесів. Запропоновано метод поглинання розливів нафтопродуктів шляхом використання сорбентів, що є відходами підприємств металургійної, енергетичної, будівельної та деревообробної промисловостей України, а також деякі природні матеріали. Визначено високу поглинальну здатність тирси та стружок деревини хвойних пород щодо бензину, що узгоджується з квантово-хімічними розрахунками систем "ароматичний вуглеводень - молекули целюлози". Розроблено технологію ліквідації екологічних наслідків транспортних аварій з нафтопродуктами.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О284.84 н6 + П032.518 + Ц9-532 + Х859(4УКР)021.13 +
Шифр НБУВ: РА336566

Рубрики:
  

Географічні рубрики:
  
  
  

      
Категорія: Транспорт   
6.

Луханін М.І. 
Моделювання залізничних транспортних коридорів на базі поширених мереж Петрі: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.20 / М.І. Луханін ; Укр. держ. акад. залізн. трансп. — Х., 2003. — 20 с.: рис. — укp.

Розроблено технологію моделювання залізничних транспортних коридорів на базі використання узагальненого класу математичного апарата мереж Петрі, поширеного для врахування особливостей перевезень на залізничному транспорті. В якості поширень введено нову структурну модель обслуговування, яка визначає затримки часу; деяким дугам графа надано властивість конвеєрності; поширено можливості стримувальних дуг за рахунок надання їм ваги більшої одиниці. Запропоновано нову технологічну мову моделювання та просту програму Winpet, яка для моделювання використовує спискові дані. Зазначено, що в процесі моделювання беруть участь тільки технологи, без програмістів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О284с11 +
Шифр НБУВ: РА325370

      
Категорія: Транспорт   
7.

Кириченко Г.І. 
Оперативне розподілення потоків порожніх вагонів на полігоні дирекції перевезень: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.20 / Г.І. Кириченко ; Дніпропетр. нац. ун-т залізн. трансп. — Д., 2002. — 20 с. — укp.

Наведено комплекс математико-технологічних моделей, призначених для розв'язання задачі оперативного оптимального розподілення потоків порожніх вагонів на полігоні дирекції перевезень. Виконано експериментальні дослідження вагонопотоків з урахуванням їх добової та внутрішньодобової нерівномірності. Запропоновано систему удосконалених математичних моделей на базі часових рядів щодо аналізу та прогнозування параметрів вагонопотоків. Досліджено задачу оперативного розподілення вагонопотоків з урахуванням стохастичних властивостей і необхідності коригування планів, а також пріоритетів станцій навантаження. Вперше задачу оперативного розподілення вагонопотоку сформульовано як двоетапну задачу стохастичного програмування, а забезпечення вимог станцій навантаження представлено за допомогою векторної моделі оперативного оптимального планування. Показано, що двоетапна модель планування дозволяє знизити експлуатаційні витрати на 10 %. Створено інформаційно-керувальну систему оперативного оптимального розподілення потоків порожніх вагонів та розроблено її структуру та функції.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О284.021
Шифр НБУВ: РА320674 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
8.

Музикіна Г.І. 
Оптимізація маси вантажних поїздів і колійного розвитку технічних станцій у транспортних коридорах: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.20 / Г.І. Музикіна ; Дніпропетр. держ. техн. ун-т залізн. трансп. — Д., 2002. — 19 с. — укp.

Розглянуто питання ефективності контрейлерних перевезень на залізницях України, вибору оптимальної та уніфікованої маси вантажних поїздів на ділянках у межах транспортних коридорів, а також досліджено шляховий розвиток технічних станцій. Відзначено, що уніфікація маси поїздів набуває особливого значення у зв'язку зі створенням транспортних коридорів. Це пояснено тим, що розходження розрахункових норм маси на ділянках ускладнює просування поїздів на далекі відстані, що спричинює необхідність частої зміни маси поїзду. Розроблено методику розрахунку уніфікації даної маси на ділянках залізниці. Зазначено, що нерівномірність надходження поїздів впливає на роботу станцій, тому вона повинна враховуватися під час розробки технологічних процесів та у процесі вирішення питань технічного оснащення станцій, розташованих у межах транспортних коридорів. Отримано аналітичні залежності та складено номограми для розрахунку кількості колій.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О284.6
Шифр НБУВ: РА317581 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
9.

Габа В.В. 
Оптимізація параметрів залізничної транспортної системи з метою прискорення доставки вантажів: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.01 / В.В. Габа ; Київ. ун-т економіки і технологій трансп. — К., 2005. — 18 с. — укp.

Обгрунтовано вибір параметрів, які найбільш істотно впливають на терміни доставки вантажів, а саме: норми складу поїзда, режиму роботи сортувальних систем і станцій, співвідношення маси та швидкості вантажних поїздів. Проаналізовано стан справ щодо виконання термінів доставки вантажів на залізничному транспорті України, внаслідок чого встановлено, що тільки 25 % вагонних відправок вантажів доставляються в строк, а 55 % - з перевищенням терміну доставки. З'ясовано, що фактична середня швидкість доставки вантажів складає 180 км/добу, а нормативна для вагонних відправок - 200 км/добу. Цим пояснюються систематичні порушення доставки вантажів. Установлено елементи залізничної транспортної системи (ЗТС), в яких відбуваються найбільші затримки у просуванні вагонопотоків. Зроблено огляд досліджень щодо прискорення доставки вантажів. Розроблено й апробовано математичні моделі для оптимізації параметрів ЗТС, зокрема, норми складу вантажних поїздів, що впливає на час їх накопичення на сортувальних станціях, режиму роботи цих станцій та критеріїв їх переведення на денний режим роботи, співвідношення маси та швидкості вантажних поїздів, а також запропоновано математичну модель для прогнозування терміну доставки вантажів залежно від технологічних параметрів конкретних напрямків перевезень.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О284.02 +
Шифр НБУВ: РА339827

Рубрики:

      
10.

Альошинський Є. С. 
Основи формування процесу міжнародних вантажних залізничних перевезень: автореф. дис. ... д-ра техн. наук : 05.22.01 / Є. С. Альошинський ; Українська державна академія залізничного транспорту. — Х., 2009. — 40 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)372.0-813 + О284(0)
Шифр НБУВ: РА369518 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
11.

Носенко М. П. 
Підвищення ефективності використання елементів залізничних транспортних систем при організації вантажних перевезень: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.22.01 / М. П. Носенко ; Укр. держ. акад. залізн. трансп. — Х., 2010. — 20 с. — укp.

Запропоновано модель розрахунків потреби колійного розвитку під час забирання вагонів на опорній сортувальній станції для вантажних станцій залізничного вузла на базі оптимізації параметрів, яка забезпечить скорочення загальних експлуатаційних витрат і дозволяє адаптувати процес перевезень до пріоритетних напрямів транспортного ринку. На базі математичної моделі стохастичного програмування запропоновано технологію обслуговування вантажовідправників і вантажоодержувачів з врахуванням собівартості подавання-забирання різних типів вагонів і вантажів на опорній сортувальній станції, розвезення їх на вантажні станції передаточними поїздами у вузлах. З врахуванням нечіткості вхідних і вихідних даних на базі теорії надійних мереж розроблено математичну модель організації вантажних перевезень на залізничних напрямках, яка базується на поширеній мережі Петрі, що на відміну від існуючої враховує реалізацію сумісного плану формування та жорсткого графіку руху поїздів з наближенням фактичних термінів доставки до нормативних. Розроблено інформаційну технологію АСК ВП УЗ з метою розв'язання задач контролю доставки вантажу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О284.02
Шифр НБУВ: РА375734 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
12.

Зіненко О. Л. 
Підвищення ефективності використання локомотивного парку шляхом вдосконалення управління експуатаційною роботою: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.22.20 / О. Л. Зіненко ; Дніпропетр. нац. ун-т залізн. трансп. ім. академіка В. Лазаряна. — Д., 2010. — 21 с. — укp.

Обгрунтовано вибір актуальних задач оптимізації оперативного управління експлуатацією локомотивів (ОУЕЛ). Досліджено дані показники реалізації технології підготовки локомотивів щодо роботи у вантажних поїздах з позицій статистичного підходу. Розроблено математичні моделі оптимізації процесу ОУЕЛ з урахуванням невизначеності динаміки технологічних процесів вантажних перевезень, відому модель "задачі про призначення" доповнено показником статистичного ризику втрат від несинхронності готовності локомотива та складу потяга. Запропоновано алгоритм оптимізації прив'язки готових поїздів до ниток графіка за критерієм мінімуму ризику простоїв. Розроблено й обгрунтовано метод ефективної інформаційної підтримки рішень оперативно-диспетчерського персоналу з оперативного та поточного планування експлуатації локомотивів. Одержані результати впроваджені у виробництво.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О284.032
Шифр НБУВ: РА371339 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
13.

Коробйова 
Підвищення ефективності експлуатації технічних засобів залізничних вузлів при переробці місцевих вагонопотоків: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.20 / Руслана Геннадіївна Коробйова ; Дніпропетровський національний ун-т залізничного транспорту ім. В.Лазаряна. — Д., 2009. — 21 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О284.025.4
Шифр НБУВ: РА366134

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
14.

Байтала М. Р. 
Підвищення ефективності локалізації пожеж нафтопродуктів на залізничному транспорті: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 21.06.02 / М. Р. Байтала ; Нац. ун-т цивіл. захисту України. — Х., 2011. — 20 с. — укp.

Запропоновано й обгрунтовано підхід щодо прийняття управлінських рішень за локалізації пожежі нафтопродукту на залізничному транспорті. Побудовано математичну модель нагріву цистерни з нафтопродуктом під тепловим впливом пожежі, яка враховує нерівномірність її нагріву. Модель дозволяє одержати розподіл температур на поверхні цистерни в довільний момент часу. Показано, що використання традиційного підходу, який базується на припущенній про рівномірний нагрів поверхні цистерни, призводить до похибки близько 50 % за умов оцінювання температури цистерни. Побудовано модель теплової дії на цистерну потоків нагрітого повітря та продуктів горіння, що підіймаються над осередком горіння. Експериментальна перевірка моделі засвідчила середню похибку за умов оцінювання температури близько 13 %. Побудовано імітаційну модель пожежі на залізничному транспорті, яка дозволяє визначити найнебезпечніші варіанти розвитку пожежі за різних умов: для цистерни на відкритій місцевості, яка рухається або не рухається; для цистерни в депо. Розроблено програмний комплекс, який реалізує побудовані моделі та призначений для проведення штабних навчань, побудови оперативних планів пожежогасіння, розробки плану локалізації та ліквідації пожежі в бойовій обстановці. На підставі порівняння методів прогнозування розвитку пожежі та розробки рекомендацій щодо її локалізації, які базуються на використанні програмного комплексу та застосуванні експертного методу, показано, що використання програмного комплексу дозволяє підвищити ефективність локалізації пожежі на 28 %, скоротившти кількість сил і засобів на 38 %.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О284.84 н68
Шифр НБУВ: РА380560 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
15.

Мозолевич Г. Я. 
Підвищення ефективності процесу перевезень за рахунок визначення раціональних параметрів поїздопотоків: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.22.01 / Г. Я. Мозолевич ; Дніпропетр. нац. ун-т заліз. трансп. ім. В. Лазаряна. — Д., 2011. — 21 с.: рис. — укp.

Удосконалено пропускну спроможність потоків поїздів на залізничних напрямках за рахунок оптимізації параметрів поїздопотоків з метою визначення раціональної маси та довжини поїздів. Вперше встановлено функціональний зв'язок між зустрічними поїздопотоками по станціям обороту поїзних локомотивів та одержано його математичні характеристики. Виявлено, що на технічних станціях залізниць частина операцій припадає на кількість поїздів, що обслуговуються, а частина - на їх довжину, і не врахування цього фактора призводить до похибок у разі оптимізації параметрів поїздопотоків. Удосконалено модель залізничного напрямку, що дозволяє досліджувати роботу залізничних станцій і дільниць як єдину синергетичну систему. Удосконалено метод визначення раціональних параметрів маси та довжини поїздів у логічному ланцюгу вантажопотоків, який враховує витрати клієнтів залізниць на закупівлю та зберігання вантажів, витрати, пов'язані з параметрами поїздопотоків, а також зміну їх обсягів і структури.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О284.021
Шифр НБУВ: РА384936 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
16.

Березовий М.І. 
Підвищення ефективності роботи залізничних станцій шляхом удосконалення спеціалізації сортувальних колій: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.22.20 / М.І. Березовий ; Дніпропетр. нац. ун-т залізнич. трансп. ім. В.Лазаряна. — Д., 2010. — 21 с. — укp.

Розглянуто проблему зменшення експлуатаційних витрат, пов'язаних з формуванням поїздів на сортувальних станціях за рахунок більш ефективного використання технічних засобів сортувальних парків. Розроблено методику моделювання потоку поїздів і проведено перевірку їх адекватності. Досліджено технічне забезпечення та колійний розвиток сортувальних парків станцій України. Розроблено модель скочування окремого відчепа, модель розформування потягу та модель роботи сортувального парку в цілому. З'ясовано залежності техніко-експлуатаційних показників роботи станцій від характеристик вагонопотоків у розформування та параметрів сортувальних колій, на яких вони нагромаджуються. Розроблено методи техніко-економічного оцінювання спеціалізації колій. Визначено оптимальний розподіл сортувальних колій між призначеннями вагонопотоків, який здійснюється за допомогою методу гілок і меж.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О284.025
Шифр НБУВ: РА373802 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
17.

Кудряшов А. В. 
Підвищення ефективності сортувального процесу на станціях шляхом оптимізації режимів розформування составів на гірках: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.22.20 / А. В. Кудряшов ; Дніпропетр. нац. ун-т залізн. трансп. ім. В.Лазаряна. — Д., 2010. — 21 с. — укp.

Вперше досліджено імовірнісні характеристики процесу багаторазових розділень відчепів составу на розділових стрілках. Розроблено методику, яка дозволяє встановити загальну кількість розділень відчепів составів, а також їх розподіл з окремих стрілочних позицій. Удосконалено математичну модель скочування відчепів з гірки, яка на відміну від існуючої, дозволяє керувати вибором зони гальмування відчепу, в тому числі, за низьких швидкостей виходу з гальмівних позицій. Розроблено метод оптимізації режиму розформування составу з урахуванням багаторазових розділень, що дозволило підвищити якість сортувального процесу за рахунок виключення нерозділень між несуміжними відчепами та маневрової роботи з їх ліквідації. Наведено метод оптимізації режиму гальмування керованого відчепу, який дозволяє врахувати умови його розділення не тільки з суміжними відчепами, а й з усіма іншими, що входять в кортеж керованого.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О284.025.432.51
Шифр НБУВ: РА376472 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
18.

Розсоха О. В. 
Підвищення ефективності функціонування сортувальних гірок шляхом удосконалення структур їх горловин: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.22.20 / О. В. Розсоха ; Укр. держ. акад. залізн. трансп. — Х., 2010. — 20 с. — укp.

Проаналізовано існуючі типи гіркових горловин вітчизняних і закордонних сортувальних пристроїв і відомих методик оцінки їх структур. Запропоновано теоретичні підходи до розробки нового класу структур гіркових горловин, які базуються на використанні відомого принципу квазібезперервного регулювання швидкості скочування відчепів малопотужними уповільнювачами в межах спускної частини. Удосконалено процедуру визначення показників надійності структур гіркових горловин і методику техніко-економічного порівняння варіантів проектних рішень сортувальних пристроїв. Проведено оцінювання економічної ефективності їх функціонування зі структурами горловин нового класу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О284.025.432.5
Шифр НБУВ: РА375860 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
19.

Кизим О.В. 
Підвищення рівня використання технічних засобів залізничних станцій вугледобувного району: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.20 / О.В. Кизим ; Укр. держ. акад. залізн. трансп. — Х., 2004. — 21 с. — укp.

Запропоновано методи визначення та підвищення рівня використання технічних засобів станцій шляхом концентрації вантажопотоків на базі розрахунку ступеня належності нечіткої підмножини вантажовласників кінцевій множині опорних станцій і ефективності функціонування транспортного комплексу. Розроблено модель вибору опорних станцій у ході розв'язання питання про концентрацію вантажопотоків з використанням теореми про віддільність теорії нечітких множин. Розвинуто метод визначення раціонального рівня зазначеної концентрації на полігоні, зокрема за умов обслуговування вантажовласників на місцях незагального користування на підставі витрат, спричинених функціонуванням транспортного комплексу за умов концентрації. Наведено модель магістрального та промислового залізничного транспорту у разі концентрації, за якою малодіяльні станції закриваються для виконання комерційних операцій зі збереженням технічних операцій стосовно обслуговування вантажопотоків.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О284.893 +
Шифр НБУВ: РА333281

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
20.

Алфімов С.А. 
Розробка гнучких систем транспортного обслуговування для підвищення ефективності залізничних вантажних перевезень: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.01 / С.А. Алфімов ; Харк. нац. автомоб.-дорож. ун-т. — Х., 2003. — 20 с.: рис. — укp.

Розроблено концепцію побудови гнучкої системи транспортного обслуговування на залізничному транспорті (СТО ЗТ), що за рахунок диференціації технолого-логістичних параметрів транспортного обслуговування (ТО) (комплексність, тариф) і форм зовнішньої взаємодії забезпечує найбільшу ефективність ЗТ. Проведено диференціацію СТО за сегментами середовища транспортної взаємодії (СТВ) з урахуванням необхідності перевезень, інтересів та можливостей агентів СТВ. Обгрунтовано критерій - маржинальну ресурсну ефективність та фактори ефективності СТО: оптимальність технолого-логістичних параметрів ТО, рівень організації технологічного процесу перевезень. Запропоновано форми взаємодії ЗТ з агентами СТВ, що враховують параметри СТВ, створено відповідні математичні моделі. Побудовано формалізовану модель оцінки ефективності різних форм зовнішньої взаємодії ЗТ. Визначено ефективні сфери використання різних форм зовнішньої взаємодії (пряма; за участю операторів СТВ; укладення договорів на перевезення з узгодженням параметрів ТО). З використанням логістичних методів розроблено методику оптимізації параметрів ТО та формалізовано модель розрахунку технолого-логістичних параметрів ТО за домінування залізниць в СТВ; загальні підходи до встановлення параметрів перевезень за умов конкуренції та параметрів додаткових послуг.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О284 +
Шифр НБУВ: РА327773

Рубрики:
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського