Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Реферативна база даних (130)Книжкові видання та компакт-диски (100)Журнали та продовжувані видання (195)
Пошуковий запит: (<.>U=О33-082.03$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8

      
Категорія: Транспорт   
1.

Міронова В. Л. 
Адаптивна інтелектуалізація інформаційно-аналітичної технології з безпеки руху високошвидкісних транспортних засобів: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.13.06 / В. Л. Міронова ; МОНМС України, Нац. трансп. ун-т. — К., 2011. — 20 с.: рис., табл. — укp.

Вперше розроблено єдину інформаційну модель інформаційно-аналітичної технології з безпеки руху високошвидкісних транспортних засобів (ВТЗ), яка, на відміну від існуючих, відрізняється системно-онтологічним відображенням цілісності складних динамічних систем, елементи яких активно впливають на рівень безпеки руху ВТЗ на шляхах транспортно-дорожнього комплексу України. Вперше розроблено методику побудови інформаційно-аналітичного забезпечення, яка відрізняється від існуючих додатковими засобами адаптивної інтеграції базових інформаційних технологій інтелектуальних агентів транспортної системи, що підвищують рівень безпеки руху. Удосконалено методологію адаптивної інтелектуалізації мультиагентного діалогу шляхом побудови спеціалізованого ядра інформативно-аналітичної технології, що за умов невизначеності у поточній ситуації за допомогою служби обміну координаційними повідомленнями у розподіленій інтегрованій системі дозволяє інтелектуальним агентам системи приймати участь у корпоративному розв'язку конфліктних задач з оперативного підвищення рівня безпеки руху ВТЗ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О33-082.03 + О375
Шифр НБУВ: РА384158 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
2.

Дудніков О.М. 
Аналіз та підвищення безпеки дорожнього руху на основі енергетичних характеристик транспортного потоку: Автореф. дис. канд. техн. наук: 05.22.01 / О.М. Дудніков ; Нац. транспортний ун-т. — К., 2003. — 20 с. — укp.

Розроблено новий метод аналізу та підвищення безпеки дорожнього руху на основі енергетичних характеристик руху транспортного потоку. Розкрито суть поняття "небезпека дорожнього руху", на основі якого сформульовано поняття "абсолютної, загальної й місцевої" небезпек руху одиночного транспортного засобу та транспортного потоку, для яких виведено відповідно миттєву, просторову та часову енергетичні характеристики, що об'єктивно зв'язують показники руху транспортного потоку з показниками аварійності. Виведено математичний зв'язок між параметрами рівномірності руху транспортних засобів у потоці, між коефіцієнтом безпеки і шумом прискорення. Запропоновано новий спосіб щодо визначення поточних значень миттєвої, просторової та часової енергетичних характеристик у певному перетині реального транспортного потоку, що дозволить контролювати рівень безпеки дорожнього руху та якісно на нього впливати. Метод експериментально перевірено, результати дають підстави застосовувати його для точних розрахунків. Наведено практичні рекомендації щодо підвищення безпеки дорожнього руху на основі запропонованих характеристик.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О33-082.03 +
Шифр НБУВ: РА327940

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
3.

Кужель В.П. 
Визначення дальності видимості дорожніх об'єктів в темну пору при експертизі ДТП: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.20 / В.П. Кужель ; Харк. нац. автомоб.-дорож. ун-т. — Х., 2008. — 20 с. — укp.

Досліджено проблему визначення дальності видимості дорожніх об'єктів у світлі автомобільних фар з метою покращання експертиз дорожньо-транспортних пригод (ДТП), які сталися у темну пору доби за умов неточності вихідних даних, шляхом розробки математичної моделі на підставі теорії нечітких множин. Визначено задачі автотехнічної експертизи під час проведення аналізу механізму ДТП, що дозволило виявити недоліки існуючої експертної методики. За результатами теоретичних і експериментальних досліджень удосконалено методику визначення дальності видимості об'єктів на дорозі з урахуванням комплексного взаємозв'язку певних факторів впливу, а саме: прозорості атмосфери, розташування перешкоди на дорозі відносно осі руху автомобіля, коефіцієнта засліплення, рівня завантаження автомобіля, освітленості дороги, тривалості роботи водія з кермом, контрасту розрізнення об'єкта з фоном, гостроти зору водія, навіть за умов неточності почтакових даних, занесених у протоколи ДТП.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О33-082.03 + Х893.9(4УКР)413.91 +
Шифр НБУВ: РА361718

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
Категорія: Транспорт   
4.

Дуднікова Н.М. 
Підвищення безпеки руху транспортного потоку на ділянках автомагістралей в умовах поточних змін зчіпних властивостей дорожнього покриття: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.01 / Н.М. Дуднікова ; Нац. трансп. ун-т. — К., 2008. — 22 с. — укp.

Розроблено моделі виникнення раптової втрати водієм керованості транспортного засобу під час руху автомагістралею на підставі теоретичних положень щодо курсової стійкості під дією бічної сили у вигляді складової сили ваги транспортного засобу, що з'являється за рахунок наявності поперечного похилу дорожнього покриття, для забезпечення відтоку поверхневої води. Розкрито процес формування ДТП через втрату водієм керованості транспортного засобу на ділянках чотирисмугової автомагістралі на основі розкриття механізму виникнення та формалізації процесу скоєння зазначених ДТП у транспортному потоці на лівій і правій смугах руху за умов поточних змін зчіпних властивостей дорожнього покриття. Обгрунтовано новий метод оцінювання безпеки дорожнього руху на ділянках автомагістралей у межах процесу скоєння ДТП через втрату водієм керованості транспортного засобу за умов змінного коефіцієнта зчеплення. Даний метод передбачає врахування розробленого критерію оцінювання безпеки руху, який визначається як співвідношення щільностей транспортних потоків відповідних смуг. На підставі цього критерію на ділянках автомагістралей запропоновано методику визначення відповідних ділянок, на яких відбувається втрата водієм керованості транспортного засобу. Розроблено рекомендації з метою підвищення безпеки руху.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О33-082.03 +
Шифр НБУВ: РА361768

Рубрики:

      
5.

Сопільник Л.І. 
Розвиток теорії та засад формування нормативної бази безпеки дорожнього руху: Автореф. дис... д-ра техн. наук: 05.01.02 / Л.І. Сопільник ; Нац. ун-т "Львів. політехн.". — Л., 2002. — 32 с.: рис. — укp.

Розроблено методологію покращання безпеки дорожнього руху на основі створення системи стандартів та інших нормативних документів, яка дозволить проводити сертифікацію процесів у середовищі "водій - автомобіль - дорога - довкілля" та систематичний нагляд за сертифікованими процесами. Вперше створено теоретичні засади аналізу параметрів, що поєднують ДТП і систему "водій - автомобіль - дорога - довкілля". Наведено узагальнену математичну модель засобів перевірки кореляційних зв'язків між елементами даної системи. Сформульовано, обгрунтовано та побудовано алгоритм оптимізації процесу зменшення аварійності дорожнього руху, у якому використано параметри, що характеризують процес дорожнього руху, з використанням функції мети. Встановлено кореляційні зв'язки між факторами ДТП (інтенсивністю потоку автомобілів та геомагнітного поля, якістю покриття доріг тощо). Розроблено алгоритм проведення діагностичних досліджень параметрів транспортних засобів для оцінки їх технічного стану, встановлення причин виникнення аварійних ситуацій. Створено алгоритм та сформульовано принципи опису характеристик дорожньо-транспортної ситуації, за допомогою яких ров'язуються задачі прогнозування ДТП. Запропоновано метод дослідження виникнення ДТП з використанням імовірнісно-статистичного підходу та регресійного аналізу. Виявлено кореляції між змінами сонячної активності, інтенсивностю геомагнітного поля та дорожньо-транспортної ситуації. Розв'язано обернені задачі прогнозу розподілу ДТП за годинами доби та пори року. Запропоновано нові, розвинуто відомі та теоретичні, інженерно-технічні, інформаційні засади контролю ДТП та їх комп'ютерного прогнозування. Проведено достандартизаційні дослідження, на підставі яких розроблено три Державні стандарти України.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)125.3 + О33-082.03 я8 +
Шифр НБУВ: РА322737

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
Категорія: Транспорт   
6.

Ксенофонтова В.А. 
Розробка методу визначення швидкості транспортного засобу до зіткнення в результаті ДТП: Автореф. дис. канд. техн. наук: 05.22.20 / В.А. Ксенофонтова ; Харк. нац. автомоб.-дор. ун-т. — Х., 2003. — 21 с.: рис. — укp.

Розроблено методи визначення швидкості автомобіля до удару, які грунтуються на дослідженні залишкових деформацій елементів конструкції ушкодженого автомобіля. Теоретично обгрунтовано і практично доведено, що величину кінетичної енергії, яку мав автомобіль до зіткнення, можна визначити, якщо точно виміряти ушкодження елементів кузова та шасі. Методику розроблено на основі фундаментальних рівнянь теорії пластичності та методу вирішення обернених задач у переміщеннях. Експериментально доведено високу точність запропонованої методики.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О33-082.03 + Х893.9(4УКР)413.19 +
Шифр НБУВ: РА327840

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
Категорія: Транспорт   
7.

Кисельов В.Б. 
Теоретичні основи та практичні методи визначення швидкостей руху автомобілів при зіткненні: автореф. дис... д-ра техн. наук : 05.22.01 / В.Б. Кисельов ; Нац. транспорт. ун-т. — К., 2009. — 39 с. — укp.

Вперше розв'язано науково-технічну проблему визначення основних показників, за яких відбувається зіткнення транспортних засобів у разі дорожньо-транспортних пригод. Теоретичну основу становить фенометологічна теорія, яка встановлює залежність між змінюванням твердості деформованого металу і енергією, витраченою на таке деформування. Проведено перевірку запропонованих методик визначення роботи на деформування швидкостей руху автомобілів у разі їх зіткнення за проведення реальних судових автотехнічних експертиз. Вперше оцінено вплив швидкісних ефектів на змінюваність пластичних властивостей матеріалів. Розроблено модель матеріалу, чутливу до швидкості деформування. На підставі проведених досліджень розроблено методики визначення напружено-деформованого стану в області скінченних деформацій, які враховують різні типи зміцнення, ефект Баушингера і граничний стан матеріалу залежно від схеми напруженого стану та історії навантаження. Результати роботи впроваджено в практику судових автотехнічних експертиз в Україні, а також в навчальний процес в вищих навчальних закладах.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О33-082.03 + Х819(4УКР)112.011.013.1 + Х893.9(4УКР)413.91 +
Шифр НБУВ: РА366805

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
Категорія: Транспорт   
8.

Селевич С.Г. 
Удосконалення системи управління екстреним гальмуванням автомобіля в умовах невизначеності: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.13.03 / С.Г. Селевич ; Нац. техн. ун-т "Харк. політех. ін-т". — Х., 2010. — 20 с. — укp.

Вивчено особливості процесу екстреного гальмування автомобіля, досліджено характер і складено математичні моделі збурень, що діють на об'єкт управління. Запропоновано спосіб та одержано залежність коригування коефіцієнта пробних впливів у функції від контрольованих у процесі гальмування параметрів. Розроблено модель осциляційної модуляції тиску, яка дозволила відмовитися від ряду елементів, що суттєво знизило собівартість і підвищило надійність системи управління в цілому. Досліджено осциляційну модуляцію тиску в робочому гальмовому циліндрі, встановлено раціональний діапазон регулювання шпаруватості, визначено передатну функцію виконавчого елемента. Обгрунтовано вибір співвідношення конструктивних параметрів з ціллю зменшення потужності електромагніту. Проведено числовий експеримент оцінювання впливу запропонованих удосконалень систем автоматизованого управління на стійкість і керованість автомобіля.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О33-082.03
Шифр НБУВ: РА374984 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського