Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (105)Книжкові видання та компакт-диски (58)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>U=О385$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 9
Представлено документи з 1 до 9

      
1.

Куш Є.І. 
Визначення параметрів технологічного процесу перевезення пасажирів автомобільним транспортом з урахуванням стану організму водія: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.01 / Є.І. Куш ; Харк. нац. акад. міськ. госп-ва. — Х., 2007. — 20 с. — укp.

Удосконалено наукові підходи щодо формування параметрів технологічного процесу перевезення пасажирів. Формалізовано моделі технології міських пасажирських перевезень на таких рівнях: перегін, рейс, робочий день, які відрізняються від відомих урахуванням у якості змінної стану організму водія. Уточнено вплив вікових і кваліфікаційних характеристик водія на параметри технологічного процесу перевезення пасажирів. Розроблено метод складання графіка виконання елементів технологічного процесу перевезення пасажирів на маршруті, що відрізняється від існуючих використанням у якості факторів вікових і кваліфікаційних параметрів водія та накладенням обмежень на рівень стану його організму.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р124.523-0 + О385.02 +
Шифр НБУВ: РА349143

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
2.

Кристопчук М.Є. 
Ефективність пасажирської транспортної системи приміського сполучення: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.01 / М.Є. Кристопчук ; Харк. нац. акад. міськ. госп-ва. — Х., 2009. — 24 с. — укp.

Досліджено ефективність пасажирської транспортної системи приміського сполучення. Одержано нові закономірності функціонування маршрутної мережі транспортної системи приміського сполучення у разі її розвитку залежно від закономірностей розселення жителів навколо його центру. Розроблено математичну модель функціонування маршрутної мережі даного сполучення, що дозволяє проводити пошук її раціонального варіанта на підставі провізної здатності ланок маршрутної мережі. Для встановлення рівня ефективності функціонування пасажирської транспортної системи приміського сполучення запропоновано використовувати показники, які дозволяють оцінити соціальний і економічний ефект у разі її розвитку за рахунок раціонального розподілу даних засобів між маршрутами сполучення.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О385.3 +
Шифр НБУВ: РА363046

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
3.

Волинець Л.М. 
Моделі та стратегії забезпечення ефективності міжнародних перевезень пасажирів: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / Л.М. Волинець ; Нац. трансп. ун-т. — К., 2009. — 20 с. — укp.

Досліджено питання забезпечення ефективності міжнародних перевезень пасажирів. Розроблено та реалізовано на практиці моделі, стратегії та механізм, які дозволяють установити наявність прямих і зворотних зв'язків між рівнями дослідженої соціально-економічної системи, для врахування їх під час розробки альтернатив діяльності автотранспортних підприємств. Проаналізовано діючу соціально-економічну систему та показано наявність завдань на рівнях - державному, галузевому і підприємства. Вивчено транспортну галузь, зокрема міжнародні перевезення пасажирів з використанням системного підходу, на базі якого сформовано систему альтернатив забезпечення ефективності даних перевезень, які передбачають застосування заходів, що найбільшою мірою відповідають умовам підвищення рівня рентабельності та зниження собівартості. Розроблені моделі та систему вибору оптимальних альтернатив діяльності даних підприємств доведено до рівня обчислювальних і організаційних процедур, їх можна реалізовувати у кожному автотранспортному підприємстві незалежно від форми власності та відомчої належності. Використання результатів дослідження дозволяє обгрунтувати альтернативи діяльності підприємства, з'ясувати основні чинники впливу на міжнародні перевезення пасажирів, моделювати результати діяльності автотранспортного підприємства за певних альтернатив та вибирати оптимальну.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О385.3 + У9(4УКР)373.30-813.2 +
Шифр НБУВ: РА362786

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
Категорія: Транспорт   
4.

Немір А-К.А. Навайсех 
Підвищення ефективності функціонування автобусів у Іорданії з урахуванням енергоекологічних вимог: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.20 / Немір А-К.А. Навайсех ; Харк. нац. автомоб.-дорож. ун-т. — Х., 2003. — 20 с.: рис., табл. — укp.

Обгрунтовано критерії оцінки ефективності роботи автобусів, запропоновано заходи щодо розв'язання паливної та екологічної проблеми, наведено методики визначення нормативних значень витрати палива. Розроблено моделі для індивідуального підходу до розрахунку нормативів витрати палива для конкретних марок транспортних машин. Проведено комплекс експериментальних досліджень для визначення впливу різних експлуатаційних факторів на нормативи витрати палива та кількість викидів різних шкідливих компонентів відпрацьованих газів автомобілів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О335.53-018 + О385.302 +
Шифр НБУВ: РА328416

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
5.

Брегіда Ф. М. 
Поліпшення експлуатаційної ефективності колісних транспортних засобів категорії M2: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.22.02 / Ф. М. Брегіда ; Нац. трансп. ун-т. — К., 2010. — 20 с. — укp.

Розроблено та реалізовано у вигляді моделі підвищення експлуатаційної ефективності колісних транспортних засобів. Встановлено узагальнений показник технічного рівня колісних транспортних засобів, з врахуванням оцінки корисності транспортного процесу, комерційної віддачі, тягових якостей, запасу динамічності, витрати матеріалів щодо ресурсного зносу. Експериментально встановлено достатню наближеність щодо розрахункових показників технічного рівня колісних транспортних засобів у Києві.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О385
Шифр НБУВ: РА373576 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
6.

Понкратов Д.П. 
Розподіл транспортних кореспонденцій по альтернативних шляхах прямування: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.01 / Д.П. Понкратов ; Харк. нац. акад. міськ. госп-ва. — Х., 2007. — 21 с. — укp.

Визначено закономірності розподілу транспортних кореспонденцій за альтернативними шляхами прямування. Виявлено критерії вибору шляху прямування та проведено анкетне обстеження водіїв немаршрутизованих транспортних засобів. На підставі оцінки значущості критеріїв для подальших досліджень відібрано наступні: пробіг за маршрутом, час поїздки, нервово-емоційне напруження. Для оцінки рівня нервово-емоційного напруження використано показник активності регуляторних систем, який розраховується на підставі вивчення серцевого ритму людини. Для встановлення показників, що характеризують альтернативні шляхи прямування за відібраними критеріями, формалізовано комплекс моделей зміни параметрів руху транспортних засобів і показника активності регуляторних систем організму водія під час поїздки вулично-дорожньою мережею. На підставі використання одержаних даних за допомогою розробленого алгоритму розподілу транспортних кореспонденцій по альтернативних шляхах прямування побудовано модель руху транспортних засобів вулично-дорожньою мережею міста. Для визначення рівня нервово-емоційного напруження водія під час поїздки запропоновано використовувати показник навантаження на його організм за період руху за маршрутом. На базі розробленого алгоритму розподілу транспортних кореспонденцій по альтернативних шляхах прямування наведено оцінку адекватності розподілу з використанням обраних критеріїв. Встановлено, що для прогнозування параметрів транспортних потоків у якості критерію доцільно використовувати показник навантаження на організм водія за період руху по маршруту.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р124.523-0 + О385.02 +
Шифр НБУВ: РА349142

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
7.

Дмитрієв О.М. 
Розробка методів і моделей організації маршрутних таксомоторних перевезень: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.01 / О.М. Дмитрієв ; Нац. транспорт. ун-т. — К., 2002. — 16 с. — укp.

З урахуванням вимог гармонійного розвитку режимів руху транспортних засобів реалізовано системний підхід щодо удосконалення міських пасажирських перевезень, запропоновано транспортно-технологічні схеми доставки пасажирів. Визначено основні параметри транспортного обслуговування населення: наявності вільних місць, оцінки відмов пасажирам у перевезенні, розподілу тривалості очікування пасажирами початку транспортного обслуговування на зупинці. Запропоновано імітаційний алгоритм формування координованої таксомоторної маршрутної системи з визначенням засад взаємодії різних видів міського пасажирського транспорту та сполучення маршрутів, кількості та пасажиромісткості маршрутних таксі на кожному з них залежно від чисельності пасажирів і співвідношення вартості проїзду.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О385.2 + О808.5
Шифр НБУВ: РА318667 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
8.

Крейсман Е.А. 
Удосконалення методики організації автобусних перевезень в транспортній системі міст: Автореф. дис. канд. техн. наук: 05.22.01 / Е.А. Крейсман ; Нац. транспорт. ун-т. — К., 2002. — 24 с. — укp.

Розглянуто питання підвищення ефективності транспортного обслуговування й організації технологічного процесу пасажирських перевезень у містах. Розроблено концепцію та оціночний критерій соціально-етичного маркетингу в автобусних перевезеннях за ринкових умов. Встановлено теоретично обгрунтований комплекс регулювальних заходів, що забезпечують скорочення часу, який пасажири витрачають на поїздки, обмежують експлуатаційні витрати автобусних господарств і знижують рівень забруднення атмосфери міст. Розроблено методику математичного моделювання з метою визначення технічних параметрів транспортної роботи автобуса в окремому циклі та на маршрутах. Оригінальними числовими методами проведено розрахункові дослідження часу і швидкості руху, витрати палива та шкідливих викидів із складовими компонентами залежно від типу і завантаження автобусу та характеристик маршруту. Одержані на новій методологічній основі експериментальні відомості відносно реальних пасажиропотоків на маршрутній мережі міста Кривий Ріг надали широкі можливості до вдосконалення вибору типу автобусів, організації використання, контролю роботи на лінії. Розроблено систему заходів щодо підвищення кваліфікації водіїв рухомого складу. З урахуванням оціночного критерію якості перевезень удосконалено існуючий метод розрахунків потрібної кількості автобусів, з підвищенням якості обслуговування пасажирів, особливо важливої за наявності конкуренції перевізників.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О385.3 + О808.5
Шифр НБУВ: РА320520 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
9.

Вакарчук І.М. 
Управління проектами та програмами побудови приміських автобусних систем: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.13.22 / І.М. Вакарчук ; Нац. трансп. ун-т. — К., 2006. — 20 с. — укp.

Розроблено моделі, методи й алгоритми управління проектами побудови приміських автобусних систем протягом життєвого циклу проекту. Запропоновано інтегральну математичну модель процесу прийняття управлінських рішень, що містить процедури інформаційно-логістичної послідовності задач проектного менеджменту; алгоритми аналізу параметрів даної моделі; методи розрахунків і принципи визначення оптимального управлінського рішення. Розроблено ієрархічний підхід щодо процесу прийняття рішень з управління проектами приміських автобусних систем. Запропоновано методи розрахунку оптимального рішення обчислення адитивних критеріїв якості альтернатив для модифікованих моделей однокритеріального вибору за умов невизначеності. Розроблено й апробовано комплексну інформаційну технологію управління масштабними проектами, що відповідає сучасним вимогам щодо розробки комп'ютерних технологій управління проектами та програмами.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)373.31-55-21 + О385.3 +
Шифр НБУВ: РА344973

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського