Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (2)Реферативна база даних (311)Книжкові видання та компакт-диски (615)Журнали та продовжувані видання (9)
Пошуковий запит: (<.>U=У.р3$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 36
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Бобко Л.О. 
Гуманістичне виховання студентів вищих навчальних закладів фінансово- економічного профілю у позанавчальній діяльності: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Л.О. Бобко ; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. — К., 2004. — 20 с. — укp.

Обгрунтовано теоретико-методологічні засади (суть, зміст, форми, методи, засоби, особливості) гуманістичного виховання студентів вищих навчальних закладів фінансово-економічного профілю у позанавчальній діяльності. Проведено системний аналіз християнсько-педагогічних, соціально-педагогічних, наукових антропологічних концепцій гуманістичного виховання на різних етапах суспільно-економічного й політичного розвитку, уточнено й обгрунтовано поняття "гуманізм", "гуманність", запропоновано авторську дефініцію "гуманістичного виховання". Розроблено теоретичну модель системи гуманістичного виховання студентів вищих навчальних закладів фінансово-економічного профілю, визначено її структурні елементи: соціальний, особистісний, змістовий, функціонально-процесуальний, управлінський. Розглянуто особливості діяльності фахівця фінансово-економічного профілю, проаналізовано стан організації гуманістичного виховання й педагогічні умови його поліпшення. Охарактеризовано основні напрями, форми, методи, засоби гуманістичного виховання студентів, досліджено роль і місце самовиховання у процесі становлення й розвитку особистості. Проаналізовано складові гуманістичної свідомості, діяльності, а також гуманістичних відносин у системі "студент - студент", "студент - викладач", "викладач - студент".

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У.р3(4УКР) +
Шифр НБУВ: РА329366

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Кустовський С.М. 
Дидактичні умови організації самостійної навчально-пізнавальної діяльності майбутніх економістів у вищих навчальних закладах: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / С.М. Кустовський ; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М.Коцюбинського. — Вінниця, 2005. — 20 с. — укp.

Досліджено дидактичні умови підвищення ефективності організації самостійної навчально-пізнавальної діяльності студентів (СНПДС) економічних спеціальностей як складової професійної освіти. Розкрито суть поняття "самостійна навчально-пізнавальна діяльність студентів - майбутніх економістів", розглянуто критерії, показники ефективності даної діяльності, проаналізовано проблеми визначення та класифікації видів СНПДС. Визначено дидактичні умови підвищення ефективності самостійної навчально-пізнавальної діяльності даних студентів, зокрема: новітні інформаційні технології, кейс-методику, проблемне навчання, технологію навчання у малих групах, інтегрований підхід. Запропоновано визначення СНПДС, а також розкрито суть поняття "інтегровані завдання". Розроблено методику організації самостійної навчально-пізнавальної діяльності майбутніх економістів у поєднанні з кейс-методикою, інтегрованими заняттями, новітніми інформаційними технологіями, проблемним навчанням, навчанням у малих групах. Розроблено та впроваджено механізм визначення типологічних груп і рівнів сформованості вмінь і навичок самостійного навчання, визначено критерії оцінювання результатів виконання завдань для самостійного опрацювання. Доведено й експериментально перевірено взаємозв'язок дидактичних умов організації зазначеної СНПДС й ефективності навчання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У.р31(4УКР) + Ч481.203 +
Шифр НБУВ: РА338226

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
3.

Войнаровський А.М. 
Дидактичні умови формування економічних знань у студентів вищих педагогічних навчальних закладів: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.09 / А.М. Войнаровський ; Волин. держ. ун-т ім. Л.Українки. — Луцьк, 2005. — 19 с. — укp.

Розкрито проблему формування економічних знань у майбутніх учителів вищих навчальних закладів. Здійснено аналіз понять "технологія економічної освіти", "економічне мислення", "економічна свідомість". Узагальнено сучасні аспекти методологічних засад професійно-економічної освіти. Визначено зміст, форми та методи формування економічних знань студентів факультетів фізичної культури залежно від особливостей їх здібностей, розвитку професійних якостей, якими повинен володіти майбутній вчитель загальноосвітньої школи. Теоретично обгрунтовано науково-методичні та дидактичні умови формування економічних знань у процесі використання сучасних педагогічних технологій. Доведено, що впровадження експериментальної моделі технології формування фазово-економічних знань, в якій враховано сучасні концептуальні ідеї навчально-пізнавальної діяльності студентів вищої педагогічної школи, сприяє підвищенню ефективності формування економічних знань у майбутніх вчителів фізичної культури.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У.р3-2(4УКР) +
Шифр НБУВ: РА340918

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
4.

Мацепура Л.Л. 
Дидактичні умови формування креативної особистості майбутнього економіста в процесі гуманітарної підготовки: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.09 / Л.Л. Мацепура ; Криворіз. держ. пед. ун-т. — Кривий Ріг, 2009. — 20 с. — укp.

Розглянуто можливості гуманітарної підготовки у формуванні креативної підготовки особистості майбутніх економістів. Конкретизовано сутність понять "креативна особистість", "креативний підхід", "індивідуально-розвивальне навчання". Виявлено зміст і структурні компоненти креативної особистості, рівні їх прояву. Обгрунтовано модель креативної особистості, експериментально перевірено сукупність дидактичних умов, які забезпечують результативність гуманітарної підготовки у формуванні креативних якостей майбутніх фахівців. Розроблено й упроваджено в практику вищої школи програму семінарів, практикумів основу яких складають імітаційно-ігрові і проблемно-ситуаційні технології, активні форми та методи навчання, створена система завдань-ситуацій, індивідуально-творчих, імітаційно-ігрових, проблемних завдань з розвитку самостійності, активності, оригінальності, нестандартності студентів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У.р3-2(4УКР) +
Шифр НБУВ: РА365093

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
5.

Плахотнікова Л.О. 
Економічні умови реформування вищої освіти в період трансформації економіки України: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.09.01 / Л.О. Плахотнікова ; НАН України. Ін-т демографії та соц. дослідж. — К., 2006. — 20 с. — укp.

Досліджено теоретико-методологічні та прикладні проблеми взаємовпливу трансформації економічної системи та реформування системи вищої освіти. Для досягнення визначеної мети уточнено термінологічний апарат, зокрема, зміст поняття економічних умов реформування системи вищої освіти як сукупності параметрів, що характеризують якість і спосіб певних економічних відносин для системи і потребують прогресивних перетворень. Запропоновано класифікацію економічних умов і чинників, що становлять економічне середовище системи вищої освіти і впливають на процес його реформування. Здійснено аналіз і визначено особливості впливу економічних умов на процес фінансування та якість підготовки фахівців вищими навчальними закладами. Розроблено рекомендації щодо удосконалення умов фінансування та підвищення якості підготовки фахівців вищими навчальними закладами на макро- та мікроекономічному рівнях. Запропоновано й обгрунтовано необхідні напрями державної політики щодо зміни економічних умов для подальшого розвитку та реформування вітчизняної системи вищої освіти за сучасних умов інтеграції та глобалізації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У.р3(4УКР) +
Шифр НБУВ: РА345174

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
6.

Дибкова Л.М. 
Індивідуальний підхід у формуванні професійної компетентності майбутніх економістів: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Л.М. Дибкова ; АПН України. Ін-т вищ. освіти. — К., 2006. — 20 с. — укp.

Вперше теоретично й експериментально визначено психолого-педагогічні умови формування професійної компетентності майбутніх економістів, які полягають у врахуванні у навчальній діяльності індивідуальних особливостей студентів і впливають на успішність навчання та їх особистісний розвиток. Доведено наявність залежності між розвитком особистісних якостей студентів (рівня мотивації, самооцінки та суб'єктивного локусу контролю) та успішністю їх у навчальній діяльності. Розроблено й експериментально обгрунтовано технологію реалізації форм і методів індивідуального підходу, яка сприяє підвищенню ефективності формування професійної компетентності майбутніх економістів. Доповнено теорію та методику професійної освіти положенням про доцільність урахування у навчальному процесі таких особистісних якостей студентів, як мотивація, самооцінка, суб'єктивний локус контролю.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У.р3(4УКР) +
Шифр НБУВ: РА343974

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
7.

Романова 
Індивідуально-типологічні та дидактичні чинники результативності самостійної роботи студентів економічних університетів: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Г.М. Романова ; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. — К., 2003. — 21 с.: рис., табл. — укp.

Розглянуто питання підвищення результативності самостійної роботи студентів, яка виступає важливою складовою якості професійної освіти. Розкрито сутність понять "результативність навчальної діяльності", "результативна самостійна робота". Запропоновано модель самостійної роботи студентів, проаналізовано типологічний підхід до особистості суб'єктів навчання. Науково обгрунтовано взаємозв'язок індивідуально-типологічних особливостей студентів та дидактичних умов навчання, а також вплив цього взаємозв'язку на результативність самостійної роботи. Розроблено та впроваджено комплексну методику дослідження індивідуально-типологічних та дидактичних чинників результативності самостійноі роботи студентів. Викладено методику аналізу типологічного розподілу в навчальних групах. Проаналізовано прояв типологічних особливостей студентів у самостійній роботі. Доведено взаємозв'язок індивідуально-типологічних особливостей студентів та дидактичних умов їх самостійної навчальної діяльності, систематизовано та узагальнено дані щодо впливу визначеного взаємозв'язку на результативність самостійної роботи. Обгрунтовано та експериментально перевірено систему організації самостійної роботи на основі взаємозв'язку індивідуально-типологічних особливостей студентів і дидактичних умов навчання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.267 + У.р3(4УКР)-267 +
Шифр НБУВ: РА326531

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
8.

Струтинська О. В. 
Методика навчання інформаційних систем і технологій майбутніх учителів економіки: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / О. В. Струтинська ; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. — К., 2010. — 22 с. — укp.

Визначено структуру та зміст курсу "Інформаційні системи і технології в економіці" як навчальної дисципліни для студентів економічних спеціальностей педагогічного університету. Встановлено, що застосування розробленої методики сприяє активізації навчально-пізнавальної діяльності майбутніх учителів економіки, формуванню навичок індивідуальної самостійної діяльності, формуванню компетентностей майбутніх учителів економіки у галузі інформаційних систем і технологій, мотивації до неперервного навчання інформаційних систем і технологій та готовності до їх використання у своїй майбутній професійній діяльності. Наведено результати педагогічного експерименту, що підтверджують ефективність запропонованої методики навчання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: З970 р(4УКР)3-3 + У.р30-253 (4УКР)
Шифр НБУВ: РА376325 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
9.

Хоменко С.В. 
Методика формування економічних знань у майбутніх інженерів-педагогів засобами комп'ютерних технологій: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / С.В. Хоменко ; Укр. інж.-пед. акад. — Х., 2008. — 20 с. — укp.

Досліджено проблему формування економічних знань у майбутніх інженерів-педагогів засобами комп'ютерних технологій з урахуванням особливостей професійної підготовки, що сприяє поступовому й цілеспрямованому фаховому становленню студентів. Визначено роль економічного компонента знань у діяльності та підготовці майбутніх інженерів-педагогів. Встановлено міжпредметні зв'язки, що утворюють комп'ютерні, економічні та технічні навчальні дисципліни, на базі яких побудовано двоступеневу інтеграційну модель і розроблено методику формування економічних зань у майбутніх інженерів-педагогів засобами комп'ютерних технологій. Доведено, що застосування нової методики навчання сприяє покращанню якості їх професійної підготовки.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У.р3(4УКР) ф +
Шифр НБУВ: РА357021

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
10.

Жулкевська В.О. 
Організаційно-педагогічні засади дистанційного навчання банківських працівників: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / В.О. Жулкевська ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2005. — 24 с. — укp.

Проаналізовано проблему формування та становлення дистанційного навчання в Україні. Розглянуто питання підвищення ефективності професійної підготовки банківських працівників шляхом інтеграції традиційної та дистанційної форм навчання з використанням міжнародної навчально-комп'ютерної програми "Чорна дошка" ("Blackboard") у навчальних закладах економічного профілю. Досліджено методологічні, теоретичні та методичні аспекти дистанційного навчання банківських працівників. Проаналізовано особливості організаційно-педагогічного забезпечення навчального процесу та специфіку фахової підготовки за даних умов. Розроблено, експериментально перевірено та рекомендовано до використання професійно-орієнтовану модель дистанційного навчання на базі міжнародної навчально-комп'ютерної програми "Чорна дошка" для студентів вищих навчальних закладів економічного профілю. Обгрунтовано зміст, принципи, ефективні методи, форми та засоби дистанційного навчання. Визначено необхідні особистісні риси та показники професійної компетентності банківських працівників. Відзначено визначальний вплив комунікативних умінь і навичок на рівень успішності професійної діяльності. Доведено, що використання експериментальної моделі фахової підготовки банківських працівників ефективно впливає на формування комунікативної компетенції студентів та підвищення професійного рівня майбутніх спеціалістів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У.р3-25 + Ч484(4УКР)764 +
Шифр НБУВ: РА335413

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
11.

Андрусь О. І. 
Організація модульного навчання економічних дисциплін у технічних університетах: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / О. І. Андрусь ; Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. — К., 2010. — 21 с. — укp.

Розкрито сутність, складові та функції економічної підготовки студентів у технічних університетах (ТУ). Сформульовано принципи організації модульного навчання економічних дисциплін у ТУ, наведено модель організації. Обгрунтовано та розроблено форми і методи організації модульного навчання економічних дисциплін ТУ. Визначено критерії ефективності та доведено доцільність організації модульного навчання економічних дисциплін у ТУ за розробленою моделлю.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У.р3(4 УКР)
Шифр НБУВ: РА374474 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
12.

Музичко Л.В. 
Особистісні чинники формування індивідуального стилю учіння студентів економічних спеціальностей: автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Л.В. Музичко ; Держ. вищ. навч. закл. "Ун-т менеджменту освіти". — К., 2009. — 20 с. — укp.

Досліджено проблему впливу особистісних чинників студентів на формування індивідуального стилю їх навчання. Проаналізовано стан розробки проблеми у сучасній і педагогічній науці. Розкрито суть понять, використаних для проведення дослідження. Визначено й обгрунтовано особливості прояву стилю студентів у процесі навчально-професійної діяльності. Розроблено програму експериментального дослідження й адаптовано до предмета дослідження діагностичний інструментарій для вивчення властивостей особистості, що впливають на розвиток стилю навчання. Експериментально встановлено особливості впливу особистісних чинників на розвиток певного стилю навчання студента. Розроблено та реалізовано програму формування впливу особистісних чинників на розвиток стилів навчання студентів. Установлено, що зазначені чинники прискорюють темпи розвитку даного стилю за умов спеціально організованого навчання. Доведено доцільність застосування цілеспрямованої тренінгової роботи, спрямованої на вдосконалення стильової поведінки, з метою формування стилів навчання студентів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.2 + У.р3(4УКР) +
Шифр НБУВ: РА364116

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
13.

Щербіна В.К. 
Особистісно-професійний розвиток майбутнього вчителя економіки в умовах інтерактивного навчання: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / В.К. Щербіна ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2009. — 20 с. — укp.

Проведено теоретико-експериментальне дослідження проблеми особистісно-професійного розвитку майбутнього вчителя економіки за умов інтерактивного навчання. Проаналізовано стан вивчення цієї проблеми у педагогічній теорії та практиці. Визначено суть даного розвитку, його зміст, структуру та компоненти, а саме: особистісний, змістово-операційний, рефлексивний. Розроблено й експериментально перевірено технологію особистісно-професійного розвитку майбутнього вчителя економіки за умов інтерактивного навчання у ВНЗ, спрямовану на поетапне становлення компонентів особистісно-професійного розвитку. На підставі результатів експериментальної роботи доведено ефективність розробленої педагогічної технології особистісно-професійного розвитку майбутнього вчителя економіки за зазначених умов.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.24 + Ч489.518.5 + У.р3(4УКР) +
Шифр НБУВ: РА364156

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
14.

Волкова Л.В. 
Педагогічна технологія застосування ділової гри у процесі формування іншомовної комунікативної компетентності майбутніх спеціалістів фінансово-економічного профілю: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Л.В. Волкова ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2006. — 25 с. — укp.

Наведено результати теоретико-експериментального дослідження проблеми педагогічної технології застосування ділової гри (ДГ) у процесі формування іншомовної комунікативної компетентності (КК) майбутніх спеціалістів фінансово-економічного профілю. Обгрунтовано сутність ДГ, її функції та особливості як методу активного навчання. Розроблено педагогічну технологію підготовки та застосування ДГ, надано рекомендації щодо їх ефективного використання як засобу формування іншомовної КК. Проаналізовано вплив ДГ на активізацію навчальної діяльності студентів, визначено основні умови, за яких ДГ сприятиме ефективності процесу професійної підготовки.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У.р3-252 +
Шифр НБУВ: РА342356

Рубрики:

      
15.

Полєщук І.Ф. 
Підвищення рівня професійної підготовки студентів економічних спеціальностей засобами ігрових форм навчання: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / І.Ф. Полєщук ; Ін-т вищ. освіти АПН України. — К., 2005. — 20 с. — укp.

Теоретично обгрунтовано дидактичні умови впливу ігрових занять на процес підвищення рівня професійної підготовки у цілісному навчально-виховному процесі кооперативного вищого навчального закладу (ВНЗ). Розроблено систему, яка передбачає визначення мети, суб'єктів навчального процесу, а також містить методику підвищення рівня професійної підготовки та методи організації й проведення ігрових занять. Розроблено критерії оцінки рівня професійної підготовки студентів, запропоновано завдання прикладного змісту для ігрових занять. Досліджено стан зазначеної підготовки студентів ВНЗ I - II рівня акредитації. Експериментально перевірено результативність запропонованої методики.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У.р30-252 + Ч481.252.46 +
Шифр НБУВ: РА335722

Рубрики:

      
16.

Ярощук І. Д. 
Підготовка майбутніх економістів до професійного спілкування у процесі вивчення гуманітарних дисциплін: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / І. Д. Ярощук ; Терноп. нац. пед. ун-т ім. В. Гнатюка. — Т., 2010. — 22 с. — укp.

Вперше визначено педагогічні умови підготовки майбутніх економістів (ПМЕ) до професійного спілкування у процесі вивчення гуманітарних дисциплін у ВНЗ. Обгрунтовано зміст і структуру професійного спілкування економіста, удосконалено професіограму економіста. Визначено та конкретизовано критерії та показники, охарактеризовано рівні готовності майбутнього економіста до професійного спілкування. Розроблено теоретичну модель ПМЕ до професійного спілкування у процесі вивчення гуманітарних дисциплін. Визначено та перевірено педагогічні умови ПМЕ до професійного спілкування у процесі вивчення гуманітарних дисциплін.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У.р3(4УКР)
Шифр НБУВ: РА374678 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
17.

Рум'янцева К.Є. 
Підготовка майбутніх економістів до розв'язування творчих фахових завдань засобами моделювання: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / К.Є. Рум'янцева ; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М.Коцюбинського. — Вінниця, 2009. — 20 с. — укp.

Розкрито сутність поняття "творчі фахові завдання" та сформульовано основні вимоги до них. Розкрито критерії, показники та рівні досліджуваної готовності. Розроблено й обгрунтовано модель процесу формування готовності майбутніх економістів до розв'язання творчих фахових завдань з урахуванням визначених критеріїв, показників і рівнів готовності (низький, середній і високий) до розв'язання творчих фахових завдань і запропонованих педагогічних умов (використання математичного, імітаційно-ігрового та комп'ютерного моделювання). Зазначено, що проведена експериментальна робота підтвердила дієвість розробленої моделі та педагогічних умов.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У.р3(4УКР) +
Шифр НБУВ: РА368359

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
18.

Бенькович Є.Р. 
Підготовка студентів економічних спеціальностей до використання програмних комп'ютерних систем у професійній діяльності: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Є.Р. Бенькович ; Ін-т вищ. освіти АПН України. — К., 2009. — 20 с. — укp.

Вперше теоретично опрацьовано й експериментально перевірено модель підготовки студентів економічних спеціальностей до використання програмних комп'ютерних систем у професійній діяльності. Розкрито елементи та етапи підготовки, послідовність та зв'язок цих елементів, а також особливості конструювання змісту даної підготовки. Удосконалено форми та методи використання програмних комп'ютерних систем у фаховій підготовці студентів економічних спеціальностей. Введено поняття "професійна комп'ютерна компетентність", що визначає поєднання базових професійних і комп'ютерно-інформаційних компетентностей фахівця з використання програмних комп'ютерних систем у фаховій діяльності. Розроблено та апробовано модель підготовки студентів економічних спеціальностей до використання програмних комп'ютерних систем, яка забезпечує ефективність їх професійної підготовки.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У.р30-263(4УКР) +
Шифр НБУВ: РА368630

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
19.

Дутка Г.Я. 
Принцип фундаменталізації та його реалізація у математичній підготовці майбутніх економістів: автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.04 / Г.Я. Дутка ; АПН України ; Ін-т пед. освіти і освіти дорослих. — К., 2009. — 40 с. — укp.

Теоретично обгрунтовано та перевірено на практиці дію принципу фундаменталізації у математичній підготовці майбутніх економістів. Сформульовано методологічні та концептуальні основи фундаменталізації математичної підготовки економістів, визначено відповідні педагогічні умови. Побудовано концептуальну модель на основі компетентнісного підходу до математичної підготовки майбутнього економіста, яка базується на гуманістичному, системно-структурному, кібернетичному, синергетичному, інтеграційному, діяльнісному та акмеологічному підходах. Розроблено методику реалізації принципу фундаменталізації в професійній підготовці економістів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р3-31 + У.р3(4УКР)
Шифр НБУВ: РА369339 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
20.

Пуханова Л.С. 
Професійна підготовка майбутніх економістів у процесі навчання теорії ймовірності і математичної статистики: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Л.С. Пуханова ; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М.Коцюбинського. — Вінниця, 2009. — 20 с. — укp.

Вперше обгрунтовано спрямування змісту навчання теорії ймовірності і математичної статистики на реалізацію мети і завдань професійної підготовки майбутніх економістів у ВНЗ III - IV рівнів акредитації. Визначено зміст навчання теорії ймовірностей і математичної статистики майбутніх фахівців економічного профілю. Обгрунтовано провідні напрями підвищення ефективності професійної підготовки студентів економічних спеціальностей у навчанні теорії ймовірності і математичної статистики: реалізація професійної спрямованості навчання, посилення інтеграційних процесів, впровадження педагогічних інновацій, врахування ціннісно-мотиваційних та психолого-педагогічних аспектів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У.р3(4УКР)в611.3 +
Шифр НБУВ: РА365084

Рубрики:

Географічні рубрики:
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського