Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Реферативна база даних (193)Книжкові видання та компакт-диски (240)Журнали та продовжувані видання (22)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч33(4УКР3)$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 62
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Маляр Л.В. 
Вивчення творчості класиків української і зарубіжної літератури у школах Закарпаття (друга половина XIX - перша половина XX ст.): Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Л.В. Маляр ; Прикарпат. ун-т ім. В.Стефаника. — Івано-Франківськ, 2004. — 20 с. — укp.

Досліджено специфіку вивчення творчості класиків української та зарубіжної літератур у школах Закарпаття другої половини XIX - першої половини XX ст. Розглянуто особливості розвитку шкільництва та гуманітарної освіти у контексті соціально-історичних і культурологічних обставин. Розкрито зміст шкільних курсів з літератури, принципи й мотивацію залучення творів красного письменництва до навчальних підручників і програм, розглянуто форми їх вивчення. Висвітлено внесок українських педагогів і культурно-освітніх діячів в організацію навчально-виховного процесу на національних засадах та популяризацію у краї кращих здобутків світової літератури. Обгрунтовано значення виявленого у процесі дослідження фактичного матеріалу для сучасної освітньо-виховної теорії та практики. Установлено, що вивчення української та зарубіжної літератур сприяє формуванню в школярів національної самосвідомості та загальнолюдських цінностей.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР3)52 + Ш5(0) р20 + Ш5(4УКР) р20 г +
Шифр НБУВ: РА338277

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Зозуляк Р.В. 
Виховання моральних рис молодших школярів Галичини засобами української дитячої літератури (1900 - 1939 рр.): Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Р.В. Зозуляк ; Прикарпат. нац. ун-т ім. В.Стефаника. — Івано-Франківськ, 2005. — 20 с. — укp.

На основі вивчення широкої джерельної бази вперше проаналізовано вплив української дитячої літератури на формування моральних якостей молодших школярів Галичини 1900 - 1939 рр. Досліджено особливості морального виховання дітей молодшого шкільного віку. Висвітлено внесок української педагогічної думки досліджуваного періоду у розробку виховних концепцій на основі використання ідей правди та добра як базових принципів формування моральних якостей молодших школярів. Проведено контент-аналіз змісту букварів і читанок початкової школи Галичини 1900 - 1939 рр., виявлено провідні тенденції еволюції виховного змісту дитячих творів та їх дидактичний потенціал. Обгрунтовано можливості використання дитячих творів українських письменників Галичини досліджуваного періоду у процесі морального виховання учнів сучасної загальноосвітньої школи I ступеня.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР3) + Ч421.352 +
Шифр НБУВ: РА337737

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
3.

Фізеші О.Й. 
Виховна спрямованість змісту букварів в українських школах Закарпаття (друга половина ХІХ - кінець ХХ століття): Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / О.Й. Фізеші ; Прикарпат. ун-т ім. В.Стефаника. — Івано-Франківськ, 2004. — 20 с.: рис. — укp.

Виявлено особливості процесу розвитку українського національного букварства на різних історичних етапах (творення букварів за умов глибокого занепаду культурного життя закарпатоукраїнського народу, коли політичною домінантою був великодержавний шовінізм у ставленні до представників неугорських національностей; утвердження суспільного ідеалу - загальнолюдської солідарності, рівності, доброчесності, працьовитості; збереження родинних традицій і неухильного дотримання релігійних постулатів у вихованні дітей; популяризація різних жанрів українського народного дитячого фольклору). Проаналізовано освітні пріоритети змісту українських букварів другої половини XIX - кінця XX ст., а також видрукуваних у першому десятилітті незалежності України. Обгрунтовано та доповнено дидактичні принципи структурування змісту шкільних підручників (природовідповідності, народності, краєзнавчості), запропоновано добір їх змісту з урахуванням напрацювань українських і зарубіжних учених у галузі дидактики початкової школи (енциклопедичності, сезонності, єдності загальнолюдського, національного й етнічного).

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР3)5/6 + Ш141.4-920 + Ч421.215.1
Шифр НБУВ: РА330955

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
4.

Гречин Б.П. 
Громадсько-просвітницька та педагогічна діяльність Олександра Барвінського: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Б.П. Гречин ; Прикарпат. ун-т ім. В.Стефаника. — Івано-Франківськ, 2001. — 19 с. — укp.

Проаналізовано соціально-економічні та суспільно-політичні умови життя Галичини другої половини ХІХ - початку ХХ ст., досліджено провідні чинники формування особистості та педагогічних поглядів О.Барвінського. Визначено основні напрями науково-педагогічної, громадсько-просвітницької, посольської діяльності вченого. Виявлено провідні положення з теорії й практики національного шкільництва, створення підручників. Простежено головні форми громадсько-просвітницької та педагогічної діяльності науковця щодо формування історичної свідомості українців.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР3)52-8 Барвінський О.
Шифр НБУВ: РА315598 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
5.

Кецик У.В. 
Громадянське виховання учнів українських професійних шкіл Галичини (перша третина ХХ ст.): Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / У.В. Кецик ; Прикарпат. нац. ун-т ім. В.Стефаника. — Івано-Франківськ, 2005. — 20 с. — укp.

Вперше проаналізовано мету, зміст, форми та методи громадянського виховання учнів українських професійних шкіл Галичини першої третини XX ст. Висвітлено внесок галицьких діячів освіти у розвиток теорії громадянського виховання та практику його реалізації. Уточнено суспільно-політичні та соціально-економічні передумови виникнення українського професійного шкільництва в Галичині досліджуваного періоду, визначено структуру та завдання навчальних закладів фахової освіти. У науковий обіг введено маловідомі історичні факти та джерела. Результати проведеного дослідження використано під час розробки спецкурсу "Громадянське виховання учнів українських професійних шкіл Галичини (перша третина XX ст.)". Обгрунтовано можливості творчого використання досвіду громадянського виховання учнів фахових шкіл Галичини за сучасних умов.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР3) + Ч421.352.13 +
Шифр НБУВ: РА337739

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
6.

Гущак Ж. М. 
Гуманістичні ідеї у педагогічній спадщині І.Я. Франка: автореф. дис. ... канд. пед. наук: 13.00.01 / Ж. М. Гущак ; Дрогоб. держ. пед. ун-т ім. І. Франка. — Дрогобич, 2011. — 20 с. — укp.

Висвітлено гуманістичні ідеї педагогічної спадщини І. Франка в контексті розвитку культурно-освітніх рухів Галичини другої половини ХІХ - початку ХХ ст. Виділено й охарактеризовано положення щодо розкриття внеску діяча в процеси формування педагогічного розвитку. Досліджено гуманістичну позицію І. Франка щодо обгрунтування психолого-педагогічних особливостей, завдань виховання молоді, шляхів, засобів організації виховного впливу у творах педагогічного спрямування. Визначено внесок І. Франка у висвітленні гуманістичної спрямованості освіти, процесу навчання молоді, педагогічної діяльності вчителя, його моралі та професійних компетенцій у навчально-виховному процесі. Розкрито значущість педагогічних ідей письменника в контексті особистісно орієнтованої педагогіки.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР3)52-8 Франко, І. Я. + Ш5(4УКР)5-4 Франко І. Я. 3
Шифр НБУВ: РА382070 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
7.

Орлевич 
Діяльність Львівського Ставропігійського інституту (кінець XVIII - 60-і рр. XIX ст.): Автореф. дис... канд. іст. наук: 07.00.01 / І.В. Орлевич ; Ін-т українознав. ім. І.Крип'якевича НАН України. — Л., 2000. — 20 с. — укp.

У контексті суспільно-політичного, релігійного та культурного життя Галичини кінця ХVІІІ - 60-х рр. ХІХ ст. досліджено діяльність єдиної (до 1848 р.) світської інституції українського населення краю - Ставропігійського інституту у Львові. Простежено еволюцію правового статусу Ставропігії відповідно до австрійського законодавства, її внутрішню структуру, фінансово-господарську, релігійну, видавничу, освітню діяльність Інституту та його місце у процесі національного відродження галицьких українців. Ставропігію показано як інституцію, що об'єднувала представників української інтелектуальної еліти, патронувала Львівську Успенську церкву, утримувала українську книгарню та школу для українських дітей, користувалася значним моральним авторитетом серед галицької суспільності, відігравала важливу роль у період "весни народів" 1848 - 1849 рр. З'ясовано, що внаслідок ідейних та організаційних трансформацій в національному русі 50 - 60-х рр. ХІХ ст. та формування провідних суспільно-політичних течій (русофільської та народовської) Інститут поступово втратив свої колишні позиції, поступився значною частиною своїх функцій на користь нових, здебільшого національно зорієнтованих культурних і політичних сил та інституцій.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР3)5 + Э377.109(4УКР)-66
Шифр НБУВ: РА311486 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
8.

Мочан Т. М. 
Естетичне виховання учнівської молоді в полікультурному середовищі на Закарпатті (1919 - 1939 рр.): автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / Т. М. Мочан ; Терноп. нац. пед. ун-т ім. В. Гнатюка. — Т., 2011. — 20 с.: рис. — укp.

Проведено ретроспективний аналіз генезису естетичного виховання учнівської молоді в полікультурному просторі Закарпаття міжвоєнного періоду. Виділено два етапи генезису теорії та практики естетичного виховання: початковий (1919 - 1926 рр.) - визначення мети, завдань і змісту; основний (1927 - 1939 рр.) - удосконалення методичних засад. Висвітлено зміст, форми, методи та засоби естетичного виховання учнівської молоді. Визначено можливості творчого застосування історичного досвіду його розвитку за сучасних умов. Доведено доцільність реалізації у навчальних закладах принципу культурологічного особистісно-орієнтованого навчання, формування у школярів естетичних поглядів шляхом запозичення надбань різних культур, виховання міжкультурної толерантності та злагоди.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.355 + Ч33(4УКР3)61
Шифр НБУВ: РА382477 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
9.

Городиська В. В. 
Естетичне виховання учнівської молоді в системі освіти на західноукраїнських землях (др. пол. XIX - поч. XX ст.): автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / В. В. Городиська ; Дрогобиц. держ. пед. ун-т ім. І. Франка. — Дрогобич, 2011. — 20 с. — укp.

Показано генезу поняття '"естетичне виховання" у зарубіжній та вітчизняній педагогічній думці. Визначено періоди та підходи до визначення сутності та змісту розвитку поняття "естетичне виховання" учнівської молоді у працях західноукраїнських педагогів в означених межах (1869 -1900, 1900 - 1919, 1919 - 1939). Узагальнено досвід (зміст, форми та мегоди) естетичного виховання учнівської молоді в системі освіти даного періоду. Висвітлено зміст підготовки вчителів до керівництва процесом естетичного виховання. Розглянуто можливості творчого використання досвіду естетичного виховання в сучасній системі української освіти.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.355 + Ч33(4УКР3)52
Шифр НБУВ: РА384258 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
10.

Левицька Л.Я. 
Етнопедагогічні аспекти виховання характеру в українській педагогіці Галичини (1919 - 1939 рр.): Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Л.Я. Левицька ; Житомир. держ. ун-т ім. І.Франка. — Житомир, 2007. — 20 с. — укp.

Вперше цілісно систематизовано етнопедагогічні аспекти виховання характеру в українській педагогіці Галичини. Визначено й охарактеризовано етапи виникнення та розвитку проблеми виховання характеру в українській педагогічній думці краю міжвоєнної доби (1919 - 1939 рр.), кожен з яких відображає сутність поняття "виховання характеру" та позначений відповідними тенденціями. Доповнено педагогічну теорію науковими знаннями про еволюцію поняття "характер" та його етнопедагогічні аспекти виховання. Подальшого розвитку набули положення та висновки про працю як народно-педагогічний засіб виховання характеру. Уточнено етнопедагогічний інструментарій виховання характеру української молоді у досліджуваний період. Показано можливості творчого застосування історичного досвіду виховання характеру на сучасному етапі українського державотворення. До наукового обігу введено невідомі раніше факти, здійснено комплексний аналіз вітчизняних і зарубіжних педагогічних праць, присвячених проблемі виховання характеру.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР3)61 + Ч313(4УКР) + Ч421.352.21 +
Шифр НБУВ: РА349942

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
11.

Сворак С.Д. 
Загальноосвітня школа західноукраїнського регіону в контексті суспільно-політичного життя другої половини 40-х - першої половини 60-х років ХХ століття: Автореф. дис... д-ра іст. наук: 07.00.01 / С.Д. Сворак ; НАН України. Ін-т історії України. — К., 1999. — 34 с. — укp.

У контексті суспільно-політичного життя регіону досліджено процес становлення та розвитку загальноосвітньої школи, який відбувся в умовах зламу традиційно усталеної в краї системи освіти та зумовленого цим протистояння націоналістичного підпілля Організації українських націоналістів, Української повстанської армії і органів радянської влади. За таких умов учительські колективи шкіл упродовж тривалого часу, принаймні в перше повоєнне десятиріччя, були заручниками супротивних сил, змушені були рахуватись з їхніми вимогами щодо змісту і спрямованості навчання. Аналізується політика органів партійно-радянської влади щодо вирішення проблем матеріально-технічної бази шкіл, форм, змісту і методики навчання і виховання, кадрового забезпечення системи освіти, її реорганізації та науково-педагогічного обгрунтування.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР3)6 + Т3(4УКР)63-7

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
12.

Розлуцька Г.М. 
Зміст шкільних підручників як фактор полікультурного виховання молодших школярів у Закарпатті (1919 - 1939 рр.): Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Г.М. Розлуцька ; Житомир. держ. ун-т ім. І.Франка. — Житомир, 2006. — 19 с. — укp.

Здійснено аналіз змісту україномовних букварів і читанок, шкільних підручників з мови, природничого циклу, історії, громадянознавства. Обгрунтовано їх роль та значення у полікультурному вихованні молодших школярів Закарпаття міжвоєнного періоду. Розкрито полікультурну спрямованість змісту шкільної освіти у вітчизняній і зарубіжній теорії та практиці. З'ясовано провідні чинники сприяння українському підручникотворенню (соціально-економічний, суспільно-політичний, культурно-освітній). Виявлено закономірності й етапи у розвитку підручників. Розкрито зміст поняття "полікультурність". Визначено можливості творчого використання історичного досвіду виховання учнів молодшого шкільного віку у сучасному полікультурному просторі України.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.215.1 + Ч33(4УКР3)61 + Ч421.350.1 +
Шифр НБУВ: РА341660

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
13.

Вишнівський Р. Й. 
Ідея національної школи у творчому доробку Івана Франка: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / Р. Й. Вишнівський ; Дрогоб. держ. пед. ун-т ім. І. Франка. — Дрогобич, 2010. — 20 с. — укp.

Розкрито науково-педагогічні аспекти творчої діяльності І. Франка та виділено етапи в обгрунтуванні концепції національної школи: загально-культурницький, національноосвітний, державницький. Виокремлено провідні педагогічні ідеї (гуманізму, народності, демократизації, індивідуалізації, виховного та розвивального навчання). З'ясовано внесок І. Франка в розробку методичних засад національної школи та визначення ролі вчителя у навчально-виховному процесі, актуалізовано педагогічні ідеї його у контексті реформування сучасної школи в Україні.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР3)52-8 Франко І.Я.
Шифр НБУВ: РА375013 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
14.

Мищишин І.Я. 
Моральне виховання української молоді в процесі співпраці школи, греко- католицької Церкви і громадськості (Галичина, кін. ХІХ- 30-і роки ХХ ст.): Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / І.Я. Мищишин ; Тернопільський держ. педагогічний ун-т ім. Володимира Гнатюка. — Т., 1999. — 20 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР3) + Ч421.350.4 + Ч421.53 + Э377.109(4УКР)-36-026.8

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
15.

Ковальчук І.В. 
Моральне виховання учнів українських шкіл Буковини (друга половина ХІХ - початок ХХ століття): Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / І.В. Ковальчук ; Прикарпат. ун-т ім. В.Стефаника. — Івано-Франківськ, 2001. — 20 с. — укp.

Розглянуто розуміння педагогами українських шкіл Буковини (друга половина XIX - початок XX ст.) суті, мети, принципів, методів, форм, психологічних основ морального виховання учнів . Визначено особливості виховного впливу з метою формування моральних якостей учнів у навчальному процесі та у позашкільній роботі, а також роль вчителя та вимоги до нього. Встановлено, що моральне виховання школярів українських шкіл Буковини проводилось у органічному зв'язку зі зростанням рівня національної свідомості буковинців.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4Укр3)52 + Ч421.352
Шифр НБУВ: РА316377 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
16.

Фляк М.М. 
Моральнісне підгрунтя галицької педагогіки 30-х років ХХ століття: Автореф. дис... канд. філос. наук: 09.00.07 / М.М. Фляк ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2003. — 19 с. — укp.

Встановлено, що головні тенденції та особливості розвитку національної освіти в Галичині, були обумовлені сформованими упродовж віків ідеалами та національними традіціями народу. Розкрито зміст і шляхи формування моральнісного підгрунтя галицької педагогіки 1930-х рр., які полягають у моральних нормах, що базувалися на засадах загальнолюдської та національної моралі; національній освіті, наповненій пріоритетними ідеалами - любов до Бога та Батьківщини та національній традиції, що є частиною духовного життя народу та була стрижнем ідентичності галицької спільноти. Доведено, що націоналізація школи (відкриття українських класів у польських школах та створення українських шкіл), організація громадських утворень "Просвіта", "Рідна школа", "Підойма", "Українське педагогічне товариство", "Наукове товариство імені Т.Шевченка", "Українська бесіда", юнацьких утворень "Пласт", "Січ", "Сокіл", "Луг", "Боян" тощо, була засобом морального виховання. Аргументовано, що цінності - добро, любов, надія, милосердя, віра мають стати пріоритетним началом у сучасній переорієнтації індивіда та домінантою морально-духовної культури усього людства.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР3)61 + Ю752.1:Ч30 +
Шифр НБУВ: РА322780

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
17.

Сливка Л.В. 
Народні традиції у вихованні здорового способу життя учнів початкових шкіл Західної України (1919 - 1939 рр.): автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / Л.В. Сливка ; Прикарпат. нац. ун-т ім. В.Стефаника. — Івано-Франківськ, 2010. — 20 с. — укp.

Розкрито теоретичні основи та практику застосування народних традицій у вихованні здорового способу життя молодших школярів Західної України міжвоєнного періоду XX ст. Охарактеризовано низку праць педагогів, науковців, громадсько-просвітницьких діячів, лікарів західного регіону держави в 1919 - 1939 рр. з проблем гігієнічного й антиалкогольного виховання. Проаналізовано етновалеологічний зміст українських букварів і читанок, позанавчальної літератури, які в 1920 - 1930-х рр. XX ст. були засобом формування основ здорового способу життя дітей та юнацтва Галичини, Волині, Буковини, Підкарпатської Русі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР3)61 + Ч421.354.5 + Ч313(4УКР)
Шифр НБУВ: РА373795 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
18.

Дмитришина Н. М. 
Національне виховання в освітньо-виховних закладах українського чернецтва Галичини (кінець XIX - 30-ті роки XX століття): автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / Н. М. Дмитришина ; Рівнен. держ. гуманіт. ун-т. — Рівне, 2011. — 20 с. — укp.

Проведено огляд системи національного виховання, з'ясовано його мету, завдання, засоби та шляхи реалізації. Розглянуто суспільно-політичну ситуацію на західноукраїнських землях, що стимулювала процес створення системи приватних навчально-виховних закладів греко-католицького чернецтва. Виявлено й охарактеризовано періоди становлення системи національного виховання у цих закладах, досліджено основні цілі, зміст, форми та методи педагогічної діяльності, з'ясовано їх ефективність у процесі формування національної свідомості та патріотизму молоді. Досліджено позитивний вплив молодіжних організацій на процес національного виховання учнів чернечих освітніх закладів. Обгрунтовано значущість педагогічного досвіду українського чернецтва та визначено перспективи його застосування у сучасній системі національного виховання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.13 + Ч33(4УКР3)5/6 + Э377.109(4УКР-9ГАЛ)-681
Шифр НБУВ: РА380510 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
19.

Сабат М.В. 
Національне виховання учнівської молоді Галичини (1869-1914 рр.): Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / М.В. Сабат ; Прикарпат. ун-т ім. В.Стефаника. — Івано-Франківськ, 1998. — 16 с. — укp.

Проведено дослідження національного виховання учнівської молоді Галичини кінця ХІХ-початку ХХ ст. у контексті суспільно-політичного, соціально-економічного та культурно-освітнього розвитку краю. Виявлено і узагальнено внесок українських галицьких педагогів у розробку і втілення в навчально-виховний процес ідеї національного виховання. Позитивні аспекти виховання галицької молоді можуть бути використані для розробки концептуальних положень національного виховання молодого покоління України на сучасному етапі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР3)5

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
20.

Ілійчук Л.В. 
Організаційно-педагогічні засади природоохоронної діяльності учнів молодших класів на західноукраїнських землях (1919 - 1939 рр.): автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Л.В. Ілійчук ; Прикарп. нац. ун-т ім. В.Стефаника. — Івано-Франківськ, 2007. — 20 с. — укp.

Визначено сутність поняття "природоохоронна діяльність", виокремлено й охарактеризовано її структурні компоненти. Проаналізовано стан освітньої практики західного регіону досліджуваної доби у сфері підготовки учнів молодшого шкільного віку до природоохоронної діяльності. Визначено зміст, форми та методи організації практичної діяльності молодших школярів у галузі охорони природи на західноукраїнських землях в урочний та позаурочний час. Проаналізовано матеріали тогочасних підручників (букварі та читанки) та дитячі періодичні видання. Показано вплив творів художньої літератури на стимулювання природоохоронної діяльності школярів. Охарактеризовано сучасний стан практичної діяльності у галузі охорони довкілля, що здійснюється учнями початкової школи. Обгрунтовано перспективи творчого використання історичного позитивного досвіду організації природоохоронної діяльності учнів молодших класів на західноукраїнських землях у міжвоєнний період в сучасній загальноосвітній школі першого ступеня.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР3)61 + Ч421.352.27 + Ч421.331.1 +
Шифр НБУВ: РА353104

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського