Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (2)Реферативна база даних (171)Книжкові видання та компакт-диски (293)Журнали та продовжувані видання (68)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч34(4УКР) к$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 19
Представлено документи з 1 до 19

      
1.

Шаповал Р. В. 
Адміністративно-правове регулювання освітньої діяльності в Україні: автореф. дис. ... д-ра юрид. наук: 12.00.07 / Р. В. Шаповал ; Харк. нац. ун-т внутр. справ. — Х., 2011. — 36 с. — укp.

Розкрито сутність адміністративно-правового регулювання (АПР) освітньої діяльності (ОД) в Україні. Обгрунтовано доцільність вивчення правового забезпечення дошкільної, загальної середньої, позашкільної, професійно-технічної, вищої, післядипломної освіти. Проаналізовано особливості системно-структурної характеристики АПР ОД та визначено функції і завдання освіти за сучасних умов. Розглянуто проблемні питання діяльності суб'єктів державного управління, органів місцевого і громадського самоврядування в сфері освіти. Визначено найбільш суттєві чинники впливу на ефективність АПР ОД, особливості економіко-правового регулювання освіти та характеристику правосуб'єктності навчальних закладів у контексті ефективного застосування їх форм для забезпечення належного виконання сучасних завдань освіти. Вивчено позитивний досвід АПР ОД у закордонних країнах та особливості його застосування в Україні. Надано рекомендації щодо визначення напрямів реформування ОД, сформульовано рекомендації щодо введення змін і доповнень до чинного законодавства та відповідних підзаконних актів з даних питань.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)132 + Ч34(4УКР) к
Шифр НБУВ: РА381922 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Гуменюк В.В. 
Інформаційне забезпечення управління загальноосвітнім навчальним закладом: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / В.В. Гуменюк ; Центр. ін-т післядиплом. пед. освіти АПН України. — К., 2001. — 20 с.: рис. — укp.

Досліджено проблему створення науково обгрунтованої системи цільового інформаційного забезпечення управління загальноосвітнім навчальним закладом як оптимального варіанту класифікованої інформації, що є умовою підвищення ефективності наукового управління педагогічною системою. Обгрунтовано можливість побудови системи інформаційного забезпечення на засадах цільового підходу до управління та диференціації інформаційних потоків, які функціонують у загальноосвітніх навчальних закладах. Розроблено теоретичні основи диференціації та систематизації інформаційних потоків, висвітлено їх типізацію, показники ефективного використання, визначено та конкретизовано структуру та зміст моделі цільового інформаційного забезпечення управління школою. Розкрито сутність інформаційного забезпечення, обгрунтовано структуру, принципи та критерії ефективності моделі цільового інформаційного забезпечення управління загальноосвітнім навчальним закладом, здійснено її експериментальну перевірку. Для відстеження впливу моделі на підвищення рівня інформаційного забезпечення розроблено факторно-критеріальну карту, яка базується на методах кваліметрії. Доведено доцільність використання моделі цільового інформування управління загальноосвітнім навчальним закладом для підвищення рівня інформаційного забезпечення та оптимізації інформаційної діяльності керівників. Запропоновано рекомендації щодо технології використання даної моделі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4УКР) к
Шифр НБУВ: РА313859 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
3.

Братаніч Б.В. 
Маркетинг в освіті як предмет філософського аналізу: Автореф. дис... д-ра філософ. наук: 09.00.10 / Б.В. Братаніч ; АПН України. Ін-т вищ. освіти. — К., 2006. — 35 с. — укp.

Визначено філософську предметність соціально орієнтованого маркетингу в освіті, його зміст і місце у системі філософського знання у контексті процесу становлення маркетингу як системного соціального феномену постіндустріального суспільства і з метою використання освітнього маркетингу для реформування педагогічної теорії й освітньої практики, а також здійснення соціальної модернізації в Україні. Обгрунтовано, що соціально орієнтований маркетинг в освіті є найбільш адекватним механізмом забезпечення соціо- та гуманоцентричної переоієнтації освіти за умов ринкового супільства. Показано, що філософія соціально орієнтованого маркетингу в освіті має міждисциплінарний характер і є складовою філософсько-освітнього знання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю252:Ч30 + Ю6*31-723.2 + Ч34(4УКР) к94 +
Шифр НБУВ: РА343462

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
4.

Поступна О. В. 
Механізми державного управління вищою освітою на регіональному рівні: автореф. дис. ... канд. наук з держ. управління : 25.00.02 / О. В. Поступна ; Харк. регіон. ін-т держ. упр. — Х., 2010. — 20 с. — укp.

Здійснено теоретичне обгрунтування та запропоновано практичні рекомендації з вдосконалення механізмів державного управління вищою освітою на регіональному рівні. Розглянуто вищу освіту як об'єкт державного управління. Виявлено особливості управління на рівні регіону. Обгрунтовано існуючі моделі управління освітньою сферою. Досліджено зміст понять "вища освіта" та "державне управління вищою освітою". Вдосконалено підходи щодо розширення горизонтальних зв'язків внутрішньої організаційної структури управління вищою освітою на рівні регіону. Наведено основні положення концепції щодо управління вищою освітою на регіональному рівні. Розроблено конкретні механізми й умови для розвитку доступної та якісної системи вищої освіти відповідно щодо вимог суспільства.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)132 + Ч34(4УКР) к22
Шифр НБУВ: РА369843 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
5.

Ярцева Т. О. 
Механізми державного управління розвитком освіти в Україні: автореф. дис. ... канд. наук з держ. упр. : 25.00.02 / Т. О. Ярцева ; Класич. приват. ун-т. — Запоріжжя, 2010. — 20 с.: рис. — укp.

Визначено сутнісні характеристики системи освіти як об'єкта державного управління, сформовано декомпозицію цілей розбудови вищої освіти в Україні, яка дозволила конкретизувати зоходи щодо вирішення проблем в освітній галузі. Досліджено концептуальні засади формування управлінського персоналу в освітній галузі, обгрунтовано необхідність і можливість формування механізмів нових типів взаэмозв'язку освіти та суспільства, людини та оточуючої її дійсності, що передбачає створення системи безперервної багаторівневої освіти з визначенням змісту функцій та умов спільної діяльності відповідних структурних підрозділів. Визначено головні принципи формування таких механізмів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4УКР) к + Х819(4УКР)132
Шифр НБУВ: РА380432 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
6.

Усенко О. В. 
Місце і роль моделювання в державному управлінні освітою на сучасному етапі: автореф. дис. ... канд. наук з держ. упр. : 25.00.02 / О. В. Усенко ; Нац. акад. держ. упр. при Президентові України. — К., 2010. — 20 с. — укp.

Уперше у вітчизняній науці державного управління розроблено наукову концепцію побудови моделей державного управління освітою, в якій моделювання є механізмом (способом) формування та прийняття рішень в освітній сфері шляхом послідовного наближення до бажаного результату. Показано роль інноваційних моделей державного управління освітою в процесі становлення громадянського суспільства в Україні. Запропоновано методологічний підхід щодо моделювання державно-громадського управління освітою, який дозволяє визначити реальні кроки центральної та місцевої виконавчої влади щодо реалізації основних завдань, які випливають із Державної національної програми "Освіта". За результатами дослідження запропоновано практичні рекомендації щодо використання механізму моделювання в процесі прийняття й оптимізації державно-управлінських рішень в освіті.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4УКР) к + Х819(4УКР)132
Шифр НБУВ: РА380539 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
7.

Даниленко С.В. 
Моделювання системи управління фінансовими коштами галузевого міністерства: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.03.02 / С.В. Даниленко ; Донец. нац. ун-т. — Донецьк, 2004. — 20 с. — укp.

Розглянуто теоретичні, методологічні та практичні питання моделювання системи управління фінансовими коштами галузевого міністерства. Проаналізовано існуючу структуру системи ведення обліку руху його фінансових потоків, запропоновано її удосконалену модель, в якій відсутні виявлені принципові недоліки. Досліджено сучасні підходи щодо управління фінансовими коштами галузевого міністерства, розроблено концепцію організації системи їх управління, що базується на механізмах бюджетування та стимулювання підвідомчих економічних об'єктів та інвестування перспективних проектів для забезпечення ефективного регулювання бюджетних коштів. Запропоновано динамічну модель функціонування концептуальних складових. Встановлено структуру інформаційної системи підтримки прийняття рішень щодо управління фінансовими коштами галузевого міністерства, створено модель управління процесом прийняття звітної документації підвідомчих економічних об'єктів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)49:Ч30/49 + Ч34(4УКР) к94 +
Шифр НБУВ: РА332276

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
8.

Куліков П.М. 
Моделювання управлінням фінансово-господарською діяльністю у державній системі освіти: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.03.02 / П.М. Куліков ; Донец. нац. ун-т. — Донецьк, 2004. — 18 с. — укp.

Досліджено особливості управління фінансово-господарчою діяльністю у державній системі освіти та науки. Обгрунтовано необхідність побудови системи управління, яка зменшує витрати на підтримку її функціонування, забезпечує ефективне використання обмеженого бюджету галузі шляхом підвищення точності й оперативності інформації з застосуванням комп'ютерних технологій. Розроблено моделі: визначення потреби країни (регіону, ринку) у продукції галузі; розрахунку собівартості продукції та виділення держбюджетної складової, визначення обсягів необхідних бюджетних коштів; розподілу коштів споживачам. Наведено концептуальну модель віртуального утворення в управлінні фінансово-господарською діяльністю у державній системі освіти та науки. Запропоновано концептуальну модель віртуального утворення в управлінні фінансово-господарчою діяльністю, а також структуру інформаційно-аналітичної системи підтримки рішень у галузевому міністерстві і підвідомчих економічних об'єктах, яка базується на концепції розподіленої бази даних. Розглянуто систему розмежування доступу до об'єктів інформаційно-аналітичних систем підтримки прийняття рішень.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)49:Ч30149 + Ч34(4УКР) к94 +
Шифр НБУВ: РА332151

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
9.

Проскунін В.М. 
Організаційно-педагогічні умови діяльності освітніх округів на регіональному рівні: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / В.М. Проскунін ; Луган. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — Луганськ, 2008. — 20 с. — укp.

Проаналізовано історичні та педагогічні дослідження з проблеми організації освітніх округів регіонального типу (ООРТ). Сформульовано концептуальні положення організації освітніх округів на регіональному рівні та розроблено організаційно-педагогічні умови їх оптимальної діяльності в освітньому просторі. Визначено систему чинників, що впливають на процес організації ООРТ і реалізацію організаційно-педагогічних умов їх функціонування. Розроблено теоретико-методологічні засади організації та діяльності ООРТ, на базі яких розроблено організаційно-педагогічні механізми взаємодії суб'єктів освітнього округу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4УКР) к22 +
Шифр НБУВ: РА362272

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
10.

Заяць О. В. 
Організаційно-педагогічні умови підготовки керівників загальноосвітніх навчальних закладів до управлінської діяльності: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / О. В. Заяць ; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. — К., 2010. — 22 с. — укp.

Представлено два види управління освітою - управління функціонуванням системи й управління її розвитком. Розкрито положення демократизації як основи та стрижня нової державної політики в галузі освіти та правову систему демократичного управління освітою. Визначено розмежування повноважень між центральними та місцевими органами управління освітою. Висвітлено наукове забезпечення управління освітою. Розглянуто головні документи управління системою освіти України та державно-громадську модель управління освітою. Встановлено проблему автономії ВНЗ і специфіку управління ними. Розглянуто питання цінность інформації й її потребу для управління в процесі його демократизації, проблему кількості та якості інформації для управління освітою на різних рівнях її організації. Вдосконалено шляхи подолання існуючого дефіциту інформації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4УКР) к
Шифр НБУВ: РА376935 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
11.

Жабенко О.В. 
Особливості й тенденції розвитку державного управління освітою в Україні (1946 - 2001 рр.): Автореф. дис. канд. наук з держ. управління: 25.00.01 / О.В. Жабенко ; Нац. акад. держ. упр. при Президентові України. — К., 2003. — 20 с. — укp.

Визначено та науково обгрунтовано основні періоди й етапи еволюції системи державного управління освітою в рамках наявної на сьогодні періодизації (1946 - 1959 рр. - період повоєнного відновлення системи освіти та управління нею; 1959 - 1991 рр. - період розвитку державного управління освітою часів "побудови розвиненого соціалізму", в якому виділено три етапи: 1959 - 1965 рр. - етап пошуків нових форм і методів державного управління; 1965 - 1991 рр. - етап жорсткої (абсолютної) централізації, посилення авторитарних, бюрократичних методів управління; 1991 - 2001 рр. - період формування нової моделі державного управління). Визначено характерні особливості державного управління освітою відповідно до виявлених періодів розвитку системи даного управління. Уточнено понятійний апарат в аспектах авторського тлумачення й розкриття змісту базових понять (державне управління освітою, державна політика в галузі управління освітою), висвітлено мету, структуру та функції центральних органів управління освітою. Проаналізовано зміст і форми управління, виявлено основні тенденції, принципи та закономірності його розвитку за досліджуваний період. Наведено пропозиції та практичні рекомендації щодо можливості використання історичного досвіду в умовах реформування системи державного управління освітою.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)132 + Х2(4УКР)6 + Ч34(4УКР) к +
Шифр НБУВ: РА328034

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
12.

Лелик Л.І. 
Планування і регулювання освітніх послуг та їх ефективність в умовах трансформації економіки України: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.02.03 / Л.І. Лелик ; Львів. нац. ун-т ім. І.Франка. — Л., 2004. — 20 с. — укp.

Досліджено проблеми та перспективи планування та регулювання освітніх послуг, встановлено їх ефективність та особливості надання за умов трансформаційної економіки. Проаналізовано вітчизняний та зарубіжний досвід розвитку нових форм освітніх послуг, зокрема дистанційного методу навчання. Визначено вплив дистанційної освіти на розвиток економіки та підриємництва. Обгрунтовано основні підходи щодо оцінки економічної ефективності підготовки фахівців і підвищення їх кваліфікації за допомогою використання дистанційної форми навчання. Створено систему оперативного оцінювання, атестації та анкетування студентів і працівників. Визначено основні принципи регулювання освітніх послуг за допомогою економетричного моделювання, досліджено вплив економічних показників їх надання у вищих навчальних закладах на якість освіти. Побудовано моделі трендів основних показників освітніх послуг, з використанням яких здійснено їх прогнозні оцінки на найближчу перспективу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)49:Ч30/49 + Ч34(4УКР) к94 +
Шифр НБУВ: РА332255

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
13.

Тягушева О.Г. 
Розвиток механізмів державно-громадського управління регіональною системою освіти: автореф. дис. ... канд. наук з держ. упр.: 25.00.02 / О.Г. Тягушева ; Класич. приват. ун-т. — Запоріжжя, 2009. — 20 с. — укp.

Визначено теоретичну сутність державно-громадського управління регіональною системою освіти. Обгрунтовно алгоритм реалізації державно-громадського управління в регіональному освітньому просторі. Розроблено модель функціонування системи державно-громадського управління розвитком регіональної системи освіти. Проаналізовано стан і тенденції розвитку освіти Запоріжжя, структуру й ефективну систему державно-громадського управління. Розроблено критерії оцінки рівня сформованості державно-громадського управління регіональною системою освіти. Удосконалено методичний апарат оцінки ефективності функціонування регіональної системи освіти. Визначено структурно-функціональні складові системи державно-громадського управління в регіональному освітньому просторі. Запропоновано напрями розвитку механізму фінансового забезпечення системи освіти.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)132 + Ч34(4УКР) к22 +
Шифр НБУВ: РА369635 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
14.

Сидоренко Г. Б. 
Розвиток мотиваційних механізмів державного управління освітою в Україні: автореф. дис. ... канд. наук з держ. упр. : 25.00.02 / Г. Б. Сидоренко ; Донец. держ. ун-т упр. — Донецьк, 2011. — 20 с. — укp.

Визначено теоретичні підходи до дослідження мотивації праці педагогічних кадрів на етапі ринкових перетворень. Розглянуто місце та роль мотивації праці в структурі управління персоналом. Висвітлено концептуальні положення державної політики в галузі освіти за умов зростання ролі інтелекту в розвитку економіки та суспільства у цілому, коли мотивація стає важливою рушійною силою процесів, що відбуваються. Розкрито стан і рівень розвитку системи мотивації в структурі управління освітою, мотиваційний механізм державного управління освітою як інструмент підвищення якості освітніх послуг. Запропоновано моделі та методи оцінки рівня формування мотивації педагогічних кадрів. Розроблено напрями вдосконалення та розвитку мотиваційного механізму державного управління освітою. Встановлено мотивацію інноваційного оновлення та вдосконалення освіти, концептуальні основи управління якістю безперервної освіти. Запропоновано шляхи модернізації державної стратегії розвитку професійної освіти.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)132 + Ч34(4УКР) к
Шифр НБУВ: РА382134 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
15.

Артюх М. С. 
Розвиток професійної компетентності педагогічних кадрів у системі діяльності відділу освіти районної державної адміністрації: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.06 / М. С. Артюх ; НАПН України, Ін-т педагогіки. — К., 2011. — 20 с. — укp.

Розкрито зміст понять"управління розвитком професійної компетентності педагогічних кадрів" і "організаційно-педагогічні умови діяльності відділу освіти з розвитку професійної компетентності педагогічних кадрів". Розроблено модель автономної системи розвитку професійної компетентності педагогічних кадрів як незалежного елемента загальної системи післядипломної освіти. Виявлено основні педагогічні умови успішного запровадження механізму управлінського супроводу розвитку професійної компетентності педагогічних кадрів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4УКР) к22
Шифр НБУВ: РА381609 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
16.

Полякова Л.П. 
Розробка інформаційно-аналітичної системи органа регіонального управління (на прикладі управління освітою): Автореф. дис... канд. наук з держ. упр.: 25.00.02 / Л.П. Полякова ; Донец. держ. ун-т упр. — Донецьк, 2004. — 19 с. — укp.

Визначено шляхи удосконалення інформаційно-аналітичного забезпечення державного управління системою освіти. З урахуванням нових форм взаємодії її структурних підрозділів розроблено концепцію організаційно-методичного розвитку процесів державного управління освітою, спрямовану на підвищення ефективності функціонування усіх складових галузі. Створено інформаційно-аналітичну систему державного управління освітою та обгрунтовано комлекс вимог щодо вибору технічних і програмних засобів її впровадження. Запропоновано методи оцінки економічної ефективності реалізації нової системи управління. Теоретичні розробки наукового дослідження рекомендовано використовувати у процесі формування універсальних інформаційних систем державного управління, адекватних сучасним вимогам суспільно-економічного розвитку.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4УКР) к + Х819(4УКР)011.2 ф + Х849(4УКР)021 +
Шифр НБУВ: РА333709

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
17.

Дарманський М.М. 
Соціально-педагогічні основи управління освітою в регіоні: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / М.М. Дарманський ; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 1999. — 27 с. — укp.

У дослідженні розкрито зміст діяльності суб'єктів управління освітою в регіонах в її історичному розвиткові в Україні. Висвітлено тенденції централізації та децентралізації управління освітою на державному та регіональному рівнях у вітчизнянній та зарубіжній практиці. Розроблено концепцію і модель управління освітою в регіоні. На основі діючих законодавчих актів з питань освіти в Україні здійснено структурно-функціональний аналіз змісту діяльності регіональних органів управління освітою, розроблено обгрунтоване орієнтовне положення про ці органи. Обгрунтовано зміст напрямів координації роботи обласного управління, районного відділу освіти та школи в річному управлінському циклі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4УКР) к22

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
18.

Сич В.М. 
Соціально-психологічні особливості мотивації професійного вдосконалення спеціалістів відділів освіти: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.05 / В.М. Сич ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2005. — 20 с. — укp.

Теоретично обгрунтовано методичні засади та результати емпіричного дослідження з проблем мотивації професійного удосконалення спеціалістів відділів освіти. Визначено соціально-психологічні особливості професійної діяльності управлінських працівників та відображено сутність і специфіку їх фахового удосконалення. Розкрито зміст і структуру мотивації даного процесу. На підставі результатів констатуючого експерименту виявлено змістовий та ієрархічний склад мотивації професійного удосконалення спеціалістів відділів освіти та визначено особливо значущі чинники покращення його ефективності. Досліджено особливості ставлення спеціалістів до різних аспектів професійної діяльності. Визначено соціально-психологічні чинники мотивації їх фахового удосконалення. Встановлено вплив соціально-демографічних, соціально-психологічних особистісних характеристик спеціалістів на розвиток сфери мотивації професійного удосконалення. Доведено доцільність та ефективність програми активного навчання спеціалістів відділів освіти з розвитку мотивації професійного удосконалення.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю941.1-723 + Ю959.18:Ч + Ч34(4УКР) к22 +
Шифр НБУВ: РА336335

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
19.

Мазак А.В. 
Управління освітньою галуззю в умовах становлення громадянського суспільства в Україні: регіональний аспект: Автореф. дис... канд. наук з держ. управління: 25.00.02 / А.В. Мазак ; Нац. акад. держ. упр. при Президентові України. — К., 2005. — 20 с. — укp.

Обгрунтовано необхідність розробки моделі участі та відповідальності інституцій громадянського суспільства в управлінні освітньою галуззю на базі забезпечення рівноваги між сферами впливу держави й громадськості. Здійснено аналіз сприйняття процесів реформування та демократизації управління освітою працівниками органів управління освітою місцевого рівня на підставі соціологічного дослідження. Запропоновано концептуальні підходи до розробки моделі державно-громадського управління освітою на регіональному рівні з урахуванням потреб і запитів громадянського суспільства. Визначено критерії оцінки якості надання управлінських послуг місцевими органами влади. Розвинуто концептуальні підходи щодо забезпечення відповідальності державних стандартів вимогам технологічного інформаційного суспільства, наведено пропозиції стосовно стандартизації процедур оцінювання знань, вмінь, компетенцій у процесі реформування системи управління освітою. Досліджено недоліки, наявні у законодавстві щодо запровадження нової моделі цього управління. Конкретизовано умови участі населення в управлінні освітою. З'ясовано трансформаційні особливості здійснення державно-громадського контролю за діяльністю установ і закладів освіти.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4УКР) к + Х819(4УКР)134 +
Шифр НБУВ: РА336685

Рубрики:

Географічні рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського