Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (2)Реферативна база даних (166)Книжкові видання та компакт-диски (194)Журнали та продовжувані видання (3)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч411.352$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 23
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Мішечкіна М.Є. 
Виховання впевненості в собі у дітей старшого дошкільного та молодшого шкільного віку: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / М.Є. Мішечкіна ; Ін-т пробл. виховання АПН України. — К., 2009. — 20 с. — укp.

Досліджено проблему виховання в дітей віком 5 - 10-ти років упевненості в собі як базової особистісної якості сучасної людини. На підставі аналізу наукових джерел уточнено зміст поняття "впевненість у собі" як базову якість особистості старшого дошкільника та молодшого школяра, а також поняття "впевнена поведінка". Визначено компоненти, критерії та показники зазначеної якості, рівні сформованості впевненої поведінки даних дітей. Обгрунтовано й експериментально перевірено педагогічні умови та методи оптимізації процесу виховання у дітей старшого дошкільного та молодшого шкільного віку впевненості в собі. Статистично підтверджено ефективність впровадженої особистісно орієнтованої системи виховання впевненості в собі у дітей зазначених вікових груп. На підставі результатів формувального експерименту показано позитивний вплив застосованих методів і прийомів у процесі виховання впевненості у собі досліджених дітей. Основні положення, одержані завдяки проведеному дослідженню, впроваджено до навчально-виховного процесу дошкільних закладів і початкових шкіл.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.352.21 + Ч421.352.21 +
Шифр НБУВ: РА363934

Рубрики:

      
2.

Удіна О.М. 
Виховання самостійності дошкільників в образотворчій діяльності (на матеріалі аплікації): автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.08 / О.М. Удіна ; Ін-т пробл. виховання АПН України. — К., 2008. — 21 с. — укp.

Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено організаційно-педагогічні засади, що забезпечують ефективність процесу виховання самостійності старших дошкільників в образотворчій діяльності (на матеріалі аплікації) у контексті особистісно-орієнтованого та індивідуально-диференційованого підходів. Запропоновано тактику педагогічного керівництва образотворчою діяльністю дітей з урахуванням вихідного рівня самостійності. Визначено зміст, структуру, критерії та рівні сформованості самостійності в образотворчій діяльності старших дошкільників. Розроблено й апробовано модель виховання даної особистісної якості, що дозволяє формувати взаємодію педагога з дошкільниками на базі ігрових вправ. Розкрито роль гри у вихованні самостійності дітей старшого дошкільного віку. Створено та впроваджено індивідуальні програми для коригування рівневих компонентів самостійності дошкільників на базі ігрових вправ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.352.212 + Ч411.355.82 +
Шифр НБУВ: РА357330

Рубрики:

      
3.

Скрипник Н. І. 
Виховання толерантних взаємостосунків у дітей старшого дошкільного віку: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.07 / Н. І. Скрипник ; Уман. держ. пед. ун-т ім. П. Тичини. — Умань, 2011. — 20 с. — укp.

Досліджено проблему виховання толерантних взаємостосунків у дітей старшого дошкільного віку. Доведено актуальність теми, проаналізовано стан її розробки на теренах дошкільної освіти. Розкрито сутність поняття "виховання толерантних взаємостосунків у дітей старшого дошкільного віку" як процесу формування під впливом спеціально створених педагогічних умов особистості дошкільника, здатного до свідомих характерних проявів, які виявляються у вчинках, спілкуванні та спільній діяльності з оточуючими. З'ясовано структуру вихованості старших дошкільників: компоненти, критерії, показники та рівні сформованості. Визначено, теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено педагогічні умови ефективного виховання у дітей старшого дошкільного віку толерантних взаємостосунків і представлено поетапну реалізацію їх у навчально-виховному процесі дошкільного закладу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.352.15
Шифр НБУВ: РА382140 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
4.

Бутенко О. Г. 
Виховання шанобливого ставлення до матері у старших дошкільників: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.08 / О. Г. Бутенко ; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К.Д. Ушинського". — О., 2011. — 20 с.: табл. — укp.

Вперше науково обгрунтовано педагогічні умови виховання шанобливого ставлення до матері у старших дошкільників. Визначено зміст понять "шанобливе ставлення дитини до матері" (позитивне сприйняття дитиною емоційного, фізичного, психологічного образу матері, її статусу в родині та родинних стосунках, що засноване на моральних знаннях і досвіді дитини та відображається в моральних вчинках стосовно матері) та його структуру (світоглядно-пізнавальний, емоційно-вольовий і дієвий складники), а також "вихованість у дитини шанобливого ставлення до матері" (відчуття та прояв дитиною поваги, пошани до матері, піклування, ніжності та турботи про неї) та його компоненти (інформаційно-змістовий, емоційно-ціннісний, поведінковий). Розглянуто критерії (когнітивний, емоційно-почуттєвий, діяльнісний) і показники, охарактеризовано рівні (достатній, задовільний, низький) вихованості шанобливого ставлення до матері у старших дошкільників. Розроблено експериментальну модель, що містить етапи (інформаційно-збагачувальний, рефлексивно-діяльнісний, інтегративно-творчий), форми та методи роботи з реалізації педагогічних умов виховання шанобливого ставлення до матері у дітей старшого дошкільного віку (інтегровані заняття, дидактичні ігри та вправи, ситуації морального вибору, повчальної історії, бесіди, читання й обговорення літературних творів).

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.352.25 + Ч411.334
Шифр НБУВ: РА384738 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
5.

Лапченко І.О. 
Емоційне ставлення до себе та ровесників як чинник особистісного розвитку дитини дошкільного віку: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / І.О. Лапченко ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2006. — 20 с. — укp.

Вивчено особливості емоційного ставлення дітей середнього та старшого дошкільного віку до себе та ровесників. Досліджено вікові та статеві особливості зазначеного ставлення. Визначено критерії та рівні ставлення дошкільників до себе, їх доброзичливість до ровесників. Вивчено особливості усвідомлення даними дітьми своїх переживань і переживань ровесників. Між ставленнями до себе та ровесників дітей 6-го року життя існує взаємозв'язок, внаслідок якого усвідомлення власних переживань зумовлює усвідомлення переживань ровесників, чого немає в дітей 5-го року життя. Розроблено й апробовано систему впливів, спрямованих на формування у старших дошкільників позитивного емоційного ставлення до себе й однолітків через розвиток їх умінь усвідомлювати власні та чужі переживання. Обгрунтовано, що створення сприятливого мікроклімату у групі ровесників є умовою становлення у дитини позитивного ставлення до себе й інших дітей.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.401.2 + Ю983.723 + Ч411.352 +
Шифр НБУВ: РА342211

Рубрики:

      
6.

Жуков С. М. 
Методологічні і методичні засади формування духовних інтересів та потреб у дітей 5 - 9 років засобами мистецтв: автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.07 / С. М. Жуков ; Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. — Луганськ, 2010. — 44 с. — укp.

Вивчено, розроблено та науково обгрунтовано теоретико-методологічні основи формування духовних інтересів і потреб у дітей 5 - 9-ти років засобами мистецтв і на їх базі розглянуто методичну концепцію духовного виховання підростаючого покоління. Проаналізовано теоретичні передумови духовного становлення підростаючої особистості, саме з позицій її духовних інтересів і потреб. Вперше розглянуто, проаналізовано та сформовано духовні інтереси та потреби. Наведено педагогічну систему формування духовних інтересів і потреб у дітей 5 - 9-ти років засобами мистецтв. Розроблено модель структури духовних інтересів і потреб, уточнено процесуальну послідовність появи та розвитку структурних компонентів і всієї системи. Вдосконалено формування духовних інтересів і потреб у дітей 3 - 5-ти років засобами мистецтв, формування духовних інтересів і потреб у сукупності у молодших школярів і формування багатогранних інтересів і потреб у дошкільників різноманітними засобами.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.355.2 + Ч421.355.2 + Ч411.352 + Ч421.352
Шифр НБУВ: РА375102 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
7.

Кадирова Л.І. 
Моральне виховання дітей старшого дошкільного віку на традиціях етнопедагогіки кримських татар: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.08 / Л.І. Кадирова ; Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського. — О., 2009. — 20 с. — укp.

Досліджено проблему морального виховання дітей старшого дошкільного віку на традиціях етнопедагогіки кримських татар. Наведено результати теоретичного аналізу сутності та взаємозв'язку базових понять дослідженння. Обгрунтовано зміст поняття "народні традиції морального виховання кримських татар". Визначено критерії: нормативний, з показником знань про моральні норми спілкування, взаємодії та ставлення до довкілля відповідно до народних традицій кримських татар; ціннісно-орієнтаційний, з показником уміння оцінювати власні дії та вчинки однолітків згідно з морально-етичними нормами народних традицій; поведінковий, з показником уміння спілкуватися, взаємодіяти з дорослими та однолітками відповідно до моральних норм. Охарактеризовано рівні моральної вихованості старших дошкільників (високий, середній, низький), уточнено зміст і форми морального виховання дітей старшого дошкільного віку на засадах народних традицій кримських татар.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.352 + Ч411.334 + Ч313(4УКР-6КРМ) +
Шифр НБУВ: РА367979

Рубрики:

      
8.

Кисельова 
Морально-етичне виховання дітей старшого дошкільного віку засобами українського фольклору: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.08 / Ольга Ігорівна Кисельова ; Південноукраїнський держ. педагогічний ун-т ім. К.Д.Ушинського. — О., 2009. — 21 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.352 + Ч411.385
Шифр НБУВ: РА366152

Рубрики:

      
9.

Козлюк О.А. 
Педагогічні умови формування гуманістичної спрямованості спілкування старших дошкільників: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.08 / О.А. Козлюк ; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського. — О., 2008. — 12 с. — укp.

Досліджено проблему формування гуманістичної спрямованості спілкування старших дошкільників. Проаналізовано сучасний стан цієї проблеми у теорії та практиці роботи дошкільного навчального закладу. Розкрито суть поняття "гуманістично спрямоване спілкування". Визначено критерії та рівні сформованості такої спрямованості спілкування старших дошкільників. Обгрунтовано й експериментально перевірено педагогічні умови її формування. Розроблено й апробовано модель і методику реалізації виокремлених педагогічних умов формування гуманістичної спрямованості спілкування та виявлено динаміку змін у рівнях її сформованості у даних дітей.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.352.25 + Ч411.334 +
Шифр НБУВ: РА360523

Рубрики:

      
10.

Вашак О.О. 
Підготовка майбутніх вихователів до екологічного виховання дошкільників на засадах етнопедагогіки: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / О.О. Вашак ; Київ. ун-т ім. Б.Грінченка. — К., 2010. — 20 с. — укp.

Висвітлено особливості застосування етнопедагогіки у професійній підготовці майбутніх вихователів до екологічного виховання дошкільників, а також визначено критерії та рівні готовності майбутніх вихователів до екологічного виховання дошкільників на засадах етнопедагогіки. Визначено модель формування готовності студентів спеціальності "Дошкільна освіта" до здійснення екологічного виховання дошкільників на засадах екологічного дитиноцентризму, екологовідповідної інформованості екологодієвої активності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.1 + Ч411.352.27 + Ч411,01
Шифр НБУВ: РА371508 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
11.

Залізняк А.М. 
Підготовка майбутніх вихователів до роботи з батьками з морального виховання дітей старшого дошкільного віку: автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.04 / А.М. Залізняк ; Ін-т вищ. освіти АПН України. — К., 2009. — 20 с. — укp.

Проаналізовано суть і стан проблеми підготовки майбутніх вихователів до роботи з батьками з морального виховання дітей старшого дошкільного віку у педагогічній теорії та практиці вищої школи. Визначено зміст поняття готовності майбутнього вихователя до даної роботи. Розкрито суть поняття "педагогічна взаємодія вихователів і батьків", критерії, показники та рівні дослідженого виду готовності. Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено модель підготовки майбутнього вихователя до зазначеного виду діяльності, яка дозволяє з'ясувати взаємозв'язки етапів, компонентів підготовки, принципів, форм, методів навчання. За результатами експериментальної роботи доведено ефективність запропонованої моделі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.1 + Ч411.514 + Ч411.352 +
Шифр НБУВ: РА366539

Рубрики:

      
12.

Трубник І.В. 
Підготовка майбутніх вихователів до формування екологічно мотивованої поведінки старших дошкільників: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / І.В. Трубник ; Республікан. вищ. навч. закл. "Крим. гуманітар. ун-т". — Ялта, 2009. — 20 с. — укp.

Розглянуто поняття "екологічно мотивована поведінка", зміст, принципи, умови, засоби та методи підготовки маубутніх вихователів до формування такої поведінки в дітей старшого дошкільного віку. Обгрунтовано й експериментально перевірено методику підготовки майбутніх вихователів до формування екологічно мотивованої поведінки старших дошкільників у процесі вивчення дисципліни "Основи природознавства та методика ознайомлення дітей із природою". Подано достовірні результати впровадження експериментальної методики в практику ВНЗ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.1 + Ч411.352.27 +
Шифр НБУВ: РА367649

Рубрики:

      
13.

Дятленко Н.М. 
Психологічні умови розвитку самоповаги у дошкільників: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Н.М. Дятленко ; Центр. ін-т післядипломн. пед. освіти АПН України. — К., 2002. — 22 с. — укp.

Розкрито теоретико-методологічні та експериментальні підходи щодо вивчення процесів самосвідомості, пов'язані з виробленням ціннісного ставлення до себе у ранньому онтогенезі. Проаналізовано ступінь розробленості проблеми у філософській та психолого-педагогічній літературі, запропоновано концепцію та програму дослідження, визначено критерії самоповаги дошкільників. Експериментально виявлено тенденції у розвитку самоповаги дошкільників за особливостями співвідношення у їх поведінці прагнення до самовираження, домагання визначення та дій самозбереження. Показано особливості дамагань, мотивації та самооцінки дошкільників як показників самоповаги. Охарактеризовано рівні розвитку самоповаги, виділено статеві та вікові її особливості, встановлено залежність самоповаги дітей від міри регламентованості їх діяльності та стилю керівництва з боку значущого дорослого. Експериментально обгрунтовано залежність самоповаги від типу ціннісного ставлення до дитини у родині та дошкільному закладі, запропоновано методику оптимізації ставлення до себе у дошкільників.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.2-734 + Ю983.401.2 + Ч411.352.212 +
Шифр НБУВ: РА322242

Рубрики:

      
14.

Зубрицька-Макота І. В. 
Психологічні умови формування уявлень про моральні норми у дошкільників: автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / І. В. Зубрицька-Макота ; Прикарпат. нац. ун-т ім. В. Стефаника. — Івано-Франківськ, 2011. — 20 с. — укp.

Вивчено психологічні умови формування уявлень про моральні норми у дошкільному віці. Уточнено поняття "уявлення про моральні норми", розкрито вікове психічне підгрунтя засвоєння моральної норми. Виявлено специфіку взаємозв'язку емоційної та когнітивної складових уявлень про моральні норми й їх вплив на моральну поведінку та на цій основі виділено типи уявлень дошкільників за сформованістю їх уявлень про моральні норми. Обгрунтовано психологічні умови та механізми впливу моральної поведінки батьків на уявлення про моральні норми й їх дотримання дітьми дошкільного віку. Розроблено й апробовано програму психокорекції психологічних умов формування уявлень про моральні норми у дошкільників.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю984.010.1-990.63 + Ч411.352
Шифр НБУВ: РА379741 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
15.

Гуріна З.В. 
Психолого-педагогічні умови становлення самостійності у дітей раннього віку: автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / З.В. Гуріна ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2008. — 21 с. — укp.

Здійснено аналіз теоретичних підходів до вивчення проблеми становлення особистісних якостей у дітей раннього віку. Визначено, що психологічними чинниками даного становлення самостійності дитини є зміна способів її взаємодії з дорослими, її прагнення діяти самостійно, незалежно. Досліджено становлення самостійної поведінки дітей другого та третього років життя за умов сімейного та суспільного виховання. Визначено психологічний зміст поняття "самостійність дитини раннього віку", критерії та рівні становлення самостійності дітей раннього онтогенезу. Розроблено методику виявлення проявів самостійної поведінки дітей даного віку за різних умов життєдіяльності та виявлено віково-статеві модифікації прояву самостійності як інтегрального особистісного утворення. Розроблено модель організації самостійної поведінки та комплекс методичних засобів оптимізації розвитку самостійності дитини раннього віку. Виявлено психологічні та педагогічні умови становлення самостійної поведінки дітей раннього віку: допомога дитині в елементарному самоконтролі та саморегуляції; розвиток почуття гордості, рефлексивних рис особистості; задоволення потреби у домаганні визнання; розширення ступенів свободи дитини; оптимістичний погляд на можливості дітей діяти самостійно; схвалення самостійних намагань; регуляція міри та форми допомоги дитині; позитивна емоційна підтримка самостійних намагань; визнання успішних досягнень дитини.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.352.212 + Ч491.328 + Ю983.610.1 +
Шифр НБУВ: РА358038

Рубрики:

      
16.

Вергазова Л. Г. 
Словесна творчість дошкільників як засіб морального виховання у вітчизняній теорії і практиці (кінець ХІХ - ХХ ст.): автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / Л. Г. Вергазова ; Луган. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. — Луганськ, 2010. — 20 с. — укp.

Визначено соціально-історичні та педагогічні передумови формування сучасних поглядів на словесну творчість як засіб морального виховання. Розкрито генезу поняття дитячої словесної творчості в історії дошкільної педагогіки. Здійснено історико-ретроспективний аналіз проблеми взаємозв'язку дитячої словесної творчості з моральним вихованням дошкільників і визначено етапи її розвитку. Охарактеризовано пріоритетні підходи щодо організації словесної творчості дошкільників як засобу морального виховання на різних етапах педагогічної практичної діяльності кінця XIX -XX ст. Виявлено можливості використання позитивного досвіду вітчизняних педагогів за сучасних освітніх умов.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч413(4УКР)5/6 + Ч411.352
Шифр НБУВ: РА375510 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
17.

Кошелівська О.І. 
Стимулювання морального вибору дошкільників у процесі педагогічного впливу: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.08 / О.І. Кошелівська ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2002. — 20 с.: рис. — укp.

Розглянуто етико-психологічні та педагогічні аспекти морального вибору дошкільників. Висвітлено вікові психолого-педагогічні особливості розвитку його компонентів. Визначено критерії та показники морального вибору та представлено систему методик діагностики рівня його розвитку у дітей, що визначає загальний рівень їх моральної вихованості та здійснює індивідуальний, диференційований підхід до виховання. Теоретично обгрунтовано, розроблено та експериментально перевірено методику педагогічного стимулювання морального вибору дітей за умов навчально-виховного процесу дошкільного закладу. Описано динаміку становлення особистості дошкільників щодо морального вибору, зумовленого цілеспрямованим педагогічним впливом.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.352 +
Шифр НБУВ: РА322303

Рубрики:

      
18.

Кондратенко Р.В. 
Формування готовності майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів до виховання відповідальності у дітей старшого дошкільного віку: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Р.В. Кондратенко ; Черкас. нац. ун-т ім. Б.Хмельницького. — Черкаси, 2009. — 20 с. — укp.

Розкрито зміст і структуру готовності студентів до виховання відповідальності в старших дошкільників. Обгрунтовано рівні сформованості даної готовності (високий, достатній, низький), визначено їх якісні характеристики. Науково обгрунтовано й експериментально перевірено модель і технологію реалізації педагогічних умов, що забезпечують формування готовності майбутніх вихователів дошкільних закладів до виховання відповідальності у старших дошкільників. Визначено етапи реалізації цієї технології (інформаційно-пізнавальний, технологічно-діяльнісний, творчо-коректувальний). Розроблено методичні рекомендації щодо формування в студентів даної готовності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.1 + Ч411.352.17 + Ч411.334 +
Шифр НБУВ: РА364133

Рубрики:

      
19.

Бондаренко Н.Б. 
Формування духовних цінностей у старших дошкільників засобами регіональної культурно-історичної спадщини: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / Н.Б. Бондаренко ; Східноукр. нац. ун-т ім. В.Даля. — Луганськ, 2007. — 20 с. — укp.

Досліджено теоретико-методологічні засади формування духовних цінностей у старших дошкільників засобами регіональної культурно-історичної спадщини. Уточнено зміст поняття "духовні цінності старших дошкільників", визначено психолого-педагогічні умови та методи їх формування, розкрито виховний потенціал регіональної культурно-історичної спадщини. Проаналізовано й узагальнено досвід дошкільних закладів з формування духовних цінностей у старших дошкільників, показано роль родини у даному процесі, встановлено рівень сформованості духовних цінностей у дітей старшого дошкільного віку. Розроблено педагогічну технологію формування духовних цінностей у старших дошкільників засобами регіональної культурно-історичної спадщини й експериментально перевірено її ефективність. Доведено необхідність організації цілеспрямованої виховної роботи з формування у старших дошкільників духовних цінностей, інтеграції родинного та суспільного виховання. Удосконалено систему спеціальної підготовки педагогічних працівників дошкільних закладів до даного виду професійної діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.334 + Ч411.352 +
Шифр НБУВ: РА353861

Рубрики:

      
20.

Половіна О.А. 
Формування естетичного ставлення до природи засобами образотворчого мистецтва у старших дошкільників (на матеріалі ознайомлення з пейзажним живописом): Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.08 / О.А. Половіна ; Ін-т пробл. виховання АПН України. — К., 2007. — 21 с. — укp.

Досліджено проблему формування естетичного ставлення до природи засобами образотворчого мистецтва у старших дошкільників. Висвітлено філософські аспекти генезису естетичного ставлення особистості до природи, його природу, суть і механізм розвитку, психологічні особливості формування. Охарактеризовано мистецтво пейзажного живопису як ефективного засобу формування у старших дошкільників естетичного ставлення до природи у процесі художньо-педагогічного спілкування за картинами пейзажного жанру, обгрунтовано педагогічні умови. Доведено, що формування естетичного ставлення до природи засобами пейзажного живопису відбувається завдяки спеціально організованій емоційній взаємодії дитини з реальними об'єктами та явищами природи, а також їх художніми образами, відтвореними на полотні, задяки чому забезпечується духовне зростання особистості дитини, досягається розвиток її сенсорної культури і творчих здібностей, збагачується почуттєвий і естетичний досвід дошкільників.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.352.27 + Ч411.355.22 +
Шифр НБУВ: РА352157

Рубрики:
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського