Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (2)Реферативна база даних (316)Книжкові видання та компакт-диски (443)Журнали та продовжувані видання (85)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч421.355.2$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 61
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Чурікова-Кушнір О.Д. 
Виховання вокально-інтонаційної культури молодших школярів у процесі роботи над музичним образом: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / О.Д. Чурікова-Кушнір ; Луган. держ. пед. ун-т ім. Т.Шевченка. — Луганськ, 2002. — 20 с. — укp.

Проаналізовано виховання вокально-інтонаційної культури молодших школярів як невід'ємну частину процесу виховання особистості. Визначено теоретичні засади виховання вокально-інтонаційної культури. Розглянуто потенційні можливості навчального процесу та навчального матеріалу. Розроблено модель вокально-інтонаційної культури, розкрито її зміст, структуру, основні компоненти. Висвітлено комплексну педагогічну систему, яка включає завдання, програму та методику виховання вокально-інтонаційної культури молодших школярів у процесі роботи над музичним образом.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ314-7р(4Укр)21-3 + Ч421.355.23
Шифр НБУВ: РА319446 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
2.

Долгая Н.В. 
Виховання духовності страшокласників засобами молодіжної музичної субкультури: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / Н.В. Долгая ; Херсон. держ. ун-т. — Херсон, 2006. — 20 с. — укp.

Висвітлено проблему виховання старшокласників засобами молодіжної музичної субкультури (ММС). Розкрито суть понять духовності, виховання духовності старшокласників, проаналізовано структуру духовності особистості. Наведено критерії, показники та рівні духовної вихованості школярів, розроблено методику діагностики наявного рівня духовного розвитку учнів старших класів. З'ясовано історичні та соціальні передумови виникнення біт-музики як форми відображення субкультури молоді, описано її особливості та визначено характерні риси. Розглянуто виховні функції МСС як засіб духовного становлення учнів юнацького віку, виявлено педагогічні умови, що забезпечують результативність духовного виховання старшокласників засобами ММС.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.355.23 +
Шифр НБУВ: РА342930

Рубрики:

      
3.

Михайлова Л.М. 
Виховання естетичної культури старшокласників (на матеріалі творів світового мистецтва): Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / Л.М. Михайлова ; Ін-т пробл. виховання АПН України. — К., 2001. — 20 с. — укp.

Досліджено проблему виховання естетичної культури старшокласників у межах інтегрованого курсу "Художня культура світу" з використанням культурологічного аналізу художніх творів. Основними аспектами культурологічного аналізу названо: культурно-історичний, діалогічний, визначення місця твору у світовому культурному просторі. Обгрунтовано критерії сформованості естетичної культури старшокласників (емоційний, інтелектуальний, мотиваційно-діяльнісний, комунікативний), їх показники та рівні вихованості естетичної культури. Запропоновано методику виховання естетичної культури старшокласників. Експериментально перевірено її можливості та доведено ефективність у вирішенні проблем естетичного виховання школярів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.355.2
Шифр НБУВ: РА313750 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
4.

Маріо М.Д. 
Виховання молоді засобами православної духовної музики у закладах освіти України (кінець ХІХ - початок ХХ століття): Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / М.Д. Маріо ; Харк. держ. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2000. — 19 с. — укp.

Вперше здійснено цілісний науковий аналіз процесу виховання молоді засобами православної духовної музики в закладах освіти України кінця ХІХ - початку ХХ ст. як соціально-педагогічного феномену. Обгрунтовано основні його етапи: 1884 - 1889 рр. - пропедевтичний, 1889 - 1908 рр. - становлення, 1908 - 1914 - активного розвитку, 1914 - 1917 рр. - завершальний. Охарактеризовано моральну, естетичну та громадсько-патріотичну виховну сутність православної духовної музики. Встановлено та класифіковано провідні тенденції (сутнісно-розвивальні, змістовно-процесуальні, актуально-визначальні). Виявлено основні чинники (методи, форми, види діяльності, умови) виховання молоді у церковнопарафіяльних школах, гімназіях, учительських семінаріях, народних та єпархіальних училищах. Доведено позитивний вплив українських духовних піснеспівів на етнопедагогіку, національно-культурні виховні традиції, українську та російську музично-педагогічні культури.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)52 + Ч421.355.23 + Э372.27-509.11 + Щ318.9 + Щ310.03
Шифр НБУВ: РА311637 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  
  
  

      
5.

Бакуліна С.Ю. 
Виховання моральних почуттів молодших школярів засобами казок народів світу: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / С.Ю. Бакуліна ; Ін-т пробл. виховання АПН України. — К., 2000. — 20 с. — укp.

Досліджено проблему виховання моральних почуттів молодших школярів засобами казок народів світу за умов загальноосвітньої школи. Здійснено аналіз філософських, психологічних і педагогічних досліджень, присвячених окремим аспектам даного процесу. Відзначено важливу роль моральних почуттів у формуванні сучасної особистості. Для діагностики вихованості моральних почуттів молодших школярів виділено 4 критерії: понятійний, емоційно-оцінний, емоційно-регулятивний, поведінковий, до кожного з них критеріїв розроблено показники. За результатами констатуючого експерименту визначено вихідні рівні вихованості моральних почуттів молодших школярів: високий, середній та низький. Кожний рівень характеризувався певними якісними ознаками, виявленими на підставі кількісних результатів. Науково обгрунтовано та практично апробовано педагогічну модель виховання моральних почуттів молодших школярів засобами казок народів світу. Педагогічну модель розроблено на основі визначених педагогічних умов: створення фону оптимізму, виявлення морального імпульсу казки й осмислення його динаміки, забезпечення рольового перевтілення школярів у казкових героїв. Розроблено дефініції понять "фон оптимізму", "моральний імпульс" і "ситуація ролі". Розкрито методи та прийоми реалізації виявлених педагогічних умов.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.355.21
Шифр НБУВ: РА312136 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
6.

Гагарін 
Виховання морально-естетичних почуттів молодших школярів засобами української народної казки: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / Микола Іванович Гагарін ; Інститут проблем виховання АПН України. — К., 2007. — 20 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352 + Ч421.355.21
Шифр НБУВ: РА352556

Рубрики:

      
7.

Семенова М.О. 
Виховання учнів основної і старшої школи засобами фольклористично-етнографічної діяльності: Автореф. дис. канд. пед. наук: 13.00.07 / М.О. Семенова ; Східноукр. нац. ун-т ім. В.Даля. — Луганськ, 2005. — 20 с. — укp.

Розглянуто проблему всебічного виховання учнів основної та старшої школи на основі вивчення, засвоєння та дослідження української традиційної народної культури та відтворення найкращих зразків народного мистецтва. Розроблено методологічні засади процесу засвоєння традиційної народної культури. Проведено історико-теоретичне дослідження сутності фольклористично-етнографічної діяльності й обгрунтовано вимоги щодо її організації. Розроблено й експериментально апробовано методику виховання школярів засобами фольклористично-етнографічної діяльності. Обгрунтовано необхідність проведення навчально-пізнавальної, експедиційної, науково-дослідної та творчої роботи, що сприяє всебічному розвитку школярів та забезпечує їх етнізацію.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч313(4УКР) + Ч421.355.21 +
Шифр НБУВ: РА337600

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
8.

Шевченко А.М. 
Гендерне виховання молодших школярів засобами фольклору в умовах полікультурного регіону: автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.07 / А.М. Шевченко ; Східноукраїн. нац. ун-т ім. В.Даля. — Луганськ, 2009. — 20 с. — укp.

Вперше науково обгрунтовано сутність ключового поняття дослідження "гендерне виховання молодших школярів", розроблено технологію його засобами фольклору за умов полікультурного регіону. Визначено значні потенційні можливості фольклору народів Криму як ефективного засобу гендерного виховання молодших школярів. Проведено дослідження, яке дозволило перевірити ефективність педагогічних умов гендерного виховання молодших школярів та розробити й впровадити в навчально-виховний процес початкової школи технологію гендерного виховання учнів початкових класів, яка включала такі етапи: ознайомлювальний, емоційний, творчий, етап самостійної діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.355.21 + Ч421.358 +
Шифр НБУВ: РА365214

Рубрики:

      
9.

Лобова О. В. 
Дидактико-методична система формування основ музичної культури молодших школярів у процесі загальної музичної освіти: автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.02 / О. В. Лобова ; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. — К., 2011. — 40 с.: рис., табл. — укp.

У процесі дослідження виявлено, що метою особистісно орієнтованої загальної музичної освіти молодших школярів є формування основ їх музичної культури - інтерактивного утворення, яке забезпечує дитині можливість усвідомлення спілкування з музичним мистецтвом та є необхідною складовою її різнобічного виховання та розвитку. Запропоновано структуру музичної культури молодшого школяра, що містить блоки музичної спрямованості, обізнаності, вихованості та музично-творчої розвиненості, які набувають змістовно-широких та особистісно орієнтованих властивостей. Обгрунтовано дидактико-методичну систему формування основ музичної культури молодших школярів, розроблено інноваційний зміст і методику музичної освіти. Розкрито шляхи забезпечення наступності музичної освіти учнів початкової й основної школи та професійного вдосконалення вчителів музики.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ31 р(4УКР)21-3 + Ч421.355.23
Шифр НБУВ: РА384843 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
10.

Вавілова І.В. 
Дитяча література як засіб формування особистості дитини (друга половина XIX - початок XX ст.): автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / І.В. Вавілова ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2008. — 22 с. — укp.

Проаналізовано стан дослідженості проблеми формування особистості дитини періоду друга половина XIX - початок XX ст. Розкрито суть поняття "дитяча література", наявна у сучасній педагогічній і літературознавчій термінології. Досліджено теоретичні питання розвитку дитячої літератури у вітчизняній педагогіці зазначеного періоду, розкрито її специфіку та функції. Визначено роль дитячої періодики у становленні та розвитку літератури для дітей. Показано її специфіку та розглянуто функції. Розкрито роль дитячої періодики у становленні та розвитку літератури для дітей. Виокремлено вимоги до художніх текстів книг для позакласного читання та навчальної літератури. Узагальнено досвід використання дитячої літератури як засобу формування особистості дитини у шкільній практиці другої половини XIX - початку XX ст, способи її опрацювання. Визначено напрями освітньо-просвітницької роботи в діяльності прогресивно налаштованої педагогічної громадськості з питань популяризації дитячої літератури. Виявлено особливості методико-педагогічної роботи з питань організації дитячого читання та формування читацької культури школярів. Висвітлено перспективи за сучасних умов досвіду стосовно впливу дитячої літератури на формування підростаючих поколінь. Виявлено прогностичні тенденції використання дитячої літератури як засобу формування особистості дитини у загальноосвітніх закладах сьогодення України.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.355.21 + Ч33(4УКР)52 + Ш85(4УКР)5-3,0 +
Шифр НБУВ: РА362398

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
11.

Гончаренко 
Естетичне виховання учнів початкових класів у процесі хореографічної діяльності: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / Юліана Володимирівна Гончаренко ; Східноукраїнський національний ун-т ім. Володимира Даля. — Луганськ, 2009. — 20 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.355.24 + Щ32р(4УКР)21
Шифр НБУВ: РА365937

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
12.

Голінська Т.М. 
Естетичний розвиток молодших школярів засобами синтезу мистец.: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / Т.М. Голінська ; Херсон. держ. ун-т. — Херсон, 2005. — 20 с. — укp.

Проаналізовано сучасний стан теорії та практики естетичного виховання дітей молодшого шкільного віку. Розкрито специфіку та основні етапи їх естетичного виховання. Визначено зміст, критерії, показники та рівні діагностики особистісного розвитку школярів у дослідженому контексті. Висвітлено теоретико-методологічні основи естетичного розвитку молодших школярів, що базуються на синтезі мистецтв. Обгрунтовано систему концептуальних вихідних положень. Запропоновано структурно-функціональну модель естетичного розвитку даних дітей засобами ситезу мистецтв, що дає змогу визначити мету, завдання, методологічний, змістовно-процесуальний та управлінський аспекти, з'ясовано комплекс організаційно-педагогічних умов її впровадження.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.355.2 +
Шифр НБУВ: РА337049

Рубрики:

      
13.

Мартинюк М. В. 
Методика використання національних музичних традицій у процесі навчання предметів художньо-естетичного циклу: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / М. В. Мартинюк ; Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. — К., 2011. — 20 с.: рис., табл. — укp.

Сформульовано поняття національної музичної традиції, розглянуто зміст і складові компоненти процесу навчання підлітків предметів художньо-естетичного циклу з використанням національних музичних традицій. З'ясовано, що ефективність та якість процесу навчання цих предметів перебуває у прямій залежності від сформованості художньо-естетичної компетентності підлітків. Визначено критерії та показники рівнів цієї сформованості. Розроблено й апробовано поетапну методику використання національних музичних традицій у процесі досліджуваного навчання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ313(4УКР)-17 р + Ч421.355.23
Шифр НБУВ: РА380154 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
14.

Борисова Т.В. 
Методика підготовки майбутніх учителів музики до естетичного виховання школярів засобами музично-театрального мистецтва: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Т.В. Борисова ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2007. — 20 с. — укp.

Охарактеризовано суть і зміст музично-театральної діяльності. Визначено її естетико-виховну значущість. Проаналізовано методичні проблеми підготовки майбутніх учителів музики до ефективного використання засобів музичного театру в естетико-виховному процесі школи. Визначено й обгрунтовано критерії, показники, рівні підготовки студентів музичних спеціальностей до естетичного виховання учнівської молоді засобами музичного театру. Розроблено й апробовано поетапну методику даної підготовки.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ31р(4УКР)31 + Щ335.07 + Ч421.355.23 + Ч421.355.25 +
Шифр НБУВ: РА350415

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  
  

      
15.

Лавриш І.М. 
Методика формування естетичних орієнтацій підлітків засобами дитячого музичного театру-студії: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / І.М. Лавриш ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2008. — 17 с. — укp.

Розкрито суть поняття "естетичні орієнтації". Обгрунтовано зміст, структуру й особливості педагогічного процесу. Запропоновано визначення поняття "музична вистава". З'ясовано критерії та встановлено рівні сформованості естетичних орієнтацій підлітків. Досліджено педагогічний процес, умови та засоби формування зазначених орієнтацій. Розроблено й експериментально апробовано методику формування естетичних орієнтацій підлітків засобами дитячого музичного театру-студії. Науково обгрунтовано результати дослідно-експериментальної діяльності, використання яких дозволяє підвищити рівень навчально-виховної роботи дитячого музичного театру-студії у позашкільних закладах.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.355.25 + Щ338.9(4УКР)-07 р +
Шифр НБУВ: РА355857

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
16.

Гаснюк В. В. 
Методичне забезпечення взаємодії українських і угорських мистецьких традицій у музично-естетичному вихованні молодших школярів: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / В. В. Гаснюк ; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. — К., 2011. — 20 с.: рис. — укp.

Розкрито сутність і структуру музично-естетичного виховання молодших школярів за умов полікультурного середовища. Уточнено зміст понять "мистецькі традиції" та "взаємодія мистецьких традицій". Виявлено спільні та відмінні ознаки українських та угорських мистецьких традицій. Розкрито педагогічний потенціал і визначено принципи забезпечення взаємодії українських та угорських традицій у процесі музично-естетичного виховання молодших школярів. Розроблено критерії й апробовано поетапну методику реалізації такої взаємодії. Результативність застосованої методики виявлено в позитивній динаміці рівнів музично-естетичної вихованості учнів експериментальних класів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ313(4УКР)-183(4УГО) + Ч421.355.23
Шифр НБУВ: РА384588 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
17.

Браніцька Т.Р. 
Методичні засади формування інтересу до народно-інструментального виконавства молодших школярів у позаурочний час: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Т.Р. Браніцька ; Київ. нац. ун-т культури і мистец. — К., 2005. — 19 с. — укp.

Визначено суть, структурні компоненти, критерії та рівні сформованості інтересу до народно-інструментального виконавства. Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено педагогічні умови та методику його формування у молодших школярів у позаурочний час. Доведено важливість одержаних результатів для подальшого розвитку музично-естетичного виховання учнів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ315.3,2-7 + Ч421.355.23 +
Шифр НБУВ: РА339363

Рубрики:

      
18.

Барановська І.Г. 
Методичні засади художньо-творчої самореалізації підлітків в умовах діяльності ансамблю народної музики: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / І.Г. Барановська ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2007. — 20 с. — укp.

Розкрито зміст та особливості художньо-творчої самореалізації підлітків за умов діяльності ансамблю народної музики. Сформульовано принципи, визначено й перевірено педагогічні умови, які впливають на результативність художньо-творчої самореалізації підлітків в ансамблі народної музики. Встановлено критерії (емоційно-перцептивний, мотиваційно-вольовий, пізнавально-активний, ціннісно-орієнтаційний, художньо-діяльнісний) та рівні (високий, середній, низький) її діагностики. Обгрунтовано й експериментально апробовано методичну модель художньо-творчої самореалізації підлітків за умов діяльності ансамблю народної музики на основі вивчення українських народних музичних традицій, цілісність якої обумовлена взаємозв'язком емоційно-комунікативної, мотиваційної, змістової, ціннісної, процесуальної складових. Удосконалено навчально-методичне забезпечення творчих об'єднань (художньо-творчих колективів) позашкільних закладів освіти та позакласної роботи загальноосвітніх шкіл України.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ315.19р(4УКР)2 + Ч421.387 + Ч421.355.23 +
Шифр НБУВ: РА351074

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
19.

Жуков С. М. 
Методологічні і методичні засади формування духовних інтересів та потреб у дітей 5 - 9 років засобами мистецтв: автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.07 / С. М. Жуков ; Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. — Луганськ, 2010. — 44 с. — укp.

Вивчено, розроблено та науково обгрунтовано теоретико-методологічні основи формування духовних інтересів і потреб у дітей 5 - 9-ти років засобами мистецтв і на їх базі розглянуто методичну концепцію духовного виховання підростаючого покоління. Проаналізовано теоретичні передумови духовного становлення підростаючої особистості, саме з позицій її духовних інтересів і потреб. Вперше розглянуто, проаналізовано та сформовано духовні інтереси та потреби. Наведено педагогічну систему формування духовних інтересів і потреб у дітей 5 - 9-ти років засобами мистецтв. Розроблено модель структури духовних інтересів і потреб, уточнено процесуальну послідовність появи та розвитку структурних компонентів і всієї системи. Вдосконалено формування духовних інтересів і потреб у дітей 3 - 5-ти років засобами мистецтв, формування духовних інтересів і потреб у сукупності у молодших школярів і формування багатогранних інтересів і потреб у дошкільників різноманітними засобами.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.355.2 + Ч421.355.2 + Ч411.352 + Ч421.352
Шифр НБУВ: РА375102 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
20.

Болотіна В.Ю. 
Моральне виховання старшокласників у процесі вивчення зарубіжної літератури в загальноосвітній школі: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / В.Ю. Болотіна ; Ін-т пробл. виховання АПН України. — К., 2001. — 17 с. — укp.

Розглянуто питання активізації процесу морального виховання учнів старших класів під час вивчення зарубіжної літератури, пошуку шляхів удосконалення навчально-виховної діяльності старшокласників. Теоретично обгрунтовано, що цілеспрямована робота щодо формування та розвитку в старшокласників морально цінних якостей на уроках та позаурочних заняттях із зарубіжної літератури сприяє виробленню в них стійких моральних переконань. Зроблено висновок: робота з морального виховання старшокласників у процесі вивчення зарубіжної літератури буде плідною, якщо учні не тільки отримають, а й, певною мірою, реалізують засвоєні моральні знання у своїх вчинках, виявлять прагнення до морального самовдосконалення засобами самовиховання. Експериментально підтверджено ефективність використання активних форм навчально-виховної діяльності та міжпредметних зв'язків у процесі вивчення зарубіжної літератури старшокласниками.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.355.21
Шифр НБУВ: РА313311 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського