Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (40)Книжкові видання та компакт-диски (58)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч421.355.21$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 9
Представлено документи з 1 до 9

      
1.

Бакуліна С.Ю. 
Виховання моральних почуттів молодших школярів засобами казок народів світу: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / С.Ю. Бакуліна ; Ін-т пробл. виховання АПН України. — К., 2000. — 20 с. — укp.

Досліджено проблему виховання моральних почуттів молодших школярів засобами казок народів світу за умов загальноосвітньої школи. Здійснено аналіз філософських, психологічних і педагогічних досліджень, присвячених окремим аспектам даного процесу. Відзначено важливу роль моральних почуттів у формуванні сучасної особистості. Для діагностики вихованості моральних почуттів молодших школярів виділено 4 критерії: понятійний, емоційно-оцінний, емоційно-регулятивний, поведінковий, до кожного з них критеріїв розроблено показники. За результатами констатуючого експерименту визначено вихідні рівні вихованості моральних почуттів молодших школярів: високий, середній та низький. Кожний рівень характеризувався певними якісними ознаками, виявленими на підставі кількісних результатів. Науково обгрунтовано та практично апробовано педагогічну модель виховання моральних почуттів молодших школярів засобами казок народів світу. Педагогічну модель розроблено на основі визначених педагогічних умов: створення фону оптимізму, виявлення морального імпульсу казки й осмислення його динаміки, забезпечення рольового перевтілення школярів у казкових героїв. Розроблено дефініції понять "фон оптимізму", "моральний імпульс" і "ситуація ролі". Розкрито методи та прийоми реалізації виявлених педагогічних умов.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.355.21
Шифр НБУВ: РА312136 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
2.

Гагарін 
Виховання морально-естетичних почуттів молодших школярів засобами української народної казки: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / Микола Іванович Гагарін ; Інститут проблем виховання АПН України. — К., 2007. — 20 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352 + Ч421.355.21
Шифр НБУВ: РА352556

Рубрики:

      
3.

Семенова М.О. 
Виховання учнів основної і старшої школи засобами фольклористично-етнографічної діяльності: Автореф. дис. канд. пед. наук: 13.00.07 / М.О. Семенова ; Східноукр. нац. ун-т ім. В.Даля. — Луганськ, 2005. — 20 с. — укp.

Розглянуто проблему всебічного виховання учнів основної та старшої школи на основі вивчення, засвоєння та дослідження української традиційної народної культури та відтворення найкращих зразків народного мистецтва. Розроблено методологічні засади процесу засвоєння традиційної народної культури. Проведено історико-теоретичне дослідження сутності фольклористично-етнографічної діяльності й обгрунтовано вимоги щодо її організації. Розроблено й експериментально апробовано методику виховання школярів засобами фольклористично-етнографічної діяльності. Обгрунтовано необхідність проведення навчально-пізнавальної, експедиційної, науково-дослідної та творчої роботи, що сприяє всебічному розвитку школярів та забезпечує їх етнізацію.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч313(4УКР) + Ч421.355.21 +
Шифр НБУВ: РА337600

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
4.

Шевченко А.М. 
Гендерне виховання молодших школярів засобами фольклору в умовах полікультурного регіону: автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.07 / А.М. Шевченко ; Східноукраїн. нац. ун-т ім. В.Даля. — Луганськ, 2009. — 20 с. — укp.

Вперше науково обгрунтовано сутність ключового поняття дослідження "гендерне виховання молодших школярів", розроблено технологію його засобами фольклору за умов полікультурного регіону. Визначено значні потенційні можливості фольклору народів Криму як ефективного засобу гендерного виховання молодших школярів. Проведено дослідження, яке дозволило перевірити ефективність педагогічних умов гендерного виховання молодших школярів та розробити й впровадити в навчально-виховний процес початкової школи технологію гендерного виховання учнів початкових класів, яка включала такі етапи: ознайомлювальний, емоційний, творчий, етап самостійної діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.355.21 + Ч421.358 +
Шифр НБУВ: РА365214

Рубрики:

      
5.

Вавілова І.В. 
Дитяча література як засіб формування особистості дитини (друга половина XIX - початок XX ст.): автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / І.В. Вавілова ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2008. — 22 с. — укp.

Проаналізовано стан дослідженості проблеми формування особистості дитини періоду друга половина XIX - початок XX ст. Розкрито суть поняття "дитяча література", наявна у сучасній педагогічній і літературознавчій термінології. Досліджено теоретичні питання розвитку дитячої літератури у вітчизняній педагогіці зазначеного періоду, розкрито її специфіку та функції. Визначено роль дитячої періодики у становленні та розвитку літератури для дітей. Показано її специфіку та розглянуто функції. Розкрито роль дитячої періодики у становленні та розвитку літератури для дітей. Виокремлено вимоги до художніх текстів книг для позакласного читання та навчальної літератури. Узагальнено досвід використання дитячої літератури як засобу формування особистості дитини у шкільній практиці другої половини XIX - початку XX ст, способи її опрацювання. Визначено напрями освітньо-просвітницької роботи в діяльності прогресивно налаштованої педагогічної громадськості з питань популяризації дитячої літератури. Виявлено особливості методико-педагогічної роботи з питань організації дитячого читання та формування читацької культури школярів. Висвітлено перспективи за сучасних умов досвіду стосовно впливу дитячої літератури на формування підростаючих поколінь. Виявлено прогностичні тенденції використання дитячої літератури як засобу формування особистості дитини у загальноосвітніх закладах сьогодення України.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.355.21 + Ч33(4УКР)52 + Ш85(4УКР)5-3,0 +
Шифр НБУВ: РА362398

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
6.

Болотіна В.Ю. 
Моральне виховання старшокласників у процесі вивчення зарубіжної літератури в загальноосвітній школі: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / В.Ю. Болотіна ; Ін-т пробл. виховання АПН України. — К., 2001. — 17 с. — укp.

Розглянуто питання активізації процесу морального виховання учнів старших класів під час вивчення зарубіжної літератури, пошуку шляхів удосконалення навчально-виховної діяльності старшокласників. Теоретично обгрунтовано, що цілеспрямована робота щодо формування та розвитку в старшокласників морально цінних якостей на уроках та позаурочних заняттях із зарубіжної літератури сприяє виробленню в них стійких моральних переконань. Зроблено висновок: робота з морального виховання старшокласників у процесі вивчення зарубіжної літератури буде плідною, якщо учні не тільки отримають, а й, певною мірою, реалізують засвоєні моральні знання у своїх вчинках, виявлять прагнення до морального самовдосконалення засобами самовиховання. Експериментально підтверджено ефективність використання активних форм навчально-виховної діяльності та міжпредметних зв'язків у процесі вивчення зарубіжної літератури старшокласниками.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.355.21
Шифр НБУВ: РА313311 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
7.

Драчук Л.І. 
Морально-етичне виховання учнів на традиціях українського народу в процесі вивчення літератури: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Л.І. Драчук ; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 2000. — 16 с. — укp.

Визначено, що використання на уроках української літератури у загальноосвітній школі народних традицій, відображених у художній літературі, застосування новітніх ефективних форм і методів організації навчальної діяльності, моделювання виховних ситуацій за допомогою системи поетапного формування моральності значно підвищать рівень морально-етичної вихованості учнів, сформують їх морально-етичні ідеали, естетичні смаки, моральні норми поведінки.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.355.21 + Ш5(4УКР) р2-34
Шифр НБУВ: РА307835 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
8.

Оленіна Г.О. 
Соціально-педагогічні засади формування інтересу підлітків до зарубіжної літератури в умовах дозвілля: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.05 / Г.О. Оленіна ; Київ. нац. ун-т культури і мистец. — К., 2008. — 19 с. — укp.

Проаналізовано наукову літературу з проблеми формування інтересу підлітків до зарубіжної літератури за умов дозвілля. Визначено шляхи її вирішення. Обгрунтовано педагогічні умови, принципи проектування та технологію розробки, а також впровадження соціально-педагогічної програми з формування даного інтересу підлітків, визначено її ефективність. Доведено важливість одержаних даних для подальшого розвитку соціально-педагогічної науки, теорії та практики культурно-дозвільної діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.355.21 + Ч421.382.71:Ш5 + Ш5(0) р20 +
Шифр НБУВ: РА357434

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
9.

Овдійчук Л.М. 
Формування естетичних почуттів старшокласників на основі взаємодії мистецтв у процесі вивчення літератури: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Л.М. Овдійчук ; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 2005. — 20 с. — укp.

Науково обгрунтовано й експериментально перевірено методичну систему, як дає змогу вчителю ефективно впливати на естетичні почуття учнів засобами взаємодії мистецтв. Доведено, що використання запропонованої системи уроків (комплексних, театральних, кіноуроків, уроків за "методою Чурльоніса", які забезпечують певний тип і вид мистецької взаємодії, таблиць "Мистецькі аналогії до програми з української літератури" та "Естетичні уподобання українських письменників", застосування ефективних методів, прийомів і форм роботи сприяють підвищенню в учнів рівня сенсорної культури й естетичного сприймання творів різних мистецтв, активізації інтелектуальної та емоційної сфери (поєднання раціонального та почуттєвого у процесі сприймання), осмисленню власних почуттів у процесі аналізу естетичних почуттів письменника, образу-персонажа, вмінню засобами слова передати духовно-чуттєву насолоду від творів мистецтва.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш5(4УКР) р20 + Ч421.355.21 +
Шифр НБУВ: РА338224

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського