Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (39)Книжкові видання та компакт-диски (49)Журнали та продовжувані видання (2)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч421.252.46$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6

      
1.

Федусенко Ю.І. 
Дидактична гра як засіб навчання іноземних мов молодших школярів: автореф. дис... канд. пед. наук: 03.00.09 / Ю.І. Федусенко ; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 2009. — 20 с. — укp.

Обгрунтовано дидактичну доцільність застосування педагогічної технології дидактичної гри як ефективного засобу навчання іноземних мов учнів початкової школи. Досліжено суть дидактичної гри, її функції та принципи застосувння у навчальнмоу процесі. Визначено дидактичні умови, які забезпечують ефективність її реалізації у даному процесі. Такими умовами є організація навчальної співпрацію вчителя й учнів на підготовчому, діяльнісному та завершальному етапах дидактичної гри, доступність змісту гри за певних психологічних особливостей і вікових можливостей учнів початкової школи, їх навчального досвіду, з урахуванням потреб та інтересів; урізноманітнення видів дидактичної гри у навчальному процесі; застосування ігор, які стимулюють розвиток мотиваційної сфери та пізнавальної діяльності учнів, сприяють удосконаленню їх фізіологічних якостей і адаптації до шкільного соціуму; відповідність змісту дидактичної гри меті та завданням уроку. У процесі експериментального навчання підтверджено ефективність формування в учнів початкової школи іншомовної комунікативної компетенції з використанням дидактичних ігор за зазначених дидактичних умов.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.252.46 + Ш12-911 +
Шифр НБУВ: РА363968

Рубрики:

      
2.

Коробська Г. В. 
Дидактична гра як засіб формування загальнонавчальних умінь учнів основної школи (друга половина XX століття): автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.09 / Г. В. Коробська ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С. Сковороди. — Х., 2010. — 20 с. — укp.

Проаналізовано витоки застосування навчальної гри як засобу формування вмінь особистості. Визначено внесок науковців другої половини XX ст. в розробку теоретичних засад даної проблеми. Обгрунтовано етапи розвитку ідеї використання дидактичної гри як засобу формування загальнонавчальних умінь учнів основної школи в даний період (кінець 1950 - 1960 рр.; 1970 - 1980 рр.; 1990 рр.). Узагальнено досвід використання дидактичних ігор для формування загальнонавчальних умінь учнів основної школи в урочний і позаурочний час, накреслено напрями його творчого застосування за сучасних умов.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.252.46 + Ч33(4УКР)63/64
Шифр НБУВ: РА376523 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
3.

Мельник А.О. 
Літературний розвиток учнів 5 -7 класів у процесі навчально-ігрової діяльності: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / А.О. Мельник ; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 2006. — 20 с. — укp.

Запропоновано теоретично обгрунтовану й експериментально перевірену методичну систему літературного розвитку учнів V - VII класів у процесі навчально-ігрової діяльності. Представлено структурну модель організації зазначеної діяльності. Удосконалено класифікацію літературних ігор. Розроблено технологічну карту літературної гри. Обгрунтовано доцільність використання ігрових прийомів на всіх етапах вивчення художнього твору з урахуванням його жанрово-родової специфіки. Експериментально доведено, що запропонована методична система сприяє вихованню в учнів зацікавленості у читанні, формуванню у них навичок повноцінного сприйняття художнього твору й усвідомленню специфіки літератури як мистецтва слова.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш5(0) р20 + Ч421.252.46 +
Шифр НБУВ: РА341741

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
4.

Щербина Д.В. 
Формування активної комунікативної позиції учнів основної школи засобами імітаційно-ігрового навчання: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.09 / Д.В. Щербина ; Криворіз. держ. педагогічний ун-т. — Кривий Ріг, 2009. — 20 с. — укp.

Досліджено проблеми формування активної комунікативної позиції учнів основної школи в процесі імітаційно-ігрового навчання. Уточнено поняття "активна комунікативна позиція", виділено структуру цього складного особистісного утворення, визначено сутність і зміст активної комунікативної позиції підлітків. Вирізнено критерії, показники та рівні активності комунікативної позиції учнів, розроблено методику діагностики наявного рівня сформованості активної комунікативної розиції школярів. Виявлено та перевірено ефективність сукупності дидактичних умов, які забезпечують результативне формування активної комунікативної позиції підлітків засобами імітаційно-ігрового навчання. Розроблено технологію формування дослідженого особистісного утворення засобами імітаційно-ігрового навчання. Апробовано ефективність методичних рекомендацій учителем української мови та літератури щодо формування в учнів основної школи активної комунікативної позиції в процесі імітаційно-ігрового навчання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.25 + Ч421.252.46 + Ю983.402.2 +
Шифр НБУВ: РА364264

Рубрики:

      
5.

Добротвор О. В. 
Формування комунікативної компетентності старшокласників засобами організаційно-діяльнісної гри: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.09 / О. В. Добротвор ; Ін-т педагогіки НАПН України. — К., 2011. — 20 с. — укp.

Розглянуто проблему формування комунікативної компетентності учнів старшої школи в навчально-виховному процесі ЗОНЗ. Розкрито суть і структуру поняття "комунікативна компетентність старшокласника". Визначено потенціал засобів малопоширеної в шкільному навчанні організаційно-діяльнісної гри (ОДГ) у процесі ефективного формування даної компетентності. Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено дієвість ОДГ-технології формування комунікативної компетентності старшокласників. Запропонована модель технології базується на організації проблемної діяльності учнів без готових рішень і сценарію з використанням комплексу взаємопов'язаних дидактичних інтерактивних методів і рефлексивним осмисленням учасниками гри набутого досвіду комунікації. Характеристики ОДГ забезпечують стійку мотивацію учня-гравця, відповідають віковим особливостям старшокласників і завданням компетентнісної освіти. Доведено ефективність засобів ОДГ у процесі формування комунікативної компетентності старшокласників, доцільність використання такого різновиду дидактичної гри в навчально-виховному процесі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.252.14 + Ч421.252.46
Шифр НБУВ: РА383517 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
6.

Шуть М. М. 
Формування творчих умінь молодших школярів засобами музичних ігор у навчальному процесі: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.09 / М. М. Шуть ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С. Сковороди. — Х., 2010. — 22 с. — укp.

Виокремлено й обгрунтовано групи творчих умінь школярів. Класифіковано музичні ігри за змістом і дидактичною спрямованістю. Обгрунтовано й експериментально перевірено дидактичну систему формування творчих умінь учнів початкової школи засобами музичних ігор у навчальному процесі. Описано методику організації спеціального навчального процесу для реалізації впровадженої системи. Розроблено різновиди творчих музичних ігор, програму спеціального курсу, викладено дидактичні інструменти досягнення педагогічної мети.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.220 + Ч421.221 + Ч421.252.46
Шифр НБУВ: РА373842 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського