Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (2)Книжкові видання та компакт-диски (3)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч421.421ф$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
1.

Нікулочкіна О.В. 
Розвиток інформаційної компетентності вчителя початкових класів у системі післядипломної освіти: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / О.В. Нікулочкіна ; Класич. приват. ун-т. — Запоріжжя, 2009. — 20 с. — укp.

Досліджено проблему розвитку інформаційної компетентності вчителів початкових класів у системі післядипломної педагогічної освіти. Розкрито суть понять "інформаційна компетентність", "інформаційна компетентність учителя початкових класів". Розроблено та науково обгрунтовано концепцію та модель розвитку інформаційної компетентності вчителів школи I ступеня. Проаналізовано сучасні наукові уявлення про інформаційну компетентність учителя як інтегральну якість особистості. Доведено, що необхідними та достатніми умовами розвитку інформаційної компетентності вчителів початкових класів у системі післядипломної педагогічної освіти є внесення змін в організацію педагогічного процесу, оновлення навчальних планів і програм інститутів післядипломної освіти, методичних служб районних (міських) відділів освіти та навчальних закладів, наукове та навчально-методичне забезпечення розвитку інформаційної компетентності даних вчителів, диференційований підхід до її розвитку, застосування інформаційно-комунікаційних технологій, оптимальне поєднання інноваційних форм і методів навчання з традиційними. Експериментально перевірено ефективність визначених організаційно-педагогічних умов розвитку структурних компонентів інформаційної компетентності вчителів початкових класів у післядипломному педагогічному процесі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)78 + Ч421.421ф +
Шифр НБУВ: РА364044

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
2.

Коломієць А.М. 
Теоретичні та методичні основи формування інформаційної культури майбутнього вчителя початкових класів: автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.04 / А.М. Коломієць ; АПН України. Ін-т пед. освіти і освіти дорос. — К., 2008. — 42 с. — укp.

З'ясовано, що новими функціями, які має виконувати освіта в інформаційному суспільстві, є створення умов для неперервної самоосвіти, забезпечення доступу до світових інформаційних ресурсів, розвиток навичок творчої інформаційної діяльності. Обгрунтовано основні концептуальні положення щодо підготовки педагогічних кадрів на теперішньому етапі бурхливого розвитку інформаційного суспільства, що стосуються готовності вчителя до самостійної інформаційної діяльності, неперервної освіти, комп'ютеризації навчального процесу та впровадження інноваційних педагогічних технологій. Досліджено особливості формування професійної культури майбутнього вчителя початкових класів у навчальному процесі вищого навчального закладу (необхідність інтеграції знань, врахування психолого-вікових особливостей учнів, володіння комп'ютерно-ігровою культурою та підвищення рівня культури розумової праці). Доведено, що сформованість інформаційної культури (ІК) має бути головною метою професійної підготовки вчителя під час вивчення всіх навчальних дисциплін. З використанням синергичного підходу розкрито суть інформаційної культури як відкритої системи й інформаційної діяльності як системотвірного чинника зазначеної культури. Розроблено теоретичну модель її формування у майбутнього вчителя початкових класів. Розглянуто структуру ІК, що є підсистемою професійної, компонентами якої визначено культуру розумової праці, комунікативну культуру, комп'ютерну грамотність й інформаційну компетентність. Запропоновоно технологію й етапи формування ІК студентів. Розроблено систему критеріїв, показників і рівнів її сформованості. Показано динаміку розвитку ІК особистості, експериментально перевірено науково-методичну систему її формування у майбутнього вчителя початкових класів. Доведено ефективність експериментальної методики даного формування.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.3 + Ч421.421ф + Ч111.161.3 +
Шифр НБУВ: РА357308

Рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського