Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (787)Книжкові видання та компакт-диски (735)Журнали та продовжувані видання (195)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч424(4УКР)$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 81
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Ельбрехт О.М. 
Адаптивне управління навчальним процесом основної школи з поглибленим вивченням предметів гуманітарного циклу: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / О.М. Ельбрехт ; Центр. ін-т післядиплом. пед. освіти АПН України. — К., 2004. — 21 с.: рис. — укp.

Здійснено системний аналіз діяльності загальноосвітнього закладу як об'єкта управління, зокрема школи з поглибленим вивченням предметів гуманітарного циклу. Визначено характеристики адаптивного управління навчальним процесом за умов школи, його особливості, специфіку функцій, структури, технології реалізації. Наведено теоретично обгрунтовану й експериментально перевірену модель адаптивного управління навчальним процесом основної школи з поглибленим вивченням предметів гуманітарного циклу, яка містить три основні взаємопов'язані компоненти: змістовий, структурний, технологічний. Показано позитивний вплив упровадженої моделі на процеси взаємоузгодження діяльності, самоорганізації, саморозвитку, оновлення змісту навчального процесу. Розроблено рекомендації щодо підготовки керівників шкіл цього типу до адаптивного управління.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.41 + Ч424(4УКР)714.6 +
Шифр НБУВ: РА329905

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
2.

Касьянова Н.М. 
Боротьба з безпритульністю та бездоглядністю в Донбасі (1943 - 1953 рр.): автореф. дис... канд. іст. наук: 07.00.01 / Н.М. Касьянова ; Донец. нац. ун-т. — Донецьк, 2010. — 19 с. — укp.

На прикладі Донбасу досліджено досвід боротьби держави з такими соціальними явищами, як дитяча безпритульність, бездоглядність і злочинність після звільнення регіону від нацистської окупації та закінчення Великої Вітчизняної війни (1943 - 1953 рр.). Встановлено основні причини виникнення досліджуваних негативних соціальних явищ, визначено масштаби даної проблеми. Проаналізовано законодавчу та розпорядчу базу роботи органів радянської влади, спрямованої на боротьбу з безпритульністю, бездоглядністю та злочинністю, розглянуто основні методи ліквідації цих явищ. Наведено загальну характеристику владних структур, основним завданням діяльності яких було усунення їх негативних проявів і стабілізації ситуації у регіоні щодо рівня дитячої безпритульності та правопорушень. Досліджено діяльність спеціальних дитячих виховних установ для категорії дітей із статусом діти-сироти та бездоглядні, а також призначених для утримання неповнолітніх правопорушників і злочинців. Визначено роль громадськості у справі допомоги дітям вулиці. Проаналізовано стан матеріального забезпечення знедолених дітей, охарактеризовано соціально-побутові умови їх життя. Розкрито особливості організації навчально-виховного процесу у спеціальних дитячих установах, показано специфіку дозвільного життя вихованців.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Т3(4УКР55)62-298 + Ч424(4УКР)719.2 + Ч33(4УКР5)62 + Х628.332 +
Шифр НБУВ: РА370066 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
3.

Каташова О.А. 
Виховання духовних цінностей старшокласників в умовах багатопрофільного ліцею: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.07 / О.А. Каташова ; Східноукр. нац. ун-т ім. В.Даля. — Луганськ, 2010. — 20 с. — укp.

Обгрунтовано теоретичні засади виховання духовних цінностей старшокласників за умов багатопрофільного ліцею. Розкрито зміст і структуру духовних цінностей учнів старших класів, описано їх модель. Визначено потенціал педагогічного процесу багатопрофільного ліцею щодо виховання духовних цінностей старшокласників. Запропоновано технологію виховання духовних цінностей старшокласників за умов багатопрофільного ліцею, визначено умови її ефективного впровадження та розроблено методичне забезпечення. Розкрито сутність понять "духовні цінності старшокласників", "духовне середовище", розглянуто зміст і структуру виховного процесу у багатопрофільному ліцеї. Показано роль ліцейського самоврядування у вихованні духовних цінностей старшокласників. Встановлено критерії та рівні вихованості духовних цінностей старшокласників. До наукового обігу введено інтегрований показник "духовний статус особистості старшокласника". Експериментально підтверджено ефективність розробленої технології виховання духовних цінностей старшокласників за умов багатопрофільного ліцею.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352 + Ч424(4УКР)714.5
Шифр НБУВ: РА372778 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
4.

Юрчонок Ю. В. 
Генеза авторських шкіл в Україні (80-ті рр. XX - початок XXI ст.): автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / Ю. В. Юрчонок ; Полтав. нац. пед. ун-т ім. В.Г. Короленка. — Полтава, 2011. — 20 с. — укp.

Досліджено розвиток теорії та практики діяльності авторських шкіл (АШ) в Україні в даний період часу. Проаналізовано проблеми у вітчизняній і зарубіжній педагогічній теорії та практиці, розкрито основні складники її розробленості (історико-педагогічний, теоретико-практичний, інноваційно-узагальнювальний). З'ясовано типи АШ (школа як одиничне явище, школа-модель, школа-напрям) і виявлено принципи їх діяльності (природо- та культуровідповідності, гуманізації, цілісності, індивідуально-особистісного підходу, принцип віри в дитину, принцип єдності педагогічних дій і способу життя учня). Визначено структурні компоненти АШ як цілісної системи, узагальнено їх досягнення в Україні у 1980-ті рр. - на початку XXI ст. Обгрунтовано пріоритетні загальні й окремі тенденції, виявлено етапи генези вітчизняних АШ (пошуковий і модернізаційний), їх педагогічні технології. Розглянуто перспективні засоби використання досягнень теорії та практики діяльності АШ на сучасному етапі: поглиблення взаємодії авторських і загальноосвітніх шкіл України; вивчення інноваційних ідей АШ; поширення досвіду; ознайомлення з основними технологіями.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР)7 + Ч33(4УКР)64 + Ч311,01
Шифр НБУВ: РА383185 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
5.

Стадник А. М. 
Державне управління системою загальної середньої освіти на регіональному рівні: автореф. дис. ... канд. наук з держ. упр. : 25.00.02 / А. М. Стадник ; Донец. держ. ун-т упр. — Донецьк, 2010. — 18 с. — укp.

Проаналізовано особливості функціонування системи загальної середньої освіти в регіональному розрізі та сучасний стан забезпечення її життєдіяльності. Обгрунтовано необхідність оновлення кадрової політики в освіті на базі використання надбань міжнародного досвіду та з урахуванням сучасних вимог щодо педагогічного персоналу. Запропоновано систему управління інтеграційними процесами як фактором розвитку загальної середньої освіти регіону. Розроблено механізм управління впровадженням профільної освіти та визначено специфіку його рівнів з урахуванням готовності загальноосвітніх закладів щодо профільного навчання. Систематизовано вимоги до формування управлінської компетентності керівників освіти як основи підвищення управлінської культури.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)132 + Ч424(4УКР) к22
Шифр НБУВ: РА373356 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
6.

Панченко А. Г. 
Державний контроль в системі управління загальноосвітніми навчальними закладами: автореф. дис. ... канд. наук з держ. упр. : 25.00.04 / А. Г. Панченко ; Класич. приват. ун-т. — Запоріжжя, 2010. — 20 с. — укp.

Досліджено проблему здійснення контролю на різних рівнях державного управління та місцевого самоврядування за діяльністю ЗНЗ. Обгрунтовано теоретичні засади, форми, методи, механізми здійснення контрольних заходів. Розкрито особливості застосування різних форм і методів контролю на районному рівні управління. Розглянуто механізм взаємовідносин ЗНЗ, районних управлінь освіти й інших державних органів, який полягає у забезпеченні підготовки та здобуття випускниками шкіл компетентностей для одержання майбутньої професії. Запропоновано комплекс методик: для оцінювання якості підготовки випускників і доцільності вибору спеціалізації ЗНЗ, оптимізації мережі спеціалізованих ЗНЗ на рівні району, підготовки спеціалістів районними управліннями освіти та районного науково-методичного центру до інспектування та атестації освітніх закладів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)132 + Х819(4УКР)071 + Ч424(4УКР) к22
Шифр НБУВ: РА377977 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
7.

Грабовський В.А. 
Державно-громадське управління загальною середньою освітою на районному рівні: Автореф. дис... канд. наук з держ. упр.: 25.00.02 / В.А. Грабовський ; Нац. акад. держ. упр. при Президентові України. — К., 2006. — 20 с. — укp.

Визначено особливості діяльності районного управління освітою (РУО). На базі антропосоціального, синергетичного, кваліметричного наукових підходів та концепції демократизації даного державного управління визначено суть, специфіку функцій і структури, основні характеристики державно-громадського управління районними управліннями освітою та загальноосвітніми навчальними закладами району. Теоретично обгрунтовано та розроблено базову модель державно-громадського управління загальною середньою освітою у районі. Доведено, що практичне використання елементів цього управління освітою району сприяє забезпеченню його демократичної основи, саморозвитку й самореалізації його учасників. Розкрито технологію реалізації запропонованої моделі на основі базового стандарту діяльності районного управління освітою на державно-громадських засадах. Наведено рекомендації для державних органів управління освітою та закладів загальної середньої освіти щодо впровадження до практики даної моделі з метою забезпечення державно-громадської основи управління й задоволення освітніх потреб громадян, що мешкають на території району.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)132 + Х819(4УКР)011.2-97 + Ч424(4УКР) к22 +
Шифр НБУВ: РА341669

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
8.

Шиян Н.І. 
Дидактичні засади профільного навчання у загальноосвітній школі сільської місцевості: Автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.09 / Н.І. Шиян ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2005. — 44 с. — укp.

Висвітлено дидактичні засади, концепцію, зміст, організацію профільного навчання, розроблено його психолого-педагогічні та організаційно-методичні основи. Досліджено генезу проблеми профільного навчання у вітчизняній педагогіці, проаналізовано світовий досвід профільної диференціації навчання. Розкрито сутність, структуру і механізми профільного навчання в загальноосвітній сільській школі, описано п'ять моделей профільного навчання, зокрема, індивідуального вибору школярем рівня вивчення предмета (внутрішньошкільна, міжшкільна, позашкільна субмоделі), ресурсний центр як модель опорної старшої школи, територіальне шкільне об'єднання, очно-заочну профільну школу, дистанційну модель селективного та елективного профільного навчання. Розроблено систему організаційно-методичного супроводу профільного навчання в загальноосвітній сільській школі (проектну, кредитно-модульну технологію, технологію модульно-рейтингового навчання і кейс-технологію дистанційної освіти, інноваційні методи, форми і види навчально-пізнавальної діяльності школярів). Проаналізовано різнорівневий зміст профільного навчання на основі його модульного розподілу та інноваційних засобів профільної диференціації. Наведено критерії та визначено показники ефективності профільного навчання в сільській школі. Доведено ефективність науково обгрунтованих дидактичних засад, варіативних моделей та організаційно-методичного супроводу профільного навчання в сільських школах.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР)714.8 + Ч421.204 +
Шифр НБУВ: РА336413

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
9.

Дмітренко Н.Є. 
Дидактичні засади профільного навчання учнів приватних загальноосвітніх навчальних закладів: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.09 / Н.Є. Дмітренко ; Криворіз. держ. пед. ун-т. — Кривий Ріг, 2008. — 20 с. — укp.

Досліджено проблему профільного навчання учнів приватних загальноосвітніх навчальних закладів. Розкрито сутність і проаналізовано етапи розвитку профільного навчання у вітчизняній педагогіці та досвід провідних країн світу щодо його організації. Виявлено соціально-педагогічні особливості функціонування приватної загальноосвітньої школи, які обумовлюють специфіку організації профільного навчання в ній. Обгрунтовано дидактичні засади профільного навчання учнів приватної школи. Встановлено критерії, показники й рівні ефективності профільного навчання учнів приватної загальноосвітньої школи. Розроблено й експериментально перевірено дидактичну модель профільного навчання у приватній загальноосвітній школі, яка забезпечує варіативний різнорівневий зміст освіти, створює можливості для реалізації індивідуальної освітньої траєкторії учнів у навчально-виховному середовищі школи та позашкільних установ і враховує соціальні-педагогічні особливості функціонування приватної школи. Розроблено методичні рекомендації щодо організації та моніторингу профільного навчання учнів у приватній загальноосвітній школі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.204 + Ч424(4УКР)714.9 +
Шифр НБУВ: РА362283

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
10.

Соловей М.О. 
Дитячі будинки Донбасу у 1943 - 1965 роках: автореф. дис... канд. іст. наук: 07.00.01 / М.О. Соловей ; Донец. нац. ун-т. — Донецьк, 2009. — 20 с. — укp.

Запропоновано й аргументовано авторську періодизацію розвитку дитячих будинків регіону в 1943 - 1965 рр., у якій виділено етапи в діяльності сирітських закладів. Простежено зміни у якісному складі керівних і педагогічних кадрів дитбудинків та з'ясовано як це вплинуло на методи виховання та повсякденне життя дітей. Виявлено різні джерела поповнення контингенту вихованців дитячих будинків. Встановлено, що в 1950-х рр. виникло "соціальне сирітство", коли в дитбудинках з різних причин опинялися діти, які мали батьків. Вперше досліджено матеріально-просторову та соціальну-культурну сферу повсякденного життя вихованців дитячих будинків.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Т3(4УКР55)6-2 + Ч424(4УКР)719.2 + Ч414(4УКР)715 +
Шифр НБУВ: РА368464

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
11.

Вдовиченко Р.П. 
Діяльність міського управління освіти з підвищення управлінської компетентності керівників загальноосвітніх навчальних закладів: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Р.П. Вдовиченко ; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 2006. — 20 с. — укp.

Наведено результати дослідження теоретико-методичних, організаційно-педагогічних засад діяльності міського управління освіти (МУО) з підвищення управлінської компетентності керівників (УКК) загальноосвітніх навчальних закладів (ЗНЗ), виконано ретроспективний аналіз функціонально-посадових обов'язків директора та розроблено його посадову інструкцію. Розглянуто експериментально перевірені критерії ефективності управління ЗНЗ, запропоновано методику діагностування рівнів сформованості УКК. Розкрито зміст і проаналізовано структуру діяльності МУО з даної проблеми, визначено взаємовплив УКК на рівень ефективності управління закладом, виявлено позитивну динаміку сформованості рівнів УКК.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР) к22 + Ч34(4УКР)78 +
Шифр НБУВ: РА342753

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
12.

Карпенкова Н.І. 
Еколого-естетичне виховання ліцеїстів у процесі ознайомлення з історико-природними заповідниками Криму: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / Н.І. Карпенкова ; Східноукр. нац. ун-т ім. В.Даля. — Луганськ, 2008. — 20 с. — укp.

Вперше розроблено організаційно-педагогічну модель еколого-естетичного виховання ліцеїстів у процесі ознайомлення з історико-природними заповідниками Криму. Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено педагогічні умови впровадження даної моделі. Удосконалено теорію та практику еколого-естетичного виховання ліцеїстів у процесі ознайомлення з історико-природними заповідниками. Визначено методи й організаційні форми еколого-естетичного виховання ліцеїстів, зокрема, розроблено зміст навчальної літньої практики й учнівських краєзнавчих екскурсій у межах впровадження навчальної програми "Заповідний Крим ".

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.27 + Ч421.355.6 + Ч424(4УКР)714.5 +
Шифр НБУВ: РА362025

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
13.

Новосельська В.В. 
Естетичне виховання учнів у вальдорфських школах: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / В.В. Новосельська ; Ін-т проблем виховання АПН України. — К., 2004. — 20 с. — укp.

Вперше узагальнено філософсько-культурологічні й педагогічні передумови та практичні досягнення вальдорфської педагогіки в галузі естетичного виховання учнів. Висвітлено специфіку підготовки вчителів. Проаналізовано зміст естетичного виховання учнів вальдорфських шкіл на уроках академічного циклу (фізики, історії, географії тощо), рідної та іноземної мови, мистецтва (музики, евритмії, живопису, ліплення, малювання форм), художньої праці (рукоділля, виготовлення ляльок, гончарства), а також в процесі позаурочної роботи (театральної діяльності, календарних свят). Виокремлено методи, спрямовані на розвиток емоційно-почуттєвої сфери, художньо-образного мислення та творчих здібностей учнів (міжвікові художні проекти, художнє формотворення, поліхудожні завдання тощо). Висвітлено позитивні та суперечливі аспекти вальдорфської педагогіки. Визначено ідеї, які не втратили практичної значущості та можуть застосовуватись у сучасній практиці естетичного виховання школярів. Експериментально доведено, що за умов відповідної адаптації доцільно застосовувати у процесі художньо-естетичного виховання учнів здобутки вальдорфської педагогіки.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(0)-2 + Ч424(4УКР)714.6 +
Шифр НБУВ: РА328296

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
14.

Литвиненко О. М. 
Жіноча середня освіта в Херсонській губернії (кінець XIX - початок XX століття): автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / О. М. Литвиненко ; Кіровогр. держ. пед. ун-т ім. В. Винниченка. — Кіровоград, 2011. — 21 с. — укp.

Досліджено історико-педагогічний розвиток жіночих середніх навчальних закладів на території Херсонської губернії кінця XIX - початку XX ст. Аналіз соціокультурних, політичних, педагогічних умов дозволив систематизувати й узагальнити наукові погляди діячів культури і науки щодо питання розвитку жіночої середньої освіти в досліджуваний період. Розроблено періодизацію, охарактеризовано різні типи жіночої середньої школи: гімназії (міністерські, Маріїнські, приватні), єпархіальні жіночі училища, інститути шляхетних дівчат. Розкрито провідні тенденції й особливості розвитку жіночої середньої освіти на кожному історичному етапі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР7)52 + Ч424(4УКР)42 +
Шифр НБУВ: РА380733 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
15.

Білик О.О. 
Інформаційна технологія моніторингу якості загальноосвітніх навчальних закладів: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.13.06 / О.О. Білик ; Черкас. держ. технол. ун-т. — Черкаси, 2009. — 19 с. — укp.

Розроблено інформаційну технологію моніторингу якості загальноосвітніх навчальних закладів (ЗНЗ), яка базується на сучасних підходах до освітньої статистики та показниках якості освіти та запропоновано автоматизовану систему її реалізації. Показано, що дана технологія забезпечує можливість одержання, обробки, аналізу та розповсюдження різноманітної інформації про якість ресурсів навчального закладу, а також процесів, які відбуваються у ньому та їх результатів, необхідної для здійснення ефективного управління ЗНЗ. Запропоновано моделі даних моніторингу, в яких враховано особливості його різних видів. Удосконалено метод візуалізації даних, розроблено моделі автоматизованої системи моніторингу (АСМ) якості ЗНЗ та її підсистем. Результати наукового дослідження використано у процесі створення АСМ на базі фізико-математичної гімназії N 17 м. Вінниця.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР)к8 +
Шифр НБУВ: РА363521

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
16.

Петров В.Ф. 
Інформаційне забезпечення управління загальною середньою освітою в регіоні: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / В.Ф. Петров ; Центр. ін-т післядиплом. пед. освіти АПН України. — К., 2004. — 21 с. — укp.

Уперше розроблено та науково обгрунтовано систему інформаційного забезпечення управління загальною середньою освітою в регіоні на адаптивних засадах. Визначено комплекс науково-організаційних умов функціонування цієї системи, а також запропоновано технологію освітнього моніторингу. Визначено суть, зміст діяльності та функції модулів адаптації на всіх рівнях системи управління загальною середньою освітою в регіоні.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР)к0 +
Шифр НБУВ: РА329319

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
17.

Сухович Г.А. 
Моніторинг розвитку загальноосвітнього навчального закладу на основі комп'ютерних технологій: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.06 / Г.А. Сухович ; Держ. вищ. навч. закл. "Ун-т менеджменту освіти". — К., 2008. — 20 с. — укp.

Розкрито суть поняття "розвиток ЗНЗ" і зміст практичної діяльності керівника з розвитку загальноосвітного навчального закладу (ЗНЗ). Розроблено, науково обгрунтовано, апробовано та комп'ютеризовано моделі оцінювання діяльності учня, педагогічного працівника, загальноосвітнього навчального закладу, впливу сім'ї на навчання учня та програму прогнозу розвитку ЗНЗ. Наведено відповідні методичні рекомендації щодо їх запровадження. За результатами дослідження показано, що введення моніторингу розвитку ЗНЗ у діяльність закладів середньої освіти позитивно впливає на розвиток усіх учасників навчально-виховного процесу та закладу освіти, дозволяє досягти його сталого спрямованого розвитку за рахунок підсилення критеріальності та цілеспрямованості управління, підвищення здатності керівника приймати рішення за умов невизначеності та мінливості.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР) к8 +
Шифр НБУВ: РА360685

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
18.

Кривоніс С.В. 
Моральне виховання старшокласників у сільських школах України (80 - 90-ті роки XX століття): Автореф. дис... канд. пед. наук.: 13.00.01 / С.В. Кривоніс ; Прикарпат. ун-т ім. В.Стефаника. — Івано-Франківськ, 2003. — 19 с. — укp.

Проаналізовано основні положення теорії морального виховання учнів, розкрито регіональні особливості даного виховання. Досліджено загальний рівень морального розвитку учнів старших класів, вплив учителів, батьків і громадськості на моральне становлення старшокласників сільських шкіл, а також готовність студентів до їх морального виховання. Визначено особливості реалізації основних завдань даного виховання старшокласників у позашкільній діяльності, вивчено виховні можливості молодіжних об'єднань, обгрунтовано основні напрямки співпраці школи, сім'ї, громадськості за сучасних умов.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352 + Ч424(4УКР)714.8 +
Шифр НБУВ: РА324491

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
19.

Єльникова Г.В. 
Наукові основи адаптивного управління закладами та установами загальної середньої освіти: Автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.01 / Г.В. Єльникова ; Луган. нац. пед. ун-т ім. Т.Шевченка. — Луганськ, 2005. — 44 с. — укp.

Розроблено теоретичні засади адаптивного управління закладами, яке забезпечує об'єктивно необхідний розвиток загальної середньої освіти за умов ієрархічної побудови регіональної системи управління шляхом введення наскрізної мети та варіативного механізму управління на базі спрямованої самоорганізації всіх його учасників. Запропоновано концепцію цієї самоорганізації та трансформації зовнішніх вимог у мотиви організаторів і учасників освітнього процесу. Створено структурну модель адаптивного управління загальною освітою в регіоні та визначено умови її ефективного використання. Наведено механізм адаптивного управління, який базується на менеджменті та здійснюється за використання освітнього моніторингу на різних рівнях загальної середньої освіти. Розроблено навчально-методичний комплекс і курс лекцій "Основи адаптивного управління" для підготовки та підвищення кваліфікації керівників загальноосвітніх закладів і установ у системі післядипломної педагогічної освіти.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.41 + Ч424(4УКР) к +
Шифр НБУВ: РА337317

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
20.

Бабінець С.І. 
Організаційно-методичні засади моніторингу діяльності загальноосвітніх навчальних закладів: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.06 / С.І. Бабінець ; Ун-т менеджменту освіти НАПН України. — К., 2010. — 20 с. — укp.

Досліджено проблеми моніторингу діяльності загальноосвітніх навчальних закладів (ЗНЗ) та розроблено його модель. Виділено структурні компоненти діяльності - цільовий, змістовний, організаційно-методичний. Визначено, що складовими моделі є технологія формування готовності суб'єктів управління до моніторингу діяльності ЗНЗ, технологія його організації та проведення. Розроблено факторно-критеріальні параметри моніторингу діяльності ЗНЗ. Перевірено їх ефективність в ході формувального експерименту. Результати дослідження впроваджено у практику управління ЗНЗ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР) к8
Шифр НБУВ: РА373908 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського