Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (618)Книжкові видання та компакт-диски (350)Журнали та продовжувані видання (25)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч461$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 40
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Шапошнікова Н.П. 
Адаптація учнів професійно-технічного училища до умов ринкової економіки засобами педагогічного менеджменту: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Н.П. Шапошнікова ; Криворіз. держ. пед. ун-т. — Кривий Ріг, 2001. — 21 с. — укp.

Розкрито сутність і специфіку реалізації засобів педагогічного менеджменту професійно-технічного училища щодо організації процесу навчальної, соціальної та професійної адаптації учнів. Визначено зміст та особливості основних етапів професійної підготовки національних робітничих кадрів. Уточнено сутність і цільові установки їх професійно-технічної освіти за сучасних умов розвитку суспільства. Конкретизовано специфіку та визначено співвідношення понять "управління", "керівництво" та "менеджмент" в освіті. Теоретично обгрунтовано сутність професійно-технічного училища як соціально-педагогічної системи з виробничими ознаками суб'єкта ринкових відносин та об'єкта педагогічного менеджменту. Експериментально доведено доцільність та ефективність впровадження в практику навчально-виховного процесу сучасного професійно-технічного училища засобів педагогічного менеджменту.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч464(4УКР)к + Ч461.431
Шифр НБУВ: РА314612 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
2.

Сурмяк Ю.Р. 
Взаємодія вищих професійних училищ та органів внутрішніх справ у правовому вихованні учнів: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / Ю.Р. Сурмяк ; Дрогоб. держ. пед. ун-т ім. І.Франка. — Дрогобич, 2009. — 20 с. — укp.

Висвітлено модель системної взаємодії вмщих професійних училищ (ВПУ) й органів внутрішніх справ у правовому вихованні учнів, теоретично обгрунтовано основні напрями та форми спільної правовиховної діяльності. Розкрито зміст правового виховання учнів за безпосередньою участю працівників міліції районного відділу внутрішніх справ. Доведено, що ефективне вирішення завдань правового виховання учнів може бути забезпечене за умови налагодження системи партнерських відносин між педколективами ВПУ та територіальними органами внутрішніх справ на підставі науково обгрунтованої моделі. Розроблено орієнтовний план залучення працівників ОВС до правового виховання учнів ВПУ та програма курсу правового виховання учнів ВПУ у позаурочний час за безпосередньою участю працівників міліції, на яких базується запропонована модель, знайшли застосування у діяльності органів внутрішніх справ і ВПУ та довели свою ефективність, що підтверджено результатами дослідно-експериментальної роботи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.53 + Ч461.352.26 + Х8(4УКР)х +
Шифр НБУВ: РА369085

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
3.

Василькова О.І. 
Динаміка неформального лідерства в навчальній групі ПТУ: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / О.І. Василькова ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2004. — 20 с. — укp.

Розглянуто питання виникнення, розвитку та функціонування лідерства в навчальній групі ПТУ. Виявлено, що лідерство формується в динаміці розвитку групи та відображає неформальну структуру міжособистісних відносин учнів. Визначено типи лідерства: інтелектуальний, емоційний, практичний. Складено психологічні "портрети" лідерства різних типів. Встановлено, що в основі механізму обрання лідера групи лежить процес психологічного ціннісного обміну, порівневе розгортання якого обумовлює динаміку лідерства, яка тісно пов'язана з загальним поетапним розвитком навчальної групи, найважливішими сферами її життєдіяльності. Розроблено та апробовано концептуальну модель структури керівного ядра навчальної групи ПТУ, використання якої дозволяє інженерно-педагогічним працівникам навчального закладу поширити діапазон впливу на учнів. Встановлено, що створена система цілеспрямованої роботи з лідерами та іншими членами навчальної групи, з інженерно-педагогічними працівниками та батьками учнів дозволяє стимулювати активність лідерів, групову згуртованість та задоволеність процесом спілкування; підвищити лідерський потенціал в інтересах формування та розвитку учнівського колективу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.314 + Ю954.05 +
Шифр НБУВ: РА330560

Рубрики:

      
4.

Капченко Л.М. 
Моделювання організаційно-педагогічної діяльності в системі управління професійно-технічними навчальними закладами: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.06 / Л.М. Капченко ; Ун-т менедж. освіти АПН України. — К., 2010. — 19 с. — укp.

Обгрунтовано принципи планування роботи навчального закладу за сучасних умов. Розроблено комплексну модель планування організаційно-педагогічної діяльності в професійно-технічному навчальному закладі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.41
Шифр НБУВ: РА373834 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
5.

Фурса О.О. 
Організаційно-педагогічні засади навчально-виховного процесу у мистецькому коледжі: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / О.О. Фурса ; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. — К., 2005. — 21 с. — укp.

Вперше розроблено модель функціонування мистецького коледжу як професійного навчального закладу нового типу та методику спеціальної підготовки майбутніх дизайнерів у системі "учень дизайн-студії - студент коледжу - слухач професійних курсів - фахівець з дизайну". Удосконалено організаційно-педагогічні засади навчально-виховного процесу в мистецькому коледжі на основі впровадження варіативного компонента дизайн-освіти та інноваційних педагогічних технологій, форм і методів навчання. Здійснено відбір і структурування змісту підготовки дизайнерів одягу й аксесуарів у мистецькому коледжі та розроблено комплект навчально-методичного забезпечення професійної підготовки майбутніх дизайнерів. Уточнено положення щодо необхідності врахування в організації навчально-виховного процесу в мистецькому коледжі потреб сучасного дизайн-виробництва й модельного бізнесу в творчих конкурентоспроможних фахівцях та участі соціальних партнерів у розвитку конкурсної діяльності майбутніх дизайнерів. Висвітлено історичні аспекти розвитку дизайну та дизайн-шкіл в Україні та світові тенденції підготовки фахівців дизайнерського профілю й обгрунтовано роль мистецтва в художньому розвитку особистості майбутнього дизайнера.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.02 + Щ10р(4УКР)2-3 +
Шифр НБУВ: РА336866

Географічні рубрики:
  

      
6.

Алєксєєва С. В. 
Організація дослідницької діяльності учнів з дизайну у професійних навчальних закладах художнього профілю: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / С. В. Алєксєєва ; Ін-т пед. освіти і освіти дорослих НАПН України. — К., 2010. — 20 с. — укp.

Розкрито сутність дослідницької діяльності учнів з дизайну, визначено її вплив на розвиток творчої особистості майбутнього фахівця та формування професійно важливих якостей. Проаналізовано стан проблеми організації дослідницької діяльності учнів з дизайну в професійних НЗ художнього профілю. Теоретично обгрунтовано концептуальні засади даної діяльності учнів з дизайну, визначено педагогічні умови її організації. Обгрунтовано принципи відбору та структурування змісту навчального матеріалу для даної роботи учнів. Розроблено й експериментально перевірено технологію організації даної діяльності майбутніх дизайнерів, методику діагностування візуально-творчих здібностей учнів і програму самопідготовки керівників дослідницькою роботою учнів. Встановлено методичні рекомендації щодо організації даної діяльності учнів з дизайну в професійних НЗ художнього профілю.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.268 + Ж182 р(4УКР)2
Шифр НБУВ: РА376495 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
7.

Михнюк 
Організація модульного курсового професійно-технічного навчання і підвищення кваліфікації робітників будівельного профілю: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Марія Іванівна Михнюк ; Інститут педагогіки і психології професійної освіти АПН України. — К., 2006. — 21 с.: рис. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.203
Шифр НБУВ: РА343627

Рубрики:

      
8.

Старовойт Л.Я. 
Особливості організації багатоступеневого навчання у вищому професійному училищі: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Л.Я. Старовойт ; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти. — К., 2000. — 20 с. — укp.

Досліджено концептуальні засади створення та діяльності навчальних закладів нового типу, в яких здійснюється підготовка висококваліфікованих робітників і молодших спеціалістів для підприємств громадського харчування різних типів та форм власності. Теоретично обгрунтовано моделі багатоступеневого професійного навчання, виявлено особливості його організації на основі широкомасштабної інтеграції змісту предметів, професій, теоретичного та виробничого навчання, впроваджено блочно-модульну систему навчання за ступенями. Запропоновано основні принципи структурування навчального матеріалу, форми і методи вивчення інтегрованого курсу спеціальної технології та виробничого навчання. Експериментально перевірено новий розроблений інтегрований навчальний план ступеневого навчання кваліфікованого робітника та молодшого спеціаліста для підприємств громадського харчування.Доведено положення про те, що особливостями функціонування багатоступеневої підготовки у професійно-технічних училищах є оптимальність, стабільність,визначеність, системна ефективність. Вивчено основні напрями взаємодії ВПУ та університету в здійсненні ступеневої неперервної професійної освіти. Розроблено науково-методичні рекомендації з організації багатоступеневого навчання у ВПУ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4Укр)715 + Ч461(4Укр)
Шифр НБУВ: РА311731 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
9.

Ягупова О.В. 
Особливості розвитку практичного мислення майстрів виробничого навчання: автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.03 / О.В. Ягупова ; Укр. інж.-пед. акад. — Х., 2009. — 20 с. — укp.

Обгрунтовано особливості практичного мислення, визначено зміст поняття "практичне мислення майстрів виробничого навчання" і на основі провідних ідей і положень системно-діяльністного підходу теоретично та емпірично обгрунтовано вікові, освітні та професійні особливості його розвитку протягом набуття ними професійної освіти, педагогічної діяльності в системі професійно-технічної освіти. Статистично підтверджено сукупний позитивний вплив усіх чинників на практичну спрямованність та на задоволеність нею, на креативність мислення, спрямованість практичного мислення майстрів виробничого навчання неповторного характеру, які складають основу індивідуального стилю їх педагогічного мислення.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю935.131.1 + Ч461.428 +
Шифр НБУВ: РА368452

Рубрики:

      
10.

Попова Т.І. 
Педагогічні умови організації виробничої практики у професійно-технічних училищах швейного профілю в Україні (друга половина ХХ століття): Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Т.І. Попова ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2007. — 21 с. — укp.

Виявлено й охарактеризовано педагогічні умови організації виробничої практики у професійно-технічних училищах швейного профілю у другій половині XX ст. (професійно-педагогічну компетентність майстра виробничого навчання, взаємозв'язок навчальних закладів і підприємств у період виробничої практики, організаційно-методичне забезпечення виробничої практики, здійснення систематичного контролю за процесом проведення виробничої практики, реалізацію її виховного потенціалу) й узагальнено досвід їх реалізації у досліджений період. Установлено внесок педагогів даного періоду до розробки мети, завдань, функцій, змісту та форм організації виробничої практики. Виявлено напрями реалізації цієї практики (оганізаційно-підготовчий, навчально-цільовий, завершальний). Розроблено рекомендації щодо використання досвіду здійснення виробничої практики у даних училищах в Україні за сучасних умов. Визначено етапи й адекватні їх тенденції становлення, а також удосконалення виробничої практики й особливості її організації у професійно-технічних училищах швейного профілю у контексті розвитку професійно-технічної освіти в Україні. Уведено до наукового обігу невідомі та маловідомі архівні документи, деякі факти та теоретичні положення стосовно дослідженої проблеми.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.266 + Ч463(4УКР)6 + Ж.р(4УКР)2-37 +
Шифр НБУВ: РА350138

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
11.

Клочан Ю.В. 
Педагогічні умови соціальної адаптації учнів професійно-технічних навчальних закладів: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.05 / Ю.В. Клочан ; Луган. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — Луганськ, 2009. — 20 с. — укp.

Розкрито суть соціальної адаптації як соціально-педагогічної проблеми. Розглянуто соціальну адаптацію як механізм соціального виховання. Виявлено специфіку соціальної адаптації учнів професійно-технічних навчальних закладів. Визначено структуру її компонентів з застосуванням системного підходу. Проаналізовано критерії та показники соціальної адаптації учнів професійно-технічних навчальних закладів. Теоретично обгрунтовано педагогічні умови забезпечення ефективності соціальної адаптації учнівської молоді. За результатами проведеної дослідно-експериментальної апробації даних умов підтверджено вірогідність розроблених теоретичних положень. Наведено пропозиції педагогічним працівникам професійно-технічних навчальних закладів з метою створення сприятливого для адаптації учнів до соціального середовища, які можуть використовуватись у роботі з першокурсниками навчальних закладів, розташованих у місті та учнями, які навчаються в сільських професійно-технічних навчальних закладах.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.14 + Ч461.350.0 +
Шифр НБУВ: РА366722

Рубрики:

      
12.

Романчук Н. О. 
Підготовка майбутнього інженера-педагога до особистісно орієнтованого навчання в професійно-технічних закладах освіти: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Н. О. Романчук ; Житомир. держ. ун-т ім. І. Франка. — Житомир, 2011. — 20 с.: табл., рис. — укp.

Вперше на основі аналізу філософської, психолого-педагогічної та науково-методичної літератури обгрунтовано модель та експериментально апробовано методику підготовки майбутнього інженера-педагога до особистісно орієнтованого навчання в професійно-технічних закладах освіти. Удосконалено теоретичні засади та напрями такої підготовки. Охарактеризовано компоненти (мотиваційно-ціннісний, змістовий, операційно-діяльнісний, дослідницько-творчий), критерії (спрямованість на особистісно орієнтоване навчання, наявність теоретичних і практичних знань, умінь і навичок організації особистісно орієнтованого навчання) та рівні (низький, середній, достатній) готовності майбутнього інженера-педагога до особистісно орієнтованого навчання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж. р(4УКР)3-2 + Ч461.223.7
Шифр НБУВ: РА385026 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Географічні рубрики:
  

      
13.

Костюченко М.П. 
Проектування інтегрованого змісту технічних дисциплін модульного навчання у професійно-технічних навчальних закладах: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / М.П. Костюченко ; Укр. інж.-пед. акад.. — Х., 2009. — 20 с. — укp.

Наведено нове вирішення наукової проблеми, яка має прояву у суперечності між виокремленістю й автономністю змісту навчальних дисциплін професійної підготовки учнів ПТНЗ і реальною діяльністю кваліфікованого робітника, що має інтегрований характер. Запропоновано часткова та повна відмова від предметної системи навчання та перехід до інноваційних предметно-модульної та модульної систем професійного навчання (ПМСН і МСН), ступінь інтеграції змісту яких відповідає предметно-модульним і проблемно-модульним інтегративним професійним курсам. Розроблено концепцію проектування динамічної структури професійної підготовки й інтегрованого змісту технічних дисциплін для модульного навчання професії у ПТНЗ. Проведено експериментальне дослідження ефективності та результативності модульного навчання учнів інтегрованого змісту технічних дисциплін. Розроблено дві методики у межах ПМСН і МСН проектування навчально-програмної документації й інтегрованого змісту навчання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.290 + Ч461.290 + Ч461.290
Шифр НБУВ: РА363726

Рубрики:

      
14.

Удалова О.А. 
Профілактика асоціальної поведінки учнів закладів профтехосвіти: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / О.А. Удалова ; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. — К., 2002. — 21 с. — укp.

Обгрунтовано положення щодо виховної діяльності інженерно-педагогічних колективів ПТУ з профілактики асоціальної поведінки серед учнів як педагогічної системи. Розкрито об'єктивні соціально-педагогічні передумови реформування змісту, форм і методів роботи з профілактики асоціальної поведінки учнів, суть асоціальної поведінки учнів і роль спеціальних технологій виховної діяльності у формуванні звички правильної поведінки. Розроблено модель і науково обгрунтовано необхідність функціонування спеціальної організаційно-педагогічної системи методичного навчання педагога для виконання ним функцій вихователя як організатора виховної роботи з профілактики асоціальної поведінки учнів ПТУ в системі позаурочної виховної діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.3 + Ю983.620.2-81
Шифр НБУВ: РА320837 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
15.

Моськін С. І. 
Психологічні умови професійного становлення особистості учнів закладів профтехосвіти: автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / С. І. Моськін ; Волин. нац. ун-т ім. Лесі Українки. — Луцьк, 2011. — 20 с.: рис., табл. — укp.

Вперше обгрунтовано психологічні умови професійного становлення особистості учнів професійно-технічних навчальних закладів (ПТНЗ), розроблено концептуально-психологічну модель їх професійного становлення та визначено психологічний зміст її структури, основними складовими якої є професійний самовибір, професійне самовизначення, психолого-професійна зрілість. Удосконалено психодіагностичний інструментарій. Набуло подальшого розвитку наукове розуміння про поетапність професійного становлення особистості учнів ПТНЗ і засоби організації психолого-педагогічного супроводу цього процесу в умовах навчання у ПТНЗ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю941.19 + Ч461.351.6
Шифр НБУВ: РА380058 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
16.

Поліщук С.П. 
Психологічні умови розвитку соціальної зрілості учнів вищого професійного училища: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / С.П. Поліщук ; Ін-т пед. освіти і освіти дорослих АПН України. — К., 2007. — 22 с. — укp.

Охарактеризовано психологічні умови розвитку соціальної зрілості учнів вищого професійного училища. Проаналізовано психологічні дослідження даної проблеми. Визначено структурні компоненти соціальної зрілості, властиві учням вищого професійного училища, а саме: ціннісно-орієнтаційний, рефлексивно-когнітивний, особистісно-самооціночний, контрольно-поведінковий. З'ясовано, що зазначені компоненти базуються на становленні ціннісних орієнтацій, "Я-образу", розвитку у майбутніх фахівців самооцінки особливості та відрегульованого локусу контролю поведінки. На підставі результатів констатувального експерименту показано, що у значної кількості учнів вищого професійного училища недостатньо розвинуті та взаємозв'язані компоненти соціальної зрілості, що заважає їх професійній підготовці й особистісному становленню. Розроблено й експериментально перевірено програму розвитку соціальної зрілості учнівської молоді. За результатами формувального експерименту виявлено значні позитивні зміни у динаміці ціннісних орієнтацій, "Я-образу", самооцінки, рівні локусу контролю поведінки як показників структурних компонентів соціальної зрілості. Експериментально підтверджено, що впровадження запропонованої програми забезпечує ефективний розвиток і взаємозв'язок зазначених структурних компонентів соціальної зрілості. Розроблено методичні рекомендації щодо її розвитку в учнів за умов навчально-виховного процесу професійно-технічних навчальних закладів, що сприяє підвищенню рівня професійної підготовки майбутніх кваліфікованих робітників, розв'язанню особистих проблем учнівської молоді.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.2 + Ю952.1 + Ч461.350.0 +
Шифр НБУВ: РА351132

Рубрики:

      
17.

Герасіна С.В. 
Психологічні умови формування готовності до трудової діяльності учнів професійно-технічних навчальних закладів: автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / С.В. Герасіна ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2009. — 21 с. — укp.

Розглянуто теоретичне узагальнення та експериментальне дослідження проблеми формування психологічної готовності до трудової діяльності учнів професійно-технічних навчальних закладів, що здійснювалося в напрямі визначення психологічних умов формування, структурних компонентів, критеріїв, показників та рівнів розвитку готовності до праці. Доведено, що формування готовності до трудової діяльності учнів як майбутніх фахівців відбувається за умов розвитку їх особистісної спрямованості на здобуття робітничої професії, активізації когнітивної компетентності, ділової контрактності на засадах соціально-комунікативної активності та почутті самоповаги і власної гідності через удосконалення мотиваційного, когнітивного, комунікативного та емоційного структурних компонентів.Визначено оптимізацію розвитку особистісних детермінант, таких як професійні інтереси, прагнення до трудової самореалізації, фахова компетентність, соціально-трудова комунікабельність та емоційно-ціннісні орієнтації особистості майбутнього робітника. Упроваджено спеціально розробленої експериментальної програми "Формування готовності до трудової діяльності учнів ПТНЗ"(професійно-технічних навчальних закладів).

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.2 + Ю941.1-7 + Ч461.328 +
Шифр НБУВ: РА364938

Рубрики:

      
18.

Матійків І.М. 
Психологічні умови формування професійної компетентності учнів професійно-технічних навчальних закладів сфери обслуговування: автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / І.М. Матійків ; Прикарпат. нац. ун-т ім. В.Стефаника. — Івано-Франківськ, 2008. — 20 с. — укp.

Досліджено проблему формування професійної компетентності учнів сфери осблуговування за умов професійно-технічних навчальних закладів (ПТНЗ). Обгрунтовано психолого-педагогічні особливості професійного становлення майбутніх фахівців даної сфери. Розкрито суть понять "професійна компетентність", "ключові компетенції". Уточнено структуру професійної компетентності фахівця сфери обслуговування. Виявлено об'єктивні та суб'єктивні чинники її формування в учнів ПТНЗ. Розроблено психологічні критерії сформованості дослідженої компетентності та визначено їх рівні, а саме: низький, середній і високий. Обгрунтовано психолого-педагогічні умови формування професійної компетентності учнів ПТНЗ сфери обслуговування, а саме: орієнтацію учнів на розвиток спеціально-професійних і визначальних компетенцій відповідно до логіки реалізації компетентнісного підходу за умов професійної підготовки; психологічний супровід усіх етапів професійного становлення майбутніх фахівців; наскрізну психологізацію навчально-виховного процесу. З метою впровадження зазначеного підходу в професійну підготовку фахівців сфери обслуговування й експериментальної перевірки психологічних умов формування професійної компетентності розроблено й апробовано методику формування соціально-психологічних компетенцій учнів ПТНЗ дослідженої сфери. На підставі результатів формувального експерименту виявлено покращання якості підготовки учнів ПТНЗ сфери обслуговування доведено вірогідність гіпотези дослідження.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю941.1-353 + Ю952.2 + Ч461.43 +
Шифр НБУВ: РА355927

Рубрики:

      
19.

Юртаєва О. О. 
Розвиток професійно-педагогічної компетентності майстрів виробничого навчання будівельного профілю в системі післядипломної педагогічної освіти: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / О. О. Юртаєва ; НАПН України ; Ін-т пед. освіти і освіти дорослих. — К., 2011. — 20 с. — укp.

Проаналізовано проблему професійної компетентності (ПК) педагогів та її розвиток у вітчизняній і зарубіжній педагогічній теорії та практиці. Обгрунтовано зміст ПК майстрів виробничого навчання будівельного профілю на підставі врахування цілей, змісту й особливостей їх педагогічної діяльності. Розроблено та впроваджено у практику модель розвитку ПК майстрів виробничого навчання будівельного профілю. Обгрунтовано зміст та організаційні форми її розвитку в системі післядипломної освіти та стажування на виробництві. Експериментально перевірено авторську методику розвитку професійно-педагогічної компетентності майстрів виробничого навчання будівельного профілю.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч469.514(4УКР)78 + Ч461.428
Шифр НБУВ: РА380700 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
20.

Бирка М.Ф. 
Розвиток професійної компетентності викладача інформаційних технологій професійно-технічного навчального закладу: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / М.Ф. Бирка ; Ун-т менедж. освіти НАПН України. — К., 2010. — 19 с. — укp.

Розроблено модель розвитку професійної компетентності викладача інформаційних технологій (ІТ) у системі методичної роботи професійно-технічного навчального закладу (ПТНЗ). Розкрито сутність понять "компетенція", "компетентність", "професійна компетентність". Визначено структуру та зміст професійної компетентності викладача ІТ ПТНЗ, основні критерії, умови, зміст і методи розвитку даної компетентності та діагностики їх рівня. Наведено модель розвитку професійної компетентності викладачів ІТ ПТНЗ, що включає цільову, організаційну, змістову, операційно-технологічну та діагностичну складові.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.421 + З970 р(4УКР)3-5
Шифр НБУВ: РА373799 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського