Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (42)Книжкові видання та компакт-диски (39)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч479.514(4УКР)$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6

      
1.

Мартинюк А.П. 
Дидактичні засади структурування змісту філологічної підготовки студентів педагогічних коледжів: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.09 / А.П. Мартинюк ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2008. — 23 с. — укp.

На підставі результатів вивчення наукової літератури проаналізовано та визначено суть понять "дидактичні засади", "навчально-дослідницька діяльність", "структурування змісту філологічної підготовки". Доведено взаємозалежність між ефективністю процесу формування творчої особистості студента та реалізацією структурування змісту філологічної підготовки. Розроблено модульно-технологічну модель процесу засвоєння філологічного матеріалу для української та англійської мов. Зазначені моделі наведено з використанням дидактичної технології організації навчально-пізнавальної діяльності студентів педагогічного коледжу. Узагальнено сучасні аспекти дидактичних технологій розвитку змісту філологічної підготовки студентів. Визначено зміст процесу засвоєння філологічного матеріалу, його компоненти та структуру. Запропоновано просторово-часову модель структурування змісту даної підготовки студентів педагогічних коледжів. Доведено, що зазначене структурування є ефективним за умов логічно обгрунтованої цілісної, неперервної дидактичної технології, яка передбачає єдність навчальної мети, дидактичного завдання та дидактичних умов, які сприяють засвоєнню та реалізації змісту філологічної підготовки особистості.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч479.514(4УКР)711 + Ш.р21(4УКР)15 +
Шифр НБУВ: РА362386

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Кіяшко О.О. 
Інноваційні педагогічні технології підготовки молодших спеціалістів у вищих навчальних закладах І - ІІ рівнів акредитації: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / О.О. Кіяшко ; Луган. держ. пед. ун-т ім. Т.Шевченка. — Луганськ, 2001. — 20 с. — укp.

Розглянуто питання підготовки молодших спеціалістів у вищих навчальних закладах І - ІІ рівнів акредитації з урахуванням вимог сучасної соціокультурної ситуації розвитку України, досягнень теорії і методики професійної освіти. Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено педагогічні умови впровадження та критерії ефективності інноваційних педагогічних технологій підготовки фахівців-професіоналів та управлінців низової ланки. Проблеми проаналізовано засновуючись на учасних підходах до розгляду понять "інновація", "педагогічна технологія". Підготовку молодших спеціалістів розглянуто в контексті культури суспільства та культури особистості. Розроблено й апробовано практично модель управління впровадженням інноваційних педагогічних технологій, систему критеріїв оцінки інноваційності технологічних прийомів, форм і методів підготовки молодших спеціалістів у вищих навчальних закладах України І - ІІ рівнів акредитації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч479.514(4УКР) + Ч489.514(4УКР)
Шифр НБУВ: РА314474 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
3.

Смірнова В.О. 
Інтегрований підхід до структурування змісту правових знань у професійно-педагогічному коледжі: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / В.О. Смірнова ; Ін-т пед. освіти і освіти доросл. АПН України. — К., 2009. — 20 с. — укp.

Обгрунтовано структуру змісту правових знань для студентів професійно-педагогічного коледжу як основу для їх інтеграції, організаційно-медичні умови реалізації інтегрованого підходу до структурування змісту даних знань у процесі професійної підготовки у даному коледжі (інтеграцію змісту теоретичних знань, знань про способи діяльності, знань, які регулюють правову поведінку за технологіями реалізації інтегрованих знань за умов, наближених до реальних професійних ситуацій; використання інтерактивних форм і методів навчання правових дисциплін; формування у майбутніх фахівців мотивації учіння). Визначено критерії ефективності реалізації інтегрованого підходу до структурування змісту правових знань за умов професійно-педагогічного коледжу. Розроблено методичні рекомендації щодо реалізації даного підходу до структурування правових знань для професійної підготовки майбутніх фахівців за зазначених умов.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч479.514(4УКР)711 + Х8р(4УКР)2-3 +
Шифр НБУВ: РА362084

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
4.

Горобець Д.В. 
Організаційно-педагогічні умови управління розвитком педагогічного коледжу: автореф. дис. ... канд. пед. наук: 13.00.06 / Д.В. Горобець ; Луган. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — Луганськ, 2010. — 20 с. — укp.

Висвітлено сучасний стан вирішення проблеми, визначено теоретико-методологічні засади сутності управління розвитком педагогічного коледжу, обгрунтовано сукупність організаційно-педагогічних умов управління розвитком педагогічного коледжу, розроблено та впроваджено у процес управління факторно-критеріальну модель оцінки управління розвитком педколеджу. Встановлено, що ефективність управління розвитком педагогічного коледжу залежить від сукупності організаційно-педагогічних умов, зокрема, опори планування, організації й аналізу функціонування педколеджу на ідеї стратегічного менеджменту, доповнення лінійно-функціональної структури управління матричною структурою, зорієнтованості педагогічного колективу на спільну командну діяльність закладу освіти.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч479.511.41 + Ч479.514(4УКР)711 +
Шифр НБУВ: РА370103 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
5.

Дусь Н.А. 
Формування культури педагогічного спілкування у студентів гуманітарно-педагогічного коледжу: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Н.А. Дусь ; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М.Коцюбинського. — Вінниця, 2008. — 20 с. — укp.

Досліджено питання формування у майбутніх учителів початкових класів культури педагогічного спілкування у навчально-виховному процесі гуманітарно-педагогічного коледжу. Розкрито сутність поняття культури педагогічного спілкування майбутнього вчителя початкових класів як складової професійної компетентності, виділено його основні компоненти. У контексті компетентнісного підходу до професійної підготовки фахівців розроблено комплексну методику формування культури педагогічного спілкування у майбутніх учителів початкових класів у період їх підготовки у гуманітарно-педагогічному коледжі. Визначено критерії, показники та рівні сформованості у майбутніх учителів початкової школи даної якості, обгрунтовано основні шляхи та педагогічні умови їх комунікативної підготовки. Обгрунтовано доцільність організації навчальної діяльності на підставі використання компетентнісного підходу з метою поліпшення ефективності процесу формування культури педагогічного спілкування у майбутніх учителів початкових класів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч479.514(4УКР)711.1 + Ч314 +
Шифр НБУВ: РА359933

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
6.

Юринець О.О. 
Формування педагогічної відповідальності у студентів педколеджу: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / О.О. Юринець ; Клас. приват. ун-т. — Запоріжжя, 2010. — 20 с. — укp.

Вперше розроблено структурно-функціональну модель й обгрунтовано педагогічні умови, що забезпечують ефективне формування педагогічної відповідальності майбутніх учителів початкових класів у педколеджі, якими є збагачення професійної підготовки студентів морально-етичним змістом; спрямованість педагогічної практики на формування педагогічної відповідальності; створення розвивального рефлексивного середовища професійної підготовки майбутніх фахівців. Запропоновано визначення категорії педагогічної відповідальності вчителя початкових класів як складного, інтегрованого феномену, системотвірної професійної якості, результату його професійної підготовки. Уточнено категорійно-понятійний апарат теорії педагогічної відповідальності. Розкрито сутність понять "відповідальність особистості", "професійна відповідальність", "педагогічна відповідальність", "відповідальне ставлення", "відповідальна поведінка". Встановлено критерії та показники педагогічної відповідальності майбутнього вчителя початкових класів. Удосконалено організаційно-методичні засади професійної підготовки майбутніх учителів початкових класів у педагогічному коледжі на підставі використання активних форм і методів навчання: тренінгу, вирішення моральних дилем. Уточнено науково-теоретичні уявлення про сутність, зміст і структуру педагогічної відповідальності вчителя початкових класів. Обгрунтовано умови та принципи створення розвивального рефлексивного середовища їх професійної підготовки.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч479.511.352.17 + Ч479.514(4УКР)711
Шифр НБУВ: РА369941 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського