Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (31)Книжкові видання та компакт-диски (21)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч481.202$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

      
1.

Калюжна Т.М. 
Організаційно-педагогічні умови застосування освітньо-наукового порталу в системі екстернатної підготовки фахівців у технічному університеті: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Т.М. Калюжна ; Ін-т вищ. освіти АПН України. — К., 2009. — 20 с. — укp.

Досліджено теоретичні основи запровадження системи безперервної освіти у технічному університеті. Проаналізовано особливості формування такої вітчизняної системи у контексті Болонської конвенції. Запропоновано схему організації безперервної освіти у технічному унверситеті: довузівська підготовка - додипломна освіта - післядипломна освіта. Обгрунтовано роль і місце сучасних інформаційно-комунікаційних систем у навчальному процесі вищої технічної школи. Визначено переваги інформаційних освітньо-наукових порталів. Запропоновано підходи, які базуються на принципах декомпозиції виділення окремих компонент готовності майбутнього випускника до виконання професійних функцій. Досліджено особливості організації екстернатної підготовки фахівців у технічному університеті та сформульовано положення педагогічної концепції дистанційного доступу екстернів до освітньо-наукових ресурсів ВНЗ. Розроблено вимоги до організаційного та програмно-методичного супроводу порталу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.65 + Ч481.202 + Ж.р(4УКР)3-366 +
Шифр НБУВ: РА362849

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
2.

Даньшева 
Професійне самовиховання студентів технічних вузів: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Світлана Олегівна Даньшева ; Харківський держ. педагогічний ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2000. — 16 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.328 + Ч481.202
Шифр НБУВ: РА314712

Рубрики:

      
3.

Лазарєв М.І. 
Теоретичні і методичні засади моделювання змісту загальноінженерних дисциплін для технологій навчання студентів: Автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.04 / М.І. Лазарєв ; Харк. держ. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2004. — 37 с.: рис. — укp.

Проаналізовано проблеми та шляхи підвищення ефективності навчання в інженерній вищій школі. Запропоновано концепцію забезпечення інтенсифікації навчальної діяльності студентів за допомогою дидактичних засобів змісту загальноінженерних дисциплін. Обгрунтовано зміст загальноінженерних дисциплін для створення технологій навчання як системи поліізоморфних моделей знань про предметні галузі. Розроблено дидактичні, філософські, загальнонаукові та психологічні засади теорії поліізоморфного змісту навчальних дисциплін для технологій навчання. Теоретично обгрунтовано поліізоморфні методи та моделі подання змісту загальноінженерних дисциплін. Створено та експериментально перевірено нові класи дидактичних засобів - поліізоморфні моделі подання змісту: інтегративно-логічні моделі з подвійною образною інтеграцією, адаптивні імітаційні моделі та лінійні моделі навчального матеріалу, що дають змогу підвищити інтенсивність та якість навчальної діяльності студентів. Наведено методики створення поліізоморфних дидактичних засобів змісту загальноінженерних дисциплін.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.202 + Ж.р(4УКР)3-3 +
Шифр НБУВ: РА330422

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
4.

Тархан Л.З. 
Теоретичні і методичні основи формування дидактичної компетентності майбутніх інженерів-педагогів: автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.04 / Л.З. Тархан ; Ін-т пед. освіти і освіти доросл. АПН України. — К., 2008. — 40 с. — укp.

Розроблено теретичні та методичні основи компетентнісного підходу у професійній підготовці студентів інженерно-педагогічних ВУЗ. Розкрито його вплив на модернізацію освіти. Проаналізовано суть і тлумачення понять "компететність", "компетенція", "дидактична компетентність". Визначено освітні конструкти професійної освіти. Виділено основні компетенції для здійснення особистісної та продуктивної діяльності, що має соціальне значення. Обгрунтовано специфіку компетентнісно-діяльнісного підходу до навчання майбутнього інженера-педагога, теоретичні аспекти професійної компетентності педагога. Визначено функції компетентностей та їх структурні компоненти. Розглянуто зміст, розкрито особливості, значення та критерії оцінювання даної компетентності, складовими якої є психолого-педагогічна, дидактична, спеціальна, методична, інформаційна, управлінська, загальнокультурна, комунікативна, науково-дослідницька та рефлексивна компетентності. Теоретично обгрунтовано модель дидактичної компетентності майбутнього інженера-педагога. Розроблено шляхи її формування з використанням інноваційних технологій як основи інтегральних знань. На підставі результатів проведеного педагогічного експерименту з'ясовано ефективність запропонованих підходів до реалізації навчального процесу, спрямованого на формування дидактичної компетентності даних студентів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.202 + Ж.р(4УКР)3-2 +
Шифр НБУВ: РА360758

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського