Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (41)Книжкові видання та компакт-диски (31)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч481.352.27$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8

      
1.

Сапожников С.В. 
Екологічне виховання студентів вищих навчальних закладів I - II рівнів акредитації будівельного профілю: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / С.В. Сапожников ; Херсон. держ. ун-т. — Херсон, 2006. — 20 с. — укp.

Розкрито та обгрунтовано характеристики екологічної вихованості студентів ВНЗ будівельного профілю. Визначено показники та педагогічні умови екологічного виховання особистості, розроблено та обгрунтовано теоретичну модель екологічної вихованості. Доведено ефективність оптимально організованої самостійної пізнавальної діяльності студентів за авторською методикою формування екологічної вихованості, проаналізовано процес її формування щодо збереження навколишнього природного середовища, набуття ціннісно-творчого ставлення до професійної діяльності у студентів як суб'єктів природоохоронної діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.352.27 +
Шифр НБУВ: РА343047

Рубрики:

      
2.

Єфіменко Н.П. 
Особливості формування екологічної культури студентів вищих технічних закладів освіти: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Н.П. Єфіменко ; Харк. держ. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2000. — 18 с. — укp.

Вперше теоретично обгрунтовано сутність екологічної культури студентів вищих технічних закладів освіти, її структуру та основні компоненти. Розроблено модель екологічної культури. Розкрито поняття "екологічна культура", "екологічні знання". Встановлено й обгрунтовано особливості формування екологічної культури студентів вищих технічних закладів освіти. Визначено та експериментально апробовано методику, яка забезпечує ефективність реалізації особливостей формування екологічної культури студентів з урахуванням її особливостей у процесі вивчення курсів: "Основи екології", "Безпека життєдіяльності", "Охорона праці та навколишнього середовища".

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Б1р(4УКР)3-36 + Ч481.352.27
Шифр НБУВ: РА311656 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
3.

Грезе О.В. 
Особливості формування екологічної свідомості у студентів гуманітарного та технічного напрямів підготовки: автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / О.В. Грезе ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2009. — 20 с. — укp.

Проаналізовано типи екологічної свідомості студентської молоді гуманітарного та технічного ВНЗ. Виявлено суттєві відмінності рівнів емоційного, пізнавального та практичного освоєння світу природи студентами гуманітарної, природничої та технічної спрямованості. Визначено принципи формування базових компонентів екологічної свідомості, а саме: "належності людини природній екосистемі", "єдності з живими істотами, віддаленими від людини в еволюційному ланцюгу", "невід'ємності кожного виду живих істот від екологічної системи Землі". Розроблено й апробовано методику еколого-психологічного тренінгу для формування та корекції ставлення до природи, яка базується на принципах послідовності корекційного впливу, організації психологічних стимулів і розвитку психологічної єдності з природою. Відзначено, що психологічним механізмом суб'єктного ставлення до елементів природи є ідентифікація з природними об'єктами. Показано різну ефективність методики за умов формування екологічної свідомості для різних категорій студентів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.352.27 + Ю959.51-61 +
Шифр НБУВ: РА364336

Рубрики:

      
4.

Білик Л.І. 
Теоретико-методичні основи формування екологічної відповідальності студентів у системі виховної роботи вищого технічного навчального закладу: Автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.04 / Л.І. Білик ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — Черкаси, 2005. — 51 с. — укp.

Уперше розроблено концептуально-технологічну модель виховного процесу у вищому технічному навчальному закладі. Здійснено науково-теоретичне обгрунтування системи формування екологічної відповідальності студентів. Створено модель цієї системи, запропоновано критерії експертної оцінки. Розкрито суть поняття екологічної відповідальністі, показано її взаємозв'язок з іншими якостями особистості та розроблено критерії сформованості. Досліджено шляхи, форми та засоби формування якості у студентів технічного універстету. Наведено методику дігностування екологічної відповідальності студентів та визначено основні шляхи реалізації. Експериментально з'ясовано функціонування та результативність системи її формування у цілісній системі виховної роботи технічного ВНЗ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.352.27 + Б1 р(4УКР)3-3,022 +
Шифр НБУВ: РА337527

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
5.

Хрипунова А.Л. 
Формування екологічної компетентності майбутніх інженерів - фахівців цивільного захисту: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / А.Л. Хрипунова ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2009. — 20 с. — укp.

Визначено сутність екологічної компетентності майбутніх інженерів-фахівців цивільного захисту, її особливості та структурні компоненти. Доведено, що ефективність формування екологічної компетентності майбутніх інженерів-фахівців цивільного захисту забезпечується впровадженням науково обгрунтованої технології, яка передбачає такі етапи: підготовчий (створення відповідного науково-методичного забезпечення процесу формування екологічної компетентності студентів), мотиваційно-орієнтаційний (розвиток позитивної мотивації набуття екологічної компетентності майбутніми фахівцями цивільного захисту), змістово-практичний (формування всіх компонентів екологічної компетентності через застосування активних форм і методів навчання, організація спеціальної діяльності практично-екологічної спрямованості), аналітико-результативний (оцінка та корекція процесу навчання). Уточнено критерії, показники та рівні сформованості екологічної компетентності майбутніх інженерів-фахівців цивільного захисту. Доведено ефективність упровадження розробленої технології формування екологічної компетентності майбутніх інженерів-фахівців цивільного захисту.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.352.27 + Ц98р + Ц90331р +
Шифр НБУВ: РА367726

Рубрики:

      
6.

Матеюк О.П. 
Формування екологічної культури майбутніх економістів як складової професійної підготовки на засадах сталого розвитку: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / О.П. Матеюк ; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М.Коцюбинського. — Вінниця, 2008. — 20 с. — укp.

Проведено теоретичне й емпіричне дослідження педагогічних основ формування екологічної культури майбутніх економістів на засадах сталого розвитку. Проаналізовано суть і зміст екологічної культури особистості як передумови формування сталого розвитку країни. Визначено педагогічні основи (компоненти, критерії, закономірності, принципи, педагогічні умови) й особливості формування даної культури майбутніх економістів. Розроблено й експериментально перевірено відповідну методику. Як педагогічні умови визначено реалізацію діяльнісного підходу до формування екологічної культури майбутніх економістів, використання проблемних, частково пошукових і дослідницьких методів навчання, забезпечення дієвості наявних природоохоронних мотивів, посилення інтеграції теоретичних знань майбутніх економістів. Розроблено методичні рекомендації викладачам економічних і екологічних дисциплін щодо формування екологічної культури майбутніх економістів на засадах сталого розвитку з використанням еколого-педагогічних тренінгів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У.р(4УКР)3 + Ч481.352.27 +
Шифр НБУВ: РА361900

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
7.

Фенчак Л.М. 
Формування екологічної культури студентів вищих аграрних навчальних закладів І-ІІ рівнів акредитації: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Л.М. Фенчак ; Терноп. нац. пед. ун-т ім. В.Гнатюка. — Т., 2006. — 19 с. — укp.

Досліджено проблеми формування екологічної культури студентів-аграрників. Вперше на підставі використання системного підходу визначено педагогічні складові та умови формування екологічної культури молодших спеціалістів аграрного профілю. Розроблено й експериментально перевірено методику реалізації педагогічних умов, що сприяють формуванню екологічної культури студентів-аграрників. Уточнено зміст понять "екологічний світогляд", "екологічне мислення", "екологічна культура". Визначено критерії, показники та рівні сформованості екологічної культури майбутніх молодших спеціалістів-аграрників, обгрунтовано модель її розвитку, розроблено відповідні методичні рекомендації для викладачів і керівників вищих аграрних навчальних закладів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: П.р(4УКР)2 + Ч481.352.27 +
Шифр НБУВ: РА346530

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
8.

Курняк Л.М. 
Формування екологічної культури студентської молоді в умовах системних трансформацій в сучасній Україні: Автореф. дис... канд. філософ. наук: 09.00.10 / Л.М. Курняк ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2007. — 19 с. — укp.

Здійснено аналіз сучасного стану й особливостей формування екологічної культури студентської молоді в Україні у період становлення ринкових відносин. Виявлено, що найбільш продуктивними й евристичними є підходи, що базуються на діяльнісній платформі наукового пізнання. Розкрито суть поняття екологічної культури як сукупність природо-, соціо- і культурозберігальних дій і технологій. Зазначені підходи забезпечують стійку рівновагу у системі "людина - довкілля", реалізацію людського підходу до здійснення всіх видів людської діяльності, а також усвідомити її як теоретичну галузь знань про місце людини в біосфері як істоти, засобами діяльності якої урівноважується життєдіяльність біосфери. Доведено, що за ціннісним значенням екологічна культура займає провідне місце у структурі соціокультурних орієнтацій сучасної студентської молоді, яка прагне підпорядкувати її формуванню всі наявні та перспективні можливості навчально-виховного процесу і позанавчальних технологій.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.352.27 +
Шифр НБУВ: РА349323

Рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського