Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (2)Реферативна база даних (431)Книжкові видання та компакт-диски (821)Журнали та продовжувані видання (30)
Пошуковий запит: (<.>U=У.р$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 56
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Павелків О.М. 
Виховання у старшокласників інтересу до підприємницької діяльності у процесі оволодіння економічним розрахунком: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / О.М. Павелків ; Ін-т проблем виховання АПН України. — К., 2004. — 20 с.: рис. — укp.

Вперше виявлено та обгрунтовано педагогічні умови виховання у старшокласників інтересу до підприємницької діяльності у процесі оволодіння економічним розрахунком. Визначено показники, критерії та рівні вихованості у старшокласників даного особистісного утворення. Запропоновано форми та методи організації навчально-практичної діяльності старшокласників, які дозволяють моделювати підприємницьку діяльність у єдності її мотиваційно-ціннісної та змістовно-операційної складових.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.351.69 + У.р20 +
Шифр НБУВ: РА330394

Рубрики:

      
2.

Бобко Л.О. 
Гуманістичне виховання студентів вищих навчальних закладів фінансово- економічного профілю у позанавчальній діяльності: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Л.О. Бобко ; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. — К., 2004. — 20 с. — укp.

Обгрунтовано теоретико-методологічні засади (суть, зміст, форми, методи, засоби, особливості) гуманістичного виховання студентів вищих навчальних закладів фінансово-економічного профілю у позанавчальній діяльності. Проведено системний аналіз християнсько-педагогічних, соціально-педагогічних, наукових антропологічних концепцій гуманістичного виховання на різних етапах суспільно-економічного й політичного розвитку, уточнено й обгрунтовано поняття "гуманізм", "гуманність", запропоновано авторську дефініцію "гуманістичного виховання". Розроблено теоретичну модель системи гуманістичного виховання студентів вищих навчальних закладів фінансово-економічного профілю, визначено її структурні елементи: соціальний, особистісний, змістовий, функціонально-процесуальний, управлінський. Розглянуто особливості діяльності фахівця фінансово-економічного профілю, проаналізовано стан організації гуманістичного виховання й педагогічні умови його поліпшення. Охарактеризовано основні напрями, форми, методи, засоби гуманістичного виховання студентів, досліджено роль і місце самовиховання у процесі становлення й розвитку особистості. Проаналізовано складові гуманістичної свідомості, діяльності, а також гуманістичних відносин у системі "студент - студент", "студент - викладач", "викладач - студент".

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У.р3(4УКР) +
Шифр НБУВ: РА329366

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
3.

Трачук Т.В. 
Дидактичні засади розвитку економічних знань вчителя в системі післядипломної педагогічної освіти: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.09 / Т.В. Трачук ; Волин. держ. ун-т ім. Л.Українки. — Луцьк, 2006. — 19 с. — укp.

Висвітлено проблеми дидактичних засад розвитку економічних знань вчителів в системі післядипломної педагогічної освіти. Розкрито теоретичні основи розвитку економічних знань вчителя, визначено періодизацію становлення економічної освіти. Описано форми та методи розвитку економічних знань вчителя в системі післядипломної педагогічної освіти залежно від особливих професійних якостей вчителя. Проаналізовано науково-методичні та дидактичні умови розвитку економічних знань вчителів у процесі використання сучасних інформаційних технологій. Доведено підвищення ефективності розвитку економічних знань учителів загальноосвітньої школи, що сприяє впровадженню експериментальної моделі розвитку економічних знань педагогів в системі післядипломної педагогічної освіти.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У.р-2 + Ч34(4УКР)78 +
Шифр НБУВ: РА342048

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
4.

Кустовський С.М. 
Дидактичні умови організації самостійної навчально-пізнавальної діяльності майбутніх економістів у вищих навчальних закладах: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / С.М. Кустовський ; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М.Коцюбинського. — Вінниця, 2005. — 20 с. — укp.

Досліджено дидактичні умови підвищення ефективності організації самостійної навчально-пізнавальної діяльності студентів (СНПДС) економічних спеціальностей як складової професійної освіти. Розкрито суть поняття "самостійна навчально-пізнавальна діяльність студентів - майбутніх економістів", розглянуто критерії, показники ефективності даної діяльності, проаналізовано проблеми визначення та класифікації видів СНПДС. Визначено дидактичні умови підвищення ефективності самостійної навчально-пізнавальної діяльності даних студентів, зокрема: новітні інформаційні технології, кейс-методику, проблемне навчання, технологію навчання у малих групах, інтегрований підхід. Запропоновано визначення СНПДС, а також розкрито суть поняття "інтегровані завдання". Розроблено методику організації самостійної навчально-пізнавальної діяльності майбутніх економістів у поєднанні з кейс-методикою, інтегрованими заняттями, новітніми інформаційними технологіями, проблемним навчанням, навчанням у малих групах. Розроблено та впроваджено механізм визначення типологічних груп і рівнів сформованості вмінь і навичок самостійного навчання, визначено критерії оцінювання результатів виконання завдань для самостійного опрацювання. Доведено й експериментально перевірено взаємозв'язок дидактичних умов організації зазначеної СНПДС й ефективності навчання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У.р31(4УКР) + Ч481.203 +
Шифр НБУВ: РА338226

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
5.

Войнаровський А.М. 
Дидактичні умови формування економічних знань у студентів вищих педагогічних навчальних закладів: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.09 / А.М. Войнаровський ; Волин. держ. ун-т ім. Л.Українки. — Луцьк, 2005. — 19 с. — укp.

Розкрито проблему формування економічних знань у майбутніх учителів вищих навчальних закладів. Здійснено аналіз понять "технологія економічної освіти", "економічне мислення", "економічна свідомість". Узагальнено сучасні аспекти методологічних засад професійно-економічної освіти. Визначено зміст, форми та методи формування економічних знань студентів факультетів фізичної культури залежно від особливостей їх здібностей, розвитку професійних якостей, якими повинен володіти майбутній вчитель загальноосвітньої школи. Теоретично обгрунтовано науково-методичні та дидактичні умови формування економічних знань у процесі використання сучасних педагогічних технологій. Доведено, що впровадження експериментальної моделі технології формування фазово-економічних знань, в якій враховано сучасні концептуальні ідеї навчально-пізнавальної діяльності студентів вищої педагогічної школи, сприяє підвищенню ефективності формування економічних знань у майбутніх вчителів фізичної культури.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У.р3-2(4УКР) +
Шифр НБУВ: РА340918

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
6.

Мацепура Л.Л. 
Дидактичні умови формування креативної особистості майбутнього економіста в процесі гуманітарної підготовки: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.09 / Л.Л. Мацепура ; Криворіз. держ. пед. ун-т. — Кривий Ріг, 2009. — 20 с. — укp.

Розглянуто можливості гуманітарної підготовки у формуванні креативної підготовки особистості майбутніх економістів. Конкретизовано сутність понять "креативна особистість", "креативний підхід", "індивідуально-розвивальне навчання". Виявлено зміст і структурні компоненти креативної особистості, рівні їх прояву. Обгрунтовано модель креативної особистості, експериментально перевірено сукупність дидактичних умов, які забезпечують результативність гуманітарної підготовки у формуванні креативних якостей майбутніх фахівців. Розроблено й упроваджено в практику вищої школи програму семінарів, практикумів основу яких складають імітаційно-ігрові і проблемно-ситуаційні технології, активні форми та методи навчання, створена система завдань-ситуацій, індивідуально-творчих, імітаційно-ігрових, проблемних завдань з розвитку самостійності, активності, оригінальності, нестандартності студентів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У.р3-2(4УКР) +
Шифр НБУВ: РА365093

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
7.

Герасимова Е.М. 
Економічні знання у дискурсі становлення глобалізованого світу: соціально-філософський аналіз: автореф. дис... д-ра філософ. наук: 09.00.03 / Е.М. Герасимова ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2009. — 36 с. — укp.

Сформовано адекватний образ дискурсивності сучасних економічних знань у процесі глобалізаційних перетворень світового господарства в його основних вимірах і формах. Досліджено процедуру становлення сучасного номодологічного проекту теорії, методології та механізмів існування соціально-економічної сфери буття постіндустріального суспільства, яка базується на принципових положеннях практики формування неоекономіки за умов пластичного ризоматичного середовища. У контексті неоекономічної проблематики здійснено комплексний соціально-філософський аналіз специфіки функціонування національного економічного знання в епоху глобалізації, досліджено його структуру, змістове навантаження та можливості соціально-креативного потенціалу як теоретико-методологічної основи концепції цивілізаційного розвитку сучасного українського суспільства.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У.р(4УКР) + Ю6*665 +
Шифр НБУВ: РА363576

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
8.

Плахотнікова Л.О. 
Економічні умови реформування вищої освіти в період трансформації економіки України: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.09.01 / Л.О. Плахотнікова ; НАН України. Ін-т демографії та соц. дослідж. — К., 2006. — 20 с. — укp.

Досліджено теоретико-методологічні та прикладні проблеми взаємовпливу трансформації економічної системи та реформування системи вищої освіти. Для досягнення визначеної мети уточнено термінологічний апарат, зокрема, зміст поняття економічних умов реформування системи вищої освіти як сукупності параметрів, що характеризують якість і спосіб певних економічних відносин для системи і потребують прогресивних перетворень. Запропоновано класифікацію економічних умов і чинників, що становлять економічне середовище системи вищої освіти і впливають на процес його реформування. Здійснено аналіз і визначено особливості впливу економічних умов на процес фінансування та якість підготовки фахівців вищими навчальними закладами. Розроблено рекомендації щодо удосконалення умов фінансування та підвищення якості підготовки фахівців вищими навчальними закладами на макро- та мікроекономічному рівнях. Запропоновано й обгрунтовано необхідні напрями державної політики щодо зміни економічних умов для подальшого розвитку та реформування вітчизняної системи вищої освіти за сучасних умов інтеграції та глобалізації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У.р3(4УКР) +
Шифр НБУВ: РА345174

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
9.

Дибкова Л.М. 
Індивідуальний підхід у формуванні професійної компетентності майбутніх економістів: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Л.М. Дибкова ; АПН України. Ін-т вищ. освіти. — К., 2006. — 20 с. — укp.

Вперше теоретично й експериментально визначено психолого-педагогічні умови формування професійної компетентності майбутніх економістів, які полягають у врахуванні у навчальній діяльності індивідуальних особливостей студентів і впливають на успішність навчання та їх особистісний розвиток. Доведено наявність залежності між розвитком особистісних якостей студентів (рівня мотивації, самооцінки та суб'єктивного локусу контролю) та успішністю їх у навчальній діяльності. Розроблено й експериментально обгрунтовано технологію реалізації форм і методів індивідуального підходу, яка сприяє підвищенню ефективності формування професійної компетентності майбутніх економістів. Доповнено теорію та методику професійної освіти положенням про доцільність урахування у навчальному процесі таких особистісних якостей студентів, як мотивація, самооцінка, суб'єктивний локус контролю.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У.р3(4УКР) +
Шифр НБУВ: РА343974

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
10.

Романова 
Індивідуально-типологічні та дидактичні чинники результативності самостійної роботи студентів економічних університетів: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Г.М. Романова ; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. — К., 2003. — 21 с.: рис., табл. — укp.

Розглянуто питання підвищення результативності самостійної роботи студентів, яка виступає важливою складовою якості професійної освіти. Розкрито сутність понять "результативність навчальної діяльності", "результативна самостійна робота". Запропоновано модель самостійної роботи студентів, проаналізовано типологічний підхід до особистості суб'єктів навчання. Науково обгрунтовано взаємозв'язок індивідуально-типологічних особливостей студентів та дидактичних умов навчання, а також вплив цього взаємозв'язку на результативність самостійної роботи. Розроблено та впроваджено комплексну методику дослідження індивідуально-типологічних та дидактичних чинників результативності самостійноі роботи студентів. Викладено методику аналізу типологічного розподілу в навчальних групах. Проаналізовано прояв типологічних особливостей студентів у самостійній роботі. Доведено взаємозв'язок індивідуально-типологічних особливостей студентів та дидактичних умов їх самостійної навчальної діяльності, систематизовано та узагальнено дані щодо впливу визначеного взаємозв'язку на результативність самостійної роботи. Обгрунтовано та експериментально перевірено систему організації самостійної роботи на основі взаємозв'язку індивідуально-типологічних особливостей студентів і дидактичних умов навчання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.267 + У.р3(4УКР)-267 +
Шифр НБУВ: РА326531

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
11.

Струтинська О. В. 
Методика навчання інформаційних систем і технологій майбутніх учителів економіки: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / О. В. Струтинська ; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. — К., 2010. — 22 с. — укp.

Визначено структуру та зміст курсу "Інформаційні системи і технології в економіці" як навчальної дисципліни для студентів економічних спеціальностей педагогічного університету. Встановлено, що застосування розробленої методики сприяє активізації навчально-пізнавальної діяльності майбутніх учителів економіки, формуванню навичок індивідуальної самостійної діяльності, формуванню компетентностей майбутніх учителів економіки у галузі інформаційних систем і технологій, мотивації до неперервного навчання інформаційних систем і технологій та готовності до їх використання у своїй майбутній професійній діяльності. Наведено результати педагогічного експерименту, що підтверджують ефективність запропонованої методики навчання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: З970 р(4УКР)3-3 + У.р30-253 (4УКР)
Шифр НБУВ: РА376325 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
12.

Хоменко С.В. 
Методика формування економічних знань у майбутніх інженерів-педагогів засобами комп'ютерних технологій: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / С.В. Хоменко ; Укр. інж.-пед. акад. — Х., 2008. — 20 с. — укp.

Досліджено проблему формування економічних знань у майбутніх інженерів-педагогів засобами комп'ютерних технологій з урахуванням особливостей професійної підготовки, що сприяє поступовому й цілеспрямованому фаховому становленню студентів. Визначено роль економічного компонента знань у діяльності та підготовці майбутніх інженерів-педагогів. Встановлено міжпредметні зв'язки, що утворюють комп'ютерні, економічні та технічні навчальні дисципліни, на базі яких побудовано двоступеневу інтеграційну модель і розроблено методику формування економічних зань у майбутніх інженерів-педагогів засобами комп'ютерних технологій. Доведено, що застосування нової методики навчання сприяє покращанню якості їх професійної підготовки.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У.р3(4УКР) ф +
Шифр НБУВ: РА357021

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
13.

Кошелєва В.С. 
Методика формування проектувальних умінь у майбутніх інженерів-педагогів економічного профілю засобами комп'ютерних технологій: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / В.С. Кошелєва ; Укр. інж.-пед. акад. — Х., 2008. — 20 с. — укp.

Визначено суть, структуру, рівні сформованості проектувальних умінь у майбутніх інженерів-педагогів економічного профілю та розроблено модель їх формування у сфері бізнес-планування у процесі навчання дисципліни "Програмування та комп'ютерні технології рішення економічних задач". У структурі бізнес-плану виділено базовий інваріант і варіативну частину. Установлено доцільність застосування комп'ютерної навчальної системи та програми Project Expert як засобів формування проектувальних умінь. Розроблено методику формування відповідних умін засобами комп'ютерних тенологій. На підставі результатів експриментального дослідження підтверджено підвищення якості формування у студентів проектувальних умін з розробки бізнес-плану завдяки застосуванню запропонованої методики.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У.р(4УКР)ф + У9(4УКР)290-233.1 р +
Шифр НБУВ: РА356765

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
14.

Жулкевська В.О. 
Організаційно-педагогічні засади дистанційного навчання банківських працівників: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / В.О. Жулкевська ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2005. — 24 с. — укp.

Проаналізовано проблему формування та становлення дистанційного навчання в Україні. Розглянуто питання підвищення ефективності професійної підготовки банківських працівників шляхом інтеграції традиційної та дистанційної форм навчання з використанням міжнародної навчально-комп'ютерної програми "Чорна дошка" ("Blackboard") у навчальних закладах економічного профілю. Досліджено методологічні, теоретичні та методичні аспекти дистанційного навчання банківських працівників. Проаналізовано особливості організаційно-педагогічного забезпечення навчального процесу та специфіку фахової підготовки за даних умов. Розроблено, експериментально перевірено та рекомендовано до використання професійно-орієнтовану модель дистанційного навчання на базі міжнародної навчально-комп'ютерної програми "Чорна дошка" для студентів вищих навчальних закладів економічного профілю. Обгрунтовано зміст, принципи, ефективні методи, форми та засоби дистанційного навчання. Визначено необхідні особистісні риси та показники професійної компетентності банківських працівників. Відзначено визначальний вплив комунікативних умінь і навичок на рівень успішності професійної діяльності. Доведено, що використання експериментальної моделі фахової підготовки банківських працівників ефективно впливає на формування комунікативної компетенції студентів та підвищення професійного рівня майбутніх спеціалістів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У.р3-25 + Ч484(4УКР)764 +
Шифр НБУВ: РА335413

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
15.

Андрусь О. І. 
Організація модульного навчання економічних дисциплін у технічних університетах: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / О. І. Андрусь ; Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. — К., 2010. — 21 с. — укp.

Розкрито сутність, складові та функції економічної підготовки студентів у технічних університетах (ТУ). Сформульовано принципи організації модульного навчання економічних дисциплін у ТУ, наведено модель організації. Обгрунтовано та розроблено форми і методи організації модульного навчання економічних дисциплін ТУ. Визначено критерії ефективності та доведено доцільність організації модульного навчання економічних дисциплін у ТУ за розробленою моделлю.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У.р3(4 УКР)
Шифр НБУВ: РА374474 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
16.

Музичко Л.В. 
Особистісні чинники формування індивідуального стилю учіння студентів економічних спеціальностей: автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Л.В. Музичко ; Держ. вищ. навч. закл. "Ун-т менеджменту освіти". — К., 2009. — 20 с. — укp.

Досліджено проблему впливу особистісних чинників студентів на формування індивідуального стилю їх навчання. Проаналізовано стан розробки проблеми у сучасній і педагогічній науці. Розкрито суть понять, використаних для проведення дослідження. Визначено й обгрунтовано особливості прояву стилю студентів у процесі навчально-професійної діяльності. Розроблено програму експериментального дослідження й адаптовано до предмета дослідження діагностичний інструментарій для вивчення властивостей особистості, що впливають на розвиток стилю навчання. Експериментально встановлено особливості впливу особистісних чинників на розвиток певного стилю навчання студента. Розроблено та реалізовано програму формування впливу особистісних чинників на розвиток стилів навчання студентів. Установлено, що зазначені чинники прискорюють темпи розвитку даного стилю за умов спеціально організованого навчання. Доведено доцільність застосування цілеспрямованої тренінгової роботи, спрямованої на вдосконалення стильової поведінки, з метою формування стилів навчання студентів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.2 + У.р3(4УКР) +
Шифр НБУВ: РА364116

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
17.

Щербіна В.К. 
Особистісно-професійний розвиток майбутнього вчителя економіки в умовах інтерактивного навчання: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / В.К. Щербіна ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2009. — 20 с. — укp.

Проведено теоретико-експериментальне дослідження проблеми особистісно-професійного розвитку майбутнього вчителя економіки за умов інтерактивного навчання. Проаналізовано стан вивчення цієї проблеми у педагогічній теорії та практиці. Визначено суть даного розвитку, його зміст, структуру та компоненти, а саме: особистісний, змістово-операційний, рефлексивний. Розроблено й експериментально перевірено технологію особистісно-професійного розвитку майбутнього вчителя економіки за умов інтерактивного навчання у ВНЗ, спрямовану на поетапне становлення компонентів особистісно-професійного розвитку. На підставі результатів експериментальної роботи доведено ефективність розробленої педагогічної технології особистісно-професійного розвитку майбутнього вчителя економіки за зазначених умов.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.24 + Ч489.518.5 + У.р3(4УКР) +
Шифр НБУВ: РА364156

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
18.

Крижанівська В.П. 
Особливості застосування особистісно зорієнтованих технологій навчання в підготовці майбутніх економістів у коледжах: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / В.П. Крижанівська ; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М.Коцюбинського. — Вінниця, 2009. — 20 с. — укp.

Визначено особливості та розроблено концептуальні положення та методику впровадження особистісно зорієнтованої технології навчання (ОЗТН) у підготовку майбутніх економістів. Доведено, що у процесі підготовки економістів не доцільно обмежуватися лише однією педагогічною технологією. Розкрито сутнісні характеристики ОЗТН за умов економічного ВНЗ і визначено набільш ефективні технології. З'ясовано особистісні та професійні якості майбутніх економістів, які можна розвивати з застосуванням ОЗТН, а саме: самостійність, ініціативність і наступність у діях; комунікативні здібності; свідоме ставлення до змісту та процесу навчання; вміння працювати у колективі, доводити власну думку, визнавати свою помилку; здатність до продуктивного пізнання світу, вміння аналізувати, трансформувати навчальну інформацію; спостережливість, творче мислення; активну життєву позицію, наполегливість, прагнення до успіху. Запропоновано підходи стосовно впровадження ОЗТН, діагностичні методики, методичні рекомендації щодо застосування ОЗТН в економічних коледжах.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч471.223.7 + У.р21(4УКР) +
Шифр НБУВ: РА363796

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
19.

Волкова Л.В. 
Педагогічна технологія застосування ділової гри у процесі формування іншомовної комунікативної компетентності майбутніх спеціалістів фінансово-економічного профілю: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Л.В. Волкова ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2006. — 25 с. — укp.

Наведено результати теоретико-експериментального дослідження проблеми педагогічної технології застосування ділової гри (ДГ) у процесі формування іншомовної комунікативної компетентності (КК) майбутніх спеціалістів фінансово-економічного профілю. Обгрунтовано сутність ДГ, її функції та особливості як методу активного навчання. Розроблено педагогічну технологію підготовки та застосування ДГ, надано рекомендації щодо їх ефективного використання як засобу формування іншомовної КК. Проаналізовано вплив ДГ на активізацію навчальної діяльності студентів, визначено основні умови, за яких ДГ сприятиме ефективності процесу професійної підготовки.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У.р3-252 +
Шифр НБУВ: РА342356

Рубрики:

      
20.

Петльована Л.Л. 
Педагогічні основи професійної адаптації студентів-економістів засобами новітніх інформаційних технологій: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Л.Л. Петльована ; Нац. акад. Держ. прикордон. служби України ім. Б.Хмельницького. — Хмельниц., 2008. — 20 с. — укp.

Досліджено аспект професійної адаптації студентів-економістів засобами новітніх інформаційних технологій. Розкрито суть і зміст поняття "професійна адаптація" майбутнього економіста. Визначено фактори, що впливають на професійну адаптацію майбутніх фахівців економічного профілю. Охарактеризовано її етапи та визначено роль і місце навчальної дисципліни "Іноземна мова" в інтеграції економічних і комп'ютерних дисциплін. Проаналізовано формування інформаційної культури студентів. Розроблено й обгрунтовано модель реалізації педагогічних засад забезпечення професійної адаптації майбутніх економістів і комплекс педагогічних умов її реалізації. Створено та використано у навчальному процесі електронний навчальний посібник "An Economy Insight".

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У.р(4УКР) ф12 +
Шифр НБУВ: РА358655

Рубрики:

Географічні рубрики:
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського