Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (21)Книжкові видання та компакт-диски (35)
Пошуковий запит: (<.>U=Ю811.17$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

      
1.

Вертегел В.Л. 
Виховання естетичного смаку в студентів вищих навчальних закладів МВС України засобами іноземних мов: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / В.Л. Вертегел ; Херсон. держ. ун-т. — Херсон, 2008. — 20 с. — укp.

Здійснено аналіз виховання естетичного смаку в студентів у аспекті його педагогічного визначення. Охарактеризовано стан розробленості проблеми цього виховання у філософській, культурологічній і психолого-педагогічній літературі. Висвітлено взаємозв'язок між мовою та мисленням. Розкрито основні сутнісні риси самостійної роботи студентів й інтерактивних методів навчання як головних у навчально-виховному процесі вищої школи. Визначено основні методологічні засади викладання іноземної мови у нефілологічному вищому навчальному закладі (ВНЗ), а також педагогічні умови виховання естетичного смаку засобами іноземних мов. Проаналізовано специфіку даного виховання у студентів ВНЗ МВС України. Досліджено й обгрунтовано педагогічні умови з метою його реалізації у даних студентів засобами іноземних мов за експериментального навчання. Наведено рекомендації щодо їх впровадження до практики, зокрема стосовно впровадження варіативних форм і методів навчання іноземним мовам, з застосуванням естетично спрямованого навчального матеріалу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.355 + Ю811.17 + Ш12-913-2 +
Шифр НБУВ: РА355378

Рубрики:

      
2.

Зацепіна Н.О. 
Формування естетичних смаків старшокласників у навчально-виховному процесі загальноосвітньої школи: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / Н.О. Зацепіна ; Східноукр. нац. ун-т ім. В.Даля. — Луганськ, 2008. — 20 с. — укp.

Досліджено методологічні, психолого-педагогічні засади та педагогічні умови формування та розвитку естетичних смаків старшокласників у навчально-виховному процесі загальноосвітньої школи. Висвітлено основні напрями формування естетичних смаків старшокласників, зокрема, до життя, спілкування та праці, до прекрасного у природі та побуті та формування літературно-мистецьких смаків старшокласників у даному процесі загальноосвітньої школи. Розроблено та впроваджено до практики навчально-виховного процесу загальноосвітньої школи формування естетичного смаку старшокласників. Теоретично обгрунтовано та практично перевірено ефективні педагогічні умови та чинники формування даних смаків у процесі організації їх навчально-виховної діяльності на базі вдосконалення технологій навчання та виховання. Доведено позитивний вплив цього формування на рівень їх загальнокультурного розвитку, а також значущість певних особистісних якостей учнів старших класів на формування та розвиток їх зазначених смаків у процесі естетичного виховання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.355 + Ю811.17 + Ч421.331.3 +
Шифр НБУВ: РА355364

Рубрики:

      
3.

Савчук І.В. 
Формування естетичних смаків учнів 5 - 9 класів на уроках трудового навчання засобами декоративно-ужиткового мистецтва: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / І.В. Савчук ; Черніг. держ. пед. ун-т ім. Т.Г.Шевченка. — Чернигів, 2008. — 20 с. — укp.

Досліджено проблему формування естетичних смаків школярів (ЕСШ) засобами декоративно-ужиткового мистецтва (ДУМ). Наведено підходи до тлумачення дефініції "естетичний смак" і змісту суміжних понять. Проаналізовано стан художньо-трудової підготовки учнів у загальноосвітніх закладах України, розкрито психолого-педагогічні основи організації творчої художньо-трудової діяльності школярів. Зазначено, що формування ЕСШ буде здійснюватися у разі наявності педагогічної системи школи, де виконуються наступні умови: відбувається широке залучення учнів до різних видів ДУМ; використовується дидактично обгрунтований зміст художньо-трудової діяльності; здійснюється педагогічна взаємодія навчальної та позаурочної форм організації навчально-виховного процесу (НВП). Обгрунтовано підходи до вибору змісту художньо-трудової підготовки учнів, запропоновано методичні рекомендації щодо організації НВП, експериментально перевірено їх ефективність. Розглянуто критерії та рівні сформованості ЕСШ, адаптовано до НВП методику їх діагностування.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.355.22 + Ч421.266.0 + Ю811.17 +
Шифр НБУВ: РА361295

Рубрики:

      
4.

Гуров С.Ю. 
Формування художнього смаку майбутнього вчителя музики у процесі професійної підготовки: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / С.Ю. Гуров ; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М.Коцюбинського. — Вінниця, 2008. — 20 с. — укp.

Визначено теоретико-методологічні основи формування художнього смаку майбутнього вчителя музики. Обгрунтовано зміст і структуру художнього смаку. Розкрито суть поняття "художній смак майбутнього вчителя музики". На основні розроблених критеріїв і показників діагностовано рівні сформованості даного смаку та встановлено чинники впливу на художній смак особистості. Виявлено педагогічні умови підвищення рівня художнього смаку майбутнього вчителя музики. Експериментально перевірено результати реалізації умов поетапного формування художнього смаку майбутнього вчителя музики у процесі його професійної підготовки. Установлено, що вплив на формування даного смаку має бути більш ефективним за умов: розвитку у майбутнього вчителя музики здатності до художньо-оцінювальної діяльності з метою реалізації контекстного підходу до професійної освіти; реалізації об'єктивного контролю за рівнем музично-професійних знань студентів з метою управління процесом формування художнього смаку майбутнього вчителя музики; створення внутрішньої та зовнішньої установок на сприйняття художньо-значущих музичних творів та їх педагогічного використання; формування готовності до сприйняття художньо-музичних образів як основи розвитку художнього смаку.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю811.16 + Ю811.17 + Ю945.443 + Щ31 р(4УКР)31-34 +
Шифр НБУВ: РА359790

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  
  
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського