Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (107)Книжкові видання та компакт-диски (179)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>U=Ю959.181$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 35
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Печенізький В.П. 
Активне соціально-психологічне навчання компетентності у спілкуванні керівників військових колективів: Автореф. дис... канд. психол. наук: 20.02.02 / В.П. Печенізький ; Нац. акад. прикордон. військ України ім. Б.Хмельницького. — Хмельницький, 2000. — 19 с. — укp.

Проаналізовано основні підходи до проблеми використання теорії та практики активного соціально-психологічного навчання у розвитку компетентності у спілкуванні управлінських кадрів. Проаналізовано структурні елементи компетентного спілкування, їх зв'язок із професійною діяльністю керівника військового колективу. Уточнено класифікацію психологічних труднощів спілкування, їх причини, характер змін міжособистісного сприйняття внаслідок впливу соціально-психологічного тренінгу (СПТ). Розроблено діяльнісно-орієнтовану програму СПТ, спроможну забезпечити інтенсивний розвиток знань, навичок і умінь компетентного спілкування керівників військових колективів, а також критерії та методичні процедури комплексної оцінки компетентності у спілкуванні з урахуванням впливу СПТ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.181с + Ц4,8(4УКР)301
Шифр НБУВ: РА310184 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
2.

Родіна Н.В. 
Індивідуально-особистісні особливості менеджерів середньої ланки в кризових ситуаціях: психодинамічний підхід: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.01 / Н.В. Родіна ; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського (м. Одеса). — О., 2005. — 21 с. — укp.

Здійснено теоретичний аналіз проблеми вивчення психологічних характеристик менеджерів у контексті антикризового менеджменту. Як теоретичну модель, яка дозволяє вивчати особливості поведінки менеджерів за кризових ситуацій, обрано модель структури особистості, яка складається з таких рівнів: несвідомого - того, що суб'єктивно переживається, та декларативного. Розвинуто теоретичний концепт "Его-заломлення" як функції, що перетворює взаємодію ситуаційних факторів і структури особистості на поведінкові реакції. Обгрунтовано адекватність застосування психодинамічного підходу до вивчення феноменів, що знаходяться у несвідомому особистості та регулюють її поведінку за кризових ситуацій. Побудовано психологічні профілі менеджерів середньої ланки, базуючись на виявленій завдяки проведеному дослідженню структурі їх провідних індвідуально-особистісних особливостей, з врахуванням статі, віку, стажу роботи, сімейного статусу, кількості дітей у сім'ї, порядкового номеру народження, кількості братів і сестер. Значну увагу приділено порівняльному аналізу індивідуально-особистісних особливостей менеджерів середньої ланки комерційних і державних структур. Проведено класифікацію кризових ситуацій. Розроблено рекомендації щодо підготовки менеджерів середньої ланки до діяльності за кризових ситуацій.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.181 +
Шифр НБУВ: РА339809

Рубрики:

      
3.

Манилюк Ю.С. 
Креативність як чинник професійної успішності керівника дошкільного навчального закладу: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.05 / Ю.С. Манилюк ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2007. — 18 с. — укp.

Проведено теоретичне й емпіричне дослідження залежності між рівнем розвитку у керівника дошкільної ланки освіти креативності та успішністю здійснення ним управлінської діяльності. Проаналізовано та систематизовано існуючі підходи щодо вивчення феномену креативності у контексті сучасних завдань загальної, педагогічної та соціальної психології. Уточнено роль креативності у детермінації успішності діяльності керівника дошкільного навчального закладу. Встановлено зв'язок між розвитком креативного потенціалу керівника та стилем його керівництва. Розкрито психологічний зміст, структуру та функції креативності у процесі реалізації управлінської діяльності. Обгрунтовано припущення, що креативність як цілісне багатокомпонентне утворення особистості складає стрижневий компонент управлінських здібностей і є провідним фактором успішності управлінської діяльності керівника дошкільного навчального закладу. Встановлено вплив на розвиток креативного потенціалу особистості керівника психолого-педагогічних факторів, зокрема супервізії та цілеспрямованого навчання в системі післядипломної освіти. Розроблено й апробовано програму соціально-психологічних заходів, спрямованих на оптимізацію процесу управління закладами дошкільної освіти. Обгрунтовано можливі шляхи впровадження запропонованої програми як засобу підвищення ефективності управління закладами дошкільної ланки освіти.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.181:Ч30 + Ч411.411 +
Шифр НБУВ: РА349847

Рубрики:

      
4.

Кравченко Л.М. 
Наукові основи підготовки менеджера освіти у системі неперервної педагогічної освіти: автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.04 / Л.М. Кравченко ; Ін-т вищ. освіти АПН України. — К., 2009. — 39 с. — укp.

Обгрунтовано наукові основи поетапної професійної підготовки менеджера у системі неперервної педагогічної освіти. Розроблено концепцію даної підготовки у контексті інноваційних ринкових теорій управління. Виявлено науково-педагогічну суть, закономірності, суперечності, принципи, здійснено уточнення та модифікацію основних понять індивідуальної професійної підготовки менеджера освіти, теоретично обгрунтовано поетапну структуру цього процесу широкої вікової періодизації з урахуванням початкового (професійно-орієнтувального), основного (професійно-формувального) та післядипломного (професійно-супроводжувального) етапів. Визначено та науково обгрунтовано основні професійно-педагогічні компетентності концентричного характеру (пізнавально-аналітичні, ринково-креативні, лідерські, організаторські, навчально виховні, інформаційно-комунікативні, загальнокультурні) менеджера освіти та специфіку їх розвитку на кожному з етапів. Розроблено й експериментально перевірено модель неперервної поетапної професійної підготовки, особистісного саморозвитку та самоздійснення менеджера освіти впродовж життя. З'ясовано та теоретично узагальнено систему управлінських знань, педагогічних механізмів, ринкових технологій і методичні процедури підготовки менеджера освіти на кожному з етапів процесу. Науково обгрунтовано наскрізні та поетапні критерії та показники динаміки розвитку його головних компетентностей у процесі неперервної професійної підготовки. Розроблено експериментальний науково-методичний комплекс для апробації організаційно-фунціональної моделі даної підготовки менеджера освіти в інтегрованому соціально-педагогічному середовищі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.411 + Ю959.181:Ч30 +
Шифр НБУВ: РА362771

Рубрики:

      
5.

Кобера А.В. 
Організаційно-психологічні детермінанти лідерства в органах внутрішніх справ України: автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.06 / А.В. Кобера ; Київ. нац. ун-т внутр. справ. — К., 2008. — 16 с. — укp.

Розглянуто теоретичні та прикладні аспекти лідерства в органах внутрішніх справ України. Проаналізовано існуючі теорії та концепції лідерства, розглянуто особливості його виникнення в органах внутрішніх справ України та поліцейських організаціях зарубіжних країн. Встановлено, що умовою ефективності діяльності міліцейського підрозділу є виконання керівником ролі лідера колективу. До наукового обігу введено поняття "управлінський лідер органів внутрішніх справ". Визначено об'єктивні й суб'єктивні детермінанти лідерства в органах внутрішніх справ. Розроблено інтеграційну модель управлінського лідера. На підставі визначених професійно-значущих якостей управлінського лідера органів внутрішніх справ встановлено критерії професійно-психологічного відбору та підготовки керівників органів внутрішніх справ. Розроблено комплексну тренінгову програму розвитку лідерського потенціалу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)112.010.22 + Ю954.05 + Ю959.181 +
Шифр НБУВ: РА356010

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
6.

Ларіна Н.Б. 
Підготовка керівників загальноосвітніх навчальних закладів до впровадження профільного навчання: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Н.Б. Ларіна ; Класич. приват. ун-т. — Запоріжжя, 2009. — 20 с. — укp.

Визначено сучасний стан підготовки керівників загальноосвітніх навчальних закладів (ЗНЗ) до впровадження профільного навчання, запропоновано відповідний понятійно-категоріальний апарат. Обгрунтовано зміст і структуру організації профільного навчання (організаційну, консультаційну, орієнтаційну, діагностичну, координаційну), на підставі якої визначено компоненти підготовки рівнів ЗНЗ в інститутах післядипломної педагогічної освіти (ІППО) до впровадження профільного навчання, а саме: мотиваційно-цільовий, інформаційно-змістовий, операційно-діяльнісний. Розроблено технологію визначення рівнів їх підготовки. Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено модель даної підготовки, яка передбачає концептуальну, змістову, технологічну, результативно-оцінювальну складові, є інноваційною для вітчизняної системи підвищення кваліфікації. Розроблено навчально-методичні рекомендації щодо її застосування в цій системі на державному, регіональному й інституціональному рівнях управління.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.204 + Ч421.411 + Ч489.514(4УКР)78 + Ю959.181 +
Шифр НБУВ: РА364737

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  
  

      
7.

Свєтлорусова А.В. 
Професійна підготовка магістрів управління навчальним закладом на засадах рефлексивного підходу: автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.04 / А.В. Свєтлорусова ; Ін-т пед. освіти і освіти доросл. АПН України. — К., 2009. — 22 с. — укp.

Проведено теоретико-експериментальне дослідження проблеми професійної підготовки магістрів управління навчальним закладом на засадах рефлексивного підходу, яка спрямована на розвиток управлінської рефлексії, що передбачає застосування комплексу спеціально дібраних форм і методів навчання з метою розвитку у студентів здібності компетентно діяти відповідно до чинників зовнішнього та внутрішнього впливу. Охарактеризовано теоретичні основи професійної підготовки управлінців навчальних закладів на засадах рефлексивного підходу. Визначено критерії готовності управлінців навчальних закладів до рефлексивного управління. Обгрунтовано педагогічні умови даної підготовки. Розроблено модель педагогічних умов професійної підготовки магістрів управління навчальним закладом на засадах рефлексивного підходу, експериментально перевірено її ефективність. Розроблено методичні рекомендації для управлінців, викладачів ВНЗ та інститутів післядипломної педагогічної освіти щодо професійної підготовки магістрів управління навчальними закладами з застосуванням рефлексивного підходу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.411 + Ю959.181 +
Шифр НБУВ: РА366540

Рубрики:

      
8.

Косар У. Б. 
Професійна самосвідомість керівника як чинник успішності управлінської діяльності: автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.05 / У. Б. Косар ; НАПН України, Ін-т психології ім. Г.С. Костюка. — К., 2011. — 20 с.: рис. — укp.

Вперше на теоретичному й експериментальному рівнях досліджено специфіку впливу професійної самосвідомості керівника на успішність управлінської діяльності. Обгрунтовано соціально-психологічну концептуальну модель структурно-функціональної організації професійної самосвідомості, проаналізовано психологічні чинники успішності управлінської діяльності керівника. Визначено роль структурних компонентів професійної самосвідомості керівника у процесі управління, провідні чинники розвитку й оптимального функціонування окремих її елементів та їх вплив на успішне здійснення управлінської діяльності. Набули подальшого розвитку уявлення про зміст, сутність, психологічні особливості успішної управлінської діяльності та професійної самосвідомості керівника.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.181 + Ю952.2
Шифр НБУВ: РА383742 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
9.

Кострікін О.В. 
Професійно важливі якості керівника як чинник ефективності управлінської діяльності: автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.03 / О.В. Кострікін ; Укр. інж.-пед. акад. — Х., 2010. — 20 с. — укp.

Виявлено взаємозв'язок ефективності управлінської діяльності з рівнем самоактуалізації, ціннісними орієнтаціями керівника, компетенцією, професійною ідентичністю. На основі системного теоретичного аналізу процесу управлінської діяльності було розглянуто структурно-функціональну модель, що відображає систему її регуляції та функціональні зв'язки з професійно важливими підсистемами особистості. Досліджено систему детермінації ефективності управлінської діяльності, комплекс суб'єктивних і об'єктивних факторів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.181 + У9(4УКР)212.14
Шифр НБУВ: РА372037 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
10.

Овдієнко І. М. 
Психологічна підготовка керівників загальноосвітніх навчальних закладів до взаємодії зі шкільною психологічною службою: автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / І. М. Овдієнко ; ДВНЗ "Ун-т менедж. освіти". — К., 2011. — 20 с.: рис. — укp.

Проведено аналіз основних наукових підходів до вивчення проблеми взаємодії, на основі яких визначено зміст, структуру та показники ефективної взаємодії керівників ЗНЗ зі шкільною психологічною службою (ШПС). Висвітлено проблеми психологічної підготовки управлінців до взаємодії з цією службою. Розроблено модель психологічної готовності керівників ЗНЗ до цієї взаємодії як результату їх психологічної підготовки. Встановлено особливості та чинники готовності керівників ЗНЗ до взаємодії з ШПС. Апробовано авторську програму психологічної підготовки керівників ЗНЗ до взаємодії з ШПС та доведено ефективність її використання за умов професійного навчання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.181:Ч30 + Ю949.244
Шифр НБУВ: РА380061 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
11.

Лазорко О.В. 
Психологічні детермінанти відповідальності менеджерів промислового підприємства: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.05 / О.В. Лазорко ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2007. — 19 с. — укp.

Розкрито зміст поняття відповідальності менеджера промислового підприємства. Визначено структуру та особливості даного соціально-психологічного утворення. Виявлено об'єктивні й суб'єктивні психологічні детермінанти відповідальності менеджерів промислових підприємств та їх вплив на формування високого рівня досліджуваної особистісної якості. Розроблено й апробовано технологію корекції відповідальності менеджерів за допомогою професійно-психологічного тренінгу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю935.213.1 + Ю959.181:У + У9(4УКР)301-212.14 +
Шифр НБУВ: РА350895

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
12.

Юркевич Г.Й. 
Психологічні детермінанти розвитку особистості менеджера: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.05 / Г.Й. Юркевич ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 1999. — 19 с. — укp.

Дослідження присвячене вивченню психологічних детермінат розвитку особистості мененджера, умов і факторів, що забезпечують ефективність даного процесу. Обгрунтована детермінованість особистісного розвитку мененджера індивідуальними властивостями та соціально-психологічними умовами життєдіяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.181-213

Рубрики:

      
13.

Прасол Д.В. 
Психологічні засади підготовки керівників загальноосвітніх навчальних закладів до прогностичної діяльності: автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Д.В. Прасол ; Держ. вищ. навч. закл. "Ун-т менеджменту освіти". — К., 2009. — 19 с. — укp.

На емпіричному рівні досліджено особливості формування психологічної готовності керівників загальноосвітніх навчальних закладів (ЗНЗ) до прогностичної діяльності. Проаналізовано її специфіку стосовно керівників ЗНЗ, її місце в управлінській діяльності даних керівників. Розроблено теоретичну модель дослідженої готовності. Визначено компоненти психологічної готовності керівників ЗНЗ до прогностичної діяльності (гностичну, мотиваційну, операційну, особистісну). Вивчено індивідуальні властивості, які входять до складу визначених компонентів, що зумовлюють її успішність та рівні успішності, проаналізовано розподіл керівників навчальних закладів за цими рівнями та соціально-демографічними показниками. Розроблено й апробовано програму психологічної готовності керівників ЗНЗ до прогностичної діяльності. Визначено психологічні умови її формування в системі післядипломної освіти. Відзначено, що психологічними засадами розвитку готовності керівників ЗНЗ до зазначеної діяльності є зміст (сукупність знань про прогностичну діяльність), чинники (сукупність якостей, які впливають на її успішність), засоби (навчальний семінар-тренінг, який базується на різноманітних методах навчання - міні-лекціях, дискусіях, рольових іграх, психологічних вправах і завданнях), умови (організаційні та змістові).

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.181 + Ч421.411 +
Шифр НБУВ: РА363948

Рубрики:

      
14.

Мацевко Т.М. 
Психологічні особливості розвитку управлінської компетентності майбутніх магістрів військового профілю: автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.09 / Т.М. Мацевко ; Нац. акад. оборони України. — К., 2007. — 20 с. — укp.

Проведено теоретичне й експериментальне дослідження психологічних особливостей формування управлінської компетентності майбутніх магістрів військово-соціального управління. Розкрито психологічний зміст, структуру та умови розвитку управлінської компетентності, уточнено критерії, показники сформованості її психологічних компонентів, емпірично визначено особливості їх становлення. Удосконалено методи формування управлінської компетентності у майбутніх магістрів військово-соціального управління. Обгрунтовано доцільність використання у навчальному процесі методів моделювання управлінської діяльності офіцерів ВСУ шляхом вирішення квазіуправлінських завдань, коригування образів майбутньої професійної діяльності, розвитку навичок самооцінки, а також формування управлінських команд з урахуванням індивідуально-психологічних особливостей і професійного досвіду слухачів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ц4,8(4УКР)2 + Ю959.181:Ц +
Шифр НБУВ: РА353551

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
15.

Тихончук А.О. 
Психологічні умови ефективної управлінської діяльності керівників військових колективів: Автореф. дис... канд. психол. наук: 20.02.02 / А.О. Тихончук ; Нац. акад. прикордон. військ України ім. Б.Хмельницького. — Хмельницький, 2000. — 20 с. — укp.

Проаналізовано основні підходи до проблеми визначення психологічних умов і чинників, що детермінують ефективність управлінської діяльності керівників військових колективів. Проаналізовано і узагальнено сучасний стан управлінської діяльності сучасного керівника у контексті розвитку психології управління, а також виявлено протиріччя і проблеми, що створюють перешкоди на шляху підвищення її ефективності. На основі аналізу сучасних теоретико-методологічних концепцій управлінської діяльності керівних кадрів досліджено проблему гармонізації їх службового й особистісного розвитку в обраній сфері професійної праці. Виявлено і визначено вплив основних детермінант підвищення ефективності управлінської діяльності керівника військового колективу, а також критерії оцінки і показники рівня останньої. На основі проведеного дослідження отримані результати впроваджено у спеціальні програми професійної підготовки керівників військових колективів і розроблено відповідні учбово-методичні рекомендації, апробований у дисертації дослідницький інструментарій виділено у відповідний банк психологічних методик. Розроблено основні напрямки забезпечення ефективності професійної діяльності управлінських кадрів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.181 + Ц4,8(4УКР)22
Шифр НБУВ: РА310183 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
16.

Брюховецька О.В. 
Психологічні умови підготовки керівників загальноосвітніх навчальних закладів до управлінського спілкування: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / О.В. Брюховецька ; АПН України. Центр. ін-т післядиплом. пед. освіти. — К., 2007. — 21 с. — укp.

Теоретично обгрунтовано та розвинуто методичні засади стосовно психологічних умов підготовки керівників загальноосвітніх навчальних закладів до управлінського спілкування. Розкрито суть даного спілкування та побудовано модель психологічної готовності керівників до управлінського спілкування, що містить чотири взаємопов'язані компоненти, а саме: когнітивний, операціонально-регулятивний, мотиваційний, особистісний. Виявлено недостатній рівень психологічної готовності до управлінського спілкування керівників загальноосвітніх навчальних закладів. Установлено, що на підвищення рівня даної готовності позитивно впливає навчальний семінар-тренінг.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.181 + Ю953 +
Шифр НБУВ: РА352188

Рубрики:

      
17.

Москальов М.В. 
Психологічні умови підготовки майбутніх менеджерів до управління змінами в організації: автореф. дис... канд. психол. наук : 19.00.07 / М.В. Москальов ; Держ. вищ. навч. закл. "Ун-т менеджменту освіти". — К., 2009. — 19 с. — укp.

Розкрито основні підходи до розуміння сутності поняття управління змінами в організації. Розкрито зміст і структуру психологічної готовності майбутніх менеджерів до управління змінами в організації, що містить взаємопов'язані компоненти: мотиваційний, когнітивний, операційний, особистісний. Визначено особливості психологічної підготовки майбутніх менеджерів до управління змінами в організації. Проаналізовано взаємозв'язок між типами сформованості структур психологічної готовності майбутніх менеджерів до управління змінами в організації та низкою соціально-професійних чинників. Розроблено програму психологічної підготовки майбутніх менеджерів до управління змінами в організації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.181 + У9(4УКР)212.14 р +
Шифр НБУВ: РА367086

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
18.

Назаренко В.О. 
Психологічні умови розвитку комунікативної компетентності керівників Державної прикордонної служби України: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.09 / В.О. Назаренко ; Нац. акад. Держ. прикордон. служби України ім. Б.Хмельницького. — Хмельниц., 2007. — 19 с. — укp.

Розкрито психологічну сутність понять "службово-ділове спілкування керівника Державної прикордонної служби України" та "комунікативна компетентність керівника Державної прикордонної служби України в службово-діловому спілкуванні". Науково обгрунтовано вимоги до комунікативної компетентності керівників, розроблено концептуальну модель і практичні рекомендації з її розвитку. Доведено, що основними психологічними умовами розвитку комунікативної компетентності керівника є усвідомлення взаємозв'язку між рівнем особистої комунікативної компетентності та ефективністю службово-ділової взаємодії, самостійне визначення цілей, змісту та результатів навчання, співвідношення теорії з наявними особистими проблемами у службово-діловій взаємодії, поєднання розв'язання службово-ділових ситуацій з тренінгом сенситивності, активна взаємодія учасників розв'язання службово-ділових ситуацій, одночасне удосконалення продуктивної та репродуктивної складових комунікативної компетентності, які впливають на її розвиток у керівників.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю953.41 + Ю959.181:Ц + Ц68,8(4УКР)1-5:Ю9 +
Шифр НБУВ: РА350729

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
19.

Редько С.І. 
Психологічні умови розвитку управлінських здібностей майбутніх фахівців економічного профілю: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.05 / С.І. Редько ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2007. — 19 с. — укp.

Вперше теоретично обгрунтовано стратегію розвитку управлінських здібностей студентів - майбутніх фахівців економічного профілю за сучасних соціально-економічних умов. Розкрито структуру та зміст управлінських здібностей, запропоновано засоби визначення рівня їх розвитку у студентів економічних вузів. Емпіричним шляхом виявлено необхідні психологічні утворення, що забезпечують належний рівень розвитку управлінських здібностей. Визначено психологічні засоби та умови розвитку управлінських здібностей у студентів економічних вузів. Розроблено й апробовано програму розвитку управлінських здібностей у студентів економічних ВНЗ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю937.24 + Ю959.181:У + У9(4УКР)212.1 +
Шифр НБУВ: РА351030

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
20.

Осіпова Ю. В. 
Психологічні чинники розвитку готовності до управлінської діяльності керівного персоналу ОВС: автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.06 / Ю. В. Осіпова ; Акад. упр. МВС України. — К., 2010. — 17 с. — укp.

Вперше визначено сутність і структуру психологічної готовності до управлінської діяльності керівного персоналу ОВС. Розроблено інформаційну модель професії керівника ОВС. Встановлено систему діагностики та розвитку готовності особистості до управлінської діяльності в ОВС, тренінгову програму розвитку готовності керівного персоналу ОВС до управлінської діяльності. Вдосконалено психологічний зміст і психологічну структуру управлінської діяльності керівника. Визначено методичні аспекти розвитку психологічної готовності працівників ОВС щодо управлінської діяльності. Висвітлено форми та засоби діагностики готовності щодо управлінської діяльності керівного персоналу ОВС. Розкрито уявлення про механізми розвитку психологічної готовності щодо управлінської діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.181 + Х819(4УКР)112.010.22
Шифр НБУВ: РА376832 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського