Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (35)Книжкові видання та компакт-диски (179)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>U=Ю959.181$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 107
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Найдовская И. В. 
К постановке проблемы изучения профессионально значимых качеств женщин-руководителей / И. В. Найдовская // Вісн. Харк. ун-ту. Сер. Психологія. - 2000. - № 483. - С. 121-126. - Библиогр.: 11 назв. - рус.

Проведено исследование профессионально-важных личностных качеств женщин, работающих на руководящих должностях в сфере бизнеса и занимающих управленческие должности, на примере 50 женщин-руководителей среднего звена частных фирм Харькова. Отмечено, что наличие у данных женщин таких личностных качеств, как энергичность, напористость, твердость способствует профессиональному становлению и адаптации на рынке труда Украины.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.181 + Ю953.41

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29137 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Найдовская И. В. 
Личностные характеристики женщины-руководителя / И. В. Найдовская // Вч. зап. Харк. гуманіт. ін-ту "Нар. укр. акад.". - 2000. - Т. 6. - С. 249-254. - Библиогр.: 8 назв. - рус.

Розглянуто питання, пов'язані з психологічними аспектами діяльності жінок, орієнтованих на працю на керівних посадах. Простежено функції та обов'язки жінки-менеджера. Наведено результати досліджень, метою яких було виявлення особистісних якостей сучасної жінки-керівника, для чого було використано тести: опитувальний "Кейрсі", "Кар'єрна орієнтація", Лірі. За результатами тестування визначено позитивні та негативні фактори управлінської діяльності жінок-менеджерів, що впливають на формування стилів управлінської діяльності.


Ключ. слова: жінки-керівники, особистісні характеристики, тестування психологічне, стиль керівництва
Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.181с27 + Ю937.31с27

Шифр НБУВ: Ж69505 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Романовский А. Г. 
Общая характеристика личности руководителя : Метод. пособие по курсу "Основы теории управления социальными системами": Для студ. инж. и экон. спец., специализирующихся в обл. управленч. деятельности / А. Г. Романовский; Нац. техн. ун-т "Харьк. политехн. ин-т". - Х., 2000. - 34 c. - Библиогр.: 18 назв. - рус.

Розглянуто питання про роль особистості у історії. Висвітлено значення лідерів, особливо на переломних етапах розвитку соціуму та всього людства. Проаналізовано зміст понять "керівник" і "лідер", виявлено їх спільні риси та істотні відмінності. Наведено загальну характеристику особистості керівника-лідера.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.181

Рубрики:

Шифр НБУВ: Р89475 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Романовський О. Г. 
Стиль керівництва і психологічні риси особистості професійного керівника : Метод. посіб. / О. Г. Романовський, О. С. Пономарьов; Харк. держ. політехн. ун-т. - Х., 2000. - 28 c. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Показано істотні зміни структури і змісту управлінської діяльності, розкрито психологічні аспекти управління і зростання їх ролі. Розглянуто сутність поняття стилю керівництва та проаналізовано типологію найбільш характерних стилів. Наведено основні форми і принципи управлінського спілкування, подано психологічну характеристику основних стилів керівництва.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.181р(4УКР)3-3

Шифр НБУВ: Р88467 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Романовський О. Г. 
Типологія лідерства : Метод. посіб. з курсу "Психологія упр.": Для студ. інж. та екон. спец. / О. Г. Романовський, О. С. Пономарьов, К. В. Баженова, О. А. Ігнатюк; Харк. держ. політехн. ун-т. - Х., 2000. - 28 c. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Проаналізовано природу лідерства та його роль у функціонуванні соціальних систем. Наведено стислі відомості з історії вивчення проблем лідерства та основних концепцій його походження, у т.ч. погляди на дане суспільне явище, притаманні українській психолого-педагогічній науці. Розглянуто психологічну сутність лідера і показано типологію лідерів. Проведено порівняльний аналіз суспільних явищ керівництва і лідерства, а також розкрито основні стилі лідерства.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.181р(4УКР)3-3

Шифр НБУВ: Р88754 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Романовский А. Г. 
Эстетический компонент культуры инженера-руководителя : Учеб. пособие по курсу "Основы теории управления социальными системами" для студ., специализирующихся в сфере управленческой деятельности / А. Г. Романовский, А. С. Пономарев, Е. Г. Лысенко; Нац. техн. ун-т "Харьков. политехн. ин-т". - Х., 2001. - 63 c. - Библиогр.: 20 назв. - рус.

Рассмотрены роль и место эстетической составляющей в системе общекультурной и профессиональной подготовки будущего инженера-руководителя, показана взаимосвязь его духовности, эстетики и рационального мышления. Раскрыто эмоциональное воздействие отдельных видов искусств на формирование личности руководителя и его имидж.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю814 я7 + Ю817 я7 + Ю959.181 я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА603902 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Генсон М. Е. 
Керування освітою та організаційна поведінка / М. Е. Генсон. - Л. : Літопис, 2002. - 378 c. - (Освіта). - укp.

Викладено основні моделі організаційної поведінки освітніх керівників. Розглянуто типові ролі шкільного директора. Проаналізовано специфічні проблеми в керуванні освітою та можливі шляхи їх подолання. Описано теорії відкритих систем та школи, невизначеності, провідництва в непередбачуваних обставинах, пізнавальних ресурсів, змісту мотивації, мотивації процесу. Значну увагу приділено освітньому менеджменту у країнах, що розвиваються.

Изложены основные модели организационного поведения учебных руководителей. Рассмотрены типовые роли школьного директора. Проанализированы специфические проблемы в управлении образованием и возможные пути их преодоления. Описаны теория открытых систем и школы, неопределенности, руководства в непредвиденных обстоятельствах, познавательных ресурсов, содержания мотивации, мотивации процесса. Значительное внимание уделено учебному менеджменту в развивающихся странах.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.41 + Ю959.181

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА638304 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Соціально-психологічні основи управління : Навч. посіб. / уклад.: Н. Д. Лук'янченко; Донец. нац. ун-т. - Донецьк, 2002. - 127 c. - укp.

Розглянуто психологічні основи трудових відношень, соціально-психологічні методи управління трудовим колективом, основи стимулювання і мотивації персоналу. Викладено проблеми управління конфліктною ситуацією й емоційними станами робітників, охарактеризовано особливості ділового спілкування керівника, техніку його особистої роботи.

Рассмотрены психологические основы трудовых отношений, социально-психологические методы управления трудовым коллективом, основы стимулирования и мотивации персонала. Изложены проблемы управления конфликтной ситуацией и эмоциональными состояниями работников, охарактеризованы особенности делового общения руководителя, техника его личной работы.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.181 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА638501 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Кравченко Л. М. 
Неперервна педагогічна підготовка менеджера освіти : монографія / Л. М. Кравченко. - Полтава : Техсервіс, 2006. - 418 c. - Бібліогр.: с. 387-418. - укp.

Розкрито методолого-теоретичні й організаційно-педагогічні засади процесу неперервної педагогічної підготовки менеджера й освітнього лідера в єдності допрофесійного, фундаментального професійного та післядипломного етапів. Розглянуто конвергентний менеджмент як інноваційну індивідуально-креативну та когнітивно-маніпулятивну парадигму управління та самоуправління у сфері освіти. З урахуванням сучасних соціокультурних, наукових і технологічних вимог до освіти особистості впродовж життя наведено функціональну модель особистісного саморозвитку менеджера освіти.

Раскрыты методолого-теоретические и организационно-педагогические основы процесса непрерывной педагогической подготовки менеджера и образовательного лидера в единстве допрофессионального, фундаментального профессионального и последипломного этапов. Рассмотрен конвергентный менеджмент как инновационная индивидуально-креативная и когнитивно-манипулятивная парадигма управления и самоуправления в сфере образования. С учетом современных социокультурных, научных и технологических требований к образованию личности на протяжении жизни предложена функциональная модель личностного саморазвития менеджера образования.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.411 + Ю959.181:Ч30

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА697472 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Філь О. А. 
Технологія розвитку конкурентоздатності персоналу освітньої організації : навч.-метод. посіб. / О. А. Філь; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України, Київ. обл. ін-т післядиплом. освіти пед. кадрів. - Біла Церква : КОІПОПК, 2008. - 52 c. - Бібліогр.: 56 назв. - укp.

Проведено психологічний аналіз основних характеристик конкурентоздатності персоналу освітніх організацій в контексті інформаційно-смислового компонента технології її формування. Розкрито сутність конкуренції та визначено основні стратегії її реалізації. Розглянуто питання діагностики конкурентоздатності персоналу освітніх організацій та викладено результати її експериментального дослідження.

Проведен психологический анализ основных характеристик конкурентоспособности персонала образовательных организаций в контексте информационно-смыслового компонента технологии её формирования. Раскрыта сущность конкуренции и определены основные стратегии её реализации. Рассмотрены вопросы диагностики конкурентоспособности персонала образовательных организаций и изложены результаты её экспериментального исследования.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.181:Ч30я7 + Ч311.41я7 + У9(4УКР)290-640-13я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА696997 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Нижник Н.  
Управлінець XXI століття: організатор чи термінатор? / Н. Нижник, Л. Пашко // Соц. психологія. - 2005. - № 5. - С. 28-37. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Зроблено спробу дати відповідь на запитання: наскільки сучасною залишається веберова модель керівника? Що є пріоритетом у професійній діяльності сучасного управлінця?


Ключ. слова: управління, керівник, управлінська поведінка
Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.181

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24479 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Горбунова В.  
Каузальна атрибуція у сприйманні посадових осіб / В. Горбунова, В. Власюк // Соц. психологія. - 2007. - № 4. - С. 105-114. - Бібліогр.: 19 назв. - укp.

Описано результати експериментального дослідження феномена каузальної атрибуції у сприйманні посадових осіб. В центрі аналізу - атрибуція відповідальності за втрату керівної посади.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.181

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24479 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Сингаївські І.  
Стимулювання особистісного розвитку керівників освітніх організацій / І. Сингаївські // Соц. психологія. - 2007. - № 3. - С. 124-129. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Розглянуто проблеми підвищення компетентності керівників освітніх організацій в процесі підвищення їх кваліфікації.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.181:Ч30 + Ч489.514(4Укр)78

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24479 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Мазник Л. В. 
Процес утворення іміджу сучасного керівника і його психологічні функції / Л. В. Мазник, Д. А. Судика // Наук. пр. Нац. ун-ту харч. технологій. - 2007. - № 23. - С. 29-34. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Роглянуто імідж як складне соціально-психологічне явище, досліджено та проаналізовано стадії утворення іміджу сучасного керівника. Вивчено вплив іміджу керівника на мотивацію діяльності працівників.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)212.14 + Ю959.181

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69879 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Печенізький В. П. 
Активне соціально-психологічне навчання компетентності у спілкуванні керівників військових колективів : Автореф. дис... канд. психол. наук : 20.02.02 / В. П. Печенізький; Нац. акад. прикордон. військ України ім. Б.Хмельницького. - Хмельницький, 2000. - 19 c. - укp.

Проаналізовано основні підходи до проблеми використання теорії та практики активного соціально-психологічного навчання у розвитку компетентності у спілкуванні управлінських кадрів. Проаналізовано структурні елементи компетентного спілкування, їх зв'язок із професійною діяльністю керівника військового колективу. Уточнено класифікацію психологічних труднощів спілкування, їх причини, характер змін міжособистісного сприйняття внаслідок впливу соціально-психологічного тренінгу (СПТ). Розроблено діяльнісно-орієнтовану програму СПТ, спроможну забезпечити інтенсивний розвиток знань, навичок і умінь компетентного спілкування керівників військових колективів, а також критерії та методичні процедури комплексної оцінки компетентності у спілкуванні з урахуванням впливу СПТ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.181с + Ц4,8(4УКР)301

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА310184 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Манилюк Ю. С. 
Креативність як чинник професійної успішності керівника дошкільного навчального закладу : Автореф. дис... канд. психол. наук / Ю. С. Манилюк; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. - К., 2007. - 18 c. - укp.

Проведено теоретичне й емпіричне дослідження залежності між рівнем розвитку у керівника дошкільної ланки освіти креативності та успішністю здійснення ним управлінської діяльності. Проаналізовано та систематизовано існуючі підходи щодо вивчення феномену креативності у контексті сучасних завдань загальної, педагогічної та соціальної психології. Уточнено роль креативності у детермінації успішності діяльності керівника дошкільного навчального закладу. Встановлено зв'язок між розвитком креативного потенціалу керівника та стилем його керівництва. Розкрито психологічний зміст, структуру та функції креативності у процесі реалізації управлінської діяльності. Обгрунтовано припущення, що креативність як цілісне багатокомпонентне утворення особистості складає стрижневий компонент управлінських здібностей і є провідним фактором успішності управлінської діяльності керівника дошкільного навчального закладу. Встановлено вплив на розвиток креативного потенціалу особистості керівника психолого-педагогічних факторів, зокрема супервізії та цілеспрямованого навчання в системі післядипломної освіти. Розроблено й апробовано програму соціально-психологічних заходів, спрямованих на оптимізацію процесу управління закладами дошкільної освіти. Обгрунтовано можливі шляхи впровадження запропонованої програми як засобу підвищення ефективності управління закладами дошкільної ланки освіти.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.181:Ч30 + Ч411.411

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА349847 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Кравченко Л. М. 
Наукові основи підготовки менеджера освіти у системі неперервної педагогічної освіти : автореф. дис... д-ра пед. наук : 13.00.04 / Л. М. Кравченко; Ін-т вищ. освіти АПН України. - К., 2009. - 39 c. - укp.

Обгрунтовано наукові основи поетапної професійної підготовки менеджера у системі неперервної педагогічної освіти. Розроблено концепцію даної підготовки у контексті інноваційних ринкових теорій управління. Виявлено науково-педагогічну суть, закономірності, суперечності, принципи, здійснено уточнення та модифікацію основних понять індивідуальної професійної підготовки менеджера освіти, теоретично обгрунтовано поетапну структуру цього процесу широкої вікової періодизації з урахуванням початкового (професійно-орієнтувального), основного (професійно-формувального) та післядипломного (професійно-супроводжувального) етапів. Визначено та науково обгрунтовано основні професійно-педагогічні компетентності концентричного характеру (пізнавально-аналітичні, ринково-креативні, лідерські, організаторські, навчально виховні, інформаційно-комунікативні, загальнокультурні) менеджера освіти та специфіку їх розвитку на кожному з етапів. Розроблено й експериментально перевірено модель неперервної поетапної професійної підготовки, особистісного саморозвитку та самоздійснення менеджера освіти впродовж життя. З'ясовано та теоретично узагальнено систему управлінських знань, педагогічних механізмів, ринкових технологій і методичні процедури підготовки менеджера освіти на кожному з етапів процесу. Науково обгрунтовано наскрізні та поетапні критерії та показники динаміки розвитку його головних компетентностей у процесі неперервної професійної підготовки. Розроблено експериментальний науково-методичний комплекс для апробації організаційно-фунціональної

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.411 + Ю959.181:Ч30

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА362771 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Свєтлорусова А. В. 
Професійна підготовка магістрів управління навчальним закладом на засадах рефлексивного підходу : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.04 / А. В. Свєтлорусова; Ін-т пед. освіти і освіти доросл. АПН України. - К., 2009. - 22 c. - укp.

Проведено теоретико-експериментальне дослідження проблеми професійної підготовки магістрів управління навчальним закладом на засадах рефлексивного підходу, яка спрямована на розвиток управлінської рефлексії, що передбачає застосування комплексу спеціально дібраних форм і методів навчання з метою розвитку у студентів здібності компетентно діяти відповідно до чинників зовнішнього та внутрішнього впливу. Охарактеризовано теоретичні основи професійної підготовки управлінців навчальних закладів на засадах рефлексивного підходу. Визначено критерії готовності управлінців навчальних закладів до рефлексивного управління. Обгрунтовано педагогічні умови даної підготовки. Розроблено модель педагогічних умов професійної підготовки магістрів управління навчальним закладом на засадах рефлексивного підходу, експериментально перевірено її ефективність. Розроблено методичні рекомендації для управлінців, викладачів ВНЗ та інститутів післядипломної педагогічної освіти щодо професійної підготовки магістрів управління навчальними закладами з застосуванням рефлексивного підходу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.411 + Ю959.181

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА366540 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Беженар Г. Д. 
Психолого-педагогічні умови розвитку професійної компетентності керівника навчального закладу : автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Г. Д. Беженар; Нац. акад. Держ. прикордон. служби України ім. Б.Хмельницького. - Хмельниц., 2009. - 16 c. - укp.

Досліджено проблему професійної компетентності керівника навчального закладу щодо створення сприятливих умов для діяльності педагогічних працівників. Розкрито зміст діяльності такого керівника щодо організації предметно-просторового середовища у закладі. Визначено суть і структуру професійної компетентності керівника навчального закладу щодо створення сприятливих умов діяльності педагогічних працівників, виявлено показники та суб'єктивні й об'єктивні фактори її розвитку. Визначено й експериментально перевірено психолого-педагогічні умови розвитку професійної компетентності даного керівника щодо створення сприятливого предметно-просторового середовища для діяльності педагогічних працівників.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.181:Ч30 + Ч311.411

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА363017 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Лазорко О. В. 
Психологічні детермінанти відповідальності менеджерів промислового підприємства : Автореф. дис... канд. психол. наук / О. В. Лазорко; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. - К., 2007. - 19 c. - укp.

Розкрито зміст поняття відповідальності менеджера промислового підприємства. Визначено структуру та особливості даного соціально-психологічного утворення. Виявлено об'єктивні й суб'єктивні психологічні детермінанти відповідальності менеджерів промислових підприємств та їх вплив на формування високого рівня досліджуваної особистісної якості. Розроблено й апробовано технологію корекції відповідальності менеджерів за допомогою професійно-психологічного тренінгу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю935.213.1 + Ю959.181:У + У9(4УКР)301-212.14

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА350895 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського