Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (28)Книжкові видання та компакт-диски (47)
Пошуковий запит: (<.>U=Ю959.189:Ч30$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8

      
1.

Бочелюк В.Й. 
Психологічні засади готовності учасників освітньої діяльності до управління інноваційними процесами в школі: Автореф. дис... д-ра психол. наук: 19.00.05 / В.Й. Бочелюк ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2004. — 36 с. — укp.

Розглянуто психологічні особливості управління інноваційними процесами у школі, наведено результати досліджень у галузі освітньго управління та наукового менеджменту, його функціональних рівнів і специфічних методів. Відображено найважливіші тенденції оновлення шкільної системи управління, описано нові методи планування, організації, керівництва та контролю. Уточнено зміст, встановлено критерії, модифіковано методику діагностування та виявлено рівні психологічної готовності учасників навчально-виховної діяльності до управління інноваційними процесами у школі, яку визначено як комплекс взаємозв'язаних та взаємообумовлених психологічних якостей, що забезпечують ефективність та успішну взаємодію всіх суб'єктів управлінської діяльності. Розроблено програму заходів щодо підвищення рівня психологічної готовності учасників навчально-виховної діяльності до управління інноваційними процесами у школі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.189:Ч30 + Ч421.41 + Ч314 +
Шифр НБУВ: РА332084

Рубрики:

      
2.

Байрамуков М.І. 
Психологічні особливості організаторської діяльності менеджера освіти в умовах Карачаєво-Черкеської республіки: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.05 / М.І. Байрамуков ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2001. — 19 с. — укp.

Досліджено психологічні проблеми організаторської діяльності керівника школи з поліетнічним педагогічним колективом. Особливу увагу приділено визначенню резервів гармонізації особистісного сприймання вчителями цільових орієнтувань роботи школи, а також оптимізації управлінського спілкування та психологічного клімату. Виділено компоненти управлінської діяльності менеджера освіти, які пов'язані з етнопсихологічними особливостями об'єктів управління. Проаналізовано роль цілепокладання й управлінського спілкування як ключових компонентів організаторської діяльності директора школи. Обгрунтовано відповідні теоретико-методичні засади дослідження. Сформульовано правило "однорідного стилю в управлінні". Відзначено, що його порушення в роботі поліетнічного колективу призводить до значних негативних наслідків. На основі соціометричного аналізу структури професійних груп вчителів виявлено стійку тенденцію переважання виборів за ознакою незалежності суб'єкта і об'єкта до спільної етнічної групи. Встановлено, що роль негативних емоційних станів етнічного походження суттєво знижується за рахунок раціоналізації стосунків у процесах спільної діяльності членів педагогічного колективу. Доведено, що головними резервами удосконалення організаторської діяльності директора школи у Карачаєво-Черкеській республіці є підвищення психологічної культури та етнопсихологічної компетентності, використання морально цінних традицій і звичаїх горців у діяльності усіх суб'єктів педагогічного процесу. Розроблено та широко апробовано програми та методичні рекомендації для різних рівнів системи підвищення кваліфікації вчителів та керівників шкіл.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.189:Ч30 + Ю958(4РОС-6КАЧ)
Шифр НБУВ: РА313905 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
3.

Серкіс Ж.В. 
Психологічні умови підготовки керівників загальноосвітніх навчальних закладів до формування організаційної культури школи: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Ж.В. Серкіс ; Центр. ін-т післядиплом. освіти АПН України. — К., 2004. — 21 с. — укp.

Розглянуто основні напрямки вивчення психологічних особливостей організаційної культури у світовій і вітчизняній науці. Розкрито зміст, структуру та функції зазначеної культури школи, що являє собою сукупність і складну взаємодію різноманітних психологічних конструктів, зокрема, професійних цінностей, переконань, норм членів педагогічного колективу, які формують мотиви й моделі організаційної трудової поведінки, що відображуються та передаються традиціями школи. Проведено адаптацію зарубіжного опитувальника для діагностики організаційної культури "Опитувальник організаційної культури" Р.Кука та Дж. Лаферті ("Organisational Culture Inventory (level V)" R.A. Cooke і J.C. Lafferty) до особливостей вітчизняної вибірки. Виявлено домінуючі типи організаційної культури загальноосвітніх навчальних закладів та чинники, що впливають на їх становлення. Розкрито зміст цілеспрямованого активного формування даної культури школи, визначено основні компоненти та умови психологічної підготовки керівника до її формування.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.189:Ч30 + Ч421.411 +
Шифр НБУВ: РА332140

Рубрики:

      
4.

Нежинська О. О. 
Психологічні умови формування гендерної компетентності керівників загальноосвітніх навчальних закладів: автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / О. О. Нежинська ; ДВНЗ "Ун-т менеджменту освіти". — К., 2011. — 20 с. — укp.

Проаналізовано основні підходи до дослідження проблем гендеру та гендерної компетентності (ГК) особистості у психологічній науці. Розроблено зміст і компоненти ГК керівників загальноосвітніх навчальних закладів. Досліджено рівні та чинники ГК даних керівників. Визначено психологічні умови формування ГК керівників шкіл. Розроблено психологічну програму формування ГК керівників загальноосвітніх навчальних закладів і доведено ефективність її використання за умов післядипломної педагогічної освіти.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.189:Ч30 + Ю937.3 + Ч489.514(4УКР)78
Шифр НБУВ: РА381829 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
5.

Худякова В.І. 
Соціальна перцепція як чинник оптимізації управлінської діяльності керівника середньої загальноосвітньої школи: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.05 / В.І. Худякова ; АПН України. Ін-т психології ім. Г.С.Костюка. — К., 2003. — 20 с. — укp.

Розроблено теоретико-методологічні засади дослідження соціально-перцептивних якостей керівників шкіл. Визначено характеристики, детермінанти та тенденції розвитку соціальної перцепції у діяльності керівників середніх загальноосвітніх шкіл. Науково обгрунтовано взаємозв'язок і залежність між соціально-перцептивними характеристиками управлінської діяльності керівників шкіл та особливостями їх управлінської взаємодії. Розроблено та апробовано експериментальну програму оптимізації соціальної перцепції щодо розвитку соціально-перцептивних здібностей керівників засобами соціально-психологічного тренінгу для використання у процесі перепідготовки та підвищення кваліфікації керівників закладів освіти.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.189:Ч30 + Ю953.1 + Ч421.41 +
Шифр НБУВ: РА322762

Рубрики:

      
6.

Полікевич Н.О. 
Соціально-психологічні особливості управління навчальним процесом в багатопрофільних технічних навчальних закладах: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.05 / Н.О. Полікевич ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2006. — 18 с. — укp.

Проаналізовано соціально-психологічні особливості управління навчальним процесом в системі багатопрофільних навчальних закладів технічної освіти (технічний коледж). Систематизовано основні теоретичні й експериментальні підходи до розв'язання даної проблеми. Обгрунтовано положення щодо існування базових психологічних характеристик керівника, які у своїй взаємопов'язаній цілісності складають певний тип управління. Встановлено, що спосіб структурування, а також міра розвитку компонентів (ціннісно-смислової сфери, стилю керівництва та спілкування, загальної цільової установки) певного типу управління (помірковано-адаптивного чи інноваційно-пошукового) зумовлюють стратегію застосування керівником управлінських функцій, яка постає чинником успішності діяльності педагогічного персоналу й опосередковано - діяльності студентів. Запропоновано програму оптимізації управлінської діяльності, яка одержала верифікацію в ході спеціально організованого дослідження.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.189:Ч30 + Ж. р(4УКР)3-4 +
Шифр НБУВ: РА344663

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
7.

Тополенко О.О. 
Формування психологічної готовності керівників закладів середньої освіти до прийняття управлінських рішень: автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.10 / О.О. Тополенко ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2009. — 21 с. — укp.

Досліджено психологічні особливості прийняття управлінських рішень у системі середньої освіти. Розкрито зміст і структуру психологічної готовності керівників закладів середньої освіти до прийняття управлінських рішень як системи мотивів, знань, умінь і навичок, особистісних якостей керівника. Запропоновано модель формування психологічної готовності керівників закладів середньої освіти до прийняття управлінських рішень. Виявлено недостатній рівень розвитку основних компонентів психологічної готовності керівників закладів середньої освіти до прийняття управлінських рішень. Встановлено взаємозв'язок між рівнем розвитку компонентів психологічної готовності керівників закладів середньої освіти до прийняття управлінських рішень і організаційно-професійними та соціально-демографічними чинниками. Розроблено тренінг "Формування психологічної готовності керівників закладів середньої освіти для прийняття управлінських рішень" і підтверджено його ефективність щодо забезпечення підвищення рівня розвитку основних компонентів психологічної готовності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.189:Ч30 + Ч421.411 +
Шифр НБУВ: РА369477 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
8.

Вознюк А.В. 
Формування психологічної готовності керівників освітніх організацій до управління атестацією педагогічних працівників: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.10 / А.В. Вознюк ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2007. — 20 с. — укp.

Проаналізовано особливості формування психологічної готовності керівників освітніх організацій до управління атестацією педагогічних працівників, розкрито її зміст і структуру, визначено рівні сформованості за окремими компонентами (мотиваційним, когнітивним, операційним, особистісним) і загалом. Розкрито сутність атестації педагогічних працівників і показано її роль у діяльності освітньої організації. Досліджено взаємозв'язок між рівнями сформованості психологічної готовності керівників освітніх організацій до управління атестацією педагогічних працівників і організаційно-професійними та соціально-демографічними характеристиками. Визначено педагогічні умови формування психологічної готовності керівників освітніх організацій до управління атестацією педагогічних працівників, наведено результати її експериментального впровадження.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.189:Ч30 + Ч34(4УКР) п2 +
Шифр НБУВ: РА351612

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського