Віртуальна довідка Тематичний інтернет-навігатор Наукова електронна бібліотека Автореферати дисертацій Реферативна база даних Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Формат представлення знайдених документів: | повний | стислий |
Пошуковий запит: (<.>U=Ю984.542$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3
|
| | | | |
1. |
Череповська Н.І. Особливості формування символічного образу в художньо-графічній діяльності підлітків: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Н.І. Череповська ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2006. — 20 с. — укp.Досліджено формування символічного образу у художньо-графічній діяльності підлітків і представлено його як творчий процес символізації. Символізація як спосіб перетворення абстрактних понять, ідей в образ полягає у подвійному кодуванні, яке охоплює пошук образного аналога-репрезентанта та побудову його графічної форми. Установлено загальні закономірності процесу символізації у даній діяльності підлітків і створено класифікацію символічних образів. Виявлено багатофункціональність образу уявлення у процесі символізації, а також з'ясовано механізм формування символічного образу - мисленнєві дії аналогізування, які діють у процесі символізації. Здатність підлітків до пошуку аналогів можна розвивати, зокрема на базі адаптованої методики КАРУС на уроках образотворчого мистецтва, у позакласній і гуртковій роботі. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.513.13 + Ю984.542 + Ю983.402.2 + Шифр НБУВ: РА344826
Рубрики:
|
| | | | |
2. |
Медведева Н.В. Трансформація задуму в процесі образотворчої діяльності молодших школярів: автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07. / Н.В. Медведева ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2009. — 20 с. — укp.Виявлено особливості задуму, зокрема, на етапі перетворення ескізів-малюнків в кінцевий малюнок, що полягають у розгортанні трансформацій за локальним або векторним напрямом. Викладено зміст, структуру розробленої й апробованої методики "Творчий калейдоскоп", яка складається з двох частин, а саме: модифікований фрагмент системи карус (теоретичний блок), "Калейдоскоп ескізів" (практичний блок), головною метою застосування якої є навчання молодших школярів мисленнєвим стратегіям. Встановлено, що застосування навчально-розвивальних вправ сприяє позитивній динаміці в образотворчій діяльності та впливає на процес формування задуму, стимулює розвиток художньо-творчих здібностей дітей. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ю984.542 + Ю983.402.1 + Шифр НБУВ: РА369046
Рубрики:
|
| | | | |
3. |
Соцька Формування емоційно-виразного мовлення старших дошкільників у процесі сприймання творів живопису: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.08 / Олена Петрівна Соцька ; Південноукраїнський держ. педагогічний ун-т ім. К.Д.Ушинського. — О., 2008. — 20 с. — укp. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.382 + Ч411.355.22 + Ю984.542 Шифр НБУВ: РА359176
Рубрики:
|
|
|