Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (23)Книжкові видання та компакт-диски (33)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>U=Ю984.542$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
1.

Череповська Н.І. 
Особливості формування символічного образу в художньо-графічній діяльності підлітків: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Н.І. Череповська ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2006. — 20 с. — укp.

Досліджено формування символічного образу у художньо-графічній діяльності підлітків і представлено його як творчий процес символізації. Символізація як спосіб перетворення абстрактних понять, ідей в образ полягає у подвійному кодуванні, яке охоплює пошук образного аналога-репрезентанта та побудову його графічної форми. Установлено загальні закономірності процесу символізації у даній діяльності підлітків і створено класифікацію символічних образів. Виявлено багатофункціональність образу уявлення у процесі символізації, а також з'ясовано механізм формування символічного образу - мисленнєві дії аналогізування, які діють у процесі символізації. Здатність підлітків до пошуку аналогів можна розвивати, зокрема на базі адаптованої методики КАРУС на уроках образотворчого мистецтва, у позакласній і гуртковій роботі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.513.13 + Ю984.542 + Ю983.402.2 +
Шифр НБУВ: РА344826

Рубрики:

      
2.

Медведева Н.В. 
Трансформація задуму в процесі образотворчої діяльності молодших школярів: автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07. / Н.В. Медведева ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2009. — 20 с. — укp.

Виявлено особливості задуму, зокрема, на етапі перетворення ескізів-малюнків в кінцевий малюнок, що полягають у розгортанні трансформацій за локальним або векторним напрямом. Викладено зміст, структуру розробленої й апробованої методики "Творчий калейдоскоп", яка складається з двох частин, а саме: модифікований фрагмент системи карус (теоретичний блок), "Калейдоскоп ескізів" (практичний блок), головною метою застосування якої є навчання молодших школярів мисленнєвим стратегіям. Встановлено, що застосування навчально-розвивальних вправ сприяє позитивній динаміці в образотворчій діяльності та впливає на процес формування задуму, стимулює розвиток художньо-творчих здібностей дітей.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю984.542 + Ю983.402.1 +
Шифр НБУВ: РА369046

Рубрики:

      
3.

Соцька 
Формування емоційно-виразного мовлення старших дошкільників у процесі сприймання творів живопису: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.08 / Олена Петрівна Соцька ; Південноукраїнський держ. педагогічний ун-т ім. К.Д.Ушинського. — О., 2008. — 20 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.382 + Ч411.355.22 + Ю984.542
Шифр НБУВ: РА359176

Рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського