1. |
Савчук Л.О. Формування інформаційної складової фахової підготовки майбутніх економістів у процесі самостійної навчально-пізнавальної діяльності: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Л.О. Савчук ; Терноп. нац. пед. ун-т ім. В.Гнатюка. — Т., 2009. — 20 с. — укp.Розкрито суть понять "самостійна навчально-пізнавальна діяльність майбутніх економістів", "активізація навчально-пізнавальної діяльності майбутніх економістів", а також інформатичної складової фахової підготовки майбутніх економістів. З урахуванням структури навчальної діяльності визначено спільні компоненти інформатичної складової та самостійної навчально-пізнавальної діяльності, а саме: мотиваційний, змістовий, процесуальний, результативний. Визначено педагогічні умови, що забезпечують формування інформатичної складової фахової підготовки майбутніх економістів у процесі самостійної навчально-пізнавальної діяльності. На підставі зазначених умов розроблено модель формування інформатичної складової фахової підготовки майбутніх економістів у процесі самостійної навчально-пізнавальноі діяльності, основними елементами якої є: замовлення інформаційного суспільства, мета, тенденції, принципи, компоненти, методи, засоби, комп'ютерно-алгоритмічні уміння, критерії та рівні сформованості умінь, результат. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.267 + Ч481.253 + У.р(4УКР)ф12 + Шифр НБУВ: РА362069
Рубрики:
Географічні рубрики:
|