Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Віртуальна довідка (86)Тематичний інтернет-навігатор (11)Наукова електронна бібліотека (188)Реферативна база даних (18349)Книжкові видання та компакт-диски (5956)Журнали та продовжувані видання (176)
Пошуковий запит: (<.>K=ДОШКІЛЬНЕ$<.>+<.>K=ВИХОВАНН$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2011
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Гончарова Н.М. 
Автоматизовані системи контролю фізичного стану дітей молодшого шкільного віку в процесі фізичного виховання: автореф. дис... канд. наук з фіз. виховання і спорту: 24.00.02 / Н.М. Гончарова ; Нац. ун-т фіз. виховання і спорту України. — К., 2009. — 20 с. — укp.

Теоретично обгрунтовано інформативні показники фізичного стану, використані під час розробки комп'ютерної програми контролю фізичного стану дітей. Розроблено комп'ютерну програму "Monitoring", складовими якої є блоки "Діагностика", "Підручник здоров'я", "Спортивний майданчик", "Щоденник самоконтролю". Відзначено, що блочний принцип побудови програми дозволяє здійснювати автоматизований контроль фізичного стану дітей молодшого шкільного віку, містить теоретичні відомості про здоровий спосіб життя та комплекси фізичних вправ, спрямованих на підвищення рівня фізичного стану.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч510.41 +
Шифр НБУВ: РА363975

Рубрики:

      
2.

Нечай С.П. 
Адаптація дітей-сиріт молодшого дошкільного віку до умов дитячого будинку засобами музично-театральної діяльності: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.08 / С.П. Нечай ; Ін-т пробл. виховання АПН України. — К., 2001. — 21 с. — укp.

Науково обгрунтовано особливості процесу адаптації дітей-сиріт молодшого дошкільного віку до умов дитячого будинку. Визначено критерії адаптивності поведінки дітей-сиріт за нових соціальних умов, надано якісну характеристику виявлених критеріїв, розглянуто типи груп адаптації дітей-сиріт до умов дитячого будинку (задовільну, часткову, нестійку, незадовільну), що дає змогу здійснювати диференційний підхід до дітей з різним рівнем емоційної активності. Запропоновано методику організації музично-театралізованої діяльності, що сприяє успішній адаптації дітей-сиріт. Наведена методика дозволяє підвищувати професійний рівень педагогічного колективу дитячого будинку щодо організації навчально-виховної роботи з дітьми-сиротами в адаптаційний період; створити позитивний емоційний стан; знизити рівень тривожності, агресивності та незахищеності; коригувати негативні емоційні прояви засобами музичної діяльності; розвивати у вихованців навички соціальної поведінки в процесі музично-театралізованої діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч414(4УКР)715 + Ч411.355.2
Шифр НБУВ: РА315977 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
3.

Майданюк О.В. 
Адаптація серцево-судинної системи кваліфікованих спортсменок у синхронному плаванні протягом річного циклу підготовки: Автореф. дис. канд. з фіз. виховання та спорту: 24.00.01 / О.В. Майданюк ; Держ. НДІ фіз. культури і спорту {Київ}. — К., 2003. — 18 с. — укp.

Досліджено адаптаційні зрушення системної та периферичної гемодинаміки спортсменок різного віку та спортивної кваліфікації в різні періоди підготовки. Встановлено, що заняття синхронним плаванням супроводжуються значними адаптаційними змінами системної та регіонарної гемодинаміки; характер та спрямованість виявлених адаптаційних зрушень відрізняються у спортсменок різного віку та спортивної кваліфікації. Визначено, що від підготовчого до змагального періоду у спортсменок, що брали участь у дослідженні, відбувається збільшення УІ, СІ, W, зменшення ЗПОС, а також збільшення наповнення судин великих півкуль головного мозку артеріальною кров'ю, зменшення асиметрії парних гемодинамічних показників, тонусу артеріол та венул, що свідчить про збільшення функціональних резервів та адаптаційного потенціалу серцево-судинної системи спортсменок.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч517.175.709-111 +
Шифр НБУВ: РА328342

      
4.

Тучак Р.М. 
Адміністративно-правові засади боротьби з корупцією: автореф. дис... канд. юрид. наук: 12.00.07 / Р.М. Тучак ; Харк. нац. ун-т внутр. справ. — Х., 2007. — 21 с. — укp.

Розкрито суть і зміст поняття "корупція". Розглянуто актуальні питання щодо історичного становлення цього негативного явища та його аспектів. На підставі аналізу національного законодавства визначено напрямки державної політики у дослідженій сфері та вивчено міжнародний досвід з метою з'ясування можливості його використання в Україні. Наголошено на необхідності наукового дослідження компетенції органів, уповноважених здійснювати боротьбу з корупцією, а також порядку та форм їх діяльності. Установлено, що чітка класифікація суб'єктів боротьби з корупцією за групами залежно від основних завдань їх роботи, може допомогти у подальшому розподілі конкретних повноважень для кожного суб'єкта з метою збільшення якості їх взаємодії та роботи у різних сферах суспільних відносин. Досліджено питання щодо запобігання та припинення корупційних діянь. Зазначено, що антикорупційна діяльність державних органів усіх рівнів має базуватися на вихованні громадян України на засадах нетерпимості до проявів корупції.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)012.8 + Х819(4УКР)072.8 +
Шифр НБУВ: РА354156

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
5.

Миськів Л.І. 
Адміністративно-правові засади діяльності вищих навчальних закладів МВС України з питань морально-правового виховання курсантів: автореф. дис... канд. юрид. наук: 12.00.07 / Л.І. Миськів ; Харк. нац. ун-т внутр. справ. — Х., 2008. — 20 с. — укp.

Визначено особливості діяльності ВНЗ МВС України, її мету, завдання, функції та методи щодо морально-правового виховання курсантів. Охарактеризовано нормативно-правові засади морально-правового виховання, адміністративно-правовий статус його суб'єктів. Розкрито сутність та систему адміністративно-правових засобів морально-правового виховання курсантів. Запропоновано шляхи удосконалення адміністративно-правових засад діяльності ВНЗ МВС України з питань морально-правового виховання курсантів. Наведено рекомендації з удосконалення теоретико-правових засад і практичної діяльності ВНЗ МВС.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)112.01р3 + Х819(4УКР)112.010.23 +
Шифр НБУВ: РА361501

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
Категорія: Біологічні науки   
6.

Драчук С.П. 
Аеробна та анаеробна продуктивність організму юнаків 17 - 19 років при застосуванні різних режимів фізичних навантажень: Автореф. дис... канд. біол. наук: 03.00.13 / С.П. Драчук ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2006. — 20 с. — укp.

На підставі вивчення фізичної працездатності, аеробної та анаеробної (лактатної) продуктивності організму, а також якісних параметрів рухової діяльності студентів встановлено, що заняття за існуючою "Базовою навчальною програмою для вищих навчальних закладів освіти України з фізичного виховання" є неефективними щодо підвищення рівня фізичного здоров'я молоді чоловічої статі віком 17 - 19 років. Шляхом вивчення ефективності впливу фізичних тренувань різного спрямування на аеробну й анаеробну (лактатну) продуктивність організму розроблено тренувальні програми з фізичного виховання, які підвищують рівень фізичного стану студентської молоді чоловічої статі. Досліджено кореляційний взаємозв'язок між рівнем аеробної та анаеробної (лактатної) продуктивності та проявом якісних параметрів рухової діяльності у представників чоловічої статі віком 17 - 19 років. Встановлено, що відносні показники максимального споживання кисню та максимальної кількості зовнішньої механічної роботи за 1 хв є більш об'єктивними для характеристики ефективності впливу занять з фізичного виховання на функціональний стан організму, ніж показники якісних параметрів рухової діяльності, які використовуються у вищих навчальних закладах для моніторингу соматичного здоров'я. Вперше обгрунтовано доцільність використання відносного показника максимальної кількості зовнішньої механічної роботи за 1 хв для оцінки ефективності впливу фізичних тренувань на рівень фізичного здоров'я.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Е70*738.7 + Ч510.43 +
Шифр НБУВ: РА344001

Рубрики:

      
7.

Буруковська Н.В. 
Аксіологічний вимір методологічних тенденцій гуманітарного знання: Автореф. дис... канд. філос. наук: 09.00.02 / Н.В. Буруковська ; Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. — К., 2001. — 19 с. — укp.

Здійснено філософський аналіз ролі аксіологічного аспекту в сучасних методологіях гуманітарних наук. Створено аксіологічно організовану епістеміологічну концепцію в сфері гуманітарного знання, яка дозволила обгрунтувати значення творчого діяльності в гуманітаристиці. Проведено компаративний аналіз художніх текстів сучасних класиків світової літератури як реального підгрунтя філософії модерну та постмедерну, доведено їх вплив на тенденції розвитку методології гуманітарних досліджень. Виявлено, що поява нового методологічного інструментарію в межах гуманітарного знання, певним чином, пов'язана зі зростанням ролі аксіологічного фактора (становлення, мета, наслідки дослідження). Обгрунтовано, що без вирішення однієї з найголовніших проблем сучасної філософської освіти - повноцінного діалогу суб'єктів на креативному рівні - суспільство не може розв'язати проблему виховання та розвитку творчої особистості.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю251.42в055
Шифр НБУВ: РА317264 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
8.

Марчук М.Г. 
Аксіологічний потенціал наукового знання: поняття, структура, спосіб актуалізації: Автореф. дис... д-ра філософ. наук: 09.00.09 / М.Г. Марчук ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2003. — 40 с. — укp.

Розроблено модель аксіосфери культури, яка розширює можливості змістовного дослідження ціннісних аспектів наукового знання. По-новому трактовано взаємозумовленість аксіологічних (епістемічних, етичних, естетичних) потенцій знання, необхідність їх узгодженої реалізації в процесі наукового дослідження, що випливає з ідеї гармонійного співвідношення Істини, Добра, Краси в системі ціннісних орієнтацій вченого та розуміння реальної небезпеки гіпертрофірованого розвитку в якомусь одному напрямі. Здійснено спробу реабілітувати інтуїтивно-підсвідому, не завжди явно виражену релігійну, сакрально-метафізичну потенцію методологічного мислення вченого, зумовлену потребою гармонізації віри і знання та пов'язаної з інтенцією на цінність абсолютного Блага - кінцевої мети та вищого смислу всіх актів самоствердження людини в світі. Показано плідність, ефективність і практичну значущість аксіологічної теорії знання в процесі переосмислення завдань освіти та виховання, вирішальне значення ціннісного потенціалу мислення в конструюванні загальнонаукової картини світу на засадах еволюціонізму.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю217.2 + Ю25в +
Шифр НБУВ: РА323802

Рубрики:

      
9.

Барліт О.О. 
Аксіологічні засади ставлення школярів до природи у вітчизняній педагогічній теорії та практиці (кінець XIX - початок XX століття): автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / О.О. Барліт ; Кіровоград. держ. пед. ун-т ім. В.Винниченка. — Кіровоград, 2009. — 20 с. — укp.

Досліджено педагогічну проблему вдосконалення сучасної системи екологічної освіти школярів на основі інтеграції прогресивних здобутків вітчизняної педагогічної теорії та практики кінця XIX - початку XX ст. у навчально-виховний процес. На підставі ретроспективного аналізу педагогічних концепцій вітчизняних науковців розвинуто педагогічну модель формування аксіології природи (О. Герд, М. Сумцов), грунтуючись на етнокультурній варіативності й інвайронментальних чинниках (С. Русова, І. Стешенко), етико-естетичних і психологічних механізмах єднання людини з природою (Б. Грінченко, М. Грот). Доведено необхідність застосування аксіологічного підходу як продукту синтезу наукового філософського, педагогічного, психологічного, культурологічного знання, що передбачає взаємодію всіх суб'єктів освіти та їх ставлення до світу за етичними принципами, доповнює простір навчання та виховання ціннісними настановами та відкриває можливості для етноантропологічного спрямування екологічної освіти.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)52 + Ч421.352.27 +
Шифр НБУВ: РА362803

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
10.

Грицюк В.І. 
Активізація корекційно-виховної роботи в допоміжній школі засобами рухливих ігор: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.03 / В.І. Грицюк ; Ін-т дефектології АПН України. — К., 2000. — 17 с. — укp.

Досліджено вплив рухливих ігор на розвиток дитячого організму розумово відсталих школярів. Доведено, що на відміну від нормально розвинутих, аномальні діти потребують серйозного вдосконалення мотиваційної, інтелектуальної, зокрема, рухової сфер у зв'язку з наявними у їх статусі незворотними хворобливими процесами, що призводить до зниження навчально-корекційних потенцій розвитку. Особливо сприятливими для таких кумулятивних педагогічних впливів є молодший шкільний вік. На підставі результатів даних досліджень розроблено модель уроків фізичного виховання, загальноосвітнього циклу, позакласних та позашкільних заходів з активним використанням ігрової діяльності розумово відсталих школярів як засобу розвитку та соціалізації за умов сучасного суспільства.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч435.241.6
Шифр НБУВ: РА309310 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
11.

Туляков О.О. 
Античні ідеї освіти та виховання у творчій спадщині Г. С. Сковороди: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / О.О. Туляков ; Харк. держ. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Суми, 1999. — 16 с. — укp.

У дисертації доведена спорідненість світоглядних основ античних сковородинівських педагогичних ідей, охарактеризовано процес творчого опрацювання Г.С. Сковородою античних епістолярних та драматургічних методів виховання, калокагатії, сократівського діалогу, психагогії. У дисертації розробляється елліно-сковородинівська концепція освіти.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)4-8 Сковорода Г.

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
12.

Аносов І.П. 
Антропологізм як чинник гуманізації освіти (теоретико-концептуальні основи): Автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.01 / І.П. Аносов ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2004. — 46 с. — укp.

Досліджено теоретико-концептуальні засади антропологізму як чинника гуманізації освіти. На підставі аналізу характерних ознак антропологізму в контексті генези загальної педагогіки та її історії конкретизовано його місце у педагогічних принципах. Встановлено вплив даного чинника на цілеспрямованість педагогічного процесу, вибір його змісту, засобів і форм навчання та виховання у конкретній педагогічній системі, шляхів реалізації диференційованого й індивідуального підходів у педагогічному процесі. Визначено особливості сучасного антропологізму, висвітлено його культурологічні та соціально-психологічні аспекти, проаналізовано педагогічний досвід застосування антропологічного підходу в гуманістично орієнтованих інноваціях, встановлено принципи та критерії реалізації педагогічного антропологізму в процесі підготовки майбутнього вчителя.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 в01 + Ч311.210 +
Шифр НБУВ: РА332104

Рубрики:

      
13.

Кравченко А.П. 
Антропологічний принцип у філософії права: автореф. дис... канд. юрид. наук: 12.00.12 / А.П. Кравченко ; Нац. юрид. акад. України ім. Я.Мудрого. — Х., 2008. — 20 с. — укp.

Комплексно проаналізовано суть і зміст антропологічного принципу у філософії права, визначено його статус, специфіку та світоглядно-методологічне значення для становлення актуальних напрямків правової думки її певних періодів. На підставі аналізу різних способів осмислення цього принципу запропоновано загальну концепцію його реалізації у філософсько-правовому пізнанні та практичному перетворенні вітчизняної правової реальності, орієнтованої на розкриття гуманістичного смислу права. Обгрунтовано пріоритетні завдання правової освіти та виховання у контексті антропологічного принципу, а саме: максимальне сприяння наближенню людини до розуміння суті права та спонукання до реалізації нею усвідомленої правової культури й ефективному та постійному відтворенню його гуманістичної природи та призначення.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х002в +
Шифр НБУВ: РА361417

      
14.

Зязюн Л.І. 
Артистичне виховання особистості в системі освіти Франції: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Л.І. Зязюн ; Ін-т вищ. освіти АПН України. — К., 2003. — 20 с.: рис. — укp.

Розкрито проблему професійного удосконалення та самоудосконалення особистості засобами культури та мистецтв у системі освіти Франції. Зазначено, що даний процес визначає континіумне поняття "артистичне виховання". Доведено, що артистичне виховання засобами мистецтва, через позитивні естетичні почуття, розвиває здібності до творчої експресії та відчуття творчості, сприяє розквіту особистої незалежності та індивідуальності учня, урівноважує розумові та почуттєві можливості учнів, культивує способи мислення та дії, стає необхідним для уміння орієнтуватися та поводитися у сучасному суспільстві. Встановлено, що поступи у даному вихованні стають визначальними у міждисциплінарних зв'язках, акцентують увагу на численних формах і символах, що є ключем до багатьох знань і дій, одержаних у школі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4ФРА) + Щ330.03 +
Шифр НБУВ: РА324322

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
15.

Райтер Р.І. 
Базова технічна підготовка гімнастів на перекладині: Автореф. дис... канд. наук з фіз. виховання і спорту: 24.00.01 / Р.І. Райтер ; Львів. держ. ін-т фіз. культури. — Л., 2002. — 20 с. — укp.

Узагальнено та проаналізовано досвід теорії та практики юнацького спорту з питань підвищення ефективності процесу навчання та вдосконалення техніки сучасних складних махових вправ на перекладині. Шляхом біохімічного та системно-структурного аналізу кіноматеріалів махових вправ на перекладині досліджено їх розповсюджені форми та з'ясовано раціональні варіанти. Розкрито основні механізми згинально-розгинальних рухів у плечових і кульшових суглобах і виявлено їх оптимальні варіанти. Визначено універсально-видові та індивідуально-видові локальні компоненти махових вправ, які складають базову технічну підготовку гімнастів на перекладині. Розроблено та обгрунтовано методику навчання маховим вправам, сконструйовано тренажерні пристрої, підібрано комплекс спеціальних підготовчих вправ для правильного формування рухових навичок і прискорення процесу оволодіння базовими вправами.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч516.611.521 + Ч516.85
Шифр НБУВ: РА317793 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
16.

Гаркуша С.В. 
Біомеханічна корекція швидкісно-силової підготовленості волейболістів високої кваліфікації у передзмагальний період: Автореф. дис... канд. наук з фіз. виховання і спорту: 24.00.01 / С.В. Гаркуша ; Харк. держ. акад. фіз. культури. — Х., 2005. — 24 с. — укp.

Розглянуто питання удосконалення навчально-тренувального процесу підготовки волейболістів високої кваліфікації. На підставі дослідження особливостей моторики даної категорії спортсменів вперше визначено кількісні характеристики основних системотвірних елементів кінематичної структури техніки рухових дій. Встановлено їх взаємодію з іншими елементами техніки в системі змагань сучасного волейболу. Визначено кількісні харктеристики біодинамічної структури базових технічних елементів та одержано дані про участь основних скелетних м'язів спортсменів у процесі розв'язання рухових задач силового характеру за умов активної взаємодії з опорою під час виконання основних технічних дій. Під час проведення дослідження використано методику спеціальної силової підготовки волейболістів, яка грунтується на застосуванні в тренувальному процесі спортсменів фізичних вправ, що моделюють умови гіпергравітаційного навантаження й експериментально доведено її ефективність.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч515.691.511 +
Шифр НБУВ: РА336114

      
17.

Бичук О.І. 
Біомеханічний контроль постави учнів у процесі фізичного виховання: Автореф. дис... канд. наук з фізичного виховання та спорту: 24.00.02 / О.І. Бичук ; Львів. держ. ін-т фіз. культури. — Л., 2001. — 20 с. — укp.

Вивчено закономірності формування геометрії мас тіла школярів, досліджено динаміку зміни біодинамічних характеристик їх тіла та пружно-в'язких властивостей скелетних м'язів, які беруть участь у регуляції ортоградного положення тіла, вивчено біомеханічні особливості формування вертикальної пози. Запропоновано методи біомеханічного контролю постави школярів, розроблено дидактичну програму профілактики порушень постави, перевірено їх ефективність у процесі профілактики порушень постави. Наведено таблиці оцінок фізичного розвитку учнів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.354 + Ч510.912.1
Шифр НБУВ: РА314867 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Біологічні науки   
18.

Книш Т.В. 
Валеологічна підготовка майбутніх вихователів дошкільних закладів освіти: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Т.В. Книш ; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. — К., 2001. — 19 с. — укp.

Проаналізовано особливості валеологічної освіти і виховання студентів у вищих закладах освіти та дітей у дитячих дошкільних закладах, спосіб життя та стан їх здоров'я як об'єктивний показник використання валеологічних знань, а також мікросоціальні умови виховання дітей в сім'ї, психологічні особливості, працездатність і ступінь шкільної зрілості дітей як основу ефективності дошкільного виховання. Теоретично обгрунтовано й експериментально апробовано програму валеологічного навчання та виховання студентів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Е.р(4УКР)3-3
Шифр НБУВ: РА313681 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
19.

Шаповалова Т.Г. 
Валеологічне виховання старших підлітків у позашкільних навчальних закладах еколого-натуралістичного профілю: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / Т.Г. Шаповалова ; Ін-т пробл. виховання АПН України. — К., 2006. — 20 с. — укp.

Розглянуто проблему валеологічного виховання старших підлітків у позашкільних навчальних закладах еколого-натуралістичного профілю. Визначено концепцію особистісно-зорієнтованого підходу до виховання на основі валеологічного виховання старших підлітків. Вивчено теоретичні засади та практичний стан даної проблеми. Проаналізовано ефективність організаційно-педагогічних умов, змісту, форм та методів формування валеологічної культури. Описано особистісно зорієнтовану модель формування валеологічної культури старших підлітків.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.34 + Ч421.385.2 +
Шифр НБУВ: РА342706

Рубрики:

      
20.

Ян Цзінь Тянь 
Вдосконалення техніки виконання стрибків у довжину на основі моделі "подвійного відштовхування": Автореф. дис... канд. наук з фіз. виховання і спорту: 24.00.01 / Ян Цзінь Тянь ; Львів. держ. ін-т фіз. культури. — Л., 2002. — 16 с. — укp.

Проаналізовано біокінематичні принципи побудови стрибків у довжину з розбігу. Наведено характеристику трьох моделей техніки стрибків: бігової, силової, подвійного відштовхування. Висвітлено взаємозв'язок між біокінематичними параметрами руху спортсменів і змагальним результатом. Побудовано математичну модель стрибка в довжину та на її основі розроблено спеціальні номограми, що відтворюють зв'язок між кутом руху, швидкістю розбігу та дальністю стрибка. Виокремлено кореляційні залежності між дальністю стрибка та біокінематичними параметрами, що є визначальними для заключної частини розбігу. Доведено, що техніка виконання стрибків у довжину у чоловіків і жінок, з урахуванням подібності біомеханіки побудови змагальної вправи, грунтується на різних системоутворювальних чинниках.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч517.117.615-12
Шифр НБУВ: РА318605 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського