Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (8)Книжкові видання та компакт-диски (8)Журнали та продовжувані видання (2)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч34(4ФРА)$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
1.

Зязюн Л.І. 
Артистичне виховання особистості в системі освіти Франції: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Л.І. Зязюн ; Ін-т вищ. освіти АПН України. — К., 2003. — 20 с.: рис. — укp.

Розкрито проблему професійного удосконалення та самоудосконалення особистості засобами культури та мистецтв у системі освіти Франції. Зазначено, що даний процес визначає континіумне поняття "артистичне виховання". Доведено, що артистичне виховання засобами мистецтва, через позитивні естетичні почуття, розвиває здібності до творчої експресії та відчуття творчості, сприяє розквіту особистої незалежності та індивідуальності учня, урівноважує розумові та почуттєві можливості учнів, культивує способи мислення та дії, стає необхідним для уміння орієнтуватися та поводитися у сучасному суспільстві. Встановлено, що поступи у даному вихованні стають визначальними у міждисциплінарних зв'язках, акцентують увагу на численних формах і символах, що є ключем до багатьох знань і дій, одержаних у школі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4ФРА) + Щ330.03 +
Шифр НБУВ: РА324322

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
2.

Лащихіна В.П. 
Розвиток системи підготовки педагогічних кадрів у Франції (друга половина XX - початок XXI століття): автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / В.П. Лащихіна ; Ін-т пед. освіти і освіти доросл. АПН України. — К., 2009. — 20 с. — укp.

Вивчено французький досвід розвитку системи підготовки педагогічних кадрів з метою можливого використання у системі педагогічної освіти в Україні. Проаналізовано соціально-економічні передумови реформування системи педагогічної освіти у Франції у другій половині XX - на початку XXI ст. Розроблено та теоретично обгрунтовано періодизацію її розвитку. Виявлено провідні тенденції розвитку системи підготовки педагогічних кадрів на сучасному етапі. Розкрито шляхи інтеграції педагогічної освіти Франції до загальноєвропейського освітнього простору. Досліджено модернізацію змісту форм і методів професійної підготовки педагогічних кадрів у Франції. З'ясовано теоретико-методичні принципи побудови навчальних планів і програм у даній системі. Охарактеризовано зміст психолого-педагогічної підготовки вчителів за умов реформування педагогічної освіти. Виявлено подібне та відмінне у розвитку систем підготовки педгогічних кадрів у Франції та в Україні. Розроблено науково-методичні рекомендації щодо можливостей творчого використання прогресивних ідей французького досвіду в зазначеній системі України.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4ФРА) п + Ч33(4ФРА)64 +
Шифр НБУВ: РА363919

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
3.

Зязюн Л.І. 
Теоретичні засади розвитку і саморозвитку особистості в освітній системі Франції: автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.01 / Л.І. Зязюн ; Ін-т вищ. освіти АПН України. — К., 2008. — 36 с. — укp.

Проаналізовано маловідомі педагогічній науковій громадськості України теоретичні розробки науковців-педагогів і психологів Франції, присвячених вивченню питань саморозвитку, самоосвіти та самовиховання особистості, показано їх актуальність за умов раптового збільшення обсягу наукових знань, лавинного розвитку інформації та комп'ютеризації освітніх систем на рівні держав і континентів. Процес саморозвитку розглянуто як освітню технологію, що виконує важливі соціальні й особистісні функції: загальноосвітньої та професійної підготовки, загальнокультурного розвитку особистості, оптимальної організації вільного часу, адаптації, амортизації, компенсаторної терапії, опанування засобів самоосвіти та самовиховання. Різновиди саморозвитку відтворено за допомогою відповідних моделей, відмінними рисами яких є досвідно-професійна, наукова, культурологічна диференціація та спеціалізація особистості. Моделі диференційовано за соціально-демографічними, духовними, статусними, соціально-економічними, професійними та кваліфікаційними ознаками.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.328 + Ч34(4ФРА)4 + Ю952.2 +
Шифр НБУВ: РА357038

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського