Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (240)Реферативна база даних (2347)Книжкові видання та компакт-диски (2323)Журнали та продовжувані видання (3750)
Пошуковий запит: (<.>U=О33$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 132
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія: Транспорт   
1.

Вербицький В.Г. 
Нелінійна стійкість багатоланкових систем з коченням, дивергентні біфуркації та катастрофи стаціонарних станів: Автореф. дис... д-ра фіз.-мат. наук: 01.02.01 / В.Г. Вербицький ; НАН України. Ін-т механіки ім. С.П.Тимошенка. — К., 1998. — 31 с. — укp.

Розроблено методи аналізу k-параметричних сімей стаціонарних станів багатоланкових систем з коченням. Подаються нелінійні постановки задач динаміки систем з коченням, які дозволяють врахувати вплив конструктивної схеми, існуючих дефектів її симетрії та зовнішніх силових збурень на одну з найбільш суттєвих в експлуатаційній практиці характеристик - множину стаціонарних станів та умови їх стійкості. Простежено розвиток аналітичних та чисельних алгоритмів побудови межі статичної стійкості в просторі двох та трьох параметрів, визначається характер безпеки межі та механізм його зміни на основі аналізу перебудови особливостей поверхонь стаціонарних станів (катастроф).

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О335.47-01

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
2.

Міхно М.В. 
Зниження витрати палива та шкідливих викидів рухомим складом автомобільного транспорту раціональним вибором експлуатаційних факторів: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.10 / М.В. Міхно ; Укр. трансп. ун-т. — К., 1998. — 16 с. — укp.

Висвітлено методику та математичну модель розрахунку паливної економічності та екологічних показників рухомого складу, який складає транспортний потік, котрий рухається по міській вулиці. Математична модель дозволяє проводити дослідження впливу експлуатаційних факторів, таких, як швидкість руху потоку автомобілів, застосовуваний водіями метод водіння, склад транспортного потоку за призначенням та за типами двигуна, види палива, параметри транспортного потоку на витрати палива і викиди шкідливих речовин рухомим складом. Проведені дослідження та розроблені рекомендації щодо зниження забруднення навколишнього середовища автомобільним транспортом шляхом раціонального вибору експлуатаційних факторів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О33н6

      
Категорія: Транспорт   
3.

Крестьянполь О.А. 
Маневреність та стійкість руху автопоїзда із самовстановлювальною віссю напівпричепа: Автореф. дис... канд. техн.наук: 05.22.02 / О.А. Крестьянполь ; Укр. трансп. ун-т. — К., 1999. — 18 с. — укp.

Рассмотрены вопросы маневренности и устойчивости движения автопоезда с самоустанавливающейся осью полуприцепа. Показатели маневренности определены на основе анализа статической и динамической поворотливости автопоезда. Показатели устойчивости определены на основе решения системы дифференциальных уравнений движения автопоезда. Многовариантными расчетами, выполненными на ПЭВМ с использованием программного обеспечения Mathcad-7,8, установлено влияние массово-геометрических, конструктивных и эксплуатационных параметров на устойчивость движения автопоезда. Предложена методика выбора и обоснования массово-геометрических и конструктивных параметров автопоезда с самоустанавливающейся осью полуприцепа по критериям маневренности и устойчивости прямолинейного движения.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О335.47-014

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
4.

Кривошапов С.І. 
Розробка методики та алгоритму загального діагностування автомобілів за зміною коефіцієнта корисної дії: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.10 / С.І. Кривошапов ; Харк. держ. автомоб.-дор. техн. ун-т. — Х., 1999. — 19 с. — укp.

В результаті теоретичних і експериментальних досліджень розроблено методику загального діагностування автомобіля за зміною коефіцієнта корисної дії (ККД) автомобіля на стенді з біговими барабанами. Розроблено математичну модель аналітичного визначення ККД автомобіля, яка враховує умови експлуатації і особливості діагностування на барабанних стендах; встановлено закономірності зміни ККД автомобіля від технічного стану, одержані кореляційні залежності; розроблено діагностичне обладнання для вимірювання ККД автомобіля.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О33-082.05

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
5.

Скіданов В.М. 
Системи електроживлення постійної напруги електромобілів: Автореф. дис... д-ра техн. наук: 05.09.03 / В.М. Скіданов ; НАН України. Ін-т електродинаміки. — К., 1999. — 35 с. — укp.

Дисертація присвячена проблемі підвищення енергетичної та експлуатаційної ефективності автономного електротранспорту (електромобілі, електрокари, електроцикли тощо). Розроблені теоретичні положення системного аналізу транспортних електроприводів та оптимальної побудови транспортних систем електроживлення. Досліджено баланс енергообміну у цих системах та сформульовані вимоги до їх складових компонентів. Для застосування мікропроцесорних систем управління створено та узагальнено формалізовані підходи для прискореного визначення керуючих дій при управлінні тяговими перетворювачами у функції відпрацювання струму навантаження, швидкості, напруги, потужності, моменту та прискорення. Доведено збільшення ефективності енергоспоживання (до 18%) при застосуванні запропонованих засобів управління.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О333.2-048.2

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
6.

Балан С.О. 
Моделювання життєвого циклу регенеровуваних автомобільних напівпричепів на етапі проектування: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.02.02 / С.О. Балан ; Державний ун-т "Львівська політехніка". — Л., 1999. — 19 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О335.474-02

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
7.

Абдель-Багі Валід 
Підвищення ефективності роботи автомобілів ЗАЗ-110550 на промислових підприємствах Йорданії шляхом удосконалення системи охолодження: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.10 / Абдель-Багі Валід ; Харк. держ. автомоб.-дор. техн. ун-т. — Х., 1999. — 20 с. — укp.

Проведено аналіз ефективності експлуатації автомобілів ЗАЗ в умовах Йорданії, установлена недостатня ефективність роботи системи охолодження (с. о.) в період високих температур навколишнього середовища ( 313 К) і виявлені причини її зниження у процесі експлуатації. Виконані теоретичні дослідження теплопередачі у радіаторі з механічним ущільненням контакту пластин з трубками. Розроблена математична модель с. о. з радіатором, поверхня теплообміну якого обдувається вентилятором частково. Наведені експериментальні дослідження енергетичних характеристик радіаторів, вентиляторної установки і блока "радіатор-вентилятор" з урахуванням впливу основних параметрів конструкції і режимів роботи з метою уточнення математичної моделі с. о. і вибору її раціонального варіанту. Виконано аналіз з вибору раціональних параметрів, елементів конструкцій і режимів роботи с. о. Розроблено рекомендації з удосконалення с. о. двигуна, що забезпечує надійну роботу автомобілів ЗАЗ в умовах Йорданії.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О335.41

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
8.

Нестеров О.В. 
Дослідження та розробка економнолегованої феритної жаростійкої сталі для системи вихлопного тракту автомобілів: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.02.01 / О.В. Нестеров ; Запоріз. держ. техн. ун-т. — Запоріжжя, 1999. — 16 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О33-034.3 + К262.2
Шифр НБУВ: РА307753 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
9.

Козак В.Р. 
Розробка і впровадження вібродіагностичних систем для компресорних установок автомобільних газонаповнювальних компресорних станцій: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.15.13 / В.Р. Козак ; Івано-Франків. держ. техн. ун-т нафти і газу. — Івано-Франківськ, 2000. — 21 с. — укp.

Розроблено і створено системи вібродіагностування для компресорних установок газонаповнювальних компресорних станцій (АГНКС). Наведено результати теоретичних і експериментальних досліджень, функціональні характеристики розробленої вібродіагностичної апаратури. Визначено параметри основних джерел вібрації, пов'язані з динамічними взаємодіями основних конструктивних елеметів компресорних установок. Визначено залежності між вібраційними параметрами і технічним станом основних вузлів та деталей компресорних установок АГНКС. Розроблено систему діагностування даних установок. Річний економічний ефект від впровадження системи діагностування на АГНКС за реальних умов експлуатації складає 520 тис грн.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О33-082.057-4
Шифр НБУВ: РА309217 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
10.

Кашканов А.А. 
Розробка методу оцінки експлуатаційних гальмових властивостей автомобіля в дорожніх умовах: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.20 / А.А. Кашканов ; Харк. держ. автомоб.-дор. техн. ун-т. — Х., 2000. — 20 с. — укp.

Оцінено експлуатаційні гальмові властивості автомобіля за дорожніх умов під час проведення автотехнічної експертизи дорожньо-транспортних пригод. Розроблено модель оцінки коефіцієнта зчеплення автомобіля з дорогою, яка дозволяє суттєво звузити інтервал невизначеності у разі знаходження величини коефіцієнта зчеплення за даними протоколів зазначених пригод. Запропоновано моделі оцінки гальмових моментів на колесах автомобіля, які на відміну від їх аналітичних аналогів дозволяють давати достатньо точний прогноз навіть за наявності нечіткої інформації про фактори впливу. Наведено математичну модель оцінки траєкторії руху автомобіля у процесі гальмування, яка дозволяє врахувати перерозподіл вертикальних реакцій за осями та бортами автомобіля, а також дає змогу встановити момент виникнення юза кожного колеса за критерієм j/g. Значну увагу приділено експертно-моделюючій системі "Автоексперт" для автоматизації найбільш трудомістких процедур прогнозування поведінки під час гальмування автомобіля.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О33-015
Шифр НБУВ: РА310486 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
11.

Косий Р.А. 
Розробка та дослідження гальмівного крана пневматичного гальмівного приводу автотранспортного засобу: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.02 / Р.А. Косий ; Харк. держ. автомоб.-дор. техн. ун-т. — Х., 2000. — 16 с. — укp.

Вперше розроблено методику проектування дво- та трисекційних гальмівних кранів із паралельними секціями. Триконтурна робоча гальмівна система забезпечує виконання Правил N 13 ЄЕК ООН за умов їх невиконання двоконтурною системою. Найважливішим елементом триконтурної системи є трисекційний гальмівний кран. Найбільш оптимальною є запропонована схема трисекційного гальмівного крана з паралельними, розташованими у ряд секціями. Для оптимізації головних параметрів гальмівного крана створено пакет програм, що дозволяє моделювати різноманітні режими його роботи. Надано пояснення динамічного підпору під час аварійної роботи гальмівного крана. Експериментальними дослідженнями підтверджено адекватність математичних моделей.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О33-042.730.6
Шифр НБУВ: РА309811 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
12.

Гончарова О.Є. 
Нечутливий до асиметрії метод проектування рівнонапружених деталей машин: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.02.02 / О.Є. Гончарова ; Держ. ун-т "Львів. політехніка". — Л., 2000. — 19 с. — укp.

Розроблено принципи, алгоритми та програми для ефективного застосування методу віртуального об'єкта у проектуванні вузлів та деталей машин. Вперше встановлено протиріччя між сучасними методами розрахунків напружено-деформованого стану деталей, які користуються властивостями симетрії для значного зменшення об'єму підготовчих робіт та оптимальним проектуванням, результатом якого найчастіше є деталі складної, далекої від симетрії форми. Запропоновано віртуальну модель об'єкта, яка зберігає симетрію на більшій частині терміну проектування за рахунок адекватної та оборотної заміни асиметрії конфігурації на асиметрію зовнішнього навантаження або асиметрію механічних властивостей. Розроблено конструкцію моста автомобільного напівпричепа, а також конструкцію підвіски, які дозволяють автоматично здійснювати оптимальне навантаження моста відповідно до умов руху.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О335.474-04-02
Шифр НБУВ: РА308677 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
13.

Саєд Юсоф 
Методика формування раціональної структури підприємств різної потужності у системі автосервісу: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.20 / Саєд Юсоф ; Харків. держ. автомоб.-дор. техн. ун-т. — Х., 2000. — 18 с. — укp.

Розглянуто питання вирішення завдань оптимального розвитку автосервісної системи як техноценозу. Розроблено моделі формування раціональної потужнісної структури її підприємств, які забезпечують вимоги гіперболічного розподілу їх видів за повторністю і стійкий розвиток системи. Теоретично досліджено та за допомогою комп'ютерного моделювання обгрунтовано оптимальне співвідношення автосервісних підприємств (АСП) за потужністю для систем промислових центрів. Запропоновано методику, моделі та програми оптимізації потужності мобільних автосервісних засобів і пропускної здатності АСП (зони усунення несправностей) під час організації профілактики та ремонту автомобілів згідно з системою "ОР-Д-УН". Для Кабула розроблено схему перспективної автосервісної системи управління їх працездатністю.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О335.52-08
Шифр НБУВ: РА312051 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
14.

Субочев О.І. 
Підвищення ефективності виробництва автосервісних підприємств на основі пріоритетів транспортного процесу: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.20 / О.І. Субочев ; Нац. транспорт. ун-т. — К., 2001. — 19 с.: рис. — укp.

Вирішено науково-практичну задачу підвищення ефективності виробництва автосервісних підприємств (АСП) на основі пріоритетів транспортного процесу за сучаних економічних умов. Досліджено дію факторів, які впливають на якість процесу перевезення, ефективність техніного обслуговування та ремонот автомобілів. Проблему ефективного використання виробничо-технічої бази існуючих автотранспортних та автообслуговуючих підприємств вирішено з використанням методу цільової сегментації послуг з технічного обслуговування та ремонту автомобілів. Визначено оптимальні напрямки підвищення ефективності виробництва АСП. Розроблено алгоритм багатопараметричної оптимізації виробництва технічного обслуговування та ремонту автомобілів за умов одержання максимального прибутку та задоволення попиту на послуги, які надає АСП.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О33-08-6
Шифр НБУВ: РА314126 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
15.

Левченко О.В. 
Дослідження сумісності моторних олив з матеріалами трибосистем двигунів внутрішнього згоряння на основі принципів фізичного моделювання: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.02.04 / О.В. Левченко ; Нац. авіац. ун-т. — Х., 2001. — 18 с. — укp.

Розроблено методику оцінки сумісності моторних олив з матеріалами трибосистем двигунів внутрішнього згоряння (ДВЗ), яка містить попередню оцінку трибологічних властивостей олив на чотирикульовій машині на підставі інтегрального критерію та фізичне моделювання на модельних зразках. Запропоновано нову трибологічну характеристику мастильних матеріалів - величину щільності енергії. За допомогою даного інтегрального критерію досліджено зміну трибологічних властивостей олив, швидкість погіршання цих властивостей та діапазони працездатності протизносних і протизадирних присадок. На підставі теорії подоби та моделювання з урахуванням величини щільності енергії розроблено методику фізичного моделювання перехідних процесів зі зміною сорту та марки моторної оливи в трибосистемах (ТС) ДВЗ. Встановлено, що зміна моторної оливи з мінеральної на синтетичну та груп експлуатації викликає у трибосистемах ДВЗ вторинне припрацювання. Визначено, що застосування промивної оливи в ТС скорочує час припрацювання, але підвищує швидкість зношування. Надано рекомендації щодо вибору моторної оливи до ДВЗ з обгрунтуванням особливостей застосування промивної оливи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О33-082-326.1 + О353-082.04
Шифр НБУВ: РА316530 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
16.

Кожуховська Н.І. 
Забезпечення безпеки дорожнього руху шляхом адаптації водіїв до його складних умов: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.01 / Н.І. Кожуховська ; Нац.трансп. ун-т. — К., 2001. — 18 с. — укp.

Розглянуто актуальні завдання сучасності - підвищення безпеки руху шляхом створення та застосування науково-методичного апарату аналізу та синтезу автоматизованих систем контролю дій водіїв, які працюють за складних умов дорожнього руху. Надано оцінку якості функціонування людино-машинних систем, зважаючи на особливості індивідууму в транспортних системах. Розроблено комплексну методику синтезу проектних варіантів автоматизованих систем об'єктивного контролю та їх аналізу, що базується на математичному моделюванні процесу функціонування технічних систем і дій водіїв. Розроблено та досліджено математичну модель та алгоритм функціонування автоматизованої системи об'єктивного контролю, що дозволяє здійснювати оцінку якості функціонування людино-машинних систем з урахуванням особливостей індивідууму та сучасних вимог до якості підготовки водіїв. Надано комплексний підхід (рішення) реалізації об'єктивного контролю в процесі виконання полігонних учбових курсів для підвищення кваліфікації водія, його адаптації до складних умов дорожнього руху, удосконалення навичок і зміцнення обгрунтованості рішень.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О33р
Шифр НБУВ: РА314340 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія: Транспорт   
17.

Матіко Ф.Д. 
Вимірювання витрати та кількості стисненого природного газу на газонаповнювальних станціях: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.11.01 / Ф.Д. Матіко ; Нац. ун-т "Львів. політехніка". — Л., 2001. — 19 с. — укp.

Розроблено теоретичні засади побудови системи вимірювання витрати та кількості (об'єму) природного газу під час наповнення балонів автомобілів на газонаповнювальних станціях. Запропоновано та реалізовано новий спосіб розширення діапазону вимірювання витрати за умови забезпечення заданої похибки її вимірювання. Розроблено нові методи розрахунку коефіцієнта стискуваності, показника адіабати, в'язкості природного газу, які дозволяють проводити розрахунки фізичних властивостей природного газу за умов автомобільних газонаповнювальних компресорних станцій. Запропоновано систему автоматизованого проектування витратомірів змінного перепаду тиску зі спеціальними пристроями звуження потоку на підставі використання отриманих методів розрахунку фізичних властивостей природного газу. Розроблено схему та конструкцію витратомірного вузла для вимірювання витрати природного газу за високих тисків.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О33-082.057-5
Шифр НБУВ: РА315841 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
18.

Ларін О.М. 
Теоретичні основи оцінки працездатності шин легкового автомобіля в експлуатації: Автореф. дис... д-ра техн. наук: 05.22.20 / О.М. Ларін ; Нац. трансп. ун-т. — К., 2001. — 32 с. — укp.

Створено наукові основи методів і засобів діагностування, контролюючих правильність експлуатації автомобільних шин, що дозволяють підвищити ефективність і безпеку експлуатації рухомого складу автомобільного транспорту. Розроблено новий напрямок оцінки залишкового ресурсу шини - за наявності втомливого дефекту, за величиною її поверхневої температури, - який грунтується на одержаних залежностях між температурою та міжшаровими деформаціями всередині шини. Встановлено, що інфрачервоний метод діагностування працездатності шини можливо застосовувати у процесі контролю її виробництва. Запропоновано конструкції діагностичного обладнання та проаналізовано конструкції шин легкового автомобіля для їх подальшого вдосконалення.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О335.52-082.266
Шифр НБУВ: РА314204 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
19.

Богомолов В.О. 
Створення і дослідження систем керування гальмуванням автотранспортних засобів: Автореф. дис... д-ра техн. наук: 05.22.02 / В.О. Богомолов ; Харк. держ. автомоб.-дорож. техн. ун-т. — Х., 2001. — 33 с.: рис. — укp.

Удосконалено конструкцію та методику проектування гальмівних систем автотранспортних засобів. Наведено методику проектування, засновану на принципі системного аналізу. Розроблено конструкції та математичні моделі нових регуляторів гальмівних сил, гальмівних кранів, комплексу апаратів керування пневмопідвіскою. Експериментально доведено ефективність розроблених моделей.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О33-042.73-02
Шифр НБУВ: РА313880 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
20.

Петров В.В. 
Удосконалення амортизаторів вантажного автомобіля першого класу (на прикладі ЗАЗ 13061): Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.02 / В.В. Петров ; Харк. держ. автомоб.-дор. техн. ун-т. — Х., 2001. — 16 с. — укp.

Проаналізовано питання надійності функціонування окремих систем вантажної малогабаритної автомобільної техніки за умов сільськогосподарського виробництва. Розроблено технічні рішення з метою модернізації амортизатора передньої підвіски автомобіля ЗАЗ 1306. Вперше отримано математичні моделі амортизаційної стійки передньої підвіски як коливальної динамічної системи та виконано формалізацію функціонування амортизатора методом планування експерименту. Розроблено комп'ютерну систему прогнозування ресурсу роботи амортизаторів і реалізації функцій технічного сервісу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О335.401.1-042.620.2
Шифр НБУВ: РА312258 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського