Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (24)Книжкові видання та компакт-диски (23)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч421.202$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
1.

Савенко І.В. 
Зміст і методика профільного навчання старшокласників основам графічного дизайну: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / І.В. Савенко ; Черніг. держ. пед. ун-т ім. Т.Г.Шевченка. — Чернігів, 2009. — 20 с. — укp.

У дослідженні охарактеризовано вітчизняний і зарубіжний досвід профільної диференціації навчання, проведено історико-культурологічний аналіз розвитку графічного дизайнерського мистецтва та розкрито пізнавальний, виховний і розвивальний потенціал графічного дизайну у розвитку особистості старшокласника. Обгрунтовано змість інтегрованого курсу "Основи графічного дизайну", доведено, що використання інноваційної методики у процесі його вивчення старшокласниками дозволяє організувати справжню дослідницьку, творчу, самостійну діяльність школярів, застосовувати прогресивні педагогічні технології, використовувати різноманітні форми організації навчально-трудової діяльності учнів, методи та засоби навчання. Зазначений підхід до вивчення основ графічного дизайну в процесі профільного навчання старшокласників сприяє інтелектуальному та соціальному становленню учнів, розвиває їх пізнавальні інтереси, робить навчальний матеріал більш доступним, створює умови для професійного самовизначення старшокласників.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.204 + Ч421.202 + Ж182р(4УКР)2 +
Шифр НБУВ: РА368114

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
2.

Поліщук Г.П. 
Методи навчання в українській школі (20 - 30-ті роки XX століття): автореф. дис. ... канд. пед. наук: 13.00.01 / Г.П. Поліщук ; Кіровогр. держ. пед. ун-т ім. В.Винниченка. — Кіровоград, 2010. — 20 с. — укp.

Проаналізовано особливості розвитку й становлення вітчизняної системи освіти 1920 - 1930 рр., нормативно-правові, науково-теоретичні й практичні особливості використання методів навчання в українських професійно-трудовій та політехнічній школах. Висвітлено погляди видатних представників педагогічної думки й освіти першої половини ХХ ст. Охарактеризовано трансформацію методів навчання у відповідності до мети та змісту шкільної освіти даного періоду, визначено переваги та недоліки використання окремих методів навчання. Запропоновано шляхи творчого використання позитивного історико-педагогічного досвіду за сучасних умов.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)61 + Ч421.202
Шифр НБУВ: РА370715 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
3.

Ковальчук Г.П. 
Трудове виховання школярів у загальноосвітніх закладах України в першій третині ХХ століття: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Г.П. Ковальчук ; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 2008. — 20 с. — укp.

Здійснено спробу цілісного історико-педагогічного аналізу проблеми трудового виховання школярів у першій третині XX ст. в Україні. У контексті реалізації завдань національної освіти та виховання визначено історичні витоки трудового виховання у національно-освітній сфері, реалізації ідеї поєднання навчання з продуктивною працею та пошуків шляхів вирішення даної проблеми у період національно-визвольних змагань (1917 - 1920 рр.). Розкрито педагогічні засади організації діяльності загальноосвітніх установ на основі "Положення про єдину трудову школу". Охарактеризовано нагромаджений досвід загальноосвітніх закладів 1920 - 1930-х рр. щодо організації трудового виховання та політехнічного навчання учнів на шляху переходу від трудової школи до школи політехнічної. Розглянуто методологічні аспекти структури трудового виховання, зумовлені принципом політехнічної освіти, та недоліки, які гальмували, а іноді вступали в суперечність з практичною реалізацією ідеї політехнізації школи. Проаналізовано поетапні зміни основних освітньо-виховних парадигм: "трудової школи", професійно спрямованої політехнічної на "школу навчання". Основні результати дослідження можуть бути використані для викладання історії педагогіки, у процесі підготовки підручників і методичних посібників.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)61 + Ч421.351 + Ч421.202 +
Шифр НБУВ: РА361031

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського