Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (3)Реферативна база даних (406)Книжкові видання та компакт-диски (425)Журнали та продовжувані видання (93)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч421.351$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 68
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Красовська О.О. 
Виховання громадянської самосвідомості страшокласників засобами символіки народного мистецтва України: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / О.О. Красовська ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 1999. — 20 с. — укp.

Досліджено проблеми виховання громадянської самосвідомості старшокласників засобами символіки народного мистецтва України. Актуальність її дослідження зумовлена необхідністю створення нової системи громадянського виховання учнівської молоді, заснованої на ідеї розвитку самосвідомості особистості у незалежній державі. Визначено основні етапи розвитку ідеї громадянського виховання в Україні; обгрунтовано структуру громадянської самосвідомості старшокласників та особливості педагогічного впливу національних та загальнолюдських цінностей, відображених в символіці українського народного мистецтва, на її становлення. Запропоновано науково обгрунтовані та експериментально перевірені основні ланки нової технології виховання громадянської самосвідомості старшокласників засобами символіки народного мистецтва України.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.351.13 + Ю984.54 + Щ103(4УКР)0

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
2.

Марущак В.С. 
Виховання позитивного ставлення до праці в учнів 5 - 7 класів шкіл-інтернатів у позаурочній діяльності: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / В.С. Марущак ; Ін-т пробл. виховання АПН України. — К., 2006. — 20 с. — укp.

Розвинуто теоретичні засади та з'ясовано практичний стан проблеми ставлення до праці учнів V - VII класів загальноосвітніх шкіл-інтернатів. Розкрито суть і структуру позитивного ставлення, розроблено критерії оцінювання та показники її сформованості. Визначено й експериментально перевірено організаційно-педагогічні умови, що сприяють підвищенню сформованості позитивного ставлення до праці даних учнів у позаурочній діяльності, якими є раціональна організація різних видів трудової діяльності, застосування відповідних форм і методів трудового виховання, використання трудових традицій українського народу та школи-інтернату, побудова співробітництва педагогів і учнів за принципами особистісно орієнтованого виховання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.344 + Ч421.351 +
Шифр НБУВ: РА341999

Рубрики:

      
3.

Павелків О.М. 
Виховання у старшокласників інтересу до підприємницької діяльності у процесі оволодіння економічним розрахунком: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / О.М. Павелків ; Ін-т проблем виховання АПН України. — К., 2004. — 20 с.: рис. — укp.

Вперше виявлено та обгрунтовано педагогічні умови виховання у старшокласників інтересу до підприємницької діяльності у процесі оволодіння економічним розрахунком. Визначено показники, критерії та рівні вихованості у старшокласників даного особистісного утворення. Запропоновано форми та методи організації навчально-практичної діяльності старшокласників, які дозволяють моделювати підприємницьку діяльність у єдності її мотиваційно-ціннісної та змістовно-операційної складових.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.351.69 + У.р20 +
Шифр НБУВ: РА330394

Рубрики:

      
4.

Отрощенко Н.Л. 
Діяльність соціального педагога з профорієнтації учнів загальноосвітньої школи: автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.05 / Н.Л. Отрощенко ; Луган. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — Луганськ, 2009. — 20 с. — укp.

Проаналізовано соціально-педагогічний аспект проблеми професійної орієнтації учнів загальноосвітньої школи за сучасних ринкових умов, розкрито сутнісні характеристики профорієнтаційної роботи шкільного соціального педагога. Висвітлено етапи профорієнтаційної роботи соціального педагога зі старшокласниками, обгрунтовано інтегральні якості соціально успішної, конкурентноспроможної особистості, а також соціально-педагогічну технологію впровадження розробленої системи діяльності соціального педагога з профорієнтації учнів загальноосвітньої школи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312 + Ч421.351.6 +
Шифр НБУВ: РА367245

Рубрики:

      
5.

Муранова Н.П. 
Допрофесійна підготовка учнів авіакосмічного ліцею в системі "ліцей - ВНЗ": Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Н.П. Муранова ; Житомир. держ. ун-т ім. І.Франка. — Житомир, 2005. — 18 с. — укp.

Розроблено та апробовано технологію допрофесійної підготовки учнів у системі "ліцей - ВНЗ", що грунтується на використанні особистісно орієнтованого підходу, поєднанні мотиваційного, змістового, процесуального та когнітивно-операційного компонентів, науково-обгрунтованому структуруванні змісту навчальних дисципілін і використанні відповідного дидактичного комплексу. Обгрунтовано доцільність інтегрування змісту загальноосвітньої та професійної підготовки. Встановлено, що високий рівень допрофесійної підготовки учнів можливий за умов поетапного формування професійних знань та умінь і науково обгрунтованого добору та структурування змісту навчального матеріалу природничо-математичного та гуманітарного циклів з визначенням необхідних базових спеціальних знань. Експериментально підтверджено ефективність запропонованої технології. Результати наукового дослідження рекомендовано використовувати в процесі організації профорієнтаційної роботи, профільного навчання у старшій школі та системі науково-методичної роботи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.351.69 + О5 р(4УКР)2 +
Шифр НБУВ: РА334130

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
6.

Ковбаса Ю.М. 
Зміст і методика професійної підготовки старшокласників з бухгалтерського обліку в умовах міжшкільного навчально-виробничого комбінату: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Ю.М. Ковбаса ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2005. — 20 с. — укp.

Обгрунтовано зміст і структуру курсу професійної підготовки старшокласників за спеціальністю "Бухгалтерський облік" як шкільного компонента загальної середньої освіти та розроблено програму "Основи бухгалтерського обліку" для професійного навчання учнів X - XI класів." Розроблено критерії відбору навчального матеріалу, основними з яких є: відповідність змісту учбового курсу основним функціям професійної діяльності бухгалтерів, доступність, урахування розумових і вікових можливостей учнів, практична спрямованість, міжпредметна та внутрішня координація та взаємозумовленість в структурі навчального матеріалу теоретичних відомостей і практичних дій. Вперше розроблено й експериментально апробовано методику вивчення основ бухгалтерського обліку за умов міжшкільного навчально-виробничого комбінату з застосуванням комплексу активних дидактичних засобів, пріоритетним серед яких є метод проектів як складовий компонент проблемного навчання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.351.6 + У052.2 р20-2 +
Шифр НБУВ: РА336773

Рубрики:

      
7.

Пазюченко Т.М. 
Індивідуалізація профорієнтаційної роботи зі старшокласниками: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Т.М. Пазюченко ; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. — К., 2001. — 18 с.: рис. — укp.

Розглянуто проблему індивідуалізації профорієнтаційної роботи зі старшокласниками. Проаналізовано її сучасний стан, подано базові поняття дослідження, побудовано та теоретично обгрунтовано психолого-педагогічну особистісно-діяльнісну модель індивідуалізації даної роботи. Розроблено методику консультативного тренінгу для розвитку індивідуально-психологічних якостей учнів з метою орієнтації їх на педагогічну працю.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.351.6
Шифр НБУВ: РА313461 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
8.

Гевко 
Конструктивно-технологічні задачі як засіб інтелектуального розвитку учнів 5-7 класів на уроках трудового навчання: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Ігор Васильович Гевко ; Чернігівський держ. педагогічний ун-т ім. Т.Г.Шевченка. — Чернігів, 2009. — 20 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.220 + Ч421.351
Шифр НБУВ: РА365569

Рубрики:

      
9.

Тимчук Л. І. 
Методична підготовка вчителів початкових класів до формування професійних інтересів учнів: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Л. І. Тимчук ; Академія педагогічних наук України ; Інститут педагоічної освіти і освіти дорослих. — К., 2010. — 21 : a-табл. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.331.1 + Ч421.351.6
Шифр НБУВ: РА370819 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
10.

Тимчук Л. І. 
Методична підготовка вчителів початкових класів щодо формування професійних інтересів учнів: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Л. І. Тимчук ; Ін-т пед. освіти і освіти дорослих. — К., 2010. — 21 с. — укp.

Вперше обгрунтовано й експериментально перевірено методику підготовки вчителів початкових класів щодо формування професійних інтересів учнів. Розкрито сутність "м'якої" моделі професійної орієнтації молодших школярів. Визначено параметри сформованості професійних інтересів учнів початкових класів. З'ясовано шляхи прогностично-консультативної роботи з батьками щодо розвитку професійних інтересів дітей. Розроблено методику формування професійних інтересів школярів. Визначено критерії методичної готовності вчителів початкових класів щодо формування професійних інтересів учнів. Запропоновано методи діагностики сформованості професійних інтересів молодших школярів. Вдосконалено положення про діяльність учителя у сфері профорієнтаційної роботи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.331.1 + Ч421.351.6
Шифр НБУВ: РА370819 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
11.

Іванова А.С. 
Навчання учнів старшої школи міжкультурного спілкування англійською мовою з орієнтацією на вибір професії: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / А.С. Іванова ; Київ. нац. лінгвіст. ун-т. — К., 2006. — 24 с. — укp.

Розглянуто модель міжкультурного спілкування англійською мовою та її складники, узагальнено функції спілкування. Проведено анкетування 355-ти учнів старшої школи віком 15 - 17-ти років з метою вивчення їх інтересів і професійних намірів. Проаналізовано текстотеку підручників англійської мови з метою визначення наявності в них інформації, що задовольняє інтереси старшокласників. Здійснено відбір навчальних матеріалів для позамовного і мовленнєвого компонентів змісту навчання. Обгрунтовано необхідність представлення у навчальних матеріалах певних фонових знань і стандартів комунікативної поведінки, оволодіння якими допоможе старшокласникам здійснювати спілкування з носіями культури англомовних країн у межах типових комунікативних ситуацій освітньої сфери та сфери професійної орієнтації. Теоретично обгрунтовано та розроблено систему вправ і створено три моделі організації процесу навчання учнів старшої школи міжкультурного спілкування з орієнтацією на вибір професії, дві з яких є варіативними - для послідовного та паралельного навчання написання британського й американського варіантів автобіографії. Ефективність запропонованої методики доведено експериментально. Визначено доцільність дворазового читання текстів (спочатку їх перегляд, потім - вивчаюче читання з використанням тлумачного словника) і паралельного навчання британського й американського варіантів автобіографії. Наведено методичні рекомендації щодо впровадження даної методики до навчального процесу у старшій школі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143-912 + Ч421.351.6 +
Шифр НБУВ: РА342000

Рубрики:

      
12.

Романчук В.П. 
Організаційно-педагогічні умови підготовки старшокласників до вибору майбутньої професії у навчально-трудовій діяльності: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / В.П. Романчук ; Ін-т пробл. виховання АПН України. — К., 2002 — укp.

На підставі результатів аналізу психолого-педагогічної літератури розкрито суть поняття "готовність старшокласника до вибору майбутньої професії", визначено структуру, показники компонентів, рівні та критерії оцінювання цієї готовності. Теоретично обгрунтовано зміст підготовки, орієнтований на сучасні соціально-економічні відносини, що знайшло відображення у відповідній структурі регіонального плану профорієнтаційної роботи з учнівською молоддю в межах міста. Виявлено механізм реалізації заходів загальноміського профорієнтаційного плану в навчально-трудовій діяльності школярів. Експериментально встановлено наявний рівень готовності старшокласників до вибору майбутньої професії та перевірено вплив запропонованої методики на ефективність цього процесу. Доведено доцільність запровадження системи організаційно-педагогічних умов удосконалення профорієнтаційної роботи з учнівською молоддю.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.351.6
Шифр НБУВ: РА319573 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
13.

Піддячий М.І. 
Організаційно-педагогічні умови підготовки старшокласників до професійного самовизначення у міжшкільних навчально-виробничих комбінатах: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / М.І. Піддячий ; Ін-т пробл. виховання АПН України. — К., 2002. — 19 с. — укp.

Розкрито суть поняття "готовність старшокласників до професійного самовизначення" у контексті особливостей детермінації цього особистісного новоутворення. Визначено структуру, критерії, показники та рівні його сформованості. Обгрунтовано організаційно-педагогічні умови підготовки старшокласників до професійного самовизначення за умов міжшкільних навчально-виробничих комбінатів на базі диференціації та індивідуалізації профорієнтаційної роботи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.351.6
Шифр НБУВ: РА320239 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
14.

Туляєв В.В. 
Організаційно-педагогічні умови підготовки старшокласників до професійного самовизначення у спеціалізованих загальноосвітніх навчальних закладах художнього профілю: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / В.В. Туляєв ; Ін-т пробл. виховання АПН України. — К., 2008. — 18 с. — укp.

Запропоновано теоретичне узагальнення та нове вирішення проблеми підготовки старшокласників до професійного самовизначення у сфері художньої діяльності, суттю якого є подолання суперечності між існуючою традиційною системою художнього навчання та виховання учнів у спеціалізованих загальноосвітніх навчальних закладах художнього профілю та сучасними професійними вимогами. Розроблено організаційно-педагогічні умови, які дозволяють ознайомлювати старшокласників з сучасними художніми спеціальностями, визначати, розвивати спеціальні здібності та професійно важливі якості учня. Їх суть полягає в узгодженні змісту програм "Композиція", "Комп'ютерна графіка", "Художня культура" та проведенні на їх основі професійних випробувань, що враховують сучасні вимоги ринку художньої праці.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.351.6 + Ч424(4УКР)714.6 + Щ10 р(4УКР)21-3 +
Шифр НБУВ: РА360935

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
15.

Іваненко Р.В. 
Організаційно-педагогічні умови професійної орієнтації старшокласників на медичні спеціальності: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Р.В. Іваненко ; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М.Коцюбинського. — Вінниця, 2008. — 21 с. — укp.

Розроблено й обгрунтовано модель організації професійної орієнтації старшокласників на медичні спеціальності. Виявлено й обгрунтовано організаційно-педагогічні умови такої професійної орієнтації старшокласників під час навчання у медичному ліцеї. З'ясовано критерії ефективності профорієнтаційної роботи у даному навчальному закладі. Розкрито теоретичний зміст поняття "професійна орієнтація старшокласників на медичні спеціальності". Удосконалено зміст, організаційні форми та методи роботи з професійної орієнтації шляхом інтеграції професійно орієнтованої інформації в програми профільних навчальних предметів. Розвинуто положення професійної орієнтації старшокласників на медичні спеціальності в ліцеї вищого медичного навчального закладу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.351.69 +
Шифр НБУВ: РА358003

Рубрики:

      
16.

Колісник Т.П. 
Організаційно-педагогічні умови професійної орієнтації старшокласників на службу в органах внутрішніх справ України: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Т.П. Колісник ; Кіровоград. держ. пед. ун-т ім. В.Винниченка. — Кіровоград, 2005. — 20 с. — укp.

Уперше у вітчизняній педагогіці обгрунтовано організаційно-педагогічні умови профорієнтації старшокласників на службу в органах внутрішніх справ. Розроблено модель науково-методичного забезпечення процесу реалізації цих умов в урочній і позаурочній навчально-виховній роботі у загальноосвітніх навчальних закладах II - III ступенів і ліцеях юридичного профілю. Розглянуто питання щодо професійного самовизначення старшокласників у правоохоронній галузі. Наведено систему критеріїв, показників і рівнів готовності старшокласників до свідомого вибору професії правоохоронця.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.351.69 + Ю941.19-734 +
Шифр НБУВ: РА337135

Рубрики:

      
17.

Рибалка В.В. 
Особистісний підхід у профільному навчанні старшокласників: Автореф. дис... д-ра психол. наук: 19.00.07 / В.В. Рибалка ; Інститут педагогіки і психології професійної освіти АПН України. — К., 1998. — 40 с. — Бібліогр.: с. 32-40. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.351.6 + Ю941.19-734

Рубрики:

      
18.

Вострікова В.В. 
Педагогічні засади професійної орієнтації старшокласників у навчально-виховному процесі профільного ліцею: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / В.В. Вострікова ; Нац. пед. ун-т ім.М.П.Драгоманова. — К., 2009. — 22 с. — укp.

Вперше визначено й обгрунтовано науково-теоретичні засади професійної орієнтації старшоркласників профільного ліцею на вибір професії вчителя іноземної мови. Розроблено модель поетапної професійно орієнтованої роботи із старшокласниками профільного ліцею. Обгрунтовано ціннісно-гуманістичну спрямованість як педагогічну засаду та умову успішної профорієнтаційної роботи. Описано модель професійної орієнтації старшокласників та етапи її реалізації (адаптаційний, мотиваційно-ціннісний, пізнавально-операційний, оцінювально-рефлексивний, програмувальний). Розкрито поняття "професійна орієнтація" та "інтегрована компетентність" у контексті професійної орієнтації старшокласників на професію вчителя.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.351.64 +
Шифр НБУВ: РА365068

Рубрики:

      
19.

Капустіна О.В. 
Педагогічні умови активізації професійного самовизначення старшокласників у навчально-виховній діяльності школи: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / О.В. Капустіна ; Ін-т проблем виховання АПН України. — К., 2004. — 20 с.: рис. — укp.

Вперше визначено та теоретично обгрунтовано педагогічні умови активізації професійного самовизначення старшокласників у навчально-виховній діяльності загальноосвітньої школи. На базі методів активізації профорієнтаційної роботи розроблено педагогічну технологію підготовки старшокласників до професійного самовизначення, встановлено показники та критерії оцінювання педагогічної ефективності даного процесу. Доведено, що ефективність запропонованої технології забезпечується за умов самостійної теоретичної та практичної діяльності учнів на всіх етапах навчально-виховного процесу, спрямованих на формування та розвиток свого професійного образу "Я", рефлексію власних професійних можливостей, порівняння їх з вимогами до особистості майбутньої сфери професійної діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.351.6 +
Шифр НБУВ: РА330488

Рубрики:

      
20.

Турчина Л. О. 
Педагогічні умови підготовки старшокласників до вибору професії в умовах профільного навчання: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.07 / Л. О. Турчина ; Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. — Луганськ, 2011. — 20 с. — укp.

Досліджено проблему підготовки старшокласників до вибору професії за умов профільного навчання. Проаналізовано теоретичні засади підготовки старшокласників до вибору професії, уточнено та науково обгрунтовано поняття "профорієнтація старшокласників за умов профільного навчання", "вибір професії старшокласниками". Доведено, що вибір професії здійснюється старшокласником на основі системної зовнішньої дії, від якої залежить подальший його особистий та професійний шлях, у результаті чого формується особистість випускника, який готовий до усвідомленого професійного вибору. Визначено педагогічні умови підготовки старшокласників до вибору професії за умов профільного навчання. Перевірка ефективності виділеного комплексу педагогічних умов, що забезпечують дієвість розробленої моделі підготовки старшокласників до вибору професії за умов профільного навчання, відбувалється в процесі підготовчого, стимулювально-мотиваційного, операційно-дієвого, змістовного етапів. Доведено, що визначені умови позитивно впливають на підвищення рівня готовності учнів старших класів до вибору професії. Розроблено методичні рекомендації щодо організації підготовки старшокласників до вибору професії за умов профільного навчання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.204 + Ч421.351.6
Шифр НБУВ: РА382316 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського