Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (51)Книжкові видання та компакт-диски (50)
Пошуковий запит: (<.>U=Ю984.030.2-72$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 11
Представлено документи з 1 до 11

      
1.

Коган А.Ф. 
Використання комп'ютерних систем діагностики цілепокладання в освіті: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / А.Ф. Коган ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2001. — 16 с. — укp.

Досліджено питання створення комп'ютерної системи психодіагностики цілепокладання, придатної для широкого використання у педагогічній практиці. Теоретично досліджено принципи, на підставі яких може бути створена така система. Визначено, що топологія тестового поля повинна являти собою гіпертест. Детально розглянуто ситуаційні фактори психодіагностики. Наведено деталізоване визначення ситуації, розглянуто питання складу психіки на підставі ситуаційного аналізу, введено поняття ситуаційного феномену як психічного механізму здійснюваного суб'єктом оволодіння інструментарієм. Виконано типологізацію ситуацій за трьома параметрами. Сформульовано поняття ситуаційної валідності. Надано задачу для комп'ютерної системи психодіагностики, що відповідає розробленим теоретичним вимогам. Охарактеризовано процедуру фільтрації як засіб контролю вірогідності результатів тестування.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю984.030.2-72с0 + Ч311.253
Шифр НБУВ: РА315145 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
2.

Яковлєва 
Моделювання мотивації пізнавальної діяльності підлітка в умовах навчання іноземної мови: автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Марина Вікторівна Яковлєва ; Південноукраїнський держ. педагогічний ун-т ім. К.Д.Ушинського. — О., 2007. — 20 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю984.030.2-72
Шифр НБУВ: РА352453

Рубрики:

      
3.

Руда Н.Л. 
Особливості мотиваційної сфери старшокласників з різним рівнем навчальних досягнень: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Н.Л. Руда ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2006. — 21 с. — укp.

Висвітлено особливості структури мотиваційної сфери школярів раннього юнацького віку з різною результативністю навчання. Охарактеризовано вікові зміни у змісті й інтенсивності вияву далекої та близької мотивації учнів старших класів за впливу їх потреби в особистісному й професійному самовизначенні. Визначено суттєву диференціацію за змістом і темпами розвитку складових мотиваційної сфери школярів залежно від рівня навчальних досягнень. З'ясовано, що розвиток окремих мотивів у межах різних за своєю успішністю групах старшокласників набуває своєрідних особливостей, які насамперед зумовлюють переструктурування мотиваційної сфери у цілому як новоутворення раннього юнацького віку. Проаналізовано конструктивні та деструктивні тенденції розвитку окремих груп мотивів, які є домінувальними у мотиваційній сфері учнів старших класів. Розроблено й апробовано програму активізації конструктивних тенденцій даної сфери, що сприяє підвищенню результативності їх навчання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю984.030.2-72 + Ю983.402.3 + Ч421.22 +
Шифр НБУВ: РА345255

Рубрики:

      
4.

Васецька Т.М. 
Психологічні особливості впливу темпераменту на формування індивідуального стилю учбової діяльності молодших школярів: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Т.М. Васецька ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2000. — 21 с. — укp.

Досліджено вплив темпераменту на формування індивідуального стилю навчальної діяльності молодших школярів з позицій всебічного, гармонійного розвитку учнів. Висвітлено педагогічні умови та способи розвитку даної проблеми. Запропоновано схему цілісної характеристики індивідуального стилю навчальної діяльності молодших школярів. Доведено, що індивідуально-типологічні особливості учнів закономірно впливають на формування індивідуального стилю навчальної діяльності молодших школярів, що і покладено до основи побудови типології індивідуальних стилів залежно від типу темпераменту та створення перспективних моделей формування в молодших школярів індивідуального стилю.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю984.030.2-725 + Ч421.221
Шифр НБУВ: РА312131 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
5.

Ханецька Н.В. 
Психологічні передумови розвитку молодшого школяра як суб'єкта учіння: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Н.В. Ханецька ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2005. — 19 с. — укp.

З'ясовано особливості становлення суб'єкта учбової діяльності у молодшому шкільному віці й обгрунтовано шляхи ефективного формування особистісних якостей, необхідних для успішного виконання навчальних завдань. З'ясовано рівень сформованості у молодших школярів пошукової активності, самостійності та ініціативності, досліджено вплив основних якостей суб'єкта учіння на процес і результати учбової діяльності. Для визначення рівня їх сформованості показано доцільність використання спеціально підібраних діагностичних задач, що відрізняються від традиційних навчальних завдань за предметним змістом і способом розв'язку. Встановлено, що у більшості учнів рівень суб'єктності низький та середній. Виявлено, що участь школярів у навчальному процесі сама по собі не забезпечує підвищення рівня їх суб'єктності. Розроблено й апробовано систему навчання, що спряє формуванню у школярів основних якостей суб'єкта учіння та забезпечує успішне досягення навчальної мети - засвоєння узагальнених способів розв'язання учбових задач певних типів. Експериментально підтверджено ефективність використання нової методики, що сприяє значному підвищенню рівня сформованості якостей суб'єктності та забезпечує оволодіння учнями узагальненим способом розв'язання математичних задач.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.402.1 + Ю984.030.2-72 + Ч421.221 +
Шифр НБУВ: РА340185

Рубрики:

      
6.

Біляєва Н. В. 
Розвиток позитивного ставлення до навчання в учнів початкових класів: автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / Н. В. Біляєва ; Національний педагогічний університет ім. М. П. Драгоманова. — К., 2010. — 20 : a-табл. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю984.030.2-72 + Ч421.221
Шифр НБУВ: РА370826 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
7.

Біляєва Н. В. 
Розвиток позитивного ставлення щодо навчання в учнів початкових класів: автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / Н. В. Біляєва ; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. — К., 2010. — 20 с. — укp.

Обгрунтовано феномен "ставлення до навчання", виділено когнітивний, емоційно-оцінний та поведінковий компоненти такого ставлення, позитивний, нейтральний, амбівалентний і негативний типи ставлення молодших школярів до навчання. Констатовано: ставлення до навчання вирізняється асинхронністю розвитку своїх компонентів - учням I - II класів притаманний низький рівень розвитку когнітивного та поведінкового компонентів, а для школярів III - IV класів є характерними негативні складові у змісті емоційно-оцінного компонента у поєднанні з негативними тенденціями вікової динаміки розвитку. З'ясовано, що провідними чинниками розвитку позитивного ставлення школярів до навчання є: принципи та технології в діяльності вчителя, стиль спілкування між учителем і учнями, оцінка результатів учбової діяльності з боку вчителя та батьків, інтереси школяра, а психологічними механізмами - самоусвідомлення, самооцінювання, саморегуляція. Обгрунтовано психолого-педагогічні умови та розроблено й апробовано програму розвитку позитивного ставлення до навчання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю984.030.2-72 + Ч421.221
Шифр НБУВ: РА370826 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
8.

Кулеша М.М. 
Стиль педагогічного спілкування вчителя початкових класів школи-інтернату як чинник мотивації учіння дітей: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / М.М. Кулеша ; Прикарп. нац. ун-т ім. В.Стефаника. — Івано-Франківськ, 2004. — 20 с. — укp.

Досліджено комунікативний, емоційний та поведінковий компоненити стилю педагогічного спілкування вчителів початкових класів шкіл-інтернатів. Розглянуто динамічні аспекти формування та особливості прояву мотивації учіння молодших школярів, встановлено взаємозв'язки її основних параметрів (рівнів мотивації та ієрархії учбових мотивів) зі стилем педагогічного спілкування вчителя. Визначено та систематизовано варіанти суб'єктивної інтерпретації бажання вчитись молодшими школярами у закладах інтернатного типу. На базі методики активного соціально-психологічного навчання Т.С.Яценко розроблено тренінг оптимізації педагогічного спілкування вчителів початкових класів як чинника формування мотивації учіння молодших школярів і доведено його ефективність.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю984.030.2-723 + Ю984.010.2-993 + Ч421.430 +
Шифр НБУВ: РА332915

Рубрики:

      
9.

Ростовська І.О. 
Формування мотивації учіння гри на фортепіано у школярів: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / І.О. Ростовська ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2009. — 19 с. — укp.

Розглянуто феномен учіння як психолого-педагогічного явища, розкрито сутність мотивації учіння та особливості її формування у школярів. Висвітлено стан розкриття проблеми формування мотивації учіння гри на фортепіано в теорії та методиці інструментально-виконавської підготовки. Обгрунтовано педагогічні умови формування мотивації учіння гри на фортепіано у школярів, визначено критерії та показники її сформованості. Наведено результати констатувального експерименту, розкрито методику та зміст дослідної роботи, проаналізовано результати формувального експерименту, доведено їх статистичну достовірність.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ315.42-7р(4УКР)2-3:Ю9 + Ю984.030.2-72 + Ю984.544 +
Шифр НБУВ: РА366251

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
10.

Парфілова С.Л. 
Формування пізнавальної мотивації молодших школярів у процесі навчально-пошукової діяльності: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.09 / С.Л. Парфілова ; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 2009. — 19 с. — укp.

Наведено структурно-логічну модель формування пізнавальної мотивації молодших школярів у процесі навчально-пошукової діяльності та виділено її складові: компоненти пізнавальної мотивації, комплекс педагогічних умов, організацію навчально-пошукової діяльності. Визначено педагогічні умови, спрямовані на формування пізнавальної мотивації у процесі навчально-пошукової діяльності: орієнтація учнів на активне мотивоване оволодіння системою знань і способів діяльності, застосування дослідницького методу навчання у поєднанні індивідуальних і групових форм організації навчально-пошукової діяльності, створення ситуацій успіху в навчально-пошуковій діяльності, орієнтованих на зміцнення мотиваційного підгрунтя пізнавальної активності. Теоретично обгрунтовано та експериментально доведено, що дотримання зазначених педагогічних умов у процесі навчально-пошукової діяльності впливає на ефективне формування пізнавальної мотивації учнів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.220 + Ч421.221 + Ю984.030.2-72 +
Шифр НБУВ: РА367000

Рубрики:

      
11.

Паламар О.М. 
Формування у молодших школярів мотивів учіння (на матеріалі природознавства): Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.01.07 / О.М. Паламар ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2005. — 20 с. — укp.

Проаналізовано історічний розвиток поглядів щодо проблеми формування мотивів учіння у молодших школярів та узагальнено концепції та підходи до вивчення суті, ролі, структури й вікових особливостей формування мотивів учіння дітей даного віку. Виявлено, що специфіку мотивів учіння (на матеріалі природознавства) відображають пізнавальні мотиви, взаємопов'язані зі змістом даного навчального предмета, а також з процесуальними аспектами учіння. Досліджено рівні розвитку мотивів учіння молодших школярів у процесі навчання природознавства. Доведено, що формування мотивів даного учіння у молодших школярів відбувається більш ефективно у разі комплексної психолого-педагогічних впливів з метою розвитку особистісного ставлення до природи, цілеспрямованого опанування дітьми системою відповідних навчальному матеріалу розумових операцій, реалізацію діяльнісно-проблемного підходу у засвоєнні знань про природу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю984.030.2-72 + Ч421.223.4 + Б.р(4УКР)21-36,022 +
Шифр НБУВ: РА336012

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського